SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meetOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zithang op de bank bij mijn ouders te wachten tot het eten klaar isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over broodbakken gesproken
waar is @:Essnhills ?
Lui. Je lijkt krantekat wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zithang op de bank bij mijn ouders te wachten tot het eten klaar is![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Same. Nog een kwartiertje met honger de quichelucht uit de oven tolereren voor we hem kunnen opeten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
ook al luiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same. Nog een kwartiertje met honger de quichelucht uit de oven tolereren voor we hem kunnen opeten.
Je zou bijna denken dat ik een groot deel van de tijd hangend op de bank doorbrengquote:
Offer de wasmachine een paar sokken, kijken of ie wil ruilenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n beddengoed gewassen en ben een kussensloop kwijt. En ik kan hem ook niet niet het overtrek vinden. En ook niet in de wasmachine. *twilight zone*
nee hoor, je lijkt gewoon op die katquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zou bijna denken dat ik een groot deel van de tijd hangend op de bank doorbreng
Oké, gewoon in de trommel gooien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Offer de wasmachine een paar sokken, kijken of ie wil ruilen
Nou ja, JA. Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zou bijna denken dat ik een groot deel van de tijd hangend op de bank doorbreng
Een tijger is wel een katachtige?quote:
Ja je kan het proberen?quote:
Nou ehm, jawel.quote:
Die zit gewoon in je overtrek.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n beddengoed gewassen en ben een kussensloop kwijt. En ik kan hem ook niet niet het overtrek vinden. En ook niet in de wasmachine. *twilight zone*
We weten allemaal wel dat stapjes = hapjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oeh nicequote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil volgende week citroencake maken in de mooie vorm.
Recept?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh nice
Ik heb kaneel citroen blondies gebakken, maar niet in die vorm
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We weten allemaal wel dat stapjes = hapjes.
Maar! Dat zou betekenen dat je straffeloos stapjes en hapjes uit kan wisselen.
Stapjes = hapjes
Stapjes = stapjes
Hapjes = hapjes
10000*stapjes = 10000*hapjes
10000*hapjes = 10000*hapjes
Dus voor iedere hap die ik neem mag ik nog een hap nemen.
Ben je nat?quote:
Ik noem het ook wel 'agressief rusten voor herstel'quote:
Hmmm vanmorgen onder de douche wel. Maar daarna ben ik droog geblevenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nat?![]()
Ik vraag dit voor zuiver wetenschappelijke doeleienden.
wel achter de oren gedroogd?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm vanmorgen onder de douche wel. Maar daarna ben ik droog gebleven
Ik heb serieus gekeken of hij niet gewoon nog om het kussen zat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:25 schreef Nizno het volgende:
was laatst het doekje om de ramenschoonmaakding kwijt na het wassen...
bleek dat ding de wasmachine niet eens gehaald te hebben. lag op de wasbak naast de machine
ik heb een week gezocht om dat doekdingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb serieus gekeken of hij niet gewoon nog om het kussen zat.
Heb ze nog niet geproefdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Recept?![]()
Ik had bij de Downies en Brownies/Brownies en Downies gegeten, en ik had de American pancakes met crumble.
HEEL LEKKER.
ess is groen achter de oren?!?!?!quote:
Werd wel steeds opnieuw nat door natte haartjesquote:
quote:
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werd wel steeds opnieuw nat door natte haartjes
leek mij ook al sterkquote:
Zat je op die boot met CE en het kliekje?quote:
Zie je groen?quote:
watquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat je op die boot met CE en het kliekje?
watquote:
Sangriaquote:
blauw blauw blauw van de Sangriaquote:
Ik ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Crackie en ik lusten weleens een sangriaatje
Vergeet de regel nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat je op die boot met CE en het kliekje?
en dan op een bootje.... tikt extra hard aan:Pquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Maar het was nu champagne, drink ik ook nooitmaar als je het aanbied, prrima hoor
Hoi, champagne?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Maar het was nu champagne, drink ik ook nooitmaar als je het aanbied, prrima hoor
Je bed in jij, luie wilsonbekwame krantekat.quote:
en iedereen maar denken dat je koffie drinkt in die koffiekopquote:
Tof! En ken je nu een paar mensen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
ik had een feestje van de tuinvereniging want we bestaan 40 jaar!![]()
Ik had er best zin in maar toen ik er heen ging dacht ik '.. wat ga ik hier eigenlijk doen, ik ken niemand'maar ben maar meteen ergens bij gaan staan en gaan lullen en tot het einde gebleven
was gezellie
je had ook kunnen komen, je collega('s) waren er ook. Er was ook verse friet en mega lekkere hapjesquote:
Waarom mochten wij niet komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je had ook kunnen komen, je collega('s) waren er ook. Er was ook verse friet en mega lekkere hapjes
Vergelijkbaar met de papieren bruine zakjes die je in Amerikaanse films ziet. Zo verberg je wat je echt drinkt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
en iedereen maar denken dat je koffie drinkt in die koffiekop
Ik ook niet hoor. Ja op Mallorca en ik denk ook op Tenerife nog wel een keertje. Maar verder nooitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik drink echt nooit sangria eigenlijkwel lekker hoor, maar ja, nee
Vaak als je er dan toch heen gaat blijkt het heel gezellig te zijn!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
ik had een feestje van de tuinvereniging want we bestaan 40 jaar!![]()
Ik had er best zin in maar toen ik er heen ging dacht ik '.. wat ga ik hier eigenlijk doen, ik ken niemand'maar ben maar meteen ergens bij gaan staan en gaan lullen en tot het einde gebleven
was gezellie
Dat is echt enorm slim. Dat heeft echt helemaal niemand in de gatenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de papieren bruine zakjes die je in Amerikaanse films ziet. Zo verberg je wat je echt drinkt.
Fijn dat je dat achteraf meldt terwijl je ook gewoon een appje had kunnen sturen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je had ook kunnen komen, je collega('s) waren er ook. Er was ook verse friet en mega lekkere hapjes
Ja!quote:
Tja, Amerika.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt enorm slim. Dat heeft echt helemaal niemand in de gaten
Niet zo praten over iemand die wel bij het kliekje hoortquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bed in jij, luie wilsonbekwame krantekat.
hehehehe, maakt het extra lekker zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ja op Mallorca en ik denk ook op Tenerife nog wel een keertje. Maar verder nooit
precies! En het slaat nergens op iets niet te doen omdat je denkt dat het niet leuk zal zijn, dat weet je pas als je bent geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vaak als je er dan toch heen gaat blijkt het heel gezellig te zijn!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je dat achteraf meldt terwijl je ook gewoon een appje had kunnen sturen.
Tof! Echt super leuk voor jequote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!
En ik kende wel wat mensen, maar dat is wat oppervlakkig. Beetje zoals je je buren kent, het niveau van elkaar groeten maar meer weet je niet echt van elkaar.
Nu ken ik wat meer mensen + wat meer diepgang bij mensen die ik al vaker had gezien
Was geslaagd. Het is natuurlijk een club mensen met allemaal dezelfde hobby dus een gemeenschappelijke interesse heb je snel gevonden
Ik had alles uit mijn handen laten vallen en was direct jouw kant op gekomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
![]()
'hoi, het is hier heel gezellig, kom je ook? Tevens wil het kind van de buren graag op het springkussen, verlos mij SOS schiet op xoxoxox'
Mooi dat het straks sneller voorbij is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:48 schreef Crack_ het volgende:
En ik merk (sorry dat ik er weer over begin) dat mn hoofd helemaal vol zit met appie. Ik snap het gewoon niet
De deal die we gisteren hebben gemaakt is beter dan de deal die we al hadden afgesproken? Ik krijg nu sneller mn geld terug en krijg ook nog eens rente, lol wat is dit voor deal![]()
al denk ik ook te weten wat hier is gebeurd, die gast was in paniek en heeft op alle fronten van alles geprobeerd en was niet meer in staat om rustig na te denken.
Ik denk dat hij in paniek raakte van mijn woorden 'ik ga rente rekenenen'
oh, dit moet ik misschien onthoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had alles uit mijn handen laten vallen en was direct jouw kant op gekomen.
jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi dat het straks sneller voorbij is.
Super dat ze je zo geholpen hebben. Draagt weer positief bij aan het vertrouwen in de mensheid.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik ook echt bijzonder mooi/knap/geweldig/fantatisch vind is de hulp van het incassobureau. Zij hebben mijn zaak nooit aangenomen maar hebben me wel geholpen met het opstellen van de WIK-brief en het versturen daarvan.
Hierop was Appie zn reactie ook totale paniek, hij heeft dat bureau gebeld en van alles geprobeerd en dat mannetje wat mij hielp heeft tegen hem gezegd 'sorry, we gaan je zaak niet aannemen' en hij heeft gedaan alsof ze mijn zaak hadden aangenomen terwijl al lang bekend was dat dit nooit zou gaan gebeuren. En meneer van incassobureau heeft dit allemaal aan mij teruggekoppeld, dat hij werd gebeld door appie blabla.
Ik heb nooit betaald voor deze hulp, echt, ik snap het niet maar het is echt echt echt geweldig
Ik heb deze man vorige week al een bericht gestuurd met de vraag of ik alsjeblieft op een manier mijn waardering kon laten blijken, want ik vond dat ze veel voor mij deden zonder dat ze daarvoor ook maar iets van mij kregen. Het mocht niet
Ik heb heel vaak dat ik denk waarom heb ik nou weer JA ergens opgezegdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe, maakt het extra lekker zullen we maar zeggen
[..]
precies! En het slaat nergens op iets niet te doen omdat je denkt dat het niet leuk zal zijn, dat weet je pas als je bent geweestEn ik weet dat mijn hoofd er meestal geen zin in heeft van te voren, dus beter niet naar luisteren
[..]![]()
'hoi, het is hier heel gezellig, kom je ook? Tevens wil het kind van de buren graag op het springkussen, verlos mij SOS schiet op xoxoxox'
Gewoon op je to do lijstje zetten.quote:
wrom heb je een tweepitter?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:56 schreef Goitske het volgende:
Er wordt nu eten besteld en ik heb geen idee wat ik krijg. Zie wel weer wat op mijn bord beland alles is beter dan koken op een 2 pits kookplaat
met 2 pitten kan je prima koken toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:56 schreef Goitske het volgende:
Er wordt nu eten besteld en ik heb geen idee wat ik krijg. Zie wel weer wat op mijn bord beland alles is beter dan koken op een 2 pits kookplaat
ja ik gebruik eigenlijk ook maar 2 van de 4 hieroquote:
Omdat ik een Smeg fornuis heb besteld, mijn gasfornuis was al verwijderd en alles klaar voor inductie. En mijn prachtige inductie fornuis werd voor mijn huis uitgepakt om naar binnen te rijden blijkt er enorme schade aan te zitten echt een enorme deuk dus die moest terug naar Smeg aangezien die speciaal besteld was voor mij door de electronica zaak en de nieuwe wordt vrijdag geleverd.quote:
2 pitten gas wel, maar dit is echt electrisch met van die schijven en 2 pannen naast elkaar is echt al kut dus zit aan de eenpas vast of airfryer er naastquote:
Gewoon een weekje friet en pizza toch. Tweepitterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Omdat ik een Smeg fornuis heb besteld, mijn gasfornuis was al verwijderd en alles klaar voor inductie. En mijn prachtige inductie fornuis werd voor mijn huis uitgepakt om naar binnen te rijden blijkt er enorme schade aan te zitten echt een enorme deuk dus die moest terug naar Smeg aangezien die speciaal besteld was voor mij door de electronica zaak en de nieuwe wordt vrijdag geleverd.
Ze hadden nog wel een 2 pits staan dat ik in elk geval wat kan... En ja het kan gisteren gekookt maar blij wordt ik er niet van
hier word ik ook niet blij van nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Omdat ik een Smeg fornuis heb besteld, mijn gasfornuis was al verwijderd en alles klaar voor inductie. En mijn prachtige inductie fornuis werd voor mijn huis uitgepakt om naar binnen te rijden blijkt er enorme schade aan te zitten echt een enorme deuk dus die moest terug naar Smeg aangezien die speciaal besteld was voor mij door de electronica zaak en de nieuwe wordt vrijdag geleverd.
Ze hadden nog wel een 2 pits staan dat ik in elk geval wat kan... En ja het kan gisteren gekookt maar blij wordt ik er niet van
ik had allang een knuppel in zijn nek gelegd, maar fijn dat er vooruitgang isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik ook echt bijzonder mooi/knap/geweldig/fantatisch vind is de hulp van het incassobureau. Zij hebben mijn zaak nooit aangenomen maar hebben me wel geholpen met het opstellen van de WIK-brief en het versturen daarvan.
Hierop was Appie zn reactie ook totale paniek, hij heeft dat bureau gebeld en van alles geprobeerd en dat mannetje wat mij hielp heeft tegen hem gezegd 'sorry, we gaan je zaak niet aannemen' en hij heeft gedaan alsof ze mijn zaak hadden aangenomen terwijl al lang bekend was dat dit nooit zou gaan gebeuren. En meneer van incassobureau heeft dit allemaal aan mij teruggekoppeld, dat hij werd gebeld door appie blabla.
Ik heb nooit betaald voor deze hulp, echt, ik snap het niet maar het is echt echt echt geweldig
Ik heb deze man vorige week al een bericht gestuurd met de vraag of ik alsjeblieft op een manier mijn waardering kon laten blijken, want ik vond dat ze veel voor mij deden zonder dat ze daarvoor ook maar iets van mij kregen. Het mocht niet
4 personen heb gewoon een gezinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier word ik ook niet blij van nee.
Maar das wel een baggersituatie. Ben je in elk geval een beetje gered met de tweepitter.
Het ligt er aan voor hoeveel personen je kookt dan ook denk ik. Ik kook alleen voor mezelf en doe veel met de Ninja waardoor ik ook minder pitjes nodig heb.
dan zou ik een week lang thuisbezorgd.nl doen iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een 6 pits gasfornuis
cl finale tochquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
paramaribo pepers straks , leuke serie
daarna youp of de cl finale
Airfryer wil nog wel een dagje, gooi de slowcooker morgen aan met een eenpansgerecht weet nu al dat er 1 of 2 gaan klagen maar hey dit of niks kies maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik een week lang thuisbezorgd.nl doen idd
Oooh lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Karzai het volgende:
ik maak zo twee hamburgers met alles erop en eraan
dat is wel een verbetering jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Goitske het volgende:
Dit besteld
[ afbeelding ]
Dit staat er nu
[ afbeelding ]
Ik had een 6 pits gasfornuis
*meneer knupt gulp open*quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Dan vrit mar NIEquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Airfryer wil nog wel een dagje, gooi de slowcooker morgen aan met een eenpansgerecht weet nu al dat er 1 of 2 gaan klagen maar hey dit of niks kies maar
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Goitske het volgende:
Dit besteldja das een groot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een 6 pits gasfornuisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Leuke was die mannen die kwamen zagen het oude fornuis beiden gelijk Ooooh dit is een hele oude Pelgrim die zien we bijna nooit meer, mooi om te zien dat die het zo lang gedaan heeft die is zeker 15 jaar oudquote:
Zeker wel rustig in de zaal danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar nog een film van hem.
onwijsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Super dat ze je zo geholpen hebben. Draagt weer positief bij aan het vertrouwen in de mensheid.
Al overwogen om een taart of bos bloemen te laten bezorgen als dank?
Niet luisteren naar je gevoel/gedachtes is soms een heel goed ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik denk waarom heb ik nou weer JA ergens opgezegd
Ik heb geen zin, ben moe en wil op de bank in een camping outfit... Laat me met rust maar dan ga ik toch maar want toegezegd en dan is het zo ineens half 12 savonds
Wilde net zeggen: typisch zo'n film waar stelletjes heen gaan die willen vozen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Taiwanese films zitten tot nu toe tussen de 80% en uitverkocht als ik ga.
heb nu een lijstje waarop staat dat ik je tien keer moet doen, hmmmmquote:
ja zo ben ik niet en wil me ook absoluut niet verlagen tot zulk niveau vanwege iemand anders. Dat vind ik het allerzwakste wat je kunt doen. Ik denk van alles hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had allang een knuppel in zijn nek gelegd, maar fijn dat er vooruitgang is
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen: typisch zo'n film waar stelletjes heen gaan die willen vozen.
Nee! Kak. Helemaal vergeten. Morgen maar even kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
@:dezwabber was jij nog naar de aldi geweest?Ik heb de eiersnijder en een.. eivorm zodat ik mn eitjes in een mooi rond vormpje kan bakken
en ik heb de gietijzeren pan gekocht!
Maar leuk dat de bios zulke exotische dingen aanbiedt. Toch net wat leuker dan de zoveelste Marvel blockbuster.quote:
Ohhh, ik had een wekker gezet anders zou ik het ook vergeten zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee! Kak. Helemaal vergeten. Morgen maar even kijken.
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eerst Pathé Unlimited, ging na covid meestal maar net vaak genoeg om m'n abbo er uit te halen. Toen draaide deze bios Oppenheimer op 70mm film, ben er een keer gaan kijken, vond de rest van het aanbod ook veel boeiender. Abonnement omgezet naar Cineville. En sindsdien spendeer ik een volgens sommigen zorgwekkende hoeveelheid tijd in de bioscoopquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar leuk dat de bios zulke exotische dingen aanbiedt. Toch net wat leuker dan de zoveelste Marvel blockbuster.
Goeie, ik heb ook maar even een timer gezet voor morgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ik had een wekker gezet anders zou ik het ook vergeten zijnDat eidoosje is heel stom trouwens
het is een bakje wat bestaat uit twee componenten, dat is wel chill.. maar in het onderste bakje kun je echt alleen dingen kwijt zoals spek en kaas oid. Het is bedoeld om spek en ei in de magnetron te bereiden oid
ze hadden ook een soort eiding waarin je één ei kon doen en die kon je dan koken in de magnetron. Klonk wel chill en zag er leuk uit maar toch niet gekocht
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staat
slimquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goeie, ik heb ook maar even een timer gezet voor morgen.
En meh. Ik gebruik de magnetron nauwelijks.
2 keer per maand was genoeg toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eerst Pathé Unlimited, ging na covid meestal maar net vaak genoeg om m'n abbo er uit te halen. Toen draaide deze bios Oppenheimer op 70mm film, ben er een keer gaan kijken, vond de rest van het aanbod ook veel boeiender. Abonnement omgezet naar Cineville. En sindsdien spendeer ik een volgens sommigen zorgwekkende hoeveelheid tijd in de bioscoop
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Was het trouwens nog gelukt met je examens voor komende week zwab?
zijn maar twee stoelen in de zaal...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staat
Je vat het weer helemaal verkeerd opquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel typisch dat mensen hier allerlei redenen proberen te verzinnen waarom mensen die films kijken, behalve dan dat ze misschien gewoon leuk/interessant/goed zijn.
nou niet zo voor de hand liggend doen aubquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel typisch dat mensen hier allerlei redenen proberen te verzinnen waarom mensen die films kijken, behalve dan dat ze misschien gewoon leuk/interessant/goed zijn.
Hééééél fijn! Zet hem op alvastquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een mailtje met uitnodiging, tijd en locatie. Dinsdagochtend 10 uur.
Welk examen is het?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
Het examen geloof ik nu wel. Dat is het niet.
Big Mac vs whopper?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt enorm veel aan het lezen over de Amerikaanse burgeroorlog
ik heb ook zinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:14 schreef dud0r het volgende:
Heb zin in fruit maar heb niks meer in huis en teveel moeite om naar de supermarkt ervoor te gaan nu
ik moet binnenkort weer eens een flinke watermeloen kopenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:14 schreef dud0r het volgende:
Heb zin in fruit maar heb niks meer in huis en teveel moeite om naar de supermarkt ervoor te gaan nu
quote:Op iedere Shrek past een Fiona
Toch wat beeldender dat potjes en dekseltjesquote:
Ik was toen gewoon al erg wijsquote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
spastisch weer. Niemand mag zien wat er gebeurt
3-0 Real.quote:
Dat heb ik al heel lang ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me meer die ene schroef die nergens in lijkt te passen, terwijl iedereen zoiets heeft van "volgens mij moet dat gewoon kunnen. Waarom lukt dat nou niet?"
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
Hier staat ie ook op voetbal
Ben meteen begonnen met vader en broer irriteren
'Wie spelen er? Dordrecht tegen..?'
Ben je niet gewoon te bot?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me meer die ene schroef die nergens in lijkt te passen, terwijl iedereen zoiets heeft van "volgens mij moet dat gewoon kunnen. Waarom lukt dat nou niet?"
Laat me raden.quote:
Meh. Daar vind ik vrij weinig aanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet binnenkort weer eens een flinke watermeloen kopen
Gewoon het gat wat voor boren. Dan past het welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Die mogen wel de Champions League winnenquote:
Denk dat elke speler van het team dat vanavond wint, een bonus krijgt die hoger is dan de hele begroting van Dordrecht.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die mogen wel de Champions League winnen
Misschien even je punt slijpen danquote:
Volgens mij geldt dit voor minimaal de helft van de KSCquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ja precies, volgens mij moeten we allemaal een beetje geadopteerd worden door de buitenwereld en is dit nog het mensenasielquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor minimaal de helft van de KSC
Ik denk dat de meesten dat hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is een soort halfway housequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja precies, volgens mij moeten we allemaal een beetje geadopteerd worden door de buitenwereld en is dit nog het mensenasiel
Nou is toch al best wat. Hoe lang nog voordat je de eerste bent denk je?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
Ik reageer ook weer eens op een huurhuis.
Sta ik op plek 58van de 933
274 jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou is toch al best wat. Hoe lang nog voordat je de eerste bent denk je?
Ik heb het een keer berekend en ik zou dan 75 zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou is toch al best wat. Hoe lang nog voordat je de eerste bent denk je?
Nouja beter dan op plek 875?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
Ik had laatst iets van ~1046 van 2000-nog-wat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
Kun je nog mooi even genieten van je oude dagquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het een keer berekend en ik zou dan 75 zijn.
933 valt nog mee(quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
ik mag maar op 1 reageren, op de andere 10 mag ik niet eens reagerenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had laatst iets van ~1046 van 2000-nog-wat.
Dit moet echt beter.
Bakkes Haagse rolmopsquote:
Het was bizar rustig vandaag in het pretpark, en dat voor een zaterdagquote:
Nl is veel te klein om je zoekgebied zo te verkleinen, als je kunt wonen kun je wonen ook al is het 50km verderop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
ik mag maar op 1 reageren, op de andere 10 mag ik niet eens reagerenDe meeste huizen zijn 55+ woningen dus misschien heb ik over 15 jaar meer kans
Welk pretpark ben je geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bizar rustig vandaag in het pretpark, en dat voor een zaterdag
Verder was het ook tering koud
ja dat lost waarschijnlijk ongeveer een kwart procent op.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nl is veel te klein om je zoekgebied zo te verkleinen, als je kunt wonen kun je wonen ook al is het 50km verderop.
Drievliet.quote:
Iedereen was overduidelijk naar Groningen, tering wat een druktequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bizar rustig vandaag in het pretpark, en dat voor een zaterdag
Verder was het ook tering koud
Met Edgar als commander gaat dat best hard met de eminence abilityquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet verwacht maar Vampires had gewonnen.
Wat was daar te doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iedereen was overduidelijk naar Groningen, tering wat een drukte
Lang niet geweest, jaar of 7 terug ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Drievliet.
Nergens wachtrijen, overal zo doorlopen. Parkeerplaats voor driekwart leeg. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Jong zeeleeuwtje geboren?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Drievliet.
Nergens wachtrijen, overal zo doorlopen. Parkeerplaats voor driekwart leeg. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Men heeft geen geld meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Drievliet.
Die Edgar heb ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met Edgar als commander gaat dat best hard met de eminence ability
Voor mij was het zeker 30 jaar terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lang niet geweest, jaar of 7 terug ofzo
In een pretpark ja?quote:
Mwoah weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat lost waarschijnlijk ongeveer een kwart procent op.
ja dat kost geen drol omdat je er niet permanent mag wonen. Ben je dom of zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah weet ik niet.
Was laatst op een vakantiepark in Markelo, stonden mooie woningen te koop (van steen) midden in het bos. Mooi man, zou ik zo kunnen wonen. Kost ook geen drol.
Zal je alleen ingeschreven moeten blijven bij je ouders ofzo.
De gewone markt en de verbouwde Grote Markt heeft een feestelijke opening met een festivalletje, en wat gebouwen waar je normaal niet zo naar binnen kan waren open voor publiek. Toch gaaf om de originele Paardenkeuring schilderij eens echt te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet heel bijzonder, maar zaterdagen zijn altijd heel druk met winkelend publiek en heel veel Duitsers (nu ook ineens veel vrijgezellenfeesten)
Ja iedereen woont daar permanent. Als je maar een ingeschreven adres hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kost geen drol omdat je er niet permanent mag wonen. Ben je dom of zo.
Die Edgar is ook achterlijk duur geworden de afgelopen jaren. Had de mijne voor een tientje. Dat vond ik toen al veelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Edgar heb ik niet.
Ik heb de Edgar, Charmed Groom als Commander, maar New Blood heeft me geholpen aan de overwinning.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
De gewone markt en de verbouwde Grote Markt heeft een feestelijke opening met een festivalletje, en wat gebouwen waar je normaal niet zo naar binnen kan waren open voor publiek. Toch gaaf om de originele Paardenkeuring schilderij eens echt te zien.Dat is toch ook wel leuk ja. Groningen vind ik sowieso een leuke stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet heel bijzonder, maar zaterdagen zijn altijd heel druk met winkelend publiek en heel veel Duitsers (nu ook ineens veel vrijgezellenfeesten)
Zonder wrijving geen glans
hehe. Een kaart voor een tientje zou ik nu zo kopen als die graag wil hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die Edgar is ook achterlijk duur geworden de afgelopen jaren. Had de mijne voor een tientje. Dat vond ik toen al veel
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.quote:
Omdat koeman vast houdt aan de spelers waarmee hij al gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.
cyclus afmaken, bekende namen ditdatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.
Met Bergwijn gaan we dat toernooi winnenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
echt he, wat een keuze. Godkolere.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Met Bergwijn gaan we dat toernooi winnen![]()
Die had gewoon mee gemoeten. Kom op man.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maatsentje is pas net 22. Gaan we nog meer plezier van hebben
Die is nu al een klasse beter dan sommige keuzes die nu mee gaan, leeftijd zou dan verder geen rol moeten spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maatsentje is pas net 22. Gaan we nog meer plezier van hebben
Door dit soort keuzes heb ik vrij weinig met het Nederlandse elftal, ook die oneindige voorkeursbehandeling van Wijnaldum, Blind en Depay. Depay heeft ook echt geen tyfus laten zien sinds hij bij Atletico zit.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Door dit soort keuzes heb ik vrij weinig met het Nederlandse elftal, ook die oneindige voorkeursbehandeling van Wijnaldum, Blind en Depay. Depay heeft ook echt geen tyfus laten zien sinds hij bij Atletico zit.
Ja, maar dat is al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft Real weleens een Europese finale verloren eigenlijk?
uhm ja, maar toen was ik volgens mij nog niet geboren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:54 schreef McGrath het volgende:
Liverpool won van ze in 81, jaartje later won Villa (just saying)
Is het ook. Vaak geweest Vera Simplon Noorderslag.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel leuk ja. Groningen vind ik sowieso een leuke stad.
Zeker. 2 in de jaren 60 dacht i.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
80quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen is er gewoon een berg van 80 meter hoog op IJsland ontstaan. Vandaag
@:recce
Zich laten sponsoren door een wapenfabrikant is wel een smetje, maar gelukkig zijn de supporters het er mee eens dat het geen goede stap is, dus dan mag Dortmund ook wel winnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
ja ik hoop ook dat Dortmund wint.
HEYA BVB!
Olie geld is ook niet kosjer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zich laten sponsoren door een wapenfabrikant is wel een smetje, maar gelukkig zijn de supporters het er mee eens dat het geen goede stap is, dus dan mag Dortmund ook wel winnen.
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.quote:
Toen kocht Bayern al alle andere Bundesliga clubs leeg, Ballack speelde toen nog bij Leverkusen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.
Zie ik 01´02 Bayer Leverkusen - Real Madrid staan. Ik was even vergeten dat Bayer ooit in een CL finale heeft gestaan.
Volgens mij ook nog in jaren 70 of 80 toen stonden er 4 Duitse clubs in de halve finale E3. Eintracht Frankfurt, Leverkusen, Gladbach en ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.
Zie ik 01´02 Bayer Leverkusen - Real Madrid staan. Ik was even vergeten dat Bayer ooit in een CL finale heeft gestaan.
Leverkusen heeft dat ook gedaan hoor. Zitof zat veel geld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toen kocht Bayern al alle andere Bundesliga clubs leeg, Ballack speelde toen nog bij Leverkusen.
Echt van een heel ander kaliber dan Bayern, die kopen elke speler van Dortmund die het een beetje goed doetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leverkusen heeft dat ook gedaan hoor. Zitof zat veel geld.
Dat zou ik even op moeten zoeken ouwe reus. Dat weet ik even niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog in jaren 70 of 80 toen stonden er 4 Duitse clubs in de halve finale E3. Eintracht Frankfurt, Leverkusen, Gladbach en ?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kozakken Boys vanmiddag gedegradeerd.
Kaiserslautern denk ik nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou ik even op moeten zoeken ouwe reus. Dat weet ik even niet.
Moet haast wel. Ben in 1979 naar EC wedstrijd Utrecht Frankfurt geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:05 schreef Haags het volgende:
@:tong80 ik zie een finale in 1979-1980 tussen Eintracht en Borussia Monchengladbach. Zal dat seizoen wel zijn?
Hoe bevallen die films tot nu toe?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Halve finale:quote:
Wat zuur!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn clubje vorige week kampioenswedstrijd tegen ex-profs Achilles. Moesten winnen. 3-0 voor kwartier voor tijd. In 5e minuut blessuretijd viel de 3-3. Fucking Roda Boys onze vijand kampioen. En vanmiddag met strafschoppen uitgeschakel in nacompetitie.
Ken je klassiekersquote:
sounds about rightquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Die automatische ondertitels bij YT![]()
[ afbeelding ]
Ja zie niet in waarom een kussensloop onterecht zou zijnquote:
quote:
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Geen idee meerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
Die partyraiser set van Thunderdome is ook wel erg lekker @:ijsdraakje
Hadden jullie die nog mee gepakt?
Is het al weer bedtijd dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Met andere woorden, red rover red rover, het bed is opgemaakt, over.
Dus je hebt straks een schoon fris ruikend bed en 1 sloop die naar kwijl ruiktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Zat te kijken of het volle maan was, maar dat is het niet, beetje vreemd dit welquote:
het duurt altijd 90 minutenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zie het morgen wel hoe het afgelopen is. Dit duurt me te lang.
niet helemaal... blessuretijdquote:
ja hoor kwart seconde later valt iequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zie het morgen wel hoe het afgelopen is. Dit duurt me te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |