Is toch een Amerikaanse streamingdienst?quote:Op zondag 2 juni 2024 05:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel alleen nog maar Paramount+ tegenwoordig, die hebben al mijn oude favoriete series zoals Cheers, Frasier, en ook goede films.
Krijg 'm hier als onderdeel van het tv pakket.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch een Amerikaanse streamingdienst?
Is wat bij ons SkyShowtime heet.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Net als Netflix, Hulu, hbo max, Amazon Prime. Wat is je punt?quote:Op zondag 2 juni 2024 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ballie die IKEA ballies mag etenquote:
Waarom nietquote:
Heb je gisteren op een boot gestaan?quote:
Ja als streamdienst of TV zende?, was even ah kijken of wij die ook hebben.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg 'm hier als onderdeel van het tv pakket.
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als streamdienst of TV zender? was even ah kijken of wij die ook hebben.![]()
Ik heb 'm als streamingdienst. Je kunt bij ons een aantal streamingdiensten bij je tv pakket krijgen tegen een betere prijs dan de losse diensten.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als streamdienst of TV zender, was even kijken of wij die ook hebben.
uhmmmmquote:Op zondag 2 juni 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, schudden met die zachte bruine zeppelins, is goed voor je
Hadden gisteren Mexicaans.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Beetje last van mijn maag, vandaag maar eens een simpel zoutbaarsje eten denk ik.
Zo zien de Mexicanen er ook een beetje uit.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hadden gisteren Mexicaans.
De toiletervaring vanochtend was van heel andere orde van grootte
Wat? Als een vleesgeworden toiletervaring?quote:Op zondag 2 juni 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zien de Mexicanen er ook een beetje uit.
Jaquote:Op zondag 2 juni 2024 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Als een vleesgeworden toiletervaring?
Het is niet het knapste volk nee.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zien de Mexicanen er ook een beetje uit.
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zou ik de nakende gerrie op moeten vangen en verkopen zo duur was het eten gisteren.
Vind zulke dingen altijd zo krom, we moeten de natuur zijn gang laten gaan, maar laten we wel werkzaamheden uitvoeren zodat het wel precies doet hoe wij willen dat de natuur zich gedraagtquote:De weerparadox: natste plek van Nederland droogt uit door toename stortbuien
...
Natuurmonumenten begint in juni met werkzaamheden om verdere insnijding van de beekloop te remmen. "Wij proberen zelf een aantal zijbeekjes van de Noor te verondiepen met gebiedseigen grind en een aantal dammetjes van boomstammen en stenen", zegt Franck. "Maar we zouden graag een permanente oplossing zien: water langer vasthouden op de hoge delen waar de regen valt. We zijn hierover in gesprek met lokale organisaties en overheden."
https://nos.nl/artikel/25(...)r-toename-stortbuien
Waarom kom je er dan ook zo vroeg uitquote:Op zondag 2 juni 2024 09:49 schreef Haags het volgende:
Begin nu wel te voelen dat ik al wakker ben sinds kwart voor 5.
Prutserquote:Op zondag 2 juni 2024 09:49 schreef Haags het volgende:
Begin nu wel te voelen dat ik al wakker ben sinds kwart voor 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |