Halve finale:quote:
Wat zuur!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn clubje vorige week kampioenswedstrijd tegen ex-profs Achilles. Moesten winnen. 3-0 voor kwartier voor tijd. In 5e minuut blessuretijd viel de 3-3. Fucking Roda Boys onze vijand kampioen. En vanmiddag met strafschoppen uitgeschakel in nacompetitie.
Ken je klassiekersquote:
sounds about rightquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Die automatische ondertitels bij YT![]()
[ afbeelding ]
Ja zie niet in waarom een kussensloop onterecht zou zijnquote:
quote:
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Geen idee meerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
Die partyraiser set van Thunderdome is ook wel erg lekker @:ijsdraakje
Hadden jullie die nog mee gepakt?
Is het al weer bedtijd dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Met andere woorden, red rover red rover, het bed is opgemaakt, over.
Dus je hebt straks een schoon fris ruikend bed en 1 sloop die naar kwijl ruiktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Zat te kijken of het volle maan was, maar dat is het niet, beetje vreemd dit welquote:
het duurt altijd 90 minutenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zie het morgen wel hoe het afgelopen is. Dit duurt me te lang.
niet helemaal... blessuretijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |