Welk examen is het?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
Het examen geloof ik nu wel. Dat is het niet.
Big Mac vs whopper?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben echt enorm veel aan het lezen over de Amerikaanse burgeroorlog
ik heb ook zinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:14 schreef dud0r het volgende:
Heb zin in fruit maar heb niks meer in huis en teveel moeite om naar de supermarkt ervoor te gaan nu
ik moet binnenkort weer eens een flinke watermeloen kopenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:14 schreef dud0r het volgende:
Heb zin in fruit maar heb niks meer in huis en teveel moeite om naar de supermarkt ervoor te gaan nu
quote:Op iedere Shrek past een Fiona
Toch wat beeldender dat potjes en dekseltjesquote:
Ik was toen gewoon al erg wijsquote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
spastisch weer. Niemand mag zien wat er gebeurt
3-0 Real.quote:
Dat heb ik al heel lang ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me meer die ene schroef die nergens in lijkt te passen, terwijl iedereen zoiets heeft van "volgens mij moet dat gewoon kunnen. Waarom lukt dat nou niet?"
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
Hier staat ie ook op voetbal
Ben meteen begonnen met vader en broer irriteren
'Wie spelen er? Dordrecht tegen..?'
Ben je niet gewoon te bot?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me meer die ene schroef die nergens in lijkt te passen, terwijl iedereen zoiets heeft van "volgens mij moet dat gewoon kunnen. Waarom lukt dat nou niet?"
Laat me raden.quote:
Meh. Daar vind ik vrij weinig aanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet binnenkort weer eens een flinke watermeloen kopen
Gewoon het gat wat voor boren. Dan past het welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Die mogen wel de Champions League winnenquote:
Denk dat elke speler van het team dat vanavond wint, een bonus krijgt die hoger is dan de hele begroting van Dordrecht.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die mogen wel de Champions League winnen
Misschien even je punt slijpen danquote:
Volgens mij geldt dit voor minimaal de helft van de KSCquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ja precies, volgens mij moeten we allemaal een beetje geadopteerd worden door de buitenwereld en is dit nog het mensenasielquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor minimaal de helft van de KSC
Ik denk dat de meesten dat hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is een soort halfway housequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja precies, volgens mij moeten we allemaal een beetje geadopteerd worden door de buitenwereld en is dit nog het mensenasiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |