belastinggeldquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
6k is een pittig bedrag ja.
En als iemand daadwerkelijk op zijn 50e triomfantelijk is omdat hij gedeeltelijk zelf zijn taxi betaalt van belastingsgeld dan gun ik hem dat gelukje. Dan heb je wel een heel leeg leven, namelijk. Wat een schrikbeeld.
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
User @:Pisces29 heeft daar zeker vochtophopingen a la Braddie
Of van die worstenvingersquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.
met bingowingsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.
Die mensen likken ook die dikke vingers af in een restaurant, zonder enige gêne.quote:
Die moest ik even opzoeken.quote:
Dat hangt een beetje van de restaurants af waar je komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mensen likken ook die dikke vingers af in een restaurant, zonder enige gêne.Levensgenieters.
Ik hou niet van bruin.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net ook een avocado (ik neem aan dat je dat bedoelt) op.
Hij was alleen een beetje bruin
Pics van je stiefmoeder.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus geen idee
Maar ik kom hier vanavond op terug (dit is een leugen)
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
En je dan afvragen waarom niemand je respecteert (lol)
Het zal je niet verbazen maatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn odol doet vermoeden van wel
Neuk 'em in z'n reet, Rolo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Zit een duif steeds geluid te maken voor mijn raam
Met een bezem weggejaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |