SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet (wanneer cavia's zelfstandig kunnen vliegen).Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hij loopt niet van 1 januari tot 1 januari hèquote:Op zondag 2 juni 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit over een museumkaart te twijfelen, maar dat wordt hem dit jaar toch niet meer
Oh ja, dat is zo.. maar dan kan ik hem beter aanschaffen als ik het weer wat rustiger hebquote:Op zondag 2 juni 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij loopt niet van 1 januari tot 1 januari hè
Ik denk ook elk jaar "ik zeg hem op, haal het er niet meer uit", maar vorig jaar heb ik hem er makkelijk uitgehaald. Dit jaar nog lang niet want ik was hem vergeten op vakantie.
Is ook wel eens nodig. Vandaag ben ik de diepvries al aan het schoonmaken. Kan ik meteen zien wat ik allemaal nog op moet eten.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broodrooster gaat hier netjes in het keukenkastje
Maar regelmatig grote schoonmaak is wel fijn
dikke katten zijn wel schattig als ze zo onhandig zijnquote:Op zondag 2 juni 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest een dikke zwart-witte kat wegjagen van de oprit (ik heb liever vogels)
Probeert hij op de schutting van de buurman te springen, maar omdat hij zo dik is, viel hij daarvan af_
4E komt ook weer eens buiten
Bierpakket tegen je hoofd aan gegooidquote:Op zondag 2 juni 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
De boot kun je mooi huren in Zeewolde bij B&B boten. Je kunt ook een bierpakket of borrelplank erbij gooien.
Ik heb dat zojuist gedaan en de diepvries is weer aangevuldquote:Op zondag 2 juni 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook wel eens nodig. Vandaag ben ik de diepvries al aan het schoonmaken. Kan ik meteen zien wat ik allemaal nog op moet eten.
Sommige katten kunnen wel schattig zijn jaquote:Op zondag 2 juni 2024 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
dikke katten zijn wel schattig als ze zo onhandig zijn
Ben wel meer een hondenmens ook, maar heb katten wel leren waarderenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige katten kunnen wel schattig zijn ja
De meeste kan ik niet lezen en ja, dat is een me- problem.
Ik ga nooit naar honden en katten toe en laat ze naar mij toe komenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben wel meer een hondenmens ook, maar heb katten wel leren waarderen
Kan je niets aan die ziekte doen?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n Hoya-stekjes verpot en munt gezaaid. Spannende dag vandaag. Er zit iets van een ziekte in m'n clematis (klinkt een beetje viezig zo) dus die kan ik wel afschrijven en de roos heeft er ook geen zin in dit jaar.
Ik heb er ook vlees in zitten, vind dat verschil echt niet te proevenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Diepvries is voor gember, salie, ijsklonten en ijsjes, de rest moet kwekvers zijn.
Ja, heb al een leuk boerderijtje gezienquote:
Warm mensenmens dat ge er bent.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar honden en katten toe en laat ze naar mij toe komen
Als ik een hond of kat zou zijn, dan zou ik het ook niet kunnen waarderen dat mensen zich direct op mij zouden stortenDat vind ik van menselijke interactie precies hetzelfde (hou gewoon afstand)
Selectief he ... voor sommige wat meer warm dan anderenquote:
Ik voel een pluisje al.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er ook vlees in zitten, vind dat verschil echt niet te proeven
En anders ben je echt een prinses op de erwt.
Ben het hier wel mee eens, ik aai ook bijna nooit vreemde honden of katten, maar er is hier tegenover een kat die bij iedereen aandacht komt zoeken dus die krabbel ik wel eens even achter de oren.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar honden en katten toe en laat ze naar mij toe komen
Als ik een hond of kat zou zijn, dan zou ik het ook niet kunnen waarderen dat mensen zich direct op mij zouden stortenDat vind ik van menselijke interactie precies hetzelfde (hou gewoon afstand)
Ja, dat had ik al wel verwachtquote:
Goed bezig, hoe lang heb je gedaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hardlopen ging best Okee. Nu maar douchen
Ja precies, als je weet dat een dier dat leuk vindtquote:Op zondag 2 juni 2024 12:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens, ik aai ook bijna nooit vreemde honden of katten, maar er is hier tegenover een kat die bij iedereen aandacht komt zoeken dus die krabbel ik wel eens even achter de oren.
Is heerlijk smeuïgquote:
Hoiquote:
Je bent zelf heerlijk smeuïg.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is heerlijk smeuïg
En niet zo zwaar op de maag
En je proeft het echt niet.
Probeer het eens
Als ik brownies maak dan maak ik die ook op basis van ditzelfde recept (dan met 65 gr cacao toegevoegd en iets van 60 gr chocola in stukjes). Maak ik al jaren zo
Ze zijn echt![]()
![]()
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terugquote:
Ik weet niet wat het is.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niets aan die ziekte doen?
Klasse, en inderdaad lekker blijven lopen en het gaat vanzelf weer makkelijkerquote:Op zondag 2 juni 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terug
Hm ja, dan wordt het lastigquote:
Ja dat komt door die blondie die ik vanmorgen had natuurlijkquote:
Lol, ik zou daar waarschijnlijk de dubbele tijd over doenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terug
Alleen daardoor, natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat komt door die blondie die ik vanmorgen had natuurlijk
Precies en ik heb een doel voor ogen om in oktober de 10km te doen. Dat is wel realistisch en ik haat mobiel postenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klasse, en inderdaad lekker blijven lopen en het gaat vanzelf weer makkelijker
RAPSSSSSquote:Op zondag 2 juni 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had er ook rasp van 1 citroen in gedaan @:CherryLips
In de blondies
Citroenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had er ook rasp van 1 citroen in gedaan @:CherryLips
In de blondies
Ja, anders ben ik met name sneuïgquote:
Dat is altijd goed, mogelijk dat een evenement je ook extra motivatie kan geven. Desnoods een parkrun op de zaterdagochtend waar je gratis mee kan doenquote:
RAPSELEN!quote:
quote:
Citroenquote:
? wa ?quote:
Ik denk dat hij zegt dat hijzelf een zure citroen is en van jou houdt?quote:
Jij rolt alleen in en uit de Schoen?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ik zou daar waarschijnlijk de dubbele tijd over doen
Ben echt niet gemaakt om te rennen
Dus respect
Klopt !quote:Op zondag 2 juni 2024 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij rolt alleen in en uit de Schoen?
D'awwwquote:Op zondag 2 juni 2024 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zegt dat hijzelf een zure citroen is en van jou houdt?
Een hele burgerlijke Koreaanquote:Op zondag 2 juni 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt !
Uhm.. las ik nou dat je de Duitser had ingeruild?![]()
Voor wat voor iets?
Dat kunnen er een aantal zijnquote:
Dat krijg ik maandelijksquote:Op zondag 2 juni 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou gelukkig dat er zoiets als vakantiegeld bestaat.
Oja, nieuwe computer kopen van vakantiegeld.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En volgende maand nog de Belastingdienstquote:Op zondag 2 juni 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, bijzonderquote:
Oke @IJsdraakjequote:Op zondag 2 juni 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, nieuwe computer kopen van vakantiegeld.
Ja, precies 0 euroquote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En volgende maand nog de Belastingdienst
Goede plek voor een BBQ.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen is er gewoon een berg van 80 meter hoog op IJsland ontstaan. Vandaag
@:recce
Volgens mij kan ik dat kiezenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bijzonder
[..]
Oke @:IJsdraakje
quote:Op zondag 2 juni 2024 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
@:recce
De Boeing Stayliner deed zo te horen weer waar hij het beste in is. Lekker blijven staan.
Hier bijna 2000 terug. Kan meteen naar de spaarrekening en als ik het beetje volhoudt is mijn spaardoel voor eind van het jaar dan ook in zicht.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, precies 0 euro
Maar goed.. beter dan bijbetalen.
Oh ja dat klopt bij sommige werkgevers (niet de mijne).. nou goed.. ik vind het prima om in mei wat extra te hebbenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat kiezen
Nadeel is dat het toch wel op gaat
Die heb ik alquote:Op zondag 2 juni 2024 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En volgende maand nog de Belastingdienst
Je groeit zo snel opquote:Op zondag 2 juni 2024 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik al
Dat was mijn echte vakantiegeld.
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier bijna 2000 terug. Kan meteen naar de spaarrekening en als ik het beetje volhoudt is mijn spaardoel voor eind van het jaar dan ook in zicht.
Geen idee waar dit over gaatquote:Op zondag 2 juni 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je groeit zo snel op
* pinkt traantje weg
OH, laat maarquote:
Ik weet al waar het geld naartoe gaat. De nieuwe gordijnen en het stucwerk op de slaapkamer dan van de muur afgevallen is. Daarna echt even klaarquote:Op zondag 2 juni 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar ja.. je weet maar nooit.. misschien waait je dak dit jaar nog weg.
Hier totaal ook zoiets de ene moest betalen de ander kreeg geld terug.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier bijna 2000 terug. Kan meteen naar de spaarrekening en als ik het beetje volhoudt is mijn spaardoel voor eind van het jaar dan ook in zicht.
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet al waar het geld naartoe gaat. De nieuwe gordijnen en het stucwerk op de slaapkamer dan van de muur afgevallen is. Daarna echt even klaar
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, laat maarik las: dit was mijn eerste echte vakantiegeld
Heel gek als dat snachts gestort is dan is dat smorgens voordat ik wakker ben altijd al naar de spaarrekening overgeboekt door iemand....quote:Op zondag 2 juni 2024 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan in december de 13e maand/ bonus nog
Nihao Moonquote:Op zondag 2 juni 2024 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]Dat ding is echt cursed. De Chinezen zijn wel op de achterzijde van de maan geland.
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heel gek als dat snachts gestort is dan is dat smorgens voordat ik wakker ben altijd al naar de spaarrekening overgeboekt door iemand....
Hebben is houden.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantiegeld in mei was wel m'n eerste fulltime vakantiegeld, dus die mag je wel hebben.
Sparenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet iedere maand weer de afweging maken tussen crypto of spaarrekening. Is moeilijk
50-50 een optie ?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet iedere maand weer de afweging maken tussen crypto of spaarrekening. Is moeilijk
Sparen én geld uitgevenquote:
Ik ga dinsdag mijn bed niet meer uit kunnen komenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lichte spierpijn nu, is wel lekker, dan weet ik dat mn sportsessie(s) goed zijn geweest
Ik vond deze week (4x sporten) best meevallenquote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag mijn bed niet meer uit kunnen komen
Heel mei niet gezwommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |