uhm ja, maar toen was ik volgens mij nog niet geboren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft Real weleens een Europese finale verloren eigenlijk?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:54 schreef McGrath het volgende:
Liverpool won van ze in 81, jaartje later won Villa (just saying)
Is het ook. Vaak geweest Vera Simplon Noorderslag.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel leuk ja. Groningen vind ik sowieso een leuke stad.
Zeker. 2 in de jaren 60 dacht i.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft Real weleens een Europese finale verloren eigenlijk?
80quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen is er gewoon een berg van 80 meter hoog op IJsland ontstaan. Vandaag
@:recce
Zich laten sponsoren door een wapenfabrikant is wel een smetje, maar gelukkig zijn de supporters het er mee eens dat het geen goede stap is, dus dan mag Dortmund ook wel winnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
ja ik hoop ook dat Dortmund wint.
HEYA BVB!
Olie geld is ook niet kosjer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zich laten sponsoren door een wapenfabrikant is wel een smetje, maar gelukkig zijn de supporters het er mee eens dat het geen goede stap is, dus dan mag Dortmund ook wel winnen.
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.quote:
Toen kocht Bayern al alle andere Bundesliga clubs leeg, Ballack speelde toen nog bij Leverkusen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.
Zie ik 01´02 Bayer Leverkusen - Real Madrid staan. Ik was even vergeten dat Bayer ooit in een CL finale heeft gestaan.
Volgens mij ook nog in jaren 70 of 80 toen stonden er 4 Duitse clubs in de halve finale E3. Eintracht Frankfurt, Leverkusen, Gladbach en ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit nu eens terug te kijken naar die finales.
Zie ik 01´02 Bayer Leverkusen - Real Madrid staan. Ik was even vergeten dat Bayer ooit in een CL finale heeft gestaan.
Leverkusen heeft dat ook gedaan hoor. Zitof zat veel geld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toen kocht Bayern al alle andere Bundesliga clubs leeg, Ballack speelde toen nog bij Leverkusen.
Echt van een heel ander kaliber dan Bayern, die kopen elke speler van Dortmund die het een beetje goed doetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leverkusen heeft dat ook gedaan hoor. Zitof zat veel geld.
Dat zou ik even op moeten zoeken ouwe reus. Dat weet ik even niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog in jaren 70 of 80 toen stonden er 4 Duitse clubs in de halve finale E3. Eintracht Frankfurt, Leverkusen, Gladbach en ?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kozakken Boys vanmiddag gedegradeerd.
Kaiserslautern denk ik nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou ik even op moeten zoeken ouwe reus. Dat weet ik even niet.
Moet haast wel. Ben in 1979 naar EC wedstrijd Utrecht Frankfurt geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:05 schreef Haags het volgende:
@:tong80 ik zie een finale in 1979-1980 tussen Eintracht en Borussia Monchengladbach. Zal dat seizoen wel zijn?
Hoe bevallen die films tot nu toe?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Taiwanese films zitten tot nu toe tussen de 80% en uitverkocht als ik ga.
Halve finale:quote:
Wat zuur!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn clubje vorige week kampioenswedstrijd tegen ex-profs Achilles. Moesten winnen. 3-0 voor kwartier voor tijd. In 5e minuut blessuretijd viel de 3-3. Fucking Roda Boys onze vijand kampioen. En vanmiddag met strafschoppen uitgeschakel in nacompetitie.
Ken je klassiekersquote:
sounds about rightquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Die automatische ondertitels bij YT![]()
[ afbeelding ]
Ja zie niet in waarom een kussensloop onterecht zou zijnquote:
quote:
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Geen idee meerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
Die partyraiser set van Thunderdome is ook wel erg lekker @:ijsdraakje
Hadden jullie die nog mee gepakt?
Is het al weer bedtijd dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Met andere woorden, red rover red rover, het bed is opgemaakt, over.
Dus je hebt straks een schoon fris ruikend bed en 1 sloop die naar kwijl ruiktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat nog om het kussen. Één kant is wit dus dat valt dan niet op als hij ondersteboven ligt.
Zat te kijken of het volle maan was, maar dat is het niet, beetje vreemd dit welquote:
het duurt altijd 90 minutenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zie het morgen wel hoe het afgelopen is. Dit duurt me te lang.
niet helemaal... blessuretijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |