Oh geen idee, ik eet ze vooral omdat ze lekker zijn, en ze zijn volgens mij ook best gezondquote:
@DeZwabber had uitgebreid onderzoek gedaan voordat ik er eentje kocht en de sony 4 kwam inderdaad als beste uit de bus. De 5 werd me ook in de winkel nog afgeraden omdat die eigenlijk het extra geld niet waard was. Ben er super tevreden meequote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat ongevraagd advies (hehe)
Ik heb zelf de 4 van Sony (zat te kijken naar de 5, maar die had niet echt heel veel meer opties en was ook een stuk duurder).
Heb zelf geen problemen gehad met de scharnieren en ik gebruik dat ding dagelijks en ben echt heel tevreden
Dus voor wat het waard is![]()
@:kwiwi heeft hem nu ook
En zelfs al werkt die niet goed is het ook nauwelijks weggegooid geld om het te proberenquote:Op zondag 2 juni 2024 14:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit werkt echt goed!
Ik gebruik het om m'n collageenpoeder door de koffie te mengen
Wat wel rete-irritant is, is dat Sony dus iedere twee jaar ergens in de zomer een nieuwe koptelefoon uit lijkt te brengen. Dus waarschijnlijk komen ze binnenkort met de xm6.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:dezwabber had uitgebreid onderzoek gedaan voordat ik er eentje kocht en de sony 4 kwam inderdaad als beste uit de bus. De 5 werd me ook in de winkel nog afgeraden omdat die eigenlijk het extra geld niet waard was. Ben er super tevreden meeEn ik wilde er eentje die je kon opvouwen inderdaad.
Vooral met de noise cancelling feature, want je kunt ook natuurlijke achtergrond geluiden aan zetten zoals fluitende vogeltjesBen namelijk niet iemand die de hele tijd naar muziek wil luisteren, wil gewoon een beetje rust
Gewoon daar hele middag muziek gaan luisteren op dure versterkers en speakers.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat wel rete-irritant is, is dat Sony dus iedere twee jaar ergens in de zomer een nieuwe koptelefoon uit lijkt te brengen. Dus waarschijnlijk komen ze binnenkort met de xm6.
Die had ik ook nog wel willen vergelijken dan.
Mja. Ik ga zo even de hort op naar een duregeluiddingetjesiwnkel.
Ja dat zou kunnen, maar ja dan blijf je aan de gang natuurlijk, beetje als met mobiele telefoons.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat wel rete-irritant is, is dat Sony dus iedere twee jaar ergens in de zomer een nieuwe koptelefoon uit lijkt te brengen. Dus waarschijnlijk komen ze binnenkort met de xm6.
zoals ik het lees is het inderdaad niet heel erg ingewikkeld, misschien is het gewoon wat oefenen?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is zo'n espressomachine als die ze in koffietentjes hebben, met een stoomding eraan waar je melk mee moet opschuimen in een kannetje.
Er zit toch garantie op? Of geldt dat niet voor doormidden breken? Maar hij voelt best flexibel.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Dat de xm4 goed is weet ik wel. Sony domineert tegenwoordig de noise cancelling koptelefoon- en dopjesmarkt. Maar waar ik specifiek bang voor ben is dat hij doormidden breekt na een half jaar omdat ik hem over m'n cranium van plenetair formaat moet trekken.
Je hoeft toch niet altijd het nieuwste model te hebbenquote:Op zondag 2 juni 2024 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee en als je filmpjes kijkt lijkt het ook niet ingewikkeld. Maar ja dat er hele trainingen voor gegeven worden zegt wellicht genoegquote:Op zondag 2 juni 2024 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het inderdaad niet heel erg ingewikkeld, misschien is het gewoon wat oefenen?
Haha dat is waar, dus maar een training gaan volgen dan!quote:Op zondag 2 juni 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee en als je filmpjes kijkt lijkt het ook niet ingewikkeld. Maar ja dat er hele trainingen voor gegeven worden zegt wellicht genoeg
En als ik het dan eindelijk kan en mensen op bezoek komen: Nee, je mag geen zwarte koffie. Je neemt een cappuccino verdomme!quote:Op zondag 2 juni 2024 14:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha dat is waar, dus maar een training gaan volgen dan!
Ik houd echt totaal niet van melk in de koffiequote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als ik het dan eindelijk kan en mensen op bezoek komen: Nee, je mag geen zwarte koffie. Je neemt een cappuccino verdomme!
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd het nieuwste model te hebben
Als je genoeg uit wil geven dan zijn ze er wel hoor.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Echt, elke GPU die ik kan vinden heeft maar één HDMI port... ik heb er absoluut 2 nodig
Wat is deze trend in de computerwereld
Displayport. Wen er maar aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Echt, elke GPU die ik kan vinden heeft maar één HDMI port... ik heb er absoluut 2 nodig
Nimmer!quote:
Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Vast wel, maar dat zou helemaal niet nodig moeten zijn.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn toch kabels die van DP naar HDMI gaan?
De XM3 voldoet ook nog prima bij mij trouwens. Wel een beetje teveel bas, maar dat ding is erg prettig tijdens het stofzuigen.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar kunnen kiezen tussen meer dingen is beter dan kunnen kiezen tussen minder dingen. En als ze bij wijze van spreken over twee weken met de nieuwe komen is dat gewoon qua timing een beetje ruk. Maar niet genoeg reden voor mij om er op te wachten.
Datzelfde ga ik doen, denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de Galaxy S23 gekocht de maand nadat de S24 uit kwam. Kan mij het verrotten dat ie ouder is, ik liep daarvoor 6 jaar achter ofzo
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimmer!
Waarom houdt niemand ooit rekening met mensen die hun pc op een tv aansluiten
Die profiteren gewoon van de ellende van ons tv kijkersquote:Op zondag 2 juni 2024 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mensen die dp naar hdmi kabels en adapters hebben uitgevonden wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |