#fitgirlquote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond deze week (4x sporten) best meevallen
Mascara en foundation op ?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga me zo eens even opmaken voor de sociale verplichtingens
welke kleur lipstick?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga me zo eens even opmaken voor de sociale verplichtingens
Ik doe mijn bestquote:
quote:
Ik heb vandaag 5km gefietstquote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond deze week (4x sporten) best meevallen
Ik ben vandaag opgestaanquote:
Ik heb straks ook nog een extra lunch moment omdat ik wat eten op moet maken.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Moet ook wel met de snelheid van al dat (vr)eten
Heb bewust in deze periode een aantal jaarlijkse betalingen gezet.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja natuurlijk
Of ik ook even mijn jaarlijkse rekening van mijn ANWB lidmaatschap wil betalen
Vanzelfsprekend
Hopelijk niet duurzaam?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb straks ook nog een extra lunch moment omdat ik wat eten op moet maken.
Maar even wat lichamelijke malaise dus klimmen overgeslagen dit weekend.
Ja, goed dat je daar oog voor hebt.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb bewust in deze periode een aantal jaarlijkse betalingen gezet.
Alleen de zorgverzekering zit eind van het jaar als jaarlijkse betaling.
Gedoetjes.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Dit is de tweede keer dat de accus van m'n draadloze oordopjes overlijden.
Sony heeft echt iets verkeerd gedaan met deze reeks.
Ik ga niet weer langs en ze inleveren ter reparatie om dan na een week weer te horen dat ze toch niet repareerbaar zijn, en dat ik in de winkel een nieuw setje kan komen ophalen.
Misschien toch maar weer uitwijken naar een goeie koptelefoon. Ondanks dat het fijn was om dopjes gewoon in je zak te kunnen frotten, vind ik het eigenlijk niet kunnen om iedere anderhalf jaar een nieuw setje de verbrandingaoven in te sturen.
Ik vond dat hele project toch al een beetje vaag. De tijdslijn was ook niet realistisch. Ik vraag me wel af waarom het nou geannuleerd moest worden. Over een paar jaar is het toch nog steeds leuk?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nihao Moon
SpaceX heeft nu ook wel een Boeing momentje gehad met het annuleren van het Hello Moon project vanwege Starship vertragingen.
De ervaring spreekt hier?quote:
kip?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk nog eten, maar goed..
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
woon en aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goed dat je daar oog voor hebt.
Ik betaal mijn zorgverzekering ook jaarlijks en blijkbaar mijn ANWB ook
Nou ja prima.. het maakt mij ook niet zo heel erg uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |