wie wat waar?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Videoland gaat het uitzenden volgend weekend
waarom ben je dan nog niet bezig met het wegschrokken van 10 glazen choco, 20 moorkoppen en 30 zakken chipsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, die wil er juist wat meer bij
ja heb niet zo'n honger..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom ben je dan nog niet bezig met het wegschrokken van 10 glazen choco, 20 moorkoppen en 30 zakken chips![]()
Begrijpelijk. Maar zijn laatste seizoen was wel goed. Had een beetje het idee dat ze niet zo goed wisten wat ze met hem aan moesten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens klaar met het Capaldi tijdperk. Daar ben ik ergens afgehaakt.
die dat daarquote:
Ik moet weer ergens aanhaken... geen idee op welke streamingdienst het tegenwoordig te vinden is, het wisselt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens klaar met het Capaldi tijdperk. Daar ben ik ergens afgehaakt.
Ik word echt schijtziek van die versnippering.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet weer ergens aanhaken... geen idee op welke streamingdienst het tegenwoordig te vinden is, het wisselt.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van die versnippering.
Disney+ de nieuwste. En al het andere op een aparte website.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet weer ergens aanhaken... geen idee op welke streamingdienst het tegenwoordig te vinden is, het wisselt.
Mja, de vorige keer dat ik keek hadden ze alleen een paar specials.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Disney+ de nieuwste. En al het andere op een aparte website.
De specials was het begin, nu komen wekelijks de nieuwe afleveringen erop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer dat ik keek hadden ze alleen een paar specials.
En als ik in het VK ben via de BBC. Kan vast ook met VPN?
Ah, dan moet ik eens wat gaan kijken.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
De specials was het begin, nu komen wekelijks de nieuwe afleveringen erop.
Hoe wist je dat ik dat net gedaan hebquote:Op zondag 2 juni 2024 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Iedereen weet wat vanzelf weer gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Ze kijk ik. De eerste paar van nieuwe seizoen Dr Who waren matig. Nu weer beter gelukkigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, de vorige keer dat ik keek hadden ze alleen een paar specials.
En als ik in het VK ben via de BBC. Kan vast ook met VPN?
wrom heb jij nou weer aardappelkwaliteit?quote:Op zondag 2 juni 2024 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat net gedaan heb
Was wel echt aardappelkwaliteit, moet even een betere bron vinden.
Bij Boeing lukt er sowieso maar erg weinig laatste jarenquote:Op zondag 2 juni 2024 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
@:recce
De Boeing Stayliner deed zo te horen weer waar hij het beste in is. Lekker blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |