Niet luisteren naar je gevoel/gedachtes is soms een heel goed ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik denk waarom heb ik nou weer JA ergens opgezegd
Ik heb geen zin, ben moe en wil op de bank in een camping outfit... Laat me met rust maar dan ga ik toch maar want toegezegd en dan is het zo ineens half 12 savonds
Wilde net zeggen: typisch zo'n film waar stelletjes heen gaan die willen vozen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Taiwanese films zitten tot nu toe tussen de 80% en uitverkocht als ik ga.
heb nu een lijstje waarop staat dat ik je tien keer moet doen, hmmmmquote:
ja zo ben ik niet en wil me ook absoluut niet verlagen tot zulk niveau vanwege iemand anders. Dat vind ik het allerzwakste wat je kunt doen. Ik denk van alles hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had allang een knuppel in zijn nek gelegd, maar fijn dat er vooruitgang is
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen: typisch zo'n film waar stelletjes heen gaan die willen vozen.
Nee! Kak. Helemaal vergeten. Morgen maar even kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
@:dezwabber was jij nog naar de aldi geweest?Ik heb de eiersnijder en een.. eivorm zodat ik mn eitjes in een mooi rond vormpje kan bakken
en ik heb de gietijzeren pan gekocht!
Maar leuk dat de bios zulke exotische dingen aanbiedt. Toch net wat leuker dan de zoveelste Marvel blockbuster.quote:
Ohhh, ik had een wekker gezet anders zou ik het ook vergeten zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee! Kak. Helemaal vergeten. Morgen maar even kijken.
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Taiwanese films zitten tot nu toe tussen de 80% en uitverkocht als ik ga.
Ik had eerst Pathé Unlimited, ging na covid meestal maar net vaak genoeg om m'n abbo er uit te halen. Toen draaide deze bios Oppenheimer op 70mm film, ben er een keer gaan kijken, vond de rest van het aanbod ook veel boeiender. Abonnement omgezet naar Cineville. En sindsdien spendeer ik een volgens sommigen zorgwekkende hoeveelheid tijd in de bioscoopquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar leuk dat de bios zulke exotische dingen aanbiedt. Toch net wat leuker dan de zoveelste Marvel blockbuster.
Goeie, ik heb ook maar even een timer gezet voor morgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ik had een wekker gezet anders zou ik het ook vergeten zijnDat eidoosje is heel stom trouwens
het is een bakje wat bestaat uit twee componenten, dat is wel chill.. maar in het onderste bakje kun je echt alleen dingen kwijt zoals spek en kaas oid. Het is bedoeld om spek en ei in de magnetron te bereiden oid
ze hadden ook een soort eiding waarin je één ei kon doen en die kon je dan koken in de magnetron. Klonk wel chill en zag er leuk uit maar toch niet gekocht
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staat
slimquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goeie, ik heb ook maar even een timer gezet voor morgen.
En meh. Ik gebruik de magnetron nauwelijks.
2 keer per maand was genoeg toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eerst Pathé Unlimited, ging na covid meestal maar net vaak genoeg om m'n abbo er uit te halen. Toen draaide deze bios Oppenheimer op 70mm film, ben er een keer gaan kijken, vond de rest van het aanbod ook veel boeiender. Abonnement omgezet naar Cineville. En sindsdien spendeer ik een volgens sommigen zorgwekkende hoeveelheid tijd in de bioscoop
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Was het trouwens nog gelukt met je examens voor komende week zwab?
zijn maar twee stoelen in de zaal...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat omdat die bios min of meer in Chinatown staat
Je vat het weer helemaal verkeerd opquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel typisch dat mensen hier allerlei redenen proberen te verzinnen waarom mensen die films kijken, behalve dan dat ze misschien gewoon leuk/interessant/goed zijn.
nou niet zo voor de hand liggend doen aubquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel typisch dat mensen hier allerlei redenen proberen te verzinnen waarom mensen die films kijken, behalve dan dat ze misschien gewoon leuk/interessant/goed zijn.
Hééééél fijn! Zet hem op alvastquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een mailtje met uitnodiging, tijd en locatie. Dinsdagochtend 10 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |