Als dat echt veel is dan is het niet zo'n goed idee inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2024 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Radio Kootwijk is echt geen bal aan.
En veel lopen en trappen klimmen, niks voor die oudjes.
Dierenmishandeling.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is Harderwijk wel het beste idee dan
Ja? Ik klaag meteen het Marius van Dokkum Museum aan goftedommequote:
het is toch al bijna lunchtijd, dus dan mag je geen cappuccino meer serverenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Half uur instructiefilmpjes zitten kijken over melkopschuimen. Kan mensen alleen maar espresso aanbieden omdat ik het melkschuimen steeds verpestNou, ik ga weer een poging wagen met al deze nieuwe info
Die koffieverpesters hebben het er maar mee te doenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Half uur instructiefilmpjes zitten kijken over melkopschuimen. Kan mensen alleen maar espresso aanbieden omdat ik het melkschuimen steeds verpestNou, ik ga weer een poging wagen met al deze nieuwe info
Hint: het gaat bij koffie ANDERS dan bij de Feuerwehrquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
prima toch?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar al weken met dit weer moeten dealen.
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint: het gaat bij koffie ANDERS dan bij de Feuerwehr
Update: weer net zo hard gefaald als voorheenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon geen koffie aanbieden.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Update: weer net zo hard gefaald als voorheen
maar je doet toch gewoon zo'n opschuimer in de melk en de rest gaat vanzelf? toch?!quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon echte koffie serveren dusquote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is goor.quote:
Dat had ik op m'n voorlaatste vakantiedag.quote:
*Poef!*quote:Op zondag 2 juni 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had ik op m'n voorlaatste vakantiedag.
"Hoe is het alweer de 28e?"
Was wel één van de betere, zo niet de beste, dagen. Echt alles eruit gehaald wat erin zat, allemaal door dat besef die ochtendquote:
Goed zoquote:Op zondag 2 juni 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel één van de betere, zo niet de beste, dagen. Echt alles eruit gehaald wat erin zat, allemaal door dat besef die ochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, als dit het bericht is dat ik 0 euro inkomstenbelasting hoef te betalen, dan ga ik nu naar het kantoor van de Belastingdienst
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |