SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meetSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Real Madrid zijn de moderne Duitsers, Gary Lineker is ook al een tijdje gestoptquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
huh dit klopt niet... 90min voetballen en op het einde winnen de Duitsers was de uitspraak toch?
ah vandaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Real Madrid zijn de moderne Duitsers, Gary Lineker is ook al een tijdje gestopt
Ik voel me wel weer helemaal volwassen enzo en gelukt in het leven en dat zijn wel de geluksmomenten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat te kijken of het volle maan was, maar dat is het niet, beetje vreemd dit wel
Dat is wel het voordeel als je op tv blijft komenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef Nizno het volgende:
2012 heeft hij zn quote ook al aangepast
'Voetbal is een eenvoudig spel: 22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde winnen de Duitsers.' Het is misschien wel de allerbekendste quote uit de geschiedenis van het voetbal.
Woensdag 17 oktober 2012
Ze kwam uit de mond van Gary Lineker, de beroemde Engelse voetballer, die ze maakte na de nederlaag door penalty's in de halve finale in de Wereldbeker van 1990 tegen Duitsland.
Die quote was echter gisteren niet van toepassing. Na een uur spelen stonden de Duitsers 4-0 voor tegen Zweden, maar uiteindelijk werd het toch nog 4-4.
De gelijkmaker van Rasmus Elm kwam er in de onwaarschijnlijke slotfase pas in de laatste seconden van de wedstrijd. Dat werd bij 'aartsrivaal' Engeland uiteraard op gejoel onthaald, niet in het minst bij Gary Lineker. Die paste dan ook zijn wereldberoemde citaat aan op twitter.
'Voetbal is een eenvoudig spel: 22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde geven de Duitsers een voorsprong van 4 doelpunten uit handen.'
ja Youp was al klaar dus ik dacht dan nog maar ff kiekequote:
Ik kijk het ook niet omdat ik er van hou maar je moet wat over hebben voor elkaar.quote:
Ik ga toch geen voetbal kijken omdat jullie het er over hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet omdat ik er van hou maar je moet wat over hebben voor elkaar.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch geen voetbal kijken omdat jullie het er over hebben?
Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet omdat ik er van hou maar je moet wat over hebben voor elkaar.
ow ja dat kan ookquote:
Kane treedt blijkbaar weer opquote:
Pusht ING weer tickets?quote:
Videoland gaat het uitzenden volgend weekendquote:
Zó jong ben je ook weer niet.quote:
heb het in mn vriendenlijstje gezet... hij is weer vervelendquote:
Wederom een goede reden om het niet te nememquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Videoland gaat het uitzenden volgend weekend
Het?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb het in mn vriendenlijstje gezet... hij is weer vervelend
Told ya.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest het Googlen. Ken dat liedje wel.
wat let je?quote:
1 bekertje schenken en in de magnetron is geen drama hoorquote:
Vooral niet als je de magnetron op max zet en een minuut of 5 laat staanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 bekertje schenken en in de magnetron is geen drama hoor
ga ik meteen nu proberen!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral niet als je de magnetron op max zet en een minuut of 5 laat staan
Nee, nog niet. Ik ben nog steeds niet bij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber heb jij de nieuwe Dr Who afleveringen gezien? Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denkeneerste paar afleveringen waren net Glee in Space
De "non-binary" afleveringen wel al gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ben nog steeds niet bij.
Ik ben nog niet eens klaar met het Capaldi tijdperk. Daar ben ik ergens afgehaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
De "non-binary" afleveringen wel al gezien?
wie wat waar?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Videoland gaat het uitzenden volgend weekend
waarom ben je dan nog niet bezig met het wegschrokken van 10 glazen choco, 20 moorkoppen en 30 zakken chipsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, die wil er juist wat meer bij
ja heb niet zo'n honger..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom ben je dan nog niet bezig met het wegschrokken van 10 glazen choco, 20 moorkoppen en 30 zakken chips![]()
Begrijpelijk. Maar zijn laatste seizoen was wel goed. Had een beetje het idee dat ze niet zo goed wisten wat ze met hem aan moesten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens klaar met het Capaldi tijdperk. Daar ben ik ergens afgehaakt.
die dat daarquote:
Ik moet weer ergens aanhaken... geen idee op welke streamingdienst het tegenwoordig te vinden is, het wisselt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens klaar met het Capaldi tijdperk. Daar ben ik ergens afgehaakt.
Ik word echt schijtziek van die versnippering.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet weer ergens aanhaken... geen idee op welke streamingdienst het tegenwoordig te vinden is, het wisselt.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van die versnippering.
Disney+ de nieuwste. En al het andere op een aparte website.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet weer ergens aanhaken... geen idee op welke streamingdienst het tegenwoordig te vinden is, het wisselt.
Mja, de vorige keer dat ik keek hadden ze alleen een paar specials.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Disney+ de nieuwste. En al het andere op een aparte website.
De specials was het begin, nu komen wekelijks de nieuwe afleveringen erop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer dat ik keek hadden ze alleen een paar specials.
En als ik in het VK ben via de BBC. Kan vast ook met VPN?
Ah, dan moet ik eens wat gaan kijken.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
De specials was het begin, nu komen wekelijks de nieuwe afleveringen erop.
Hoe wist je dat ik dat net gedaan hebquote:Op zondag 2 juni 2024 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Iedereen weet wat vanzelf weer gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Ze kijk ik. De eerste paar van nieuwe seizoen Dr Who waren matig. Nu weer beter gelukkigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer dat ik keek hadden ze alleen een paar specials.
En als ik in het VK ben via de BBC. Kan vast ook met VPN?
wrom heb jij nou weer aardappelkwaliteit?quote:Op zondag 2 juni 2024 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat net gedaan heb
Was wel echt aardappelkwaliteit, moet even een betere bron vinden.
Bij Boeing lukt er sowieso maar erg weinig laatste jarenquote:Op zondag 2 juni 2024 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
@:recce
De Boeing Stayliner deed zo te horen weer waar hij het beste in is. Lekker blijven staan.
Omdat ie al helemaal klaar stond en ik meteen wilde kijken. Anders had ik nu nog geen film gekeken.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom heb jij nou weer aardappelkwaliteit?
je zou toch denken dat een kat wel kan zoeken
Ik kijk vrijwel alleen nog maar Paramount+ tegenwoordig, die hebben al mijn oude favoriete series zoals Cheers, Frasier, en ook goede films.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
“Where everybooody knows your nahahame”quote:Op zondag 2 juni 2024 05:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel alleen nog maar Paramount+ tegenwoordig, die hebben al mijn oude favoriete series zoals Cheers, Frasier, en ook goede films.
Met chocola erin?quote:Op zondag 2 juni 2024 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope![]()
Het is het thermaalbad in het dorpje Chocholow.
quote:Op zondag 2 juni 2024 08:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Echte liefhebbers van koffie drinken natuurlijk dolce gusto
Is toch een Amerikaanse streamingdienst?quote:Op zondag 2 juni 2024 05:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel alleen nog maar Paramount+ tegenwoordig, die hebben al mijn oude favoriete series zoals Cheers, Frasier, en ook goede films.
Krijg 'm hier als onderdeel van het tv pakket.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch een Amerikaanse streamingdienst?
Is wat bij ons SkyShowtime heet.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Net als Netflix, Hulu, hbo max, Amazon Prime. Wat is je punt?quote:Op zondag 2 juni 2024 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ballie die IKEA ballies mag etenquote:
Waarom nietquote:
Heb je gisteren op een boot gestaan?quote:
Ja als streamdienst of TV zende?, was even ah kijken of wij die ook hebben.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg 'm hier als onderdeel van het tv pakket.
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als streamdienst of TV zender? was even ah kijken of wij die ook hebben.![]()
Ik heb 'm als streamingdienst. Je kunt bij ons een aantal streamingdiensten bij je tv pakket krijgen tegen een betere prijs dan de losse diensten.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als streamdienst of TV zender, was even kijken of wij die ook hebben.
uhmmmmquote:Op zondag 2 juni 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, schudden met die zachte bruine zeppelins, is goed voor je
Hadden gisteren Mexicaans.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Beetje last van mijn maag, vandaag maar eens een simpel zoutbaarsje eten denk ik.
Zo zien de Mexicanen er ook een beetje uit.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hadden gisteren Mexicaans.
De toiletervaring vanochtend was van heel andere orde van grootte
Wat? Als een vleesgeworden toiletervaring?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zien de Mexicanen er ook een beetje uit.
Jaquote:Op zondag 2 juni 2024 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Als een vleesgeworden toiletervaring?
Het is niet het knapste volk nee.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zien de Mexicanen er ook een beetje uit.
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zou ik de nakende gerrie op moeten vangen en verkopen zo duur was het eten gisteren.
Vind zulke dingen altijd zo krom, we moeten de natuur zijn gang laten gaan, maar laten we wel werkzaamheden uitvoeren zodat het wel precies doet hoe wij willen dat de natuur zich gedraagtquote:De weerparadox: natste plek van Nederland droogt uit door toename stortbuien
...
Natuurmonumenten begint in juni met werkzaamheden om verdere insnijding van de beekloop te remmen. "Wij proberen zelf een aantal zijbeekjes van de Noor te verondiepen met gebiedseigen grind en een aantal dammetjes van boomstammen en stenen", zegt Franck. "Maar we zouden graag een permanente oplossing zien: water langer vasthouden op de hoge delen waar de regen valt. We zijn hierover in gesprek met lokale organisaties en overheden."
https://nos.nl/artikel/25(...)r-toename-stortbuien
Waarom kom je er dan ook zo vroeg uitquote:Op zondag 2 juni 2024 09:49 schreef Haags het volgende:
Begin nu wel te voelen dat ik al wakker ben sinds kwart voor 5.
Prutserquote:Op zondag 2 juni 2024 09:49 schreef Haags het volgende:
Begin nu wel te voelen dat ik al wakker ben sinds kwart voor 5.
In Brabant gaan wonen. Daar gaan we gewoon over de 20 graden heen zoals het hoort.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar al weken met dit weer moeten dealen.
Terwijl het toch hoofdzakelijk regentquote:Op zondag 2 juni 2024 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Kon niet meer slapen man. Flink last van hooikoorts ook.
Volgens mijn bronnen is het daar onder de 15.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Brabant gaan wonen. Daar gaan we gewoon over de 20 graden heen zoals het hoort.
Heb nog steeds geen uitgebreid fotoverslag gezienquote:Op zondag 2 juni 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Twee weken geleden was ik in Yosemite. Tijd vliegt
Was lekker warm die dag.
Omdat ik pas sinds gisteren eind van de middag weer een beetje fatsoenlijk functioneer. De foto's staan al op m'n pc, moeten alleen nog uitgezocht wordenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen uitgebreid fotoverslag gezien
Het is niet alsof je vandaag veel beters te doen hebtquote:Op zondag 2 juni 2024 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik pas sinds gisteren eind van de middag weer een beetje fatsoenlijk functioneer. De foto's staan al op m'n pc, moeten alleen nog uitgezocht worden
Tsjaa.. maar het gras staat hier inmiddels hoger dan dat mijn huis is.quote:
Dat is correct en tevens juist. Ik ga niet eens doen alsof ik mijn 4 laatste vakantiedagen niet helemaal leeg heb gehoudenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet alsof je vandaag veel beters te doen hebt
Ik ben ook allergisch voor grassen, maar daar heb ik in Nederland nog totaal geen last van gehad, alleen op vakantie heel even een beetje.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Tsjaa.. maar het gras staat hier inmiddels hoger dan dat mijn huis is.
Nies en snotter me de tering.
Ook al een kalender gemaakt die iets te kort is?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Ik ga niet eens doen alsof ik mijn 4 laatste vakantiedagen niet helemaal leeg heb gehouden
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks weer een rondje hardlopen
Mijn Garmin geeft 30 minuten als suggestie, maar ik plak er nog gewoon 5 minuten aan vast..
Wat deed je in Monaco?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Een week geleden zat ik op het strand F1 te kijken.
Nee, de vooruitziende blik dat ik die tijd nodig zou hebben om over die jetlag heen te komen en om daarna de vakantie goed af te kunnen sluitenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook al een kalender gemaakt die iets te kort is?
Das wel matig ja, ik krijg meestal pas de niestyfus als ze die grassen gaan maaienquote:Op zondag 2 juni 2024 10:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Tsjaa.. maar het gras staat hier inmiddels hoger dan dat mijn huis is.
Nies en snotter me de tering.
Wordt nog een drukke dag voor je dusquote:Op zondag 2 juni 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de vooruitziende blik dat ik die tijd nodig zou hebben om over die jetlag heen te komen en om daarna de vakantie goed af te kunnen sluiten
4 dagen was ook echt perfect. Vandaag de laatste was, de laatste dingetjes uit de koffer halen en voorkomen dat ik hier weggejaagd word.
Als het niet zo godgruwelijk koud was, was ik 100% zeker in slaap gevallen jaquote:Op zondag 2 juni 2024 10:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat zal je lekker geslapen hebben tijdens die race.
Hoe doe je dat ooit als je maar 4 uur geslapen hebt en daarna moet presteren?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de vooruitziende blik dat ik die tijd nodig zou hebben om over die jetlag heen te komen en om daarna de vakantie goed af te kunnen sluiten
4 dagen was ook echt perfect. Vandaag de laatste was, de laatste dingetjes uit de koffer halen en voorkomen dat ik hier weggejaagd word.
En dan ook nog eens een baan in IT willen. Die mensen leven juist zonder slaap.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ooit als je maar 4 uur geslapen hebt en daarna moet presteren?
Ik ben ooit wakker gebleven van dinsdagochtend tot vrijdagavond en ik had nergenss last van, alleen de kleur van de lucht was een beetje raar.
Bakkie koffie erin en gaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ooit als je maar 4 uur geslapen hebt en daarna moet presteren?
Ik ben ooit wakker gebleven van dinsdagochtend tot vrijdagavond en ik had nergenss last van, alleen de kleur van de lucht was een beetje raar.
Beetje supermannen van gepantsterd graniet zijn we wel ja.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een baan in IT willen. Die mensen leven juist zonder slaap.
Hoe staat het eigenlijk met die baan bij ikea waar je op gesolliciteerd had?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bakkie koffie erin en gaan.
Ik had nu koffie nodig om niet in slaap te vallen, totaal onvergelijkbaar.
Dat is een mythe. Wij leven op weinig slaap en komen na zonsondergang eindelijk van onze zolderkamers.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Die automatiseren alles helemaal de moeder en slapen de rest van hun levenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slapenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Die automatiseren alles helemaal de moeder en slapen de rest van hun leven
Valt wel mee toch, de IT'ers die ik ken hebben best een relaxt levenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt in de praktijk toch tegen.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Die automatiseren alles helemaal de moeder en slapen de rest van hun leven
De meeste problemen zitten aan de andere kant van de vergadertafelquote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De meeste problemen voor it zitten tussen het beeldscherm en de rugleuning.
Ligt India daar?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik draai regelmatig 12-14 uurtjes op een dag en mijn visie en kennis zijn 24/7 kwekhard nodig om de maatschappij veilig te laten voortkabbelen.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, de IT'ers die ik ken hebben best een relaxt leven
Kritisch denken valt inderdaad niet te automatiseren.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draai regelmatig 12-14 uurtjes op een dag en mijn visie en kennis zijn 24/7 kwekhard nodig om de maatschappij veilig te laten voortkabbelen.
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is uiteindelijk toch een ekte eindbaas nodig om ja of nee te kwaken.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kritisch denken valt inderdaad niet te automatiseren.
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De afwas bewaar ik voor morgen #tijdvandebaas #thuiswerkenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Grote opruim en poetsdag hier vandaag. De was valt altijd tegen om mee te beginnen.
De was is toch juist het makkelijkstequote:Op zondag 2 juni 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Grote opruim en poetsdag hier vandaag. De was valt altijd tegen om mee te beginnen.
O ja, moet ook de was nog doenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ligt hier nog een berg om op te vouwen en te strijken.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De was is toch juist het makkelijkste
Serie opzetten en gaanquote:Op zondag 2 juni 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt hier nog een berg om op te vouwen en te strijken.
Ik heb sinds ik in dit huis woon pas 1 keer mijn strijkbout moeten pakkenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Of gewoon uit principe niks meer strijken
Welk principe?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Met mijn linnen broeken lukt dat helaas niet. Moet wel gewoon ciao tutti buongiorno naar buiten kunnen.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ja maar jij draagt alleen wapperjurkenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik in dit huis woon pas 1 keer mijn strijkbout moeten pakken
Voor de kussens van de bank toen ik die had gewassen
Werkt daarvoor goed nat ophangen niet voldoende?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn linnen broeken lukt dat helaas niet. Moet wel gewoon ciao tutti buongiorno naar buiten kunnen.
Daar kom je wel een heel eind mee. Dan is het nog even snel strijken en klaar.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkt daarvoor goed nat ophangen niet voldoende?
SPOILER: blondie receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Geen strijken nodigquote:Op zondag 2 juni 2024 11:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij draagt alleen wapperjurken
Hoe gaat het met je Tinder dates?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Strijken is voor onzekere mensen. De echten maakt het niet uit
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Strijken is voor onzekere mensen. De echten maakt het niet uit
Voor zo ver jij weet kan ik op vakantie de liefde van m'n leven tegen zijn gekomenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Tinder dates?
voor zover hij weet ben je een cactus tegen gekomen op vakantiequote:Op zondag 2 juni 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor zo ver jij weet kan ik op vakantie de liefde van m'n leven tegen zijn gekomen
Was ik wel stiekem van uit gegaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor zo ver jij weet kan ik op vakantie de liefde van m'n leven tegen zijn gekomen
Ik kan hierbij bevestigen dat ik geen cactus tegen ben gekomenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor zover hij weet ben je een cactus tegen gekomen op vakantie
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was ik wel stiekem van uit gegaan.
Moet wel op Tinder zijn geweest met je 9 uur schermtijd per dag.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was alleen niet zo'n reis.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik vrienden van me hoor die op single-reizen gaan dan doet iedereen het daar met elkaar.
1 keer op single reis geweest en zover ik weet, is daar niet gebatst. Door mij zeker niet iigquote:Op zondag 2 juni 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik vrienden van me hoor die op single-reizen gaan dan doet iedereen het daar met elkaar.
Georganiseerde reizen zijn toch voor halfjes?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieuwquote:Op zondag 2 juni 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Splashbus, gisteren gedaan met o.a. een boel 80-jarigen.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver jongons denk eens even mee als je wil.
Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:
2007 - Spoorwegmuseum Utrecht
2008 - Afsluitdijk en Eise Eisinga Planetarium Franeker
2009 - Proefsluiting Maeslantkering
2010 - Ieper, slagvelden van de Eerste Wereldoorlog (2 dagen)
2011 - Bokbierdag Zutphen
2013 - Schiphol Behind the Scenes Tour
2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2015 - Bataviawerf Lelystad, boottocht Markermeer
2016 - Aviodrome Lelystad
2017 - Openluchtmuseum Arnhem
2018 - Westerbork en Orvelte
2019 - Zuiderzeemuseum Enkhuizen
2022 - Huis Doorn
2023 - Cavaleriemuseum Amersfoort en Spakenburg
Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes?
Pleur hem in een bootje bij de haven van Harderwijk kun je een echte motorboot huren met dakje en fijne banken enzo, dan ga je lunchen ergens aan het water en smokkel je nog een pakje coke naar Urk.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ieder jaar in de zomer doe ik een dagje uit met mijn vader, en u raadt het al, dit jaar ben ik weer aan de beurt om iets te verzinnen. De goede man wordt er ook niet jonger op natuurlijk. Dusjah. Midden van het land, goed toegankelijk, en een beetje interessant. Ter afstreping en inspiratie, dit hebben we de afgelopen jaren al gedaan:
2014 - Roadtrip(je) door Friesland (Woudagemaal Lemmer, Oudemirdum, Mirnser Klif, Balk)
2022 - Huis Doorn
Ik zat voor dit jaar aan Radio Kootwijk te denken. Maar niet zeker of we daar in augustus terecht kunnen dus ik heb nog een alternatief nodig. Ideetjes?
Haha godver dit is een goed ideequote:Op zondag 2 juni 2024 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Splashbus, gisteren gedaan met o.a. een boel 80-jarigen.
Dit eigenlijk ook welquote:Op zondag 2 juni 2024 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pleur hem in een bootje bij de haven van Harderwijk kun je een echte motorboot huren met dakje en fijne banken enzo, dan ga je lunchen ergens aan het water
Bourtange? of https://middeleeuwsterapel.nl/quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
2022 - Huis Doorn
Leuk idee, en vanuit Saturnus gezien ook wel "midden van het land" te noemen ongeveerquote:Op zondag 2 juni 2024 11:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bourtange? of https://middeleeuwsterapel.nl/
Ze vonden het allemaal echt geweldigquote:
Ik wilde ook Radio Kootwijk aanraden. De architectuur tour die ze doen via Natuurmonumenten is best wel de moeite waard.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
2022 - Huis Doorn
Excuus, daar had ik even overheen gelezenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk idee, en vanuit Saturnus gezien ook wel "midden van het land" te noemen ongeveer
Zal eens vragen of ze ook op FOK! posten.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Georganiseerde reizen zijn toch voor halfjes?
Radio Kootwijk is echt geen bal aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde ook Radio Kootwijk aanraden. De architectuur tour die ze doen via Natuurmonumenten is best wel de moeite waard.
Anders gewoon naar Giethoorn en daar een bootje huren voor een dag.
Ik ben met mijn vader vorige maand in het Louvre geweest. Misschien heb je hier iets aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
2022 - Huis Doorn
De SS-Rotterdam is wel leuk om eens te zien inderdaad. En desnoods combineren met het fotomuseum en een biertje bij Kaapse Brouwersquote:Op zondag 2 juni 2024 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en die bus is ook goed te combineren met een bezoekje aan de SS-boot (ik heb de naam niet bedacht) leerde ik gisteren. Mja, geen idee of Rotterdam een optie is
Ja ik heb het in Londen gedaan met WW2 landingsvaartuigen. Fantastischquote:Op zondag 2 juni 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze vonden het allemaal echt geweldigGeen idee hoe je pa is, maar dit is waarschijnlijk zoiets wat iedereen wel leuk vindt (behalve mensen met een watertrauma of zo
). En het is best bijzonder.
Dat is vaak veel trappen lopenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sterrenwacht bezoeken is ook wel leuk om te doen.
Daar ben ik ook al eens op geweest. Kunnen natuurlijk ook combineren met de Euromast zelf. Al denk ik dat Rotterdam een beetje ver weg en een beetje groot is. Maar staat op het lijstjequote:Op zondag 2 juni 2024 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
De SS-Rotterdam is wel leuk om eens te zien inderdaad. En desnoods combineren met het fotomuseum en een biertje bij Kaapse Brouwers
Als dat echt veel is dan is het niet zo'n goed idee inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2024 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Radio Kootwijk is echt geen bal aan.
En veel lopen en trappen klimmen, niks voor die oudjes.
Dierenmishandeling.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is Harderwijk wel het beste idee dan
Ja? Ik klaag meteen het Marius van Dokkum Museum aan goftedommequote:
het is toch al bijna lunchtijd, dus dan mag je geen cappuccino meer serverenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Half uur instructiefilmpjes zitten kijken over melkopschuimen. Kan mensen alleen maar espresso aanbieden omdat ik het melkschuimen steeds verpestNou, ik ga weer een poging wagen met al deze nieuwe info
Die koffieverpesters hebben het er maar mee te doenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Half uur instructiefilmpjes zitten kijken over melkopschuimen. Kan mensen alleen maar espresso aanbieden omdat ik het melkschuimen steeds verpestNou, ik ga weer een poging wagen met al deze nieuwe info
Hint: het gaat bij koffie ANDERS dan bij de Feuerwehrquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
prima toch?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar al weken met dit weer moeten dealen.
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint: het gaat bij koffie ANDERS dan bij de Feuerwehr
Update: weer net zo hard gefaald als voorheenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon geen koffie aanbieden.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Update: weer net zo hard gefaald als voorheen
maar je doet toch gewoon zo'n opschuimer in de melk en de rest gaat vanzelf? toch?!quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon echte koffie serveren dusquote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is goor.quote:
Dat had ik op m'n voorlaatste vakantiedag.quote:
*Poef!*quote:Op zondag 2 juni 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had ik op m'n voorlaatste vakantiedag.
"Hoe is het alweer de 28e?"
Was wel één van de betere, zo niet de beste, dagen. Echt alles eruit gehaald wat erin zat, allemaal door dat besef die ochtendquote:
Goed zoquote:Op zondag 2 juni 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel één van de betere, zo niet de beste, dagen. Echt alles eruit gehaald wat erin zat, allemaal door dat besef die ochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, als dit het bericht is dat ik 0 euro inkomstenbelasting hoef te betalen, dan ga ik nu naar het kantoor van de Belastingdienst
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat vond je de leukste activiteit/ tour/ plaats?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs na zonsondergang in LA rondgelopen genot
quote:Op zondag 2 juni 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat mag gevlogd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, als dit het bericht is dat ik 0 euro inkomstenbelasting hoef te betalen, dan ga ik nu naar het kantoor van de Belastingdienst
Koop die Nespresso melkopschuimer. Die is best prima.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit al in de DigiD app.quote:
Je bent zelf best prima.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop die Nespresso melkopschuimer. Die is best prima.
De klim langs twee grote watervallen in Yosemite was wel echtquote:Op zondag 2 juni 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vond je de leukste activiteit/ tour/ plaats?
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:10 schreef essnhills het volgende:
@:CherryLipsCourgetteSPOILER: blondie receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Brood in een tv vrotten.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik probeerde een broodrooster te kopen bij Philips, maar kennelijk hebben ze die niet op voorraad.
Doe de camera maar aan, dit wil ik zien!quote:Op zondag 2 juni 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En jawel.. ik start nu de schoen en ik ga naar Apeldoorn of waar ze ook mogen zitten.
Ik heb helemaal geen ruimte voor al dat spul.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik probeerde een broodrooster te kopen bij Philips, maar kennelijk hebben ze die niet op voorraad.
Of de robotstofzuigerquote:
Okequote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doe de camera maar aan, dit wil ik zien!
Groter gaan wonenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ruimte voor al dat spul.
Kasteel de Haar in Utrecht.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
2022 - Huis Doorn
Huishoudbeurs of eroticainlatexquote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kasteel de Haar in Utrecht.
Kröller-Müller en Veluwe mits droog
Burgers Zoo
Zelfs dan wil ik niet al teveel spul in huis halen. Binnenkort ga ik hier ook weer eens grote schoonmaak houden.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de robotstofzuiger
[..]
Oke
[..]
Groter gaan wonen
Paleis het Loo in Apeldoorn een optie ?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
2022 - Huis Doorn
Ik hou van m'n broodrooster.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ruimte voor al dat spul.
De Berenboot in Rdam. Rondvaart door de havens van 2,5u en tegelijkertijd aan boord je viesdik snaaien met het lopende buffet.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodrooster gaat hier netjes in het keukenkastjequote:Op zondag 2 juni 2024 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik niet al teveel spul in huis halen. Binnenkort ga ik hier ook weer eens grote schoonmaak houden.
Oh ja is leuk, maar ik heb een museumkaart dus heb makkelijk lullen. En je kunt volgens mij alleen met de trap het dak op. Maar je kunt daar ook mooi wandelen eromheenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paleis het Loo in Apeldoorn een optie ?
Wel bijna 20 euro p.p. aan entree.
Zit over een museumkaart te twijfelen, maar dat wordt hem dit jaar toch niet meerquote:Op zondag 2 juni 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ja is leuk, maar ik heb een museumkaart dus heb makkelijk lullen. En je kunt volgens mij alleen met de trap het dak op. Maar je kunt daar ook mooi wandelen eromheenen even naar dat fijne monument bij dat kruispunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |