quote:Op zondag 9 juni 2024 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7337]wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHAHA
En wat als strakjes na je afstuderen een dergelijk programma je plateau blijkt te zijn om bij te gaan werken? Weiger je dan de baan?quote:Op zondag 9 juni 2024 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik durf niet te kijken, en voel me sowieso vies als ik naar iets van Vandaag Inside/Oranjezomer-achtige dingen kijk.
Wat wordt jij hier ongelofelijk hard voor gestraft zeg. Volledig terecht overigens.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
user @:rambodirk hard aangepakt door veldwachtersduo @:ggmm & @:onlogisch
[ afbeelding ]
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
Ik geloof er maar weinig vanquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten.
Uiteraard weer kip met broccoli
ik zit te denken aan gebakken aardappeltjes, varkenshaas en boontjesquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knuffelgifjes zijn weer terug.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent kerel!
[ afbeelding ]
Spinazie, aardappels, eitje.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakte broodjes hamburger met tomaat, augurk en slaquote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verstandige keuze maat. Ik doe ook K&B zonder R.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga strakjes ergens in de stad iets naar binnenwerken.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij welk stationquote:Op zondag 9 juni 2024 19:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga strakjes ergens in de stad iets naar binnenwerken.
Vet everzwijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfgemaakte broodjes hamburger met tomaat, augurk en sla
'Dat de bijbel net zoiets is als je pik. Je houdt hem netjes voor je en je ramt hem niet ongevraagd door iemands strot'quote:
@KingRolandquote:Op maandag 10 juni 2024 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Dat de bijbel net zoiets is als je pik. Je houdt hem netjes voor je en je ramt hem niet ongevraagd door iemands strot'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |