Vanwaar die smileyquote:
Te nat? Het was ook wel een heel natte maand he?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
We willen drainage gaan aanleggen in mn tuin want dit is neit te doen, inb4 zandbak
yes, en yes kloptquote:Op zondag 2 juni 2024 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Te nat? Het was ook wel een heel natte maand he?
Sport ja, niet voetbal, dat is een ander forum.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die smileyIk dacht dat jij sportmoderator was.
Dat vraag ik niet. Je begrijpt heus wel wat ik bedoel. Ga vooral zo door.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport ja, niet voetbal, dat is een ander forum.
Goeiemiddag. Ben lekker van sport aan het genieten. Gelukkig geen voetbal.quote:
En dan allemaal woestijnplanten groeien.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
We willen drainage gaan aanleggen in mn tuin want dit is neit te doen, inb4 zandbak
Leuk, wat is er dan op?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Ben lekker van sport aan het genieten. Gelukkig geen voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Kan ik ook wel gebruiken. Vanochtend bij arts geweest. Paarse, gezwollen pijnlijke voet/enkel. 10 dagen kuur tegen ontsteking. Been omhoog. Maar gelukkig lekker veel sport. Geen voetbal gelukkig.quote:
Dat hoort bij de Franse regie, dat is altijd gewoon een uitzending van de lokale VVVquote:Op zondag 2 juni 2024 15:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie het, ik kijk nu alleen maar tegen fietsers aan ipv landschap, beetje jammer
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal.quote:
Ja we snappen je punt nuquote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal..
Dat is niet leuk inderdaad. Fijn dat je je wel vermaken kunt met sport kijken.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken. Vanochtend bij arts geweest. Paarse, gezwollen pijnlijke voet/enkel. 10 dagen kuur tegen ontsteking. Been omhoog. Maar gelukkig lekker veel sport. Geen voetbal gelukkig.
Weinig zin, maar even door de zure appel heen bijten.quote:
Fijn he dat er zo weinig voetbal is, ik vind dat ook niets aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Motorsport-cross(Herlings), en handbal. Gelukkig geen voetbal..
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fijn he dat er zo weinig voetbal is, ik vind dat ook niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |