SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meetSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Real Madrid zijn de moderne Duitsers, Gary Lineker is ook al een tijdje gestoptquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
huh dit klopt niet... 90min voetballen en op het einde winnen de Duitsers was de uitspraak toch?
ah vandaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Real Madrid zijn de moderne Duitsers, Gary Lineker is ook al een tijdje gestopt
Ik voel me wel weer helemaal volwassen enzo en gelukt in het leven en dat zijn wel de geluksmomenten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat te kijken of het volle maan was, maar dat is het niet, beetje vreemd dit wel
Dat is wel het voordeel als je op tv blijft komenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef Nizno het volgende:
2012 heeft hij zn quote ook al aangepast
'Voetbal is een eenvoudig spel: 22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde winnen de Duitsers.' Het is misschien wel de allerbekendste quote uit de geschiedenis van het voetbal.
Woensdag 17 oktober 2012
Ze kwam uit de mond van Gary Lineker, de beroemde Engelse voetballer, die ze maakte na de nederlaag door penalty's in de halve finale in de Wereldbeker van 1990 tegen Duitsland.
Die quote was echter gisteren niet van toepassing. Na een uur spelen stonden de Duitsers 4-0 voor tegen Zweden, maar uiteindelijk werd het toch nog 4-4.
De gelijkmaker van Rasmus Elm kwam er in de onwaarschijnlijke slotfase pas in de laatste seconden van de wedstrijd. Dat werd bij 'aartsrivaal' Engeland uiteraard op gejoel onthaald, niet in het minst bij Gary Lineker. Die paste dan ook zijn wereldberoemde citaat aan op twitter.
'Voetbal is een eenvoudig spel: 22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde geven de Duitsers een voorsprong van 4 doelpunten uit handen.'
ja Youp was al klaar dus ik dacht dan nog maar ff kiekequote:
Ik kijk het ook niet omdat ik er van hou maar je moet wat over hebben voor elkaar.quote:
Ik ga toch geen voetbal kijken omdat jullie het er over hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet omdat ik er van hou maar je moet wat over hebben voor elkaar.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch geen voetbal kijken omdat jullie het er over hebben?
Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet omdat ik er van hou maar je moet wat over hebben voor elkaar.
ow ja dat kan ookquote:
Kane treedt blijkbaar weer opquote:
Pusht ING weer tickets?quote:
Videoland gaat het uitzenden volgend weekendquote:
Zó jong ben je ook weer niet.quote:
heb het in mn vriendenlijstje gezet... hij is weer vervelendquote:
Wederom een goede reden om het niet te nememquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Videoland gaat het uitzenden volgend weekend
Het?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb het in mn vriendenlijstje gezet... hij is weer vervelend
Told ya.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest het Googlen. Ken dat liedje wel.
wat let je?quote:
1 bekertje schenken en in de magnetron is geen drama hoorquote:
Vooral niet als je de magnetron op max zet en een minuut of 5 laat staanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 bekertje schenken en in de magnetron is geen drama hoor
ga ik meteen nu proberen!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral niet als je de magnetron op max zet en een minuut of 5 laat staan
Nee, nog niet. Ik ben nog steeds niet bij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber heb jij de nieuwe Dr Who afleveringen gezien? Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denkeneerste paar afleveringen waren net Glee in Space
De "non-binary" afleveringen wel al gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ben nog steeds niet bij.
Ik ben nog niet eens klaar met het Capaldi tijdperk. Daar ben ik ergens afgehaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
De "non-binary" afleveringen wel al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |