Die Edgar heb ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met Edgar als commander gaat dat best hard met de eminence ability
Voor mij was het zeker 30 jaar terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lang niet geweest, jaar of 7 terug ofzo
In een pretpark ja?quote:
Mwoah weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat lost waarschijnlijk ongeveer een kwart procent op.
ja dat kost geen drol omdat je er niet permanent mag wonen. Ben je dom of zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah weet ik niet.
Was laatst op een vakantiepark in Markelo, stonden mooie woningen te koop (van steen) midden in het bos. Mooi man, zou ik zo kunnen wonen. Kost ook geen drol.
Zal je alleen ingeschreven moeten blijven bij je ouders ofzo.
De gewone markt en de verbouwde Grote Markt heeft een feestelijke opening met een festivalletje, en wat gebouwen waar je normaal niet zo naar binnen kan waren open voor publiek. Toch gaaf om de originele Paardenkeuring schilderij eens echt te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet heel bijzonder, maar zaterdagen zijn altijd heel druk met winkelend publiek en heel veel Duitsers (nu ook ineens veel vrijgezellenfeesten)
Ja iedereen woont daar permanent. Als je maar een ingeschreven adres hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kost geen drol omdat je er niet permanent mag wonen. Ben je dom of zo.
Die Edgar is ook achterlijk duur geworden de afgelopen jaren. Had de mijne voor een tientje. Dat vond ik toen al veelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Edgar heb ik niet.
Ik heb de Edgar, Charmed Groom als Commander, maar New Blood heeft me geholpen aan de overwinning.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
De gewone markt en de verbouwde Grote Markt heeft een feestelijke opening met een festivalletje, en wat gebouwen waar je normaal niet zo naar binnen kan waren open voor publiek. Toch gaaf om de originele Paardenkeuring schilderij eens echt te zien.Dat is toch ook wel leuk ja. Groningen vind ik sowieso een leuke stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet heel bijzonder, maar zaterdagen zijn altijd heel druk met winkelend publiek en heel veel Duitsers (nu ook ineens veel vrijgezellenfeesten)
Zonder wrijving geen glans
hehe. Een kaart voor een tientje zou ik nu zo kopen als die graag wil hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die Edgar is ook achterlijk duur geworden de afgelopen jaren. Had de mijne voor een tientje. Dat vond ik toen al veel
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.quote:
Omdat koeman vast houdt aan de spelers waarmee hij al gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.
cyclus afmaken, bekende namen ditdatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.
Met Bergwijn gaan we dat toernooi winnenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
echt he, wat een keuze. Godkolere.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Met Bergwijn gaan we dat toernooi winnen![]()
Die had gewoon mee gemoeten. Kom op man.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maatsentje is pas net 22. Gaan we nog meer plezier van hebben
Die is nu al een klasse beter dan sommige keuzes die nu mee gaan, leeftijd zou dan verder geen rol moeten spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maatsentje is pas net 22. Gaan we nog meer plezier van hebben
Door dit soort keuzes heb ik vrij weinig met het Nederlandse elftal, ook die oneindige voorkeursbehandeling van Wijnaldum, Blind en Depay. Depay heeft ook echt geen tyfus laten zien sinds hij bij Atletico zit.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Door dit soort keuzes heb ik vrij weinig met het Nederlandse elftal, ook die oneindige voorkeursbehandeling van Wijnaldum, Blind en Depay. Depay heeft ook echt geen tyfus laten zien sinds hij bij Atletico zit.
Ja, maar dat is al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft Real weleens een Europese finale verloren eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |