Als het niet zo godgruwelijk koud was, was ik 100% zeker in slaap gevallen jaquote:Op zondag 2 juni 2024 10:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat zal je lekker geslapen hebben tijdens die race.
Hoe doe je dat ooit als je maar 4 uur geslapen hebt en daarna moet presteren?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de vooruitziende blik dat ik die tijd nodig zou hebben om over die jetlag heen te komen en om daarna de vakantie goed af te kunnen sluiten
4 dagen was ook echt perfect. Vandaag de laatste was, de laatste dingetjes uit de koffer halen en voorkomen dat ik hier weggejaagd word.
En dan ook nog eens een baan in IT willen. Die mensen leven juist zonder slaap.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ooit als je maar 4 uur geslapen hebt en daarna moet presteren?
Ik ben ooit wakker gebleven van dinsdagochtend tot vrijdagavond en ik had nergenss last van, alleen de kleur van de lucht was een beetje raar.
Bakkie koffie erin en gaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ooit als je maar 4 uur geslapen hebt en daarna moet presteren?
Ik ben ooit wakker gebleven van dinsdagochtend tot vrijdagavond en ik had nergenss last van, alleen de kleur van de lucht was een beetje raar.
Beetje supermannen van gepantsterd graniet zijn we wel ja.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een baan in IT willen. Die mensen leven juist zonder slaap.
Hoe staat het eigenlijk met die baan bij ikea waar je op gesolliciteerd had?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bakkie koffie erin en gaan.
Ik had nu koffie nodig om niet in slaap te vallen, totaal onvergelijkbaar.
Dat is een mythe. Wij leven op weinig slaap en komen na zonsondergang eindelijk van onze zolderkamers.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Die automatiseren alles helemaal de moeder en slapen de rest van hun levenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slapenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Die automatiseren alles helemaal de moeder en slapen de rest van hun leven
Valt wel mee toch, de IT'ers die ik ken hebben best een relaxt levenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt in de praktijk toch tegen.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Die automatiseren alles helemaal de moeder en slapen de rest van hun leven
De meeste problemen zitten aan de andere kant van de vergadertafelquote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De meeste problemen voor it zitten tussen het beeldscherm en de rugleuning.
Ligt India daar?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik draai regelmatig 12-14 uurtjes op een dag en mijn visie en kennis zijn 24/7 kwekhard nodig om de maatschappij veilig te laten voortkabbelen.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, de IT'ers die ik ken hebben best een relaxt leven
Kritisch denken valt inderdaad niet te automatiseren.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draai regelmatig 12-14 uurtjes op een dag en mijn visie en kennis zijn 24/7 kwekhard nodig om de maatschappij veilig te laten voortkabbelen.
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is uiteindelijk toch een ekte eindbaas nodig om ja of nee te kwaken.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kritisch denken valt inderdaad niet te automatiseren.
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De afwas bewaar ik voor morgen #tijdvandebaas #thuiswerkenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Grote opruim en poetsdag hier vandaag. De was valt altijd tegen om mee te beginnen.
De was is toch juist het makkelijkstequote:Op zondag 2 juni 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Grote opruim en poetsdag hier vandaag. De was valt altijd tegen om mee te beginnen.
O ja, moet ook de was nog doenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |