Ligt hier nog een berg om op te vouwen en te strijken.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De was is toch juist het makkelijkste
Serie opzetten en gaanquote:Op zondag 2 juni 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt hier nog een berg om op te vouwen en te strijken.
Ik heb sinds ik in dit huis woon pas 1 keer mijn strijkbout moeten pakkenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Of gewoon uit principe niks meer strijken
Welk principe?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Met mijn linnen broeken lukt dat helaas niet. Moet wel gewoon ciao tutti buongiorno naar buiten kunnen.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ja maar jij draagt alleen wapperjurkenquote:Op zondag 2 juni 2024 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik in dit huis woon pas 1 keer mijn strijkbout moeten pakken
Voor de kussens van de bank toen ik die had gewassen
Werkt daarvoor goed nat ophangen niet voldoende?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn linnen broeken lukt dat helaas niet. Moet wel gewoon ciao tutti buongiorno naar buiten kunnen.
Daar kom je wel een heel eind mee. Dan is het nog even snel strijken en klaar.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkt daarvoor goed nat ophangen niet voldoende?
SPOILER: blondie receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Geen strijken nodigquote:Op zondag 2 juni 2024 11:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij draagt alleen wapperjurken
Hoe gaat het met je Tinder dates?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Strijken is voor onzekere mensen. De echten maakt het niet uit
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Strijken is voor onzekere mensen. De echten maakt het niet uit
Voor zo ver jij weet kan ik op vakantie de liefde van m'n leven tegen zijn gekomenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Tinder dates?
voor zover hij weet ben je een cactus tegen gekomen op vakantiequote:Op zondag 2 juni 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor zo ver jij weet kan ik op vakantie de liefde van m'n leven tegen zijn gekomen
Was ik wel stiekem van uit gegaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor zo ver jij weet kan ik op vakantie de liefde van m'n leven tegen zijn gekomen
Ik kan hierbij bevestigen dat ik geen cactus tegen ben gekomenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor zover hij weet ben je een cactus tegen gekomen op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |