4 personen heb gewoon een gezinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier word ik ook niet blij van nee.
Maar das wel een baggersituatie. Ben je in elk geval een beetje gered met de tweepitter.
Het ligt er aan voor hoeveel personen je kookt dan ook denk ik. Ik kook alleen voor mezelf en doe veel met de Ninja waardoor ik ook minder pitjes nodig heb.
dan zou ik een week lang thuisbezorgd.nl doen iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een 6 pits gasfornuis
cl finale tochquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
paramaribo pepers straks , leuke serie
daarna youp of de cl finale
Airfryer wil nog wel een dagje, gooi de slowcooker morgen aan met een eenpansgerecht weet nu al dat er 1 of 2 gaan klagen maar hey dit of niks kies maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik een week lang thuisbezorgd.nl doen idd
Oooh lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Karzai het volgende:
ik maak zo twee hamburgers met alles erop en eraan
dat is wel een verbetering jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Goitske het volgende:
Dit besteld
[ afbeelding ]
Dit staat er nu
[ afbeelding ]
Ik had een 6 pits gasfornuis
*meneer knupt gulp open*quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik ook echt bijzonder mooi/knap/geweldig/fantatisch vind is de hulp van het incassobureau. Zij hebben mijn zaak nooit aangenomen maar hebben me wel geholpen met het opstellen van de WIK-brief en het versturen daarvan.
Hierop was Appie zn reactie ook totale paniek, hij heeft dat bureau gebeld en van alles geprobeerd en dat mannetje wat mij hielp heeft tegen hem gezegd 'sorry, we gaan je zaak niet aannemen' en hij heeft gedaan alsof ze mijn zaak hadden aangenomen terwijl al lang bekend was dat dit nooit zou gaan gebeuren. En meneer van incassobureau heeft dit allemaal aan mij teruggekoppeld, dat hij werd gebeld door appie blabla.
Ik heb nooit betaald voor deze hulp, echt, ik snap het niet maar het is echt echt echt geweldig
Ik heb deze man vorige week al een bericht gestuurd met de vraag of ik alsjeblieft op een manier mijn waardering kon laten blijken, want ik vond dat ze veel voor mij deden zonder dat ze daarvoor ook maar iets van mij kregen. Het mocht niet
Dan vrit mar NIEquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Airfryer wil nog wel een dagje, gooi de slowcooker morgen aan met een eenpansgerecht weet nu al dat er 1 of 2 gaan klagen maar hey dit of niks kies maar
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Goitske het volgende:
Dit besteldja das een groot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een 6 pits gasfornuisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Leuke was die mannen die kwamen zagen het oude fornuis beiden gelijk Ooooh dit is een hele oude Pelgrim die zien we bijna nooit meer, mooi om te zien dat die het zo lang gedaan heeft die is zeker 15 jaar oudquote:
Zeker wel rustig in de zaal danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar nog een film van hem.
onwijsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Super dat ze je zo geholpen hebben. Draagt weer positief bij aan het vertrouwen in de mensheid.
Al overwogen om een taart of bos bloemen te laten bezorgen als dank?
Niet luisteren naar je gevoel/gedachtes is soms een heel goed ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik denk waarom heb ik nou weer JA ergens opgezegd
Ik heb geen zin, ben moe en wil op de bank in een camping outfit... Laat me met rust maar dan ga ik toch maar want toegezegd en dan is het zo ineens half 12 savonds
Wilde net zeggen: typisch zo'n film waar stelletjes heen gaan die willen vozen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Taiwanese films zitten tot nu toe tussen de 80% en uitverkocht als ik ga.
heb nu een lijstje waarop staat dat ik je tien keer moet doen, hmmmmquote:
ja zo ben ik niet en wil me ook absoluut niet verlagen tot zulk niveau vanwege iemand anders. Dat vind ik het allerzwakste wat je kunt doen. Ik denk van alles hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had allang een knuppel in zijn nek gelegd, maar fijn dat er vooruitgang is
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen: typisch zo'n film waar stelletjes heen gaan die willen vozen.
Nee! Kak. Helemaal vergeten. Morgen maar even kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
@:dezwabber was jij nog naar de aldi geweest?Ik heb de eiersnijder en een.. eivorm zodat ik mn eitjes in een mooi rond vormpje kan bakken
en ik heb de gietijzeren pan gekocht!
Maar leuk dat de bios zulke exotische dingen aanbiedt. Toch net wat leuker dan de zoveelste Marvel blockbuster.quote:
Ohhh, ik had een wekker gezet anders zou ik het ook vergeten zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee! Kak. Helemaal vergeten. Morgen maar even kijken.
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Taiwanese films zitten tot nu toe tussen de 80% en uitverkocht als ik ga.
Ik had eerst Pathé Unlimited, ging na covid meestal maar net vaak genoeg om m'n abbo er uit te halen. Toen draaide deze bios Oppenheimer op 70mm film, ben er een keer gaan kijken, vond de rest van het aanbod ook veel boeiender. Abonnement omgezet naar Cineville. En sindsdien spendeer ik een volgens sommigen zorgwekkende hoeveelheid tijd in de bioscoopquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar leuk dat de bios zulke exotische dingen aanbiedt. Toch net wat leuker dan de zoveelste Marvel blockbuster.
Goeie, ik heb ook maar even een timer gezet voor morgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ik had een wekker gezet anders zou ik het ook vergeten zijnDat eidoosje is heel stom trouwens
het is een bakje wat bestaat uit twee componenten, dat is wel chill.. maar in het onderste bakje kun je echt alleen dingen kwijt zoals spek en kaas oid. Het is bedoeld om spek en ei in de magnetron te bereiden oid
ze hadden ook een soort eiding waarin je één ei kon doen en die kon je dan koken in de magnetron. Klonk wel chill en zag er leuk uit maar toch niet gekocht
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staat
slimquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goeie, ik heb ook maar even een timer gezet voor morgen.
En meh. Ik gebruik de magnetron nauwelijks.
2 keer per maand was genoeg toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eerst Pathé Unlimited, ging na covid meestal maar net vaak genoeg om m'n abbo er uit te halen. Toen draaide deze bios Oppenheimer op 70mm film, ben er een keer gaan kijken, vond de rest van het aanbod ook veel boeiender. Abonnement omgezet naar Cineville. En sindsdien spendeer ik een volgens sommigen zorgwekkende hoeveelheid tijd in de bioscoop
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Was het trouwens nog gelukt met je examens voor komende week zwab?
zijn maar twee stoelen in de zaal...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staat
Je vat het weer helemaal verkeerd opquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel typisch dat mensen hier allerlei redenen proberen te verzinnen waarom mensen die films kijken, behalve dan dat ze misschien gewoon leuk/interessant/goed zijn.
nou niet zo voor de hand liggend doen aubquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel typisch dat mensen hier allerlei redenen proberen te verzinnen waarom mensen die films kijken, behalve dan dat ze misschien gewoon leuk/interessant/goed zijn.
Hééééél fijn! Zet hem op alvastquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een mailtje met uitnodiging, tijd en locatie. Dinsdagochtend 10 uur.
Welk examen is het?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
Het examen geloof ik nu wel. Dat is het niet.
Big Mac vs whopper?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt enorm veel aan het lezen over de Amerikaanse burgeroorlog
ik heb ook zinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:14 schreef dud0r het volgende:
Heb zin in fruit maar heb niks meer in huis en teveel moeite om naar de supermarkt ervoor te gaan nu
ik moet binnenkort weer eens een flinke watermeloen kopenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:14 schreef dud0r het volgende:
Heb zin in fruit maar heb niks meer in huis en teveel moeite om naar de supermarkt ervoor te gaan nu
quote:Op iedere Shrek past een Fiona
Toch wat beeldender dat potjes en dekseltjesquote:
Ik was toen gewoon al erg wijsquote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
spastisch weer. Niemand mag zien wat er gebeurt
3-0 Real.quote:
Dat heb ik al heel lang ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me meer die ene schroef die nergens in lijkt te passen, terwijl iedereen zoiets heeft van "volgens mij moet dat gewoon kunnen. Waarom lukt dat nou niet?"
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
Hier staat ie ook op voetbal
Ben meteen begonnen met vader en broer irriteren
'Wie spelen er? Dordrecht tegen..?'
Ben je niet gewoon te bot?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me meer die ene schroef die nergens in lijkt te passen, terwijl iedereen zoiets heeft van "volgens mij moet dat gewoon kunnen. Waarom lukt dat nou niet?"
Laat me raden.quote:
Meh. Daar vind ik vrij weinig aanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet binnenkort weer eens een flinke watermeloen kopen
Gewoon het gat wat voor boren. Dan past het welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Die mogen wel de Champions League winnenquote:
Denk dat elke speler van het team dat vanavond wint, een bonus krijgt die hoger is dan de hele begroting van Dordrecht.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die mogen wel de Champions League winnen
Misschien even je punt slijpen danquote:
Volgens mij geldt dit voor minimaal de helft van de KSCquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ja precies, volgens mij moeten we allemaal een beetje geadopteerd worden door de buitenwereld en is dit nog het mensenasielquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor minimaal de helft van de KSC
Ik denk dat de meesten dat hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is een soort halfway housequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja precies, volgens mij moeten we allemaal een beetje geadopteerd worden door de buitenwereld en is dit nog het mensenasiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |