Zwerfafval opruimenquote:
50.000 is wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
50.000 stapjes weer gehaald, voelde wederom niet helemaal goed
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.quote:
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.
Je weet het leuk te verkopenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.
Ik heb hem nooit gelopen hoor, maar als ik die blijheid op tv zie denk ik al 'laat me gewoon doorlopen'.quote:
het is buiten vreselijk peopely vandaagquote:Op zondag 2 juni 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.
Oh ja en die mensenmassa was ik even vergetenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelopen hoor, maar als ik die blijheid op tv zie denk ik al 'laat me gewoon doorlopen'.
De zon laat zich eindelijk zien sinds juli 2023quote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is buiten vreselijk peopely vandaag
Ja en ze wilden ook allemaal een praatje met mij makenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is buiten vreselijk peopely vandaag
Ze gaan dan tegen me lullen als ik die draadloze oordoppen in heb, en die van mij zijn lichtroze dus die zie je nietquote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ze wilden ook allemaal een praatje met mij maken
*scherpt resting bitch face nog wat meer aan
Pas op voor die dikke kat.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde allemaal gekwetter bij mij achter en het blijkt dat er meesjes een nestje met jongen hebben in een nestkastje bij mijn oprit (niet mijn nestkastje, vriend)
Ja, SAMEquote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan dan tegen me lullen als ik die draadloze oordoppen in heb, en die van mij zijn lichtroze dus die zie je niet
JE LULT DOOR M'N MURDER PODCAST HEENquote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, SAME
En ik dan: huh? Want ik versta dat nooit.
Ja, ik hoop dat ik hem voorgoed heb weggejaagd, maar dat zal wel nietquote:
Dit is dus echt zo herkenbaarquote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JE LULT DOOR M'N MURDER PODCAST HEEN
Nou ja, als je 50k stapjes doet op een dag, dan kom je wel akelig dicht bij de benodigde afstandquote:Op zondag 2 juni 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.
maar wel goed bezigquote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
50.000 stapjes weer gehaald, voelde wederom niet helemaal goed
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 kmquote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, als je 50k stapjes doet op een dag, dan kom je wel akelig dicht bij de benodigde afstand
Ik heb in mijn vakantie mijn dagrecord verbroken. Dat was 24k
Zodra ze horen hoe veel hoogtemeters achter die 24k stapjes zitten piepen ze wel andersquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 km
Maar in Portugal had ik ruim 20 km gelopen
@:Gianni61
@:Loveislikeakiss
Lachen mij nu allebei uit
zou niet durven, zijn prima stapjesquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 km
Maar in Portugal had ik ruim 20 km gelopen
@:Gianni61
@:Loveislikeakiss
Lachen mij nu allebei uit
je weet dat ik ook naar Portugal ben geweest?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ze horen hoe veel hoogtemeters achter die 24k stapjes zitten piepen ze wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |