Nou is toch al best wat. Hoe lang nog voordat je de eerste bent denk je?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
Ik reageer ook weer eens op een huurhuis.
Sta ik op plek 58van de 933
274 jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou is toch al best wat. Hoe lang nog voordat je de eerste bent denk je?
Ik heb het een keer berekend en ik zou dan 75 zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou is toch al best wat. Hoe lang nog voordat je de eerste bent denk je?
Nouja beter dan op plek 875?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
Ik had laatst iets van ~1046 van 2000-nog-wat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
Kun je nog mooi even genieten van je oude dagquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het een keer berekend en ik zou dan 75 zijn.
933 valt nog mee(quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef Elvi het volgende:
ik mag maar op 1 reageren, op de andere 10 mag ik niet eens reagerenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had laatst iets van ~1046 van 2000-nog-wat.
Dit moet echt beter.
Bakkes Haagse rolmopsquote:
Het was bizar rustig vandaag in het pretpark, en dat voor een zaterdagquote:
Nl is veel te klein om je zoekgebied zo te verkleinen, als je kunt wonen kun je wonen ook al is het 50km verderop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
ik mag maar op 1 reageren, op de andere 10 mag ik niet eens reagerenDe meeste huizen zijn 55+ woningen dus misschien heb ik over 15 jaar meer kans
Welk pretpark ben je geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bizar rustig vandaag in het pretpark, en dat voor een zaterdag
Verder was het ook tering koud
ja dat lost waarschijnlijk ongeveer een kwart procent op.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nl is veel te klein om je zoekgebied zo te verkleinen, als je kunt wonen kun je wonen ook al is het 50km verderop.
Drievliet.quote:
Iedereen was overduidelijk naar Groningen, tering wat een druktequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bizar rustig vandaag in het pretpark, en dat voor een zaterdag
Verder was het ook tering koud
Met Edgar als commander gaat dat best hard met de eminence abilityquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet verwacht maar Vampires had gewonnen.
Wat was daar te doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iedereen was overduidelijk naar Groningen, tering wat een drukte
Lang niet geweest, jaar of 7 terug ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Drievliet.
Nergens wachtrijen, overal zo doorlopen. Parkeerplaats voor driekwart leeg. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Jong zeeleeuwtje geboren?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Drievliet.
Nergens wachtrijen, overal zo doorlopen. Parkeerplaats voor driekwart leeg. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Men heeft geen geld meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Drievliet.
Die Edgar heb ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met Edgar als commander gaat dat best hard met de eminence ability
Voor mij was het zeker 30 jaar terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lang niet geweest, jaar of 7 terug ofzo
In een pretpark ja?quote:
Mwoah weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat lost waarschijnlijk ongeveer een kwart procent op.
ja dat kost geen drol omdat je er niet permanent mag wonen. Ben je dom of zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah weet ik niet.
Was laatst op een vakantiepark in Markelo, stonden mooie woningen te koop (van steen) midden in het bos. Mooi man, zou ik zo kunnen wonen. Kost ook geen drol.
Zal je alleen ingeschreven moeten blijven bij je ouders ofzo.
De gewone markt en de verbouwde Grote Markt heeft een feestelijke opening met een festivalletje, en wat gebouwen waar je normaal niet zo naar binnen kan waren open voor publiek. Toch gaaf om de originele Paardenkeuring schilderij eens echt te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet heel bijzonder, maar zaterdagen zijn altijd heel druk met winkelend publiek en heel veel Duitsers (nu ook ineens veel vrijgezellenfeesten)
Ja iedereen woont daar permanent. Als je maar een ingeschreven adres hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kost geen drol omdat je er niet permanent mag wonen. Ben je dom of zo.
Die Edgar is ook achterlijk duur geworden de afgelopen jaren. Had de mijne voor een tientje. Dat vond ik toen al veelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Edgar heb ik niet.
Ik heb de Edgar, Charmed Groom als Commander, maar New Blood heeft me geholpen aan de overwinning.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
De gewone markt en de verbouwde Grote Markt heeft een feestelijke opening met een festivalletje, en wat gebouwen waar je normaal niet zo naar binnen kan waren open voor publiek. Toch gaaf om de originele Paardenkeuring schilderij eens echt te zien.Dat is toch ook wel leuk ja. Groningen vind ik sowieso een leuke stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet heel bijzonder, maar zaterdagen zijn altijd heel druk met winkelend publiek en heel veel Duitsers (nu ook ineens veel vrijgezellenfeesten)
Zonder wrijving geen glans
hehe. Een kaart voor een tientje zou ik nu zo kopen als die graag wil hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die Edgar is ook achterlijk duur geworden de afgelopen jaren. Had de mijne voor een tientje. Dat vond ik toen al veel
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.quote:
Omdat koeman vast houdt aan de spelers waarmee hij al gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.
cyclus afmaken, bekende namen ditdatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af maar ik vraag het me nu nog meer af waarom Maatsen niet mee mag naar het EK.
Met Bergwijn gaan we dat toernooi winnenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
echt he, wat een keuze. Godkolere.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Met Bergwijn gaan we dat toernooi winnen![]()
Die had gewoon mee gemoeten. Kom op man.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maatsentje is pas net 22. Gaan we nog meer plezier van hebben
Die is nu al een klasse beter dan sommige keuzes die nu mee gaan, leeftijd zou dan verder geen rol moeten spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maatsentje is pas net 22. Gaan we nog meer plezier van hebben
Door dit soort keuzes heb ik vrij weinig met het Nederlandse elftal, ook die oneindige voorkeursbehandeling van Wijnaldum, Blind en Depay. Depay heeft ook echt geen tyfus laten zien sinds hij bij Atletico zit.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Door dit soort keuzes heb ik vrij weinig met het Nederlandse elftal, ook die oneindige voorkeursbehandeling van Wijnaldum, Blind en Depay. Depay heeft ook echt geen tyfus laten zien sinds hij bij Atletico zit.
Ja, maar dat is al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft Real weleens een Europese finale verloren eigenlijk?
uhm ja, maar toen was ik volgens mij nog niet geboren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:54 schreef McGrath het volgende:
Liverpool won van ze in 81, jaartje later won Villa (just saying)
Is het ook. Vaak geweest Vera Simplon Noorderslag.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel leuk ja. Groningen vind ik sowieso een leuke stad.
Zeker. 2 in de jaren 60 dacht i.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
80quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen is er gewoon een berg van 80 meter hoog op IJsland ontstaan. Vandaag
@:recce
Zich laten sponsoren door een wapenfabrikant is wel een smetje, maar gelukkig zijn de supporters het er mee eens dat het geen goede stap is, dus dan mag Dortmund ook wel winnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
ja ik hoop ook dat Dortmund wint.
HEYA BVB!
Olie geld is ook niet kosjer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zich laten sponsoren door een wapenfabrikant is wel een smetje, maar gelukkig zijn de supporters het er mee eens dat het geen goede stap is, dus dan mag Dortmund ook wel winnen.
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.quote:
Toen kocht Bayern al alle andere Bundesliga clubs leeg, Ballack speelde toen nog bij Leverkusen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.
Zie ik 01´02 Bayer Leverkusen - Real Madrid staan. Ik was even vergeten dat Bayer ooit in een CL finale heeft gestaan.
Volgens mij ook nog in jaren 70 of 80 toen stonden er 4 Duitse clubs in de halve finale E3. Eintracht Frankfurt, Leverkusen, Gladbach en ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.
Zie ik 01´02 Bayer Leverkusen - Real Madrid staan. Ik was even vergeten dat Bayer ooit in een CL finale heeft gestaan.
Leverkusen heeft dat ook gedaan hoor. Zitof zat veel geld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toen kocht Bayern al alle andere Bundesliga clubs leeg, Ballack speelde toen nog bij Leverkusen.
Echt van een heel ander kaliber dan Bayern, die kopen elke speler van Dortmund die het een beetje goed doetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leverkusen heeft dat ook gedaan hoor. Zitof zat veel geld.
Dat zou ik even op moeten zoeken ouwe reus. Dat weet ik even niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog in jaren 70 of 80 toen stonden er 4 Duitse clubs in de halve finale E3. Eintracht Frankfurt, Leverkusen, Gladbach en ?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kozakken Boys vanmiddag gedegradeerd.
Kaiserslautern denk ik nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou ik even op moeten zoeken ouwe reus. Dat weet ik even niet.
Moet haast wel. Ben in 1979 naar EC wedstrijd Utrecht Frankfurt geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:05 schreef Haags het volgende:
@:tong80 ik zie een finale in 1979-1980 tussen Eintracht en Borussia Monchengladbach. Zal dat seizoen wel zijn?
Hoe bevallen die films tot nu toe?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Taiwanese films zitten tot nu toe tussen de 80% en uitverkocht als ik ga.
Halve finale:quote:
Wat zuur!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn clubje vorige week kampioenswedstrijd tegen ex-profs Achilles. Moesten winnen. 3-0 voor kwartier voor tijd. In 5e minuut blessuretijd viel de 3-3. Fucking Roda Boys onze vijand kampioen. En vanmiddag met strafschoppen uitgeschakel in nacompetitie.
Ken je klassiekersquote:
sounds about rightquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Die automatische ondertitels bij YT![]()
[ afbeelding ]
Ja zie niet in waarom een kussensloop onterecht zou zijnquote:
quote:
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Geen idee meerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
Die partyraiser set van Thunderdome is ook wel erg lekker @:ijsdraakje
Hadden jullie die nog mee gepakt?
Is het al weer bedtijd dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Met andere woorden, red rover red rover, het bed is opgemaakt, over.
Dus je hebt straks een schoon fris ruikend bed en 1 sloop die naar kwijl ruiktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Zat te kijken of het volle maan was, maar dat is het niet, beetje vreemd dit welquote:
het duurt altijd 90 minutenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zie het morgen wel hoe het afgelopen is. Dit duurt me te lang.
niet helemaal... blessuretijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |