Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Echt, elke GPU die ik kan vinden heeft maar één HDMI port... ik heb er absoluut 2 nodig
Wat is deze trend in de computerwereld
Vast wel, maar dat zou helemaal niet nodig moeten zijn.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?
De XM3 voldoet ook nog prima bij mij trouwens. Wel een beetje teveel bas, maar dat ding is erg prettig tijdens het stofzuigen.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.
Datzelfde ga ik doen, denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de Galaxy S23 gekocht de maand nadat de S24 uit kwam. Kan mij het verrotten dat ie ouder is, ik liep daarvoor 6 jaar achter ofzo
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimmer!
Waarom houdt niemand ooit rekening met mensen die hun pc op een tv aansluiten
Die profiteren gewoon van de ellende van ons tv kijkersquote:Op zondag 2 juni 2024 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.
Ik heb sinds een tijdje een Pixel en ben daar vrij tevreden over. Prima telefoons. Android zonder rare troep van de fabrikant.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:03 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber ik heb een nieuwe telefoon nodig, met Android. Heb je nog tips?
Oh dan las ik het verkeerdquote:Op zondag 2 juni 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.
Voetbalquote:Op zondag 2 juni 2024 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk nog even naar Breda naar de Hornbach en Ikea, maar heel die stad is nu natuurlijk een chaos met dat voetballen
Dat ook ja.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan las ik het verkeerdVoordeel van een nieuw model is vaak wel dat de oudere goedkoper worden
brr ikea in het weekendquote:Op zondag 2 juni 2024 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk nog even naar Breda naar de Hornbach en Ikea, maar heel die stad is nu natuurlijk een chaos met dat voetballen
Ja en dat ook, overal gillende kinderen en mensenquote:
Is ze onderkoeld afgevoerd vanaf het strand?quote:
oh zit ze nu niet in Småland?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ze onderkoeld afgevoerd vanaf het strand?![]()
omdat daar geen ikea is?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die zo snel mogelijk naar de andere kant van de aardbol wil emigreren?
Vanwaar die smileyquote:
Te nat? Het was ook wel een heel natte maand he?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
We willen drainage gaan aanleggen in mn tuin want dit is neit te doen, inb4 zandbak
yes, en yes kloptquote:Op zondag 2 juni 2024 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Te nat? Het was ook wel een heel natte maand he?
Sport ja, niet voetbal, dat is een ander forum.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die smileyIk dacht dat jij sportmoderator was.
Dat vraag ik niet. Je begrijpt heus wel wat ik bedoel. Ga vooral zo door.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport ja, niet voetbal, dat is een ander forum.
Goeiemiddag. Ben lekker van sport aan het genieten. Gelukkig geen voetbal.quote:
En dan allemaal woestijnplanten groeien.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
We willen drainage gaan aanleggen in mn tuin want dit is neit te doen, inb4 zandbak
Leuk, wat is er dan op?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Ben lekker van sport aan het genieten. Gelukkig geen voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Kan ik ook wel gebruiken. Vanochtend bij arts geweest. Paarse, gezwollen pijnlijke voet/enkel. 10 dagen kuur tegen ontsteking. Been omhoog. Maar gelukkig lekker veel sport. Geen voetbal gelukkig.quote:
Dat hoort bij de Franse regie, dat is altijd gewoon een uitzending van de lokale VVVquote:Op zondag 2 juni 2024 15:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie het, ik kijk nu alleen maar tegen fietsers aan ipv landschap, beetje jammer
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal.quote:
Ja we snappen je punt nuquote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal..
Dat is niet leuk inderdaad. Fijn dat je je wel vermaken kunt met sport kijken.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken. Vanochtend bij arts geweest. Paarse, gezwollen pijnlijke voet/enkel. 10 dagen kuur tegen ontsteking. Been omhoog. Maar gelukkig lekker veel sport. Geen voetbal gelukkig.
Weinig zin, maar even door de zure appel heen bijten.quote:
Fijn he dat er zo weinig voetbal is, ik vind dat ook niets aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal..
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fijn he dat er zo weinig voetbal is, ik vind dat ook niets aan.
Ik welquote:Op zondag 2 juni 2024 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.Lekker om 18:00 uur kijken of Excelsior kan stunten tegen NAC.
weet niet, iets met graven en buizen gok ikquote:Op zondag 2 juni 2024 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan allemaal woestijnplanten groeien.
Louter uit nieuwsgierigheid, hoe ga je drainage aanleggen?
quote:Op zondag 2 juni 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nu ik eraan denk, voor @:bitterballekker balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
Mijn cluppie kon vorige week kampioen worden in de laatste wedstrijd van het seizoen als ze wonnen. 1500 man publiek, feest 's avonds met artiesten etc.....3-0 voor een kwartier voor tijd. In de 95ste minuut scoren ze de 3-3.quote:
Ze zaten dus al teveel in feeststemming...quote:Op zondag 2 juni 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn cluppie kon vorige week kampioen worden in de laatste wedstrijd van het seizoen als ze wonnen. 1500 man publiek, feest 's avonds met artiesten etc.....3-0 voor een kwartier voor tijd. In de 95ste minuut scoren ze de 3-3.
Er gebeuren wel vaker rare dingen. Maar de trainer gunde 3 oudere spelers een applauswissel. Vragen om moeilijkheden.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze zaten dus al teveel in feeststemming...
Jammer, maar waren die artiesten dan voor niets gekomen uiteindelijk? Of traden ze nog wel op?
Maakt het ook wel weer interessantquote:Op zondag 2 juni 2024 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gebeuren wel vaker rare dingen. Maar de trainer gunde 3 oudere spelers een applauswissel. Vragen om moeilijkheden.
Wat ga je in Krakow doen? Was daar ook niet een concentratiekamp?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, lekker dagje gedobberd. Hoewel die Polen nogal onbehouwen en luid zijn. Net Nederlanders.
Morgen richting Krakow.
quote:Op zondag 2 juni 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nu ik eraan denk, voor @:bitterbalLeuk balkon! Zoveel plantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auschwitz, maar dat ligt wel een stukje bij Krakow vandaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat ga je in Krakow doen? Was daar ook niet een concentratiekamp?
O ja, dat lijkt me ook wel interessantquote:Op zondag 2 juni 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat er nog heel veel van de Atlantikwall te zien is in Frankrijk, en nog wat bezienswaardigheden omtrent D-Day. Lijkt me ook wel tof om eens langs te gaan
Ja die doen het goed met dit weerquote:
Den Haag heeft ook nog een stukje anti-tankmuur in de duinenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat er nog heel veel van de Atlantikwall te zien is in Frankrijk, en nog wat bezienswaardigheden omtrent D-Day. Lijkt me ook wel tof om eens langs te gaan
Samequote:
Leuk voor ze.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Den Haag heeft ook nog een stukje anti-tankmuur in de duinen
buiten spelen?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Maar goed, weekboodschappen zijn gedaan, de schoen is weer schoon van binnen en buiten en ik ben net terug van het buitenspelen
Je hebt een halve marathon gelopen?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
50.000 stapjes weer gehaald, voelde wederom niet helemaal goed
Zwerfafval opruimenquote:
50.000 is wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.quote:
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.
Je weet het leuk te verkopenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.
Ik heb hem nooit gelopen hoor, maar als ik die blijheid op tv zie denk ik al 'laat me gewoon doorlopen'.quote:
het is buiten vreselijk peopely vandaagquote:Op zondag 2 juni 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te druk ook. En bij dat defile wil je gewoon doorlopen en naar huis en doodgaan maar dan moet je nog gezellig dat hele kuteind lopen.
Oh ja en die mensenmassa was ik even vergetenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelopen hoor, maar als ik die blijheid op tv zie denk ik al 'laat me gewoon doorlopen'.
De zon laat zich eindelijk zien sinds juli 2023quote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is buiten vreselijk peopely vandaag
Ja en ze wilden ook allemaal een praatje met mij makenquote:Op zondag 2 juni 2024 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is buiten vreselijk peopely vandaag
Ze gaan dan tegen me lullen als ik die draadloze oordoppen in heb, en die van mij zijn lichtroze dus die zie je nietquote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ze wilden ook allemaal een praatje met mij maken
*scherpt resting bitch face nog wat meer aan
Pas op voor die dikke kat.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde allemaal gekwetter bij mij achter en het blijkt dat er meesjes een nestje met jongen hebben in een nestkastje bij mijn oprit (niet mijn nestkastje, vriend)
Ja, SAMEquote:Op zondag 2 juni 2024 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan dan tegen me lullen als ik die draadloze oordoppen in heb, en die van mij zijn lichtroze dus die zie je niet
JE LULT DOOR M'N MURDER PODCAST HEENquote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, SAME
En ik dan: huh? Want ik versta dat nooit.
Ja, ik hoop dat ik hem voorgoed heb weggejaagd, maar dat zal wel nietquote:
Dit is dus echt zo herkenbaarquote:Op zondag 2 juni 2024 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JE LULT DOOR M'N MURDER PODCAST HEEN
Nou ja, als je 50k stapjes doet op een dag, dan kom je wel akelig dicht bij de benodigde afstandquote:Op zondag 2 juni 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt de hel en ik vind wandelen wel leuk.
maar wel goed bezigquote:Op zondag 2 juni 2024 16:41 schreef gianni61 het volgende:
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 kmquote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, als je 50k stapjes doet op een dag, dan kom je wel akelig dicht bij de benodigde afstand
Ik heb in mijn vakantie mijn dagrecord verbroken. Dat was 24k
Zodra ze horen hoe veel hoogtemeters achter die 24k stapjes zitten piepen ze wel andersquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 km
Maar in Portugal had ik ruim 20 km gelopen
@:Gianni61
@:Loveislikeakiss
Lachen mij nu allebei uit
zou niet durven, zijn prima stapjesquote:Op zondag 2 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mei heb ik 28.635 behaald, 18,54 km
Maar in Portugal had ik ruim 20 km gelopen
@:Gianni61
@:Loveislikeakiss
Lachen mij nu allebei uit
je weet dat ik ook naar Portugal ben geweest?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ze horen hoe veel hoogtemeters achter die 24k stapjes zitten piepen ze wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |