Ik wilde ook Radio Kootwijk aanraden. De architectuur tour die ze doen via Natuurmonumenten is best wel de moeite waard.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver jongons denk eens even mee als je wil.
Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:
2007 - Spoorwegmuseum Utrecht
2008 - Afsluitdijk en Eise Eisinga Planetarium Franeker
2009 - Proefsluiting Maeslantkering
2010 - Ieper, slagvelden van de Eerste Wereldoorlog (2 dagen)
2011 - Bokbierdag Zutphen
2013 - Schiphol Behind the Scenes Tour
2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2015 - Bataviawerf Lelystad, boottocht Markermeer
2016 - Aviodrome Lelystad
2017 - Openluchtmuseum Arnhem
2018 - Westerbork en Orvelte
2019 - Zuiderzeemuseum Enkhuizen
2022 - Huis Doorn
2023 - Cavaleriemuseum Amersfoort en Spakenburg
Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes?
Excuus, daar had ik even overheen gelezenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk idee, en vanuit Saturnus gezien ook wel "midden van het land" te noemen ongeveer
Zal eens vragen of ze ook op FOK! posten.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Georganiseerde reizen zijn toch voor halfjes?
Radio Kootwijk is echt geen bal aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde ook Radio Kootwijk aanraden. De architectuur tour die ze doen via Natuurmonumenten is best wel de moeite waard.
Anders gewoon naar Giethoorn en daar een bootje huren voor een dag.
Ik ben met mijn vader vorige maand in het Louvre geweest. Misschien heb je hier iets aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver jongons denk eens even mee als je wil.
Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:
2007 - Spoorwegmuseum Utrecht
2008 - Afsluitdijk en Eise Eisinga Planetarium Franeker
2009 - Proefsluiting Maeslantkering
2010 - Ieper, slagvelden van de Eerste Wereldoorlog (2 dagen)
2011 - Bokbierdag Zutphen
2013 - Schiphol Behind the Scenes Tour
2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2015 - Bataviawerf Lelystad, boottocht Markermeer
2016 - Aviodrome Lelystad
2017 - Openluchtmuseum Arnhem
2018 - Westerbork en Orvelte
2019 - Zuiderzeemuseum Enkhuizen
2022 - Huis Doorn
2023 - Cavaleriemuseum Amersfoort en Spakenburg
Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes?
De SS-Rotterdam is wel leuk om eens te zien inderdaad. En desnoods combineren met het fotomuseum en een biertje bij Kaapse Brouwersquote:Op zondag 2 juni 2024 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en die bus is ook goed te combineren met een bezoekje aan de SS-boot (ik heb de naam niet bedacht) leerde ik gisteren. Mja, geen idee of Rotterdam een optie is
Ja ik heb het in Londen gedaan met WW2 landingsvaartuigen. Fantastischquote:Op zondag 2 juni 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze vonden het allemaal echt geweldigGeen idee hoe je pa is, maar dit is waarschijnlijk zoiets wat iedereen wel leuk vindt (behalve mensen met een watertrauma of zo
). En het is best bijzonder.
Dat is vaak veel trappen lopenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sterrenwacht bezoeken is ook wel leuk om te doen.
Daar ben ik ook al eens op geweest. Kunnen natuurlijk ook combineren met de Euromast zelf. Al denk ik dat Rotterdam een beetje ver weg en een beetje groot is. Maar staat op het lijstjequote:Op zondag 2 juni 2024 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
De SS-Rotterdam is wel leuk om eens te zien inderdaad. En desnoods combineren met het fotomuseum en een biertje bij Kaapse Brouwers
Als dat echt veel is dan is het niet zo'n goed idee inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2024 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Radio Kootwijk is echt geen bal aan.
En veel lopen en trappen klimmen, niks voor die oudjes.
Dierenmishandeling.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is Harderwijk wel het beste idee dan
Ja? Ik klaag meteen het Marius van Dokkum Museum aan goftedommequote:
het is toch al bijna lunchtijd, dus dan mag je geen cappuccino meer serverenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Half uur instructiefilmpjes zitten kijken over melkopschuimen. Kan mensen alleen maar espresso aanbieden omdat ik het melkschuimen steeds verpestNou, ik ga weer een poging wagen met al deze nieuwe info
Die koffieverpesters hebben het er maar mee te doenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Half uur instructiefilmpjes zitten kijken over melkopschuimen. Kan mensen alleen maar espresso aanbieden omdat ik het melkschuimen steeds verpestNou, ik ga weer een poging wagen met al deze nieuwe info
Hint: het gaat bij koffie ANDERS dan bij de Feuerwehrquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
prima toch?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar al weken met dit weer moeten dealen.
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint: het gaat bij koffie ANDERS dan bij de Feuerwehr
Update: weer net zo hard gefaald als voorheenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon geen koffie aanbieden.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Update: weer net zo hard gefaald als voorheen
maar je doet toch gewoon zo'n opschuimer in de melk en de rest gaat vanzelf? toch?!quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon echte koffie serveren dusquote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is goor.quote:
Dat had ik op m'n voorlaatste vakantiedag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |