SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet (wanneer cavia's zelfstandig kunnen vliegen).Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hij loopt niet van 1 januari tot 1 januari hèquote:Op zondag 2 juni 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit over een museumkaart te twijfelen, maar dat wordt hem dit jaar toch niet meer
Oh ja, dat is zo.. maar dan kan ik hem beter aanschaffen als ik het weer wat rustiger hebquote:Op zondag 2 juni 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij loopt niet van 1 januari tot 1 januari hè
Ik denk ook elk jaar "ik zeg hem op, haal het er niet meer uit", maar vorig jaar heb ik hem er makkelijk uitgehaald. Dit jaar nog lang niet want ik was hem vergeten op vakantie.
Is ook wel eens nodig. Vandaag ben ik de diepvries al aan het schoonmaken. Kan ik meteen zien wat ik allemaal nog op moet eten.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broodrooster gaat hier netjes in het keukenkastje
Maar regelmatig grote schoonmaak is wel fijn
dikke katten zijn wel schattig als ze zo onhandig zijnquote:Op zondag 2 juni 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest een dikke zwart-witte kat wegjagen van de oprit (ik heb liever vogels)
Probeert hij op de schutting van de buurman te springen, maar omdat hij zo dik is, viel hij daarvan af_
4E komt ook weer eens buiten
Bierpakket tegen je hoofd aan gegooidquote:Op zondag 2 juni 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
De boot kun je mooi huren in Zeewolde bij B&B boten. Je kunt ook een bierpakket of borrelplank erbij gooien.
Ik heb dat zojuist gedaan en de diepvries is weer aangevuldquote:Op zondag 2 juni 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook wel eens nodig. Vandaag ben ik de diepvries al aan het schoonmaken. Kan ik meteen zien wat ik allemaal nog op moet eten.
Sommige katten kunnen wel schattig zijn jaquote:Op zondag 2 juni 2024 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
dikke katten zijn wel schattig als ze zo onhandig zijn
Ben wel meer een hondenmens ook, maar heb katten wel leren waarderenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige katten kunnen wel schattig zijn ja
De meeste kan ik niet lezen en ja, dat is een me- problem.
Ik ga nooit naar honden en katten toe en laat ze naar mij toe komenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben wel meer een hondenmens ook, maar heb katten wel leren waarderen
Kan je niets aan die ziekte doen?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n Hoya-stekjes verpot en munt gezaaid. Spannende dag vandaag. Er zit iets van een ziekte in m'n clematis (klinkt een beetje viezig zo) dus die kan ik wel afschrijven en de roos heeft er ook geen zin in dit jaar.
Ik heb er ook vlees in zitten, vind dat verschil echt niet te proevenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Diepvries is voor gember, salie, ijsklonten en ijsjes, de rest moet kwekvers zijn.
Ja, heb al een leuk boerderijtje gezienquote:
Warm mensenmens dat ge er bent.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar honden en katten toe en laat ze naar mij toe komen
Als ik een hond of kat zou zijn, dan zou ik het ook niet kunnen waarderen dat mensen zich direct op mij zouden stortenDat vind ik van menselijke interactie precies hetzelfde (hou gewoon afstand)
Selectief he ... voor sommige wat meer warm dan anderenquote:
Ik voel een pluisje al.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er ook vlees in zitten, vind dat verschil echt niet te proeven
En anders ben je echt een prinses op de erwt.
Ben het hier wel mee eens, ik aai ook bijna nooit vreemde honden of katten, maar er is hier tegenover een kat die bij iedereen aandacht komt zoeken dus die krabbel ik wel eens even achter de oren.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar honden en katten toe en laat ze naar mij toe komen
Als ik een hond of kat zou zijn, dan zou ik het ook niet kunnen waarderen dat mensen zich direct op mij zouden stortenDat vind ik van menselijke interactie precies hetzelfde (hou gewoon afstand)
Ja, dat had ik al wel verwachtquote:
Goed bezig, hoe lang heb je gedaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hardlopen ging best Okee. Nu maar douchen
Ja precies, als je weet dat een dier dat leuk vindtquote:Op zondag 2 juni 2024 12:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens, ik aai ook bijna nooit vreemde honden of katten, maar er is hier tegenover een kat die bij iedereen aandacht komt zoeken dus die krabbel ik wel eens even achter de oren.
Is heerlijk smeuïgquote:
Hoiquote:
Je bent zelf heerlijk smeuïg.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is heerlijk smeuïg
En niet zo zwaar op de maag
En je proeft het echt niet.
Probeer het eens
Als ik brownies maak dan maak ik die ook op basis van ditzelfde recept (dan met 65 gr cacao toegevoegd en iets van 60 gr chocola in stukjes). Maak ik al jaren zo
Ze zijn echt![]()
![]()
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terugquote:
Ik weet niet wat het is.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niets aan die ziekte doen?
Klasse, en inderdaad lekker blijven lopen en het gaat vanzelf weer makkelijkerquote:Op zondag 2 juni 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terug
Hm ja, dan wordt het lastigquote:
Ja dat komt door die blondie die ik vanmorgen had natuurlijkquote:
Lol, ik zou daar waarschijnlijk de dubbele tijd over doenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terug
Alleen daardoor, natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat komt door die blondie die ik vanmorgen had natuurlijk
Precies en ik heb een doel voor ogen om in oktober de 10km te doen. Dat is wel realistisch en ik haat mobiel postenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klasse, en inderdaad lekker blijven lopen en het gaat vanzelf weer makkelijker
RAPSSSSSquote:Op zondag 2 juni 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had er ook rasp van 1 citroen in gedaan @:CherryLips
In de blondies
Citroenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had er ook rasp van 1 citroen in gedaan @:CherryLips
In de blondies
Ja, anders ben ik met name sneuïgquote:
Dat is altijd goed, mogelijk dat een evenement je ook extra motivatie kan geven. Desnoods een parkrun op de zaterdagochtend waar je gratis mee kan doenquote:
RAPSELEN!quote:
quote:
Citroenquote:
? wa ?quote:
Ik denk dat hij zegt dat hijzelf een zure citroen is en van jou houdt?quote:
Jij rolt alleen in en uit de Schoen?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ik zou daar waarschijnlijk de dubbele tijd over doen
Ben echt niet gemaakt om te rennen
Dus respect
Klopt !quote:Op zondag 2 juni 2024 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij rolt alleen in en uit de Schoen?
D'awwwquote:Op zondag 2 juni 2024 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zegt dat hijzelf een zure citroen is en van jou houdt?
Een hele burgerlijke Koreaanquote:Op zondag 2 juni 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt !
Uhm.. las ik nou dat je de Duitser had ingeruild?![]()
Voor wat voor iets?
Dat kunnen er een aantal zijnquote:
Dat krijg ik maandelijksquote:Op zondag 2 juni 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou gelukkig dat er zoiets als vakantiegeld bestaat.
Oja, nieuwe computer kopen van vakantiegeld.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En volgende maand nog de Belastingdienstquote:Op zondag 2 juni 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, bijzonderquote:
Oke @IJsdraakjequote:Op zondag 2 juni 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, nieuwe computer kopen van vakantiegeld.
Ja, precies 0 euroquote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En volgende maand nog de Belastingdienst
Goede plek voor een BBQ.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen is er gewoon een berg van 80 meter hoog op IJsland ontstaan. Vandaag
@:recce
Volgens mij kan ik dat kiezenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bijzonder
[..]
Oke @:IJsdraakje
quote:Op zondag 2 juni 2024 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
@:recce
De Boeing Stayliner deed zo te horen weer waar hij het beste in is. Lekker blijven staan.
Hier bijna 2000 terug. Kan meteen naar de spaarrekening en als ik het beetje volhoudt is mijn spaardoel voor eind van het jaar dan ook in zicht.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, precies 0 euro
Maar goed.. beter dan bijbetalen.
Oh ja dat klopt bij sommige werkgevers (niet de mijne).. nou goed.. ik vind het prima om in mei wat extra te hebbenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat kiezen
Nadeel is dat het toch wel op gaat
Die heb ik alquote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En volgende maand nog de Belastingdienst
Je groeit zo snel opquote:Op zondag 2 juni 2024 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik al
Dat was mijn echte vakantiegeld.
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier bijna 2000 terug. Kan meteen naar de spaarrekening en als ik het beetje volhoudt is mijn spaardoel voor eind van het jaar dan ook in zicht.
Geen idee waar dit over gaatquote:Op zondag 2 juni 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je groeit zo snel op
* pinkt traantje weg
OH, laat maarquote:
Ik weet al waar het geld naartoe gaat. De nieuwe gordijnen en het stucwerk op de slaapkamer dan van de muur afgevallen is. Daarna echt even klaarquote:Op zondag 2 juni 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar ja.. je weet maar nooit.. misschien waait je dak dit jaar nog weg.
Hier totaal ook zoiets de ene moest betalen de ander kreeg geld terug.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier bijna 2000 terug. Kan meteen naar de spaarrekening en als ik het beetje volhoudt is mijn spaardoel voor eind van het jaar dan ook in zicht.
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet al waar het geld naartoe gaat. De nieuwe gordijnen en het stucwerk op de slaapkamer dan van de muur afgevallen is. Daarna echt even klaar
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, laat maarik las: dit was mijn eerste echte vakantiegeld
Heel gek als dat snachts gestort is dan is dat smorgens voordat ik wakker ben altijd al naar de spaarrekening overgeboekt door iemand....quote:Op zondag 2 juni 2024 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan in december de 13e maand/ bonus nog
Nihao Moonquote:Op zondag 2 juni 2024 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]Dat ding is echt cursed. De Chinezen zijn wel op de achterzijde van de maan geland.
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heel gek als dat snachts gestort is dan is dat smorgens voordat ik wakker ben altijd al naar de spaarrekening overgeboekt door iemand....
Hebben is houden.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantiegeld in mei was wel m'n eerste fulltime vakantiegeld, dus die mag je wel hebben.
Sparenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet iedere maand weer de afweging maken tussen crypto of spaarrekening. Is moeilijk
50-50 een optie ?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet iedere maand weer de afweging maken tussen crypto of spaarrekening. Is moeilijk
Sparen én geld uitgevenquote:
Ik ga dinsdag mijn bed niet meer uit kunnen komenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lichte spierpijn nu, is wel lekker, dan weet ik dat mn sportsessie(s) goed zijn geweest
Ik vond deze week (4x sporten) best meevallenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag mijn bed niet meer uit kunnen komen
Heel mei niet gezwommen.
#fitgirlquote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond deze week (4x sporten) best meevallen
Mascara en foundation op ?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga me zo eens even opmaken voor de sociale verplichtingens
welke kleur lipstick?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga me zo eens even opmaken voor de sociale verplichtingens
Ik doe mijn bestquote:
quote:
Ik heb vandaag 5km gefietstquote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond deze week (4x sporten) best meevallen
Ik ben vandaag opgestaanquote:
Ik heb straks ook nog een extra lunch moment omdat ik wat eten op moet maken.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Moet ook wel met de snelheid van al dat (vr)eten
Heb bewust in deze periode een aantal jaarlijkse betalingen gezet.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja natuurlijk
Of ik ook even mijn jaarlijkse rekening van mijn ANWB lidmaatschap wil betalen
Vanzelfsprekend
Hopelijk niet duurzaam?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb straks ook nog een extra lunch moment omdat ik wat eten op moet maken.
Maar even wat lichamelijke malaise dus klimmen overgeslagen dit weekend.
Ja, goed dat je daar oog voor hebt.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb bewust in deze periode een aantal jaarlijkse betalingen gezet.
Alleen de zorgverzekering zit eind van het jaar als jaarlijkse betaling.
Gedoetjes.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Dit is de tweede keer dat de accus van m'n draadloze oordopjes overlijden.
Sony heeft echt iets verkeerd gedaan met deze reeks.
Ik ga niet weer langs en ze inleveren ter reparatie om dan na een week weer te horen dat ze toch niet repareerbaar zijn, en dat ik in de winkel een nieuw setje kan komen ophalen.
Misschien toch maar weer uitwijken naar een goeie koptelefoon. Ondanks dat het fijn was om dopjes gewoon in je zak te kunnen frotten, vind ik het eigenlijk niet kunnen om iedere anderhalf jaar een nieuw setje de verbrandingaoven in te sturen.
Ik vond dat hele project toch al een beetje vaag. De tijdslijn was ook niet realistisch. Ik vraag me wel af waarom het nou geannuleerd moest worden. Over een paar jaar is het toch nog steeds leuk?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nihao Moon
SpaceX heeft nu ook wel een Boeing momentje gehad met het annuleren van het Hello Moon project vanwege Starship vertragingen.
De ervaring spreekt hier?quote:
kip?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk nog eten, maar goed..
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
woon en aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goed dat je daar oog voor hebt.
Ik betaal mijn zorgverzekering ook jaarlijks en blijkbaar mijn ANWB ook
Nou ja prima.. het maakt mij ook niet zo heel erg uit
Ik ook, maar mijn maag protesteert nog steeds tegen lunch, rotding.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk nog eten, maar goed..
Sowieso draagbaar en draadloos. Ik zat te kijken naar de Sony's met noise cancelling. Maar de vorige generatie had issues met scharnieren die nog wel eens braken, en de nieuwe kan je niet meer opvouwen. Wat een hersendode beslissing geweest is.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedoetjes.
Heb je al een idee welk soort koptelefoon je wil ?
Die gemeentelijke belastingen komen maar wanneer ze dat zelf willenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
woon en aansprakelijkheidsverzekering.
waterzuiveringblablabelastingtroep.
als het me lukt om jaarlijks te betalen dan probeer ik of dat in deze periode kan/mag
Oke, Ettoquote:
Ja, echt heerlijkquote:
Neuh had ik het zelf waarschijnlijk wel overgeboektquote:Op zondag 2 juni 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Anders had het geld een andere bestemming dan de spaarrekening gekregen?
met asperges ham en ei en prutje...quote:Op zondag 2 juni 2024 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk
Vanavond een stuk(je)
Even wat ongevraagd advies (hehe)quote:Op zondag 2 juni 2024 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso draagbaar en draadloos. Ik zat te kijken naar de Sony's met noise cancelling. Maar de vorige generatie had issues met scharnieren die nog wel eens braken, en de nieuwe kan je niet meer opvouwen. Wat een hersendode beslissing geweest is.
Misschien weer iets van B&W, ik had daar jaren geleden al een bedraadde koptelefoon van, maar toen die brak door een wat knullig ontwerp konden ze die niet meer repareren.
Verder wordt het qua goede noise cancelling al snel wat meer niche merken. Maar vind maar eens een winkel waar je die even kan uitproberen.
Klopt... vieze vis, bahquote:
Wanneer het salaris binnenkomt, dan zet ik gelijk een bedrag op de spaarrekeningquote:Op zondag 2 juni 2024 13:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Neuh had ik het zelf waarschijnlijk wel overgeboekt
Zet het graag veilig weg dat het niet zomaar op gaat
Ja, dat is 34 miljoen keer lekkerder dan gebakken zalmquote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt... vieze vis, bah
Heb liever een plastic emmer, een gele met stalen hengel.
Ik heb wel asperges, dus dat zou ik kunnen doen jaquote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
met asperges ham en ei en prutje...
en dan piepertjes... blokjes gebakken.. mjam!
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is 34 miljoen keer lekkerder dan gebakken zalm
Daar heb je gelijk in
Klopt. Maar het vertrouwen zal er wellicht niet meer geweest zijn. Musk blijkt de laatste jaren toch wel steeds meer in een impulsieve instabilo te veranderen.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond dat hele project toch al een beetje vaag. De tijdslijn was ook niet realistisch. Ik vraag me wel af waarom het nou geannuleerd moest worden. Over een paar jaar is het toch nog steeds leuk?
Ja anders denk je toch makkelijker ooh dat kan wel en dat en dat....quote:Op zondag 2 juni 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer het salaris binnenkomt, dan zet ik gelijk een bedrag op de spaarrekening
plakken ham in vierkantjes snijden. ham even aanbakken, asperges en ei koken, eigeel apart houden. eiwit en asperges in kleine stukjes in een bak en dan aspergesaus met een klein beetje aspergewater maken.. daar het geel doorprakken af en toe ietwat aspergewater er bij dat het nog net dik genoeg is maar je wel het door de blokjes ei ham asperge kan roeren.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel asperges, dus dat zou ik kunnen doen ja
Ik heb wel een groot watermeloenhoofd. Dus ik ben benieuwd. Maar goed. Ik ga dingen passen en proberen.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat ongevraagd advies (hehe)
Ik heb zelf de 4 van Sony (zat te kijken naar de 5, maar die had niet echt heel veel meer opties en was ook een stuk duurder).
Heb zelf geen problemen gehad met de scharnieren en ik gebruik dat ding dagelijks en ben echt heel tevreden
Dus voor wat het waard is![]()
@:kwiwi heeft hem nu ook
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
plakken ham in vierkantjes snijden. ham even aanbakken, asperges en ei koken, eigeel apart houden. eiwit en asperges in kleine stukjes in een bak en dan aspergesaus met een klein beetje aspergewater maken.. daar het geel doorprakken af en toe ietwat aspergewater er bij dat het nog net dik genoeg is maar je wel het door de blokjes ei ham asperge kan roeren.
Oke Hey Arnold.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel een groot watermeloenhoofd. Dus ik ben benieuwd. Maar goed. Ik ga dingen passen en proberen.
dan weet je wat je te doen staatquote:
Ham kopen.quote:
quote:De weerparadox: natste plek van Nederland droogt uit door toename stortbuien
quote:Behalve in het Zuid-Limburgse Noorbeek, de natste plek van Nederland. Waar afgelopen maand landelijk gemiddeld al de natste mei ooit gemeten was, kreeg Noorbeek écht de volle laag: 228 millimeter, ruim vier keer de maandgemiddelde neerslag.
Maar de toename van stortbuien leidt er paradoxaal genoeg juist tot verdroging van het landschap, zegt Natuurmonumenten. De beek de Noor, die van Noorbeek naar een dieper dal in België stroomt, krijgt in korte tijd grotere hoeveelheden water te verstouwen dan deze aankan.
Door het kolkende water slijt de bedding steeds dieper uit. Als vervolgens de zon doorbreekt en het wekenlang heet is, blijft het landschap achter met een 'te diepe' beek, waardoor het grondwater sneller wordt afgevoerd en lager staat. Zo droogt het landschap verder uit.
Ja, als alsquote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Hey Arnold.
Maar dat ding past ook om mijn hoofd..
quote:
Een bus toch? Mijn oma wel iigquote:Op zondag 2 juni 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als als
Als mijn oma wielen had, dan was ze een fiets.
das baggerquote:Op zondag 2 juni 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Had al lang geen blueberry muffin meer op en daar kreeg ik opeens trek in tijdens het lopen. Dus bij de AH gehaald want die waren altijd lekker omdat ze helemaal vol zaten met blauwe bessen. Neem ik er net een hap uit, zit dat halve ding vol jam![]()
![]()
Jammer.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Had al lang geen blueberry muffin meer op en daar kreeg ik opeens trek in tijdens het lopen. Dus bij de AH gehaald want die waren altijd lekker omdat ze helemaal vol zaten met blauwe bessen. Neem ik er net een hap uit, zit dat halve ding vol jam![]()
![]()
zon breekt vanzelf door, dat is een zekerheidjequote:Op zondag 2 juni 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als als
Als mijn oma wielen had, dan was ze een fiets.
En dan hebben ze nog het gore lef het een 'luxe' muffin te noemen, als je er jam in gaat proppen vervalt het predicaat luxequote:
klopt.quote:
voortaan zelf maken dusquote:Op zondag 2 juni 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog het gore lef het een 'luxe' muffin te noemen, als je er jam in gaat proppen vervalt het predicaat luxe
Geen zin om te bakken, ik wacht wel weer gewon tot de vakantie dat ik weer goede kan etenquote:
Zit die al de hele week weg te knagen omdat ze in de bonus waren en anders veel te snel wegrottenquote:
Ja, misschien was dat extreemrechtse gelul van 'm op Twitter wel de echte reden voor die Japanner om ermee te kappen.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klopt. Maar het vertrouwen zal er wellicht niet meer geweest zijn. Musk blijkt de laatste jaren toch wel steeds meer in een impulsieve instabilo te veranderen.
Stopt wel lekker opquote:Op zondag 2 juni 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit die al de hele week weg te knagen omdat ze in de bonus waren en anders veel te snel wegrotten
Hoezo stopt dat op?quote:
Het is zo'n espressomachine als die ze in koffietentjes hebben, met een stoomding eraan waar je melk mee moet opschuimen in een kannetje.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar je doet toch gewoon zo'n opschuimer in de melk en de rest gaat vanzelf? toch?!
Anders gewoon zo'n ding kopenquote:Op zondag 2 juni 2024 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is zo'n espressomachine als die ze in koffietentjes hebben, met een stoomding eraan waar je melk mee moet opschuimen in een kannetje.
Dit werkt echt goed!quote:Op zondag 2 juni 2024 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon zo'n ding kopenhttps://www.ikea.com/nl/nl/p/produkt-melkklopper-zwart-50301166/
Oh geen idee, ik eet ze vooral omdat ze lekker zijn, en ze zijn volgens mij ook best gezondquote:
@DeZwabber had uitgebreid onderzoek gedaan voordat ik er eentje kocht en de sony 4 kwam inderdaad als beste uit de bus. De 5 werd me ook in de winkel nog afgeraden omdat die eigenlijk het extra geld niet waard was. Ben er super tevreden meequote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat ongevraagd advies (hehe)
Ik heb zelf de 4 van Sony (zat te kijken naar de 5, maar die had niet echt heel veel meer opties en was ook een stuk duurder).
Heb zelf geen problemen gehad met de scharnieren en ik gebruik dat ding dagelijks en ben echt heel tevreden
Dus voor wat het waard is![]()
@:kwiwi heeft hem nu ook
En zelfs al werkt die niet goed is het ook nauwelijks weggegooid geld om het te proberenquote:Op zondag 2 juni 2024 14:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit werkt echt goed!
Ik gebruik het om m'n collageenpoeder door de koffie te mengen
Wat wel rete-irritant is, is dat Sony dus iedere twee jaar ergens in de zomer een nieuwe koptelefoon uit lijkt te brengen. Dus waarschijnlijk komen ze binnenkort met de xm6.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:dezwabber had uitgebreid onderzoek gedaan voordat ik er eentje kocht en de sony 4 kwam inderdaad als beste uit de bus. De 5 werd me ook in de winkel nog afgeraden omdat die eigenlijk het extra geld niet waard was. Ben er super tevreden meeEn ik wilde er eentje die je kon opvouwen inderdaad.
Vooral met de noise cancelling feature, want je kunt ook natuurlijke achtergrond geluiden aan zetten zoals fluitende vogeltjesBen namelijk niet iemand die de hele tijd naar muziek wil luisteren, wil gewoon een beetje rust
Gewoon daar hele middag muziek gaan luisteren op dure versterkers en speakers.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat wel rete-irritant is, is dat Sony dus iedere twee jaar ergens in de zomer een nieuwe koptelefoon uit lijkt te brengen. Dus waarschijnlijk komen ze binnenkort met de xm6.
Die had ik ook nog wel willen vergelijken dan.
Mja. Ik ga zo even de hort op naar een duregeluiddingetjesiwnkel.
Ja dat zou kunnen, maar ja dan blijf je aan de gang natuurlijk, beetje als met mobiele telefoons.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat wel rete-irritant is, is dat Sony dus iedere twee jaar ergens in de zomer een nieuwe koptelefoon uit lijkt te brengen. Dus waarschijnlijk komen ze binnenkort met de xm6.
zoals ik het lees is het inderdaad niet heel erg ingewikkeld, misschien is het gewoon wat oefenen?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is zo'n espressomachine als die ze in koffietentjes hebben, met een stoomding eraan waar je melk mee moet opschuimen in een kannetje.
Er zit toch garantie op? Of geldt dat niet voor doormidden breken? Maar hij voelt best flexibel.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Dat de xm4 goed is weet ik wel. Sony domineert tegenwoordig de noise cancelling koptelefoon- en dopjesmarkt. Maar waar ik specifiek bang voor ben is dat hij doormidden breekt na een half jaar omdat ik hem over m'n cranium van plenetair formaat moet trekken.
Je hoeft toch niet altijd het nieuwste model te hebbenquote:Op zondag 2 juni 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee en als je filmpjes kijkt lijkt het ook niet ingewikkeld. Maar ja dat er hele trainingen voor gegeven worden zegt wellicht genoegquote:Op zondag 2 juni 2024 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het inderdaad niet heel erg ingewikkeld, misschien is het gewoon wat oefenen?
Haha dat is waar, dus maar een training gaan volgen dan!quote:Op zondag 2 juni 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee en als je filmpjes kijkt lijkt het ook niet ingewikkeld. Maar ja dat er hele trainingen voor gegeven worden zegt wellicht genoeg
En als ik het dan eindelijk kan en mensen op bezoek komen: Nee, je mag geen zwarte koffie. Je neemt een cappuccino verdomme!quote:Op zondag 2 juni 2024 14:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha dat is waar, dus maar een training gaan volgen dan!
Ik houd echt totaal niet van melk in de koffiequote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als ik het dan eindelijk kan en mensen op bezoek komen: Nee, je mag geen zwarte koffie. Je neemt een cappuccino verdomme!
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd het nieuwste model te hebben
Als je genoeg uit wil geven dan zijn ze er wel hoor.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Echt, elke GPU die ik kan vinden heeft maar één HDMI port... ik heb er absoluut 2 nodig
Wat is deze trend in de computerwereld
Displayport. Wen er maar aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Echt, elke GPU die ik kan vinden heeft maar één HDMI port... ik heb er absoluut 2 nodig
Nimmer!quote:
Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Vast wel, maar dat zou helemaal niet nodig moeten zijn.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?
De XM3 voldoet ook nog prima bij mij trouwens. Wel een beetje teveel bas, maar dat ding is erg prettig tijdens het stofzuigen.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.
Datzelfde ga ik doen, denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de Galaxy S23 gekocht de maand nadat de S24 uit kwam. Kan mij het verrotten dat ie ouder is, ik liep daarvoor 6 jaar achter ofzo
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimmer!
Waarom houdt niemand ooit rekening met mensen die hun pc op een tv aansluiten
Die profiteren gewoon van de ellende van ons tv kijkersquote:Op zondag 2 juni 2024 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.
Ik heb sinds een tijdje een Pixel en ben daar vrij tevreden over. Prima telefoons. Android zonder rare troep van de fabrikant.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:03 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber ik heb een nieuwe telefoon nodig, met Android. Heb je nog tips?
Oh dan las ik het verkeerdquote:Op zondag 2 juni 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.
Voetbalquote:Op zondag 2 juni 2024 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk nog even naar Breda naar de Hornbach en Ikea, maar heel die stad is nu natuurlijk een chaos met dat voetballen
Dat ook ja.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan las ik het verkeerdVoordeel van een nieuw model is vaak wel dat de oudere goedkoper worden
brr ikea in het weekendquote:Op zondag 2 juni 2024 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk nog even naar Breda naar de Hornbach en Ikea, maar heel die stad is nu natuurlijk een chaos met dat voetballen
Ja en dat ook, overal gillende kinderen en mensenquote:
Is ze onderkoeld afgevoerd vanaf het strand?quote:
oh zit ze nu niet in Småland?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ze onderkoeld afgevoerd vanaf het strand?![]()
omdat daar geen ikea is?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die zo snel mogelijk naar de andere kant van de aardbol wil emigreren?
Vanwaar die smileyquote:
Te nat? Het was ook wel een heel natte maand he?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
We willen drainage gaan aanleggen in mn tuin want dit is neit te doen, inb4 zandbak
yes, en yes kloptquote:Op zondag 2 juni 2024 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Te nat? Het was ook wel een heel natte maand he?
Sport ja, niet voetbal, dat is een ander forum.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die smileyIk dacht dat jij sportmoderator was.
Dat vraag ik niet. Je begrijpt heus wel wat ik bedoel. Ga vooral zo door.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport ja, niet voetbal, dat is een ander forum.
Goeiemiddag. Ben lekker van sport aan het genieten. Gelukkig geen voetbal.quote:
En dan allemaal woestijnplanten groeien.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
We willen drainage gaan aanleggen in mn tuin want dit is neit te doen, inb4 zandbak
Leuk, wat is er dan op?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Ben lekker van sport aan het genieten. Gelukkig geen voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Kan ik ook wel gebruiken. Vanochtend bij arts geweest. Paarse, gezwollen pijnlijke voet/enkel. 10 dagen kuur tegen ontsteking. Been omhoog. Maar gelukkig lekker veel sport. Geen voetbal gelukkig.quote:
Dat hoort bij de Franse regie, dat is altijd gewoon een uitzending van de lokale VVVquote:Op zondag 2 juni 2024 15:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie het, ik kijk nu alleen maar tegen fietsers aan ipv landschap, beetje jammer
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal.quote:
Ja we snappen je punt nuquote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal..
Dat is niet leuk inderdaad. Fijn dat je je wel vermaken kunt met sport kijken.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken. Vanochtend bij arts geweest. Paarse, gezwollen pijnlijke voet/enkel. 10 dagen kuur tegen ontsteking. Been omhoog. Maar gelukkig lekker veel sport. Geen voetbal gelukkig.
Weinig zin, maar even door de zure appel heen bijten.quote:
Fijn he dat er zo weinig voetbal is, ik vind dat ook niets aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal..
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fijn he dat er zo weinig voetbal is, ik vind dat ook niets aan.
Ik welquote:Op zondag 2 juni 2024 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.Lekker om 18:00 uur kijken of Excelsior kan stunten tegen NAC.
weet niet, iets met graven en buizen gok ikquote:Op zondag 2 juni 2024 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan allemaal woestijnplanten groeien.
Louter uit nieuwsgierigheid, hoe ga je drainage aanleggen?
quote:Op zondag 2 juni 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nu ik eraan denk, voor @:bitterballekker balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
Mijn cluppie kon vorige week kampioen worden in de laatste wedstrijd van het seizoen als ze wonnen. 1500 man publiek, feest 's avonds met artiesten etc.....3-0 voor een kwartier voor tijd. In de 95ste minuut scoren ze de 3-3.quote:
Ze zaten dus al teveel in feeststemming...quote:Op zondag 2 juni 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn cluppie kon vorige week kampioen worden in de laatste wedstrijd van het seizoen als ze wonnen. 1500 man publiek, feest 's avonds met artiesten etc.....3-0 voor een kwartier voor tijd. In de 95ste minuut scoren ze de 3-3.
Er gebeuren wel vaker rare dingen. Maar de trainer gunde 3 oudere spelers een applauswissel. Vragen om moeilijkheden.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze zaten dus al teveel in feeststemming...
Jammer, maar waren die artiesten dan voor niets gekomen uiteindelijk? Of traden ze nog wel op?
Maakt het ook wel weer interessantquote:Op zondag 2 juni 2024 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gebeuren wel vaker rare dingen. Maar de trainer gunde 3 oudere spelers een applauswissel. Vragen om moeilijkheden.
Wat ga je in Krakow doen? Was daar ook niet een concentratiekamp?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, lekker dagje gedobberd. Hoewel die Polen nogal onbehouwen en luid zijn. Net Nederlanders.
Morgen richting Krakow.
quote:Op zondag 2 juni 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nu ik eraan denk, voor @:bitterbalLeuk balkon! Zoveel plantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auschwitz, maar dat ligt wel een stukje bij Krakow vandaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat ga je in Krakow doen? Was daar ook niet een concentratiekamp?
O ja, dat lijkt me ook wel interessantquote:Op zondag 2 juni 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat er nog heel veel van de Atlantikwall te zien is in Frankrijk, en nog wat bezienswaardigheden omtrent D-Day. Lijkt me ook wel tof om eens langs te gaan
Ja die doen het goed met dit weerquote:
Den Haag heeft ook nog een stukje anti-tankmuur in de duinenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat er nog heel veel van de Atlantikwall te zien is in Frankrijk, en nog wat bezienswaardigheden omtrent D-Day. Lijkt me ook wel tof om eens langs te gaan
Samequote:
Leuk voor ze.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Den Haag heeft ook nog een stukje anti-tankmuur in de duinen
buiten spelen?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Maar goed, weekboodschappen zijn gedaan, de schoen is weer schoon van binnen en buiten en ik ben net terug van het buitenspelen
Je hebt een halve marathon gelopen?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
50.000 stapjes weer gehaald, voelde wederom niet helemaal goed
Zwerfafval opruimenquote:
50.000 is wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.quote:
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.
Je weet het leuk te verkopenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.
Ik heb hem nooit gelopen hoor, maar als ik die blijheid op tv zie denk ik al 'laat me gewoon doorlopen'.quote:
het is buiten vreselijk peopely vandaagquote:Op zondag 2 juni 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.
Oh ja en die mensenmassa was ik even vergetenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelopen hoor, maar als ik die blijheid op tv zie denk ik al 'laat me gewoon doorlopen'.
De zon laat zich eindelijk zien sinds juli 2023quote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is buiten vreselijk peopely vandaag
Ja en ze wilden ook allemaal een praatje met mij makenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is buiten vreselijk peopely vandaag
Ze gaan dan tegen me lullen als ik die draadloze oordoppen in heb, en die van mij zijn lichtroze dus die zie je nietquote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ze wilden ook allemaal een praatje met mij maken
*scherpt resting bitch face nog wat meer aan
Pas op voor die dikke kat.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde allemaal gekwetter bij mij achter en het blijkt dat er meesjes een nestje met jongen hebben in een nestkastje bij mijn oprit (niet mijn nestkastje, vriend)
Ja, SAMEquote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan dan tegen me lullen als ik die draadloze oordoppen in heb, en die van mij zijn lichtroze dus die zie je niet
JE LULT DOOR M'N MURDER PODCAST HEENquote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, SAME
En ik dan: huh? Want ik versta dat nooit.
Ja, ik hoop dat ik hem voorgoed heb weggejaagd, maar dat zal wel nietquote:
Dit is dus echt zo herkenbaarquote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JE LULT DOOR M'N MURDER PODCAST HEEN
Nou ja, als je 50k stapjes doet op een dag, dan kom je wel akelig dicht bij de benodigde afstandquote:Op zondag 2 juni 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.
maar wel goed bezigquote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 kmquote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, als je 50k stapjes doet op een dag, dan kom je wel akelig dicht bij de benodigde afstand
Ik heb in mijn vakantie mijn dagrecord verbroken. Dat was 24k
Zodra ze horen hoe veel hoogtemeters achter die 24k stapjes zitten piepen ze wel andersquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 km
Maar in Portugal had ik ruim 20 km gelopen
@:Gianni61
@:Loveislikeakiss
Lachen mij nu allebei uit
zou niet durven, zijn prima stapjesquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je weet dat ik ook naar Portugal ben geweest?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ze horen hoe veel hoogtemeters achter die 24k stapjes zitten piepen ze wel anders
Ik had het over mijn 24k van 2 weken geledenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je weet dat ik ook naar Portugal ben geweest?
Ik haal dat soort aantallen alleen als ik naar feestjes ga. Dan zit ik wel io 30-40k+ stapjesquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |