Wat vond je de leukste activiteit/ tour/ plaats?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs na zonsondergang in LA rondgelopen genot
quote:Op zondag 2 juni 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat mag gevlogd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, als dit het bericht is dat ik 0 euro inkomstenbelasting hoef te betalen, dan ga ik nu naar het kantoor van de Belastingdienst
Koop die Nespresso melkopschuimer. Die is best prima.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Update: weer net zo hard gefaald als voorheen
Ik zit al in de DigiD app.quote:
Je bent zelf best prima.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop die Nespresso melkopschuimer. Die is best prima.
De klim langs twee grote watervallen in Yosemite was wel echtquote:Op zondag 2 juni 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vond je de leukste activiteit/ tour/ plaats?
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:10 schreef essnhills het volgende:
@:CherryLipsCourgetteSPOILER: blondie receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Brood in een tv vrotten.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik probeerde een broodrooster te kopen bij Philips, maar kennelijk hebben ze die niet op voorraad.
Doe de camera maar aan, dit wil ik zien!quote:Op zondag 2 juni 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En jawel.. ik start nu de schoen en ik ga naar Apeldoorn of waar ze ook mogen zitten.
Ik heb helemaal geen ruimte voor al dat spul.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik probeerde een broodrooster te kopen bij Philips, maar kennelijk hebben ze die niet op voorraad.
Of de robotstofzuigerquote:
Okequote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doe de camera maar aan, dit wil ik zien!
Groter gaan wonenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ruimte voor al dat spul.
Kasteel de Haar in Utrecht.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver jongons denk eens even mee als je wil.
Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:
2007 - Spoorwegmuseum Utrecht
2008 - Afsluitdijk en Eise Eisinga Planetarium Franeker
2009 - Proefsluiting Maeslantkering
2010 - Ieper, slagvelden van de Eerste Wereldoorlog (2 dagen)
2011 - Bokbierdag Zutphen
2013 - Schiphol Behind the Scenes Tour
2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2015 - Bataviawerf Lelystad, boottocht Markermeer
2016 - Aviodrome Lelystad
2017 - Openluchtmuseum Arnhem
2018 - Westerbork en Orvelte
2019 - Zuiderzeemuseum Enkhuizen
2022 - Huis Doorn
2023 - Cavaleriemuseum Amersfoort en Spakenburg
Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes?
Huishoudbeurs of eroticainlatexquote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kasteel de Haar in Utrecht.
Kröller-Müller en Veluwe mits droog
Burgers Zoo
Zelfs dan wil ik niet al teveel spul in huis halen. Binnenkort ga ik hier ook weer eens grote schoonmaak houden.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de robotstofzuiger
[..]
Oke
[..]
Groter gaan wonen
Paleis het Loo in Apeldoorn een optie ?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:
2007 - Spoorwegmuseum Utrecht
2008 - Afsluitdijk en Eise Eisinga Planetarium Franeker
2009 - Proefsluiting Maeslantkering
2010 - Ieper, slagvelden van de Eerste Wereldoorlog (2 dagen)
2011 - Bokbierdag Zutphen
2013 - Schiphol Behind the Scenes Tour
2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2015 - Bataviawerf Lelystad, boottocht Markermeer
2016 - Aviodrome Lelystad
2017 - Openluchtmuseum Arnhem
2018 - Westerbork en Orvelte
2019 - Zuiderzeemuseum Enkhuizen
2022 - Huis Doorn
2023 - Cavaleriemuseum Amersfoort en Spakenburg
Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes?
Ik hou van m'n broodrooster.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ruimte voor al dat spul.
De Berenboot in Rdam. Rondvaart door de havens van 2,5u en tegelijkertijd aan boord je viesdik snaaien met het lopende buffet.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodrooster gaat hier netjes in het keukenkastjequote:Op zondag 2 juni 2024 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik niet al teveel spul in huis halen. Binnenkort ga ik hier ook weer eens grote schoonmaak houden.
Oh ja is leuk, maar ik heb een museumkaart dus heb makkelijk lullen. En je kunt volgens mij alleen met de trap het dak op. Maar je kunt daar ook mooi wandelen eromheenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paleis het Loo in Apeldoorn een optie ?
Wel bijna 20 euro p.p. aan entree.
Zit over een museumkaart te twijfelen, maar dat wordt hem dit jaar toch niet meerquote:Op zondag 2 juni 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ja is leuk, maar ik heb een museumkaart dus heb makkelijk lullen. En je kunt volgens mij alleen met de trap het dak op. Maar je kunt daar ook mooi wandelen eromheenen even naar dat fijne monument bij dat kruispunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |