Ben het hier wel mee eens, ik aai ook bijna nooit vreemde honden of katten, maar er is hier tegenover een kat die bij iedereen aandacht komt zoeken dus die krabbel ik wel eens even achter de oren.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar honden en katten toe en laat ze naar mij toe komen
Als ik een hond of kat zou zijn, dan zou ik het ook niet kunnen waarderen dat mensen zich direct op mij zouden stortenDat vind ik van menselijke interactie precies hetzelfde (hou gewoon afstand)
Ja, dat had ik al wel verwachtquote:
Goed bezig, hoe lang heb je gedaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hardlopen ging best Okee. Nu maar douchen
Ja precies, als je weet dat een dier dat leuk vindtquote:Op zondag 2 juni 2024 12:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens, ik aai ook bijna nooit vreemde honden of katten, maar er is hier tegenover een kat die bij iedereen aandacht komt zoeken dus die krabbel ik wel eens even achter de oren.
Is heerlijk smeuïgquote:
Hoiquote:
Je bent zelf heerlijk smeuïg.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is heerlijk smeuïg
En niet zo zwaar op de maag
En je proeft het echt niet.
Probeer het eens
Als ik brownies maak dan maak ik die ook op basis van ditzelfde recept (dan met 65 gr cacao toegevoegd en iets van 60 gr chocola in stukjes). Maak ik al jaren zo
Ze zijn echt![]()
![]()
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terugquote:
Ik weet niet wat het is.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niets aan die ziekte doen?
Klasse, en inderdaad lekker blijven lopen en het gaat vanzelf weer makkelijkerquote:Op zondag 2 juni 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terug
Hm ja, dan wordt het lastigquote:
Ja dat komt door die blondie die ik vanmorgen had natuurlijkquote:
Lol, ik zou daar waarschijnlijk de dubbele tijd over doenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
35 minuten en 5km er was een tijd dat ik 5k makkelijk in 30 minuten kon, maar dat komt misschien nog wel terug
Alleen daardoor, natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat komt door die blondie die ik vanmorgen had natuurlijk
Precies en ik heb een doel voor ogen om in oktober de 10km te doen. Dat is wel realistisch en ik haat mobiel postenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klasse, en inderdaad lekker blijven lopen en het gaat vanzelf weer makkelijker
RAPSSSSSquote:Op zondag 2 juni 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had er ook rasp van 1 citroen in gedaan @:CherryLips
In de blondies
Citroenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had er ook rasp van 1 citroen in gedaan @:CherryLips
In de blondies
Ja, anders ben ik met name sneuïgquote:
Dat is altijd goed, mogelijk dat een evenement je ook extra motivatie kan geven. Desnoods een parkrun op de zaterdagochtend waar je gratis mee kan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |