Een beetje vroeg, maar vooruit.quote:
Jij geniet duidelijk van het leven.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem een bolletje met hagelslag, één met filet americain en één met kaas.
En een gebakken eitje.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Fok is unaniem tegen Gini.
Gini en Koeman liggen samen in bed.
Wappie Wout blijft zich maar voortplanten
Depay en Frimpong snoeren mondjes.
Zweetband.
Terug van huisarts. Niet lopend. Waarom zou je 500 meter strompelen als je op staatskosten luxueus voor de deur wordt opgehaald en voor de deur wordt afgezet ? Lekker profiteren nu het nog kan. Nieuwe medicatie voor m'n klompvoet, dus straks verdomme weer op eige houtje. De kadetjes rosbief/kaas smaken er niet minder om.quote:
En hoe gaat het met @JR-Style-93 ?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met @:Sked zijn?
Ik vrees inmiddels voor het ergste
Ik zie ze ineens als een tsunami in de wijken verschijnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden mensen met een fatbike gedeporteerd.
Zelfs in Friesland rijden ze op die dingen, zonder uitzonderingen tuig en tokkies.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie ze ineens als een tsunami in de wijken verschijnen.
Stuur Sked dan gewoon een appje.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met @:Sked zijn?
Ik vrees inmiddels voor het ergste
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden mensen met een fatbike gedeporteerd.
Ach over 2 jaar zie je geen fatbikes meer. De kwaliteit van die dingen is om te huilen, en het volk wat zo'n fatbike heeft, die hebben de centen niet zo'n ding fatsoenlijk te onderhouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie ze ineens als een tsunami in de wijken verschijnen.
Goed punt. Je ziet die lui ook denken dat ze vet stoer zijn op hun fatbike terwijl iedereen hoopt dat ze hem om een boom heen vouwen met dodelijk afloop.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ach over 2 jaar zie je geen fatbikes meer. De kwaliteit van die dingen is om te huilen, en het volk wat zo'n fatbike heeft, die hebben de centen niet zo'n ding fatsoenlijk te onderhouden.
Weer zo'n eendagsvlieg voor trendgevoelige mensen.
Mompov Angie.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ach over 2 jaar zie je geen fatbikes meer. De kwaliteit van die dingen is om te huilen, en het volk wat zo'n fatbike heeft, die hebben de centen niet zo'n ding fatsoenlijk te onderhouden.
Wat wordt de volgende hype?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Onderschat tokkies nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Niemand even wat opbeurende woorden voor me? Of een arm om mijn schouder?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Ik wist wel dat ik op jou kon rekenen
Dit is best wel een lang verhaal om te zeggen dat je, ja, toch wel een mietje bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
ING DING DING Ziekenhuisupdate
De foto was goed. Enkel zit weer in de perfecte stand. Maar waar ze een maand geleden nog zeiden dat ze in dat geval zsm het ijzeren plaatje eruit gaan halen gaan ze dat nu toch pas over een maand doen, ondanks dat ik dus nog steeds met een open wond loop.
Ik mag in de komende maand wel weer voorzichtig gaan belasten tot misschien wel volledig lopen. Men is namelijk bang dat als ze nu meteen opereren ik daarna te snel een verkeerde beweging kan maken en weer terug bij af ben. Vooral omdat ik nu al twee maanden de voet 0 heb mogen belasten. Ze gaan dus het principe fit de operatie in fit eruit proberen toe te passen
Al met al toch een beetje een zuur gevoel aangezien ik gewoon zo snel mogelijk geopereerd wil worden.
Ter info
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Er glijdt er weer één uit in het EK topic
Die dingen blijven. Elk kind van 10 in een volksbuurt wil er eentje.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Geduld is een schone zaak, Mark.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
De foto was goed. Enkel zit weer in de perfecte stand. Maar waar ze een maand geleden nog zeiden dat ze in dat geval zsm het ijzeren plaatje eruit gaan halen gaan ze dat nu toch pas over een maand doen, ondanks dat ik dus nog steeds met een open wond loop.
Ik mag in de komende maand wel weer voorzichtig gaan belasten tot misschien wel volledig lopen. Men is namelijk bang dat als ze nu meteen opereren ik daarna te snel een verkeerde beweging kan maken en weer terug bij af ben. Vooral omdat ik nu al twee maanden de voet 0 heb mogen belasten. Ze gaan dus het principe fit de operatie in fit eruit proberen toe te passen
Al met al toch een beetje een zuur gevoel aangezien ik gewoon zo snel mogelijk geopereerd wil worden.
Ter info
Jammer dat het niet helemaal goed nieuws is maat. Geduld is een schone zaak helaas.. Gelukkig begint het EK bijna!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
Ter info
Vooral wat betreft het tijdstip van posten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Ik wist wel dat ik op jou kon rekenen
Je stelt nooit teleurquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vooral wat betreft het tijdstip van posten.
quote:
Zondag kerk dus voor jouquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
Ter info
Schaamteloosquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terug van huisarts. Niet lopend. Waarom zou je 500 meter strompelen als je op staatskosten luxueus voor de deur wordt opgehaald en voor de deur wordt afgezet ? Lekker profiteren nu het nog kan. Nieuwe medicatie voor m'n klompvoet, dus straks verdomme weer op eige houtje. De kadetjes rosbief/kaas smaken er niet minder om.
Erg naar.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben woest. Mijn pakketje wordt tussen 13:36 en 14:56 bezorgd. Precies in dat tijdsframe ben ik niet thuis. De buren zijn er niet en het pakket is te groot voor de brievenbus
Kidding.quote:
Maar jij werkt dus dan vind ik het wel kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
Ik zag in de APP ook dat ik tot nu toe al zo’n 6K aan zorgkosten heb gemaakt
Laat de roverheid maar schuiven
Ik ben blij dat we in een land leven waar je een keertje van de trap kan donderen en niet direct in de schulden raakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
Ik zag in de APP ook dat ik tot nu toe al zo’n 6K aan zorgkosten heb gemaakt
Laat de roverheid maar schuiven
Wel jammer dat ik al jaren mijn eigen risico op max. heb, al heb ik dat er uiteindelijk alsnog uit gok ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in een land leven waar je een keertje van de trap kan donderen en niet direct in de schulden raakt.
Daar betaal ik graag een beetje belasting voor
Hoe laat is het!?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in een land leven waar je een keertje van de trap kan donderen en niet direct in de schulden raakt.
In de schulden raakt? Hij zei 6k.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb net ook een avocado (ik neem aan dat je dat bedoelt) op.quote:
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus geen ideequote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Tarado heeft de grote update niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker vlot zijn ze weer, hoe lang loop je (nou ja) er al mee?
Begin april, maar ze maken het ook zelden mee dat je zo op het ijzer kijkt (helaas). Anders was ik eind mei al wel weer mobiel geweestquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker vlot zijn ze weer, hoe lang loop je (nou ja) er al mee?
Heb je van die slanke enkeltjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Begin april, maar ze maken het ook zelden mee dat je zo op het ijzer kijkt (helaas). Anders was ik eind mei al wel weer mobiel geweest
6k is een pittig bedrag ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de schulden raakt? Hij zei 6k.
Als hij straks op z'n 50ste afgekeurd is en zich met de taxi laat brengen omdat hij te beroerd is om 500 meter te lopen en vervolgens triomfantelijk vertelt dat hij het zelf gedeeltelijk betaalt (van geld dat hij van ons krijgt) dan piep je wel anders.
En dat milieu creëer jij nu.
User @Pisces29 heeft daar zeker vochtophopingen a la Braddiequote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen. Je hebt daar bijna geen huid zitten
belastinggeldquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
6k is een pittig bedrag ja.
En als iemand daadwerkelijk op zijn 50e triomfantelijk is omdat hij gedeeltelijk zelf zijn taxi betaalt van belastingsgeld dan gun ik hem dat gelukje. Dan heb je wel een heel leeg leven, namelijk. Wat een schrikbeeld.
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
User @:Pisces29 heeft daar zeker vochtophopingen a la Braddie
Of van die worstenvingersquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.
met bingowingsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke enkels, heel onaantrekkelijk. Of van die kwabbige polsen.
Die mensen likken ook die dikke vingers af in een restaurant, zonder enige gêne.quote:
Die moest ik even opzoeken.quote:
Dat hangt een beetje van de restaurants af waar je komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mensen likken ook die dikke vingers af in een restaurant, zonder enige gêne.Levensgenieters.
Ik hou niet van bruin.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net ook een avocado (ik neem aan dat je dat bedoelt) op.
Hij was alleen een beetje bruin
Pics van je stiefmoeder.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus geen idee
Maar ik kom hier vanavond op terug (dit is een leugen)
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
En je dan afvragen waarom niemand je respecteert (lol)
Het zal je niet verbazen maatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn odol doet vermoeden van wel
Neuk 'em in z'n reet, Rolo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Zit een duif steeds geluid te maken voor mijn raam
Met een bezem weggejaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |