4 personen heb gewoon een gezinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier word ik ook niet blij van nee.
Maar das wel een baggersituatie. Ben je in elk geval een beetje gered met de tweepitter.
Het ligt er aan voor hoeveel personen je kookt dan ook denk ik. Ik kook alleen voor mezelf en doe veel met de Ninja waardoor ik ook minder pitjes nodig heb.
dan zou ik een week lang thuisbezorgd.nl doen iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een 6 pits gasfornuis
cl finale tochquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
paramaribo pepers straks , leuke serie
daarna youp of de cl finale
Airfryer wil nog wel een dagje, gooi de slowcooker morgen aan met een eenpansgerecht weet nu al dat er 1 of 2 gaan klagen maar hey dit of niks kies maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik een week lang thuisbezorgd.nl doen idd
Oooh lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Karzai het volgende:
ik maak zo twee hamburgers met alles erop en eraan
dat is wel een verbetering jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Goitske het volgende:
Dit besteld
[ afbeelding ]
Dit staat er nu
[ afbeelding ]
Ik had een 6 pits gasfornuis
*meneer knupt gulp open*quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik ook echt bijzonder mooi/knap/geweldig/fantatisch vind is de hulp van het incassobureau. Zij hebben mijn zaak nooit aangenomen maar hebben me wel geholpen met het opstellen van de WIK-brief en het versturen daarvan.
Hierop was Appie zn reactie ook totale paniek, hij heeft dat bureau gebeld en van alles geprobeerd en dat mannetje wat mij hielp heeft tegen hem gezegd 'sorry, we gaan je zaak niet aannemen' en hij heeft gedaan alsof ze mijn zaak hadden aangenomen terwijl al lang bekend was dat dit nooit zou gaan gebeuren. En meneer van incassobureau heeft dit allemaal aan mij teruggekoppeld, dat hij werd gebeld door appie blabla.
Ik heb nooit betaald voor deze hulp, echt, ik snap het niet maar het is echt echt echt geweldig
Ik heb deze man vorige week al een bericht gestuurd met de vraag of ik alsjeblieft op een manier mijn waardering kon laten blijken, want ik vond dat ze veel voor mij deden zonder dat ze daarvoor ook maar iets van mij kregen. Het mocht niet
Dan vrit mar NIEquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Airfryer wil nog wel een dagje, gooi de slowcooker morgen aan met een eenpansgerecht weet nu al dat er 1 of 2 gaan klagen maar hey dit of niks kies maar
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Goitske het volgende:
Dit besteldja das een groot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een 6 pits gasfornuisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Leuke was die mannen die kwamen zagen het oude fornuis beiden gelijk Ooooh dit is een hele oude Pelgrim die zien we bijna nooit meer, mooi om te zien dat die het zo lang gedaan heeft die is zeker 15 jaar oudquote:
Zeker wel rustig in de zaal danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar nog een film van hem.
onwijsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Super dat ze je zo geholpen hebben. Draagt weer positief bij aan het vertrouwen in de mensheid.
Al overwogen om een taart of bos bloemen te laten bezorgen als dank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |