Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Echt, elke GPU die ik kan vinden heeft maar één HDMI port... ik heb er absoluut 2 nodig
Wat is deze trend in de computerwereld
Vast wel, maar dat zou helemaal niet nodig moeten zijn.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?
De XM3 voldoet ook nog prima bij mij trouwens. Wel een beetje teveel bas, maar dat ding is erg prettig tijdens het stofzuigen.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.
Datzelfde ga ik doen, denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de Galaxy S23 gekocht de maand nadat de S24 uit kwam. Kan mij het verrotten dat ie ouder is, ik liep daarvoor 6 jaar achter ofzo
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimmer!
Waarom houdt niemand ooit rekening met mensen die hun pc op een tv aansluiten
Die profiteren gewoon van de ellende van ons tv kijkersquote:Op zondag 2 juni 2024 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.
Ik heb sinds een tijdje een Pixel en ben daar vrij tevreden over. Prima telefoons. Android zonder rare troep van de fabrikant.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:03 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber ik heb een nieuwe telefoon nodig, met Android. Heb je nog tips?
Oh dan las ik het verkeerdquote:Op zondag 2 juni 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.
Voetbalquote:Op zondag 2 juni 2024 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk nog even naar Breda naar de Hornbach en Ikea, maar heel die stad is nu natuurlijk een chaos met dat voetballen
Dat ook ja.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan las ik het verkeerdVoordeel van een nieuw model is vaak wel dat de oudere goedkoper worden
brr ikea in het weekendquote:Op zondag 2 juni 2024 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk nog even naar Breda naar de Hornbach en Ikea, maar heel die stad is nu natuurlijk een chaos met dat voetballen
Ja en dat ook, overal gillende kinderen en mensenquote:
Is ze onderkoeld afgevoerd vanaf het strand?quote:
oh zit ze nu niet in Småland?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ze onderkoeld afgevoerd vanaf het strand?![]()
omdat daar geen ikea is?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die zo snel mogelijk naar de andere kant van de aardbol wil emigreren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |