SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Daar is hier gewoon ruimte voorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond het een tegenvallende TT, maar durf dat nu niet meer te zeggen.
vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond het een tegenvallende TT, maar durf dat nu niet meer te zeggen.
Zijn het er echt 2393 @Meke ?quote:
1458 mist in elk gevalquote:
Binnenkort dus inhaaltopic 3 als het goed is.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:19 schreef Nizno het volgende:
Dus nee dit is deel 2392 omdat 2261 nog is overgeslagen.
Ik zie dat ik daar de schuldige van benquote:Op zondag 2 juni 2024 00:19 schreef Nizno het volgende:
Dus nee dit is deel 2392 omdat 2261 nog is overgeslagen.
Volgens mij was er rum in het spelquote:Op zondag 2 juni 2024 01:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zero tolerance beleid dus diskwalificatie.
Is onder de invloed zijn van rum geen verzachtende omstandigheid?quote:Op zondag 2 juni 2024 01:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zero tolerance beleid dus diskwalificatie.
Je verwacht het niet.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 2 juni 2024 01:33 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij viel ik na een paar posts in slaap op de bank toen
De paus is katholiek, Thierry Baudet is aan het raaskallen, Real Madrid wint de Champions League.quote:
Maar dan is er nog steeds geen 2261 geweest en zitten we met twee 2393s.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 01:45 schreef Koen66 het volgende:
Als een blauwe er nu #2392 van maakt, deze TT
quote:Op zondag 2 juni 2024 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan is er nog steeds geen 2261 geweest en zitten we met twee 2392s.
Dat lost niks op, maakt de situatie alleen maar erger. Een missend nummer kan je inhalen, maar een dubbel nummer is veel moeilijker te corrigeren.
quote:Op zondag 2 juni 2024 02:03 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je eerste poging zag er beter uitquote:Op zondag 2 juni 2024 02:40 schreef NailQueen het volgende:
[ [url=[ [url=
[ [url=
[ [url=
[ [url=
[ [url=
4th luck is a charmquote:Op zondag 2 juni 2024 02:40 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben je wel echt Koen66 of had dat Koen65 moeten zijn?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij was er rum in het spel
ESF / [SLOWCHAT] #2262 Rum 'till we drop
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 2 juni 2024 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is onder de invloed zijn van rum geen verzachtende omstandigheid?![]()
Een kleine aanname gezien de TT van 2262![]()
@Arizona en @Strani zijn verdacht stil!quote:De Spaanse politie heeft een Nederlander gearresteerd op de Canarische Eilanden, op verdenking van het grootschalig aanbieden van illegale streamingdiensten. Dat meldt de nationale politie van Spanje. In andere Spaanse steden zijn nog zeven anderen opgepakt.
ESF SC is ook fouten aan het toegeven zie ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 06:38 schreef Troel het volgende:
Organisatie Eurovisie Songfestival erkent fouten met vlaggenbeleid https://www.nu.nl/algemee(...)t-vlaggenbeleid.html
Nu de rest van de fouten nog toegeven
Ik zie @Arizona hier niet voor aan, dus dan blijft er maar één verdachte over..quote:
🙏 thanks!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh, rood en klopperig is niet goed. Ik heb ook zo nu en dan precies dezelfde klachten onder mijn oogjes![]()
Ik hen diverse cremes geprobeerd.
Bij mij helpt de Cetomacrogol-zalf het beste. Opsmeren voor het slapengaan en in de ochtend zijn de klachten dan meestal een stuk minder!
Overdag gebruik ik dan de Peace-moisturizer van Lush, die verzacht ook. De cetomacrogol is te vet voor overdag.
Ik kom hierop terugquote:
O hoeft al niet meerquote:Op zondag 2 juni 2024 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
1458 mist in elk geval
1542 ook
ow die zijn ingehaald na topic 2000
2261 mist
Ik ontken noch bevestig alles, maar ik word vanavond op het vliegtuig naar huis gezetquote:
Gipsvlucht?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig alles, maar ik word vanavond op het vliegtuig naar huis gezet
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar we moeten dus weer een topic inhalen?
durf het nu wel aan idd.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Deze hernoemen naar inhaaltopic #2261, volgende #2393
de topicpointer valt misschien ook opquote:Op zondag 2 juni 2024 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Oeiiiii zonder voetnoot erbij, hoop dat de volgende opener er op let
Anders wordt je weer opgeroepen die te hernoemen @:nizno
Nee, jetstreamingsdienstquote:
Zo zonder aankondiging en ook niet dat erbij staat dat het een inhaaltopic is? Dat is wel heel lastig hoor.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Deze hernoemen naar inhaaltopic #2261, volgende #2393
quote:Op zondag 2 juni 2024 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo zonder aankondiging en ook niet dat erbij staat dat het een inhaaltopic is? Dat is wel heel lastig hoor.
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Oeiiiii zonder voetnoot erbij, hoop dat de volgende opener er op let
Anders wordt je weer opgeroepen die te hernoemen @:nizno
Ik weet niet hoor, het zijn wel vaak de mensen die zo leuk en aardig lijken….quote:Op zondag 2 juni 2024 10:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie @:Arizona hier niet voor aan, dus dan blijft er maar één verdachte over..
Klinkt echt heerlijkquote:Op zondag 2 juni 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
Was echt zalig, deze week. Lekker warm, heel goed hotel, lekker eten. Leuke uitstapjes gemaakt ook.
Het was niet te heet om wat te doen, niet te koud om in de schaduw bij het zwembad te liggen
Inhalen wordt nog lastiger dan in Monaco zoquote:Op zondag 2 juni 2024 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo zonder aankondiging en ook niet dat erbij staat dat het een inhaaltopic is? Dat is wel heel lastig hoor.
Hopelijk wordt ie wel gelezenquote:Op zondag 2 juni 2024 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er staat wel een mooie mention bij.
Moet ik dit persoonlijk opvatten?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, het zijn wel vaak de mensen die zo leuk en aardig lijken….
In dat geval ben ik net zo geweldig als iedereen denkt dat ik ben.quote:
quote:
Weten jullie wel hoe ver de Canarische Eilanden van hier zijnquote:Op zondag 2 juni 2024 10:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie @:Arizona hier niet voor aan, dus dan blijft er maar één verdachte over..
Heb je een alibi?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wel hoe ver de Canarische Eilanden van hier zijnNee hoor, het is zéker Arizona.
Ja ik was gisteren finale Champions League kijken met zo'n 12 vrienden in de stad dus genoeg getuigenquote:
Kan iemand in deze SC dat bevestigen?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik was gisteren finale Champions League kijken met zo'n 12 vrienden in de stad dus genoeg getuigen
Was leuk trouwens. In eerste instantie grotendeels omringd door Madrid-fans maar net voor de wedstrijd kwamen er ook opeens een hoop Dortmund-fans rond het terras staan om mee te kijken dus was een leuke sfeer
Moet ik aan m'n vrienden vragen om zich hier te registeren?quote:
Wat leuk en aardig van je!quote:
Geen alibi dus.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik aan m'n vrienden vragen om zich hier te registeren?Maar ik hou altijd zo zorgvuldig al m'n werelden gescheiden
Daar heb ik nooit aan getwijfeld!quote:Op zondag 2 juni 2024 13:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dat geval ben ik net zo geweldig als iedereen denkt dat ik ben.
Waar slaat dit op? Waarom geen vechterijen aan het eind van de wedstrijd? Leuke sfeer, pfff.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik was gisteren finale Champions League kijken met zo'n 12 vrienden in de stad dus genoeg getuigen
Was leuk trouwens. In eerste instantie grotendeels omringd door Madrid-fans maar net voor de wedstrijd kwamen er ook opeens een hoop Dortmund-fans rond het terras staan om mee te kijken dus was een leuke sfeer
Ik denk dat @Strani wel op de Canarische Eilanden was. Want dichtbij mijn hotel is gisteravond een Burger King in vlammen opgegaan!quote:
Dit klinkt als het begin van een goed gevecht.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het zoiets was.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van een goed gevecht.
Dat lijkt me genoeg chaos te geven dat die zogenaamde vrienden van jou je niet meer in het oog hebben kunnen houden en jij dus tijd had om even naar die eilanden te zwemmen of zo.
Leuk, ik ga altijd ook wel goed op dit soort filmpjesquote:Op zondag 2 juni 2024 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een filmpje van de winnaars met de leeftijden dat ze wonnen. Ik schrik van sommige leeftijden. Victoria van Maneskin en Vicky Landros waren gewoon van dezelfde leeftijd. Net als Duncan en Niamh Kavanagh (Ierland 1992). En Damiano van Maneskin en Severine (Monaco 1971). Nemo heeft weer dezelfde leeftijd als een van Brotherhood of man toen
Ik vertik het te geloven dat de man met snor van Brotherhood of man 29 jaar was. Mijn leeftijd
Dan was er wel een McDonald's in de vlammen opgegaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat @:strani wel op de Canarische Eilanden was. Want dichtbij mijn hotel is gisteravond een Burger King in vlammen opgegaan!
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:28 schreef Strani het volgende:
Oké, om een beetje leven in de SC te brengen ga ik hier stellen dat Pepsi lekkerder is dan Coca Cola en Burger King lekkerder is dan McDonald's.
quote:Op maandag 13 november 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
Mijn dorp heeft beiden (Burger King en McDonalds) en hoewel ik eigenlijk vrijwel nooit naar ze toe ga, vind ik de burgers van Burger King wel aanzienlijk lekkerder
Maar ja, dan hebben we ook tientallen restaurantjes waar de burgers beter zijn en net zo duur en ze gewoon in een normale keuken worden gemaakt en naar je tafel worden gebracht.
Ik ga ook altijd wel goed op dit soort filmpjesquote:Op zondag 2 juni 2024 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een filmpje van de winnaars met de leeftijden dat ze wonnen. Ik schrik van sommige leeftijden. Victoria van Maneskin en Vicky Landros waren gewoon van dezelfde leeftijd. Net als Duncan en Niamh Kavanagh (Ierland 1992). En Damiano van Maneskin en Severine (Monaco 1971). Nemo heeft weer dezelfde leeftijd als een van Brotherhood of man toen
Ik vertik het te geloven dat de man met snor van Brotherhood of man 29 jaar was. Mijn leeftijd
Als NAC dit nu nog weet te verpesten zou dat wel een stunt zijn.quote:
Leuk! Heb je aan de vorige nog contacten overgehouden?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Daar ga ik weer. Ik heb net als vorig jaar weer een singlereis geboekt naar Italie in september. Deze keer is Toscane aan de beurt
Nouja het grappige is dat ik eigenlijk dan ook wel weer dacht dat hij een jaar of 28 was toen hij won, maar dat lijkt hij nu inderdaad nog steeds te zijnquote:Op zondag 2 juni 2024 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd wel goed op dit soort filmpjes![]()
De voorzichtige conclusie is dat mensen vroeger veel eerder ouder leken dan tegenwoordig.
Tenzij je Alexander Rybak bent. Die lijkt nooit te verouderen.
[ x ]
Je weet toch hoe Duitsers zijn. Als ze zien dat ze gaan verliezen geven ze al heel snel op.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Waarom geen vechterijen aan het eind van de wedstrijd? Leuke sfeer, pfff.
Ze zijn wel aardig op weg.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als NAC dit nu nog weet te verpesten zou dat wel een stunt zijn.
Ik waardeer je research en de zeer correctie conclusies!quote:Op zondag 2 juni 2024 17:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan was er wel een McDonald's in de vlammen opgegaan.
[..]
[..]
Maar hoe weet je dat je tegen die tijd nog single bent?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Daar ga ik weer. Ik heb net als vorig jaar weer een singlereis geboekt naar Italie in september. Deze keer is Toscane aan de beurt
Hier is geloof ik wel íets op af te dingen hoor.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Duitsers zijn. Als ze zien dat ze gaan verliezen geven ze al heel snel op.
Af en toe heb ik nog een contact met een ander meisje. En er woont nog iemand in Groningen. Met haar heb ik vorig jaar een afgesproken om een keer in de stad af te spreken. Maar daar zijn we nog niet aan toe gekomen.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Heb je aan de vorige nog contacten overgehouden?
Alleen Dana van Ierland 1970 zou ik veel jonger inschatten. Die zou ik eerder 15 inschatten dan 18 jaarquote:Op zondag 2 juni 2024 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De voorzichtige conclusie is dat mensen vroeger veel eerder ouder leken dan tegenwoordig.
[ x ]
Dat weet ik niet. Ik ga het risico aanquote:Op zondag 2 juni 2024 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat je tegen die tijd nog single bent?
Vroeger 'moest' je jezelf kleden zo oud als je was. Was je dus 40+ dan zag je er ook als zodanig uit. Ouder al. En vanaf 50 was je al oud. Dat is tegenwoordig echt heel anders. Als ik mijn ouders met mijn opa en oma vergelijk. Dan zagen mijn ouders er veel jonger uit. Mede ook wel omdat ze ook met jongere mensen omgingen. Dat was vroeger ook niet echt gebruikelijk.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ x ]
Ach. Ook als niet single mag je zo'n reis nog maken. Zolang je maar niet samen reist. En zelfs dan zullen ze je niet tegenhouden als je beiden die reis boektquote:Op zondag 2 juni 2024 18:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ga het risico aan
Kijk maar uit dat je niet verliefd wordt op een huis in Toscane.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Ja maar ook als je bijv trouwfoto's bekijkt van 100 jaar geleden lijken die mensen ook echt geen twintigers meestalquote:Op zondag 2 juni 2024 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vroeger 'moest' je jezelf kleden zo oud als je was. Was je dus 40+ dan zag je er ook als zodanig uit. Ouder al. En vanaf 50 was je al oud. Dat is tegenwoordig echt heel anders. Als ik mijn ouders met mijn opa en oma vergelijk. Dan zagen mijn ouders er veel jonger uit. Mede ook wel omdat ze ook met jongere mensen omgingen. Dat was vroeger ook niet echt gebruikelijk.
Oeiquote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als NAC dit nu nog weet te verpesten zou dat wel een stunt zijn.
mooi filmpje hierover.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ook als je bijv trouwfoto's bekijkt van 100 jaar geleden lijken die mensen ook echt geen twintigers meestal![]()
Jij hebt een excuus.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind t wel moeilijk voor geel zwart te juichen trouwens.
Sorry @ijs_beerquote:
Gekkenhuis!quote:Op zondag 2 juni 2024 19:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij hebt een excuus.
[..]
[..]
Sorry @:ijs_beer
Maar het kan nog.
Nee kloptquote:Op zondag 2 juni 2024 19:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ook als je bijv trouwfoto's bekijkt van 100 jaar geleden lijken die mensen ook echt geen twintigers meestal![]()
Echt, wat is dit johquote:
Ja mn oma had ook vanaf de 40e van die soepjurken aan en krulspelden enzo. Terwijl mijn moeder nu, die al 71 is, er veel jonger uitziet, op hakken, spijkerbroek.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee kloptMaar in die tijd was het dan weer dat je zodra je volwassen was je dan gelijk maar heel stijf moest gaan kleden met bijbehorend kapsel.
Edit: en wat er in de video ook wordt gezegd. Levensstijl is ook heel erg veranderd. Toen intensief werken onder slechte omstandigheden. Altijd in de zon zitten. Etc.
Krulspelden en grijs haar was toen inderdaad wel verplicht voor een vrouw van 60+ als het al niet jonger was.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja mn oma had ook vanaf de 40e van die soepjurken aan en krulspelden enzo. Terwijl mijn moeder nu, die al 71 is, er veel jonger uitziet, op hakken, spijkerbroek.
Jij bent vast tien jaar ouder geworden door deze wedstrijdquote:
Ben je nu blijs_beer?quote:
Minstens.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent vast tien jaar ouder geworden door deze wedstrijd
quote:
Wel weer typisch nederlands om @ijs_beer te feliciteren.quote:
Ja dit zie ik ook heel erg als ik de generatie van mijn grootouders vergelijk met die van mijn ouders. Vooral in de 60 zien mensen er nu een stuk jonger uit alleen al door de kleding.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja mn oma had ook vanaf de 40e van die soepjurken aan en krulspelden enzo. Terwijl mijn moeder nu, die al 71 is, er veel jonger uitziet, op hakken, spijkerbroek.
Ze worden soms ook wat ouder gekleed dan hun leeftijd. Bijvoorbeeld bij Marie Myriam van Frankrijk 1977. Zij wordt heel ouderlijk gekleed maar in het gezicht kun je zien dat ze nog jong is.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ x ]
Dankjewel.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met de promotie IJs_Beer en Luctor! Ik had toch een lichte voorkeur voor Excelsior, maar vind NAC een leuke toevoeging in de eredivisie
Heel goed, kan je morgen weer lekker vroeg aan de slag.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn weekend weer voorbij. Tijd voor bed.![]()
want hij had alleen NAC Breda topshots?quote:Op zondag 2 juni 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik ben blij dat er geen kunstgras meer in de eredivisie is. En ik heb altijd gevonden dat een club als NAC in de eredivisie hoort. Maar dat komt wellicht ook door de topshots die ik vroeger heb gespaard.
Nee, ik had alle eredivisie ploegen van dat jaar en daar zat dus ook NAC bij. Dus die horen gewoon erinquote:Op zondag 2 juni 2024 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
want hij had alleen NAC Breda topshots?
Maak jij me wakker dan?quote:Op zondag 2 juni 2024 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, kan je morgen weer lekker vroeg aan de slag.
RBC moet dan zeker ook weer terug?quote:Op zondag 2 juni 2024 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik had alle eredivisie ploegen van dat jaar en daar zat dus ook NAC bij. Dus die horen gewoon erin
Die zijn failliet, dus dat gaat 'm niet echt meer lukken. 😬quote:Op zondag 2 juni 2024 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
RBC moet dan zeker ook weer terug?
Ik zal het proberen.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, en voor @:Luctor.et.Emergo
[ afbeelding ]
Om maar zeker te weten dat hij wakker wordt.
Maar wel makkelijker?quote:Op maandag 3 juni 2024 04:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja mensen, hoogste tijd weer om lekker aan de slag te gaan.
Het is immers weer maandag en leuker dan dit kunnen we het niet maken.
Dat komt omdat @ijs_beer keer op keer Oss in de brand steekt.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn failliet, dus dat gaat 'm niet echt meer lukken. 😬
En het valt nog mee qua kijk-tijd met 20:00 uurquote:Op maandag 3 juni 2024 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Het is weer maandag.
EnRACEWEEK
Het is echt niet normaal hoe hard dat allemaal gaat :/ Je schrikt je rot.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:01 schreef NailQueen het volgende:
Allemaal weer lekker wakker geschud door het NL Alert
JA HALLO BEN JE WEL ALERT!!!!!!!!quote:Op maandag 3 juni 2024 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal hoe hard dat allemaal gaat :/ Je schrikt je rot.
Nou inderdaad. Zowel privé als werktelefoon waren aan het loeien. En daar bovenop nog het gewone testalarmquote:Op maandag 3 juni 2024 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal hoe hard dat allemaal gaat :/ Je schrikt je rot.
Gelieve dan wel even een melding hier, dat is wel het minste dat je kan doen.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Hier hebben we geen alarm dus als er iets gebeurt zijn we gewoon de pineut
vind ik ook, hoeven we ons ook niet af te vragen waar hij is als hij er al 3 dagen niet is geweestquote:Op maandag 3 juni 2024 13:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelieve dan wel even een melding hier, dat is wel het minste dat je kan doen.
Ik denk dat wij bij die kernbom ook wel de pineut zijn, maar wél met de ramen dicht!quote:Op maandag 3 juni 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Hier hebben we geen alarm dus als er iets gebeurt zijn we gewoon de pineut
Ja en Nederland maakt al zoveel ruzie met andere landen...quote:Op maandag 3 juni 2024 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij bij die kernbom ook wel de pineut zijn, maar wél met de ramen dicht!
En met Radio 1 aan natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2024 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij bij die kernbom ook wel de pineut zijn, maar wél met de ramen dicht!
In Guernica zetten ze hun twijfels bij deze redenatie.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:43 schreef Strani het volgende:
Maar ja, niemand gooit natuurlijk een bom op Friesland. Normaal zouden denk ik de middelgrote steden als eerste aan de beurt zijn. Bijvoorbeeld Groningen.
Ja joh die aardbevingen stellen toch niets voor. Dit kan er ook nog wel bij. Kom maar opquote:Op maandag 3 juni 2024 13:43 schreef Strani het volgende:
Maar ja, niemand gooit natuurlijk een bom op Friesland. Normaal zouden denk ik de middelgrote steden als eerste aan de beurt zijn. Bijvoorbeeld Groningen.
Het schijnt dat dit soort bommen bij de grens wel stoppen, dat scheelt.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:43 schreef Strani het volgende:
"Buiten is het 200.000 graden, binnen zit Tijs van den Brink"quote:Op maandag 3 juni 2024 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En met Radio 1 aan natuurlijk![]()
Terwijl buiten het land verandert in een maanlandschap, heb je tenminste de rustgevende stem van Tijs van den Brink op de achtergrond.
Dit geldt alleen voor atoomaanvallen hè!quote:Op maandag 3 juni 2024 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Guernica zetten ze hun twijfels bij deze redenatie.
Bij de Friese wel denk ik, ook bommen hebben geen zin in dat soort koppigheid.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit soort bommen bij de grens wel stoppen, dat scheelt.
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
"Buiten is het 200.000 graden, binnen zit Tijs van den Brink"
Dus dan krijg je een wereld als in Fallout, maar dan een waar iedereen Fries spreekt...quote:Op maandag 3 juni 2024 13:43 schreef Strani het volgende:
Waar is dit ook alweer van? ik weet het alweerquote:Op maandag 3 juni 2024 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
"Buiten is het 200.000 graden, binnen zit Tijs van den Brink"
Goed, bij een Friese onafhankelijkheidsstrijd ben jij het eerste doelwit, zie ikquote:Op maandag 3 juni 2024 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus dan krijg je een wereld als in Fallout, maar dan een waar iedereen Fries spreekt...![]()
Ik denk dat ik toch liever zo'n kernbom zou koppen dan daarin te moeten leven.
Shitquote:Op maandag 3 juni 2024 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sinds gisteravond buikpijn. Vandaag ziek gemeld
ja, letterlijk shitquote:
Oei. Heb je een virus te pakken denk je of gewoon echt de vermoeidheid?quote:Op maandag 3 juni 2024 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja, letterlijk shit![]()
Ik was de laatste tijd moe. Nu ben ik met mijn lichaam een grens overgegaan.
Vermoeidheid en chronische ziekte die nu opspeeltquote:Op maandag 3 juni 2024 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei. Heb je een virus te pakken denk je of gewoon echt de vermoeidheid?
Pff, wat gaan ze doen dan, tegen me praten tot ik me overgeef?quote:Op maandag 3 juni 2024 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, bij een Friese onafhankelijkheidsstrijd ben jij het eerste doelwit, zie ik
Je weet wat ze met Bonifatius hebben gedaan hè, ik zou me maar een beetje zorgen gaan maken!quote:Op maandag 3 juni 2024 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, wat gaan ze doen dan, tegen me praten tot ik me overgeef?
Ik kan best wat hebben hoor en veel gekker dan ik al ben kunnen ze me toch niet maken.
Beterschap, rust maar goed uit!quote:Op maandag 3 juni 2024 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vermoeidheid en chronische ziekte die nu opspeelt
ja want in Dokkum wil je niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je weet wat ze met Bonifatius hebben gedaan hè, ik zou me maar een beetje zorgen gaan maken!
Nee, daar is Dokkum veel te leuk voor, daar ben je liever levendquote:Op maandag 3 juni 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want in Dokkum wil je niet dood gevonden worden.
ben er laatst nog geweest.. loodsje leeg kopen.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, daar is Dokkum veel te leuk voor, daar ben je liever levend![]()
Familie van mij komt er vandaan. Ben er talloze keren geweest. Ik vind het een enig stadjequote:Op maandag 3 juni 2024 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben er laatst nog geweest.. loodsje leeg kopen.
Ja maar dat was een of andere boomhakkende evangelist, dat is zowat het tegenovergestelde van wat ik ben.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je weet wat ze met Bonifatius hebben gedaan hè, ik zou me maar een beetje zorgen gaan maken!
Nah, als jij kenbaar maakt dat je liever een kernbom kopt dan Fries hoort...quote:Op maandag 3 juni 2024 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja maar dat was een of andere boomhakkende evangelist, dat is zowat het tegenovergestelde van wat ik ben.
Ik ga er dan ook van uit dat ze mij tegenovergesteld zullen behandelen als dat ze met hem deden.
Nee joh, daar doen ze niks mee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nah, als jij kenbaar maakt dat je liever een kernbom kopt dan Fries hoort...Ik denk dat ze dan nog wel érgere dingen met jou doen dan met Bonifatius!
Ik heb inmiddels verschillende SC'ers uit Friesland woedend in m'n DM maar ik weet niet of ik het nog goed kan praten voor je, je bent nu wel heel ver gegaan.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, daar doen ze niks mee.
Het is niet of het nou direct een trots volkje is of zo.
quote:1 1060 Redefine
2 894 Strani
3 525 Fred_B
4 515 Nattekat
5 472 ESF1Gamer
6 471 NailQueen
7 465 Em31
8 410 H_T
9 395 Moira
10 388 BillDauterive
11 383 Luctor.et.Emergo
12 364 Arizona
13 346 Roger_Epiales
14 325 Cyan9
15 320 Nizno
16 242 Guanabana
17 203 Spablauw214
18 199 Yesse
19 179 Whiskers2009
20 178 Koen66
21 164 Momo
22 163 Meke
23 135 grazz
24 131 Mexicanobakker
25 123 AgnesGru
26 121 Meridiaan
27 119 Evenstar
28 118 GeorgeM
29 92 egeltje1985
30 88 usagi414
31 87 quirina
32 79 ijs_beer
33 78 Troel
34 74 molloot200
34 74 SiGNe
36 71 Knutknuttsson
37 63 drakin
38 62 Dave
39 59 TheFreshPrince
40 58 Poepz0r
41 54 Hamlapjes
42 53 Aadrianus
43 50 Jane
44 46 yvonne
45 44 sportfreak
46 43 blackswangreen
47 39 chufi
48 38 Pino112
49 37 GotC
50 33 Viv
quote:1 1757 Em31
2 1411 Momo
3 1327 Greys
4 1292 Poepz0r
5 1156 Fred_B
6 1073 Strani
7 1062 Redefine
8 931 NailQueen
9 912 Whiskers2009
10 855 H_T
11 836 Nizno
12 767 Nattekat
13 747 Ama
14 737 ESF1Gamer
15 699 Moira
16 687 Cyan9
17 617 BillDauterive
18 585 Arizona
19 563 Coco
20 538 blackswangreen
Tja, wat kan ik zeggen? Zo lang de DMs naar jou gaan heb ik er weinig last van.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels verschillende SC'ers uit Friesland woedend in m'n DM maar ik weet niet of ik het nog goed kan praten voor je, je bent nu wel heel ver gegaan.
Oei, niet een meer in de top 10.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
We hebben natuurlijk ook nog de lijst voor mei '24, de ESF-maand met een trofee die weer richting regio hofstad gaat. Gefeliciteerd @:redefine !
[13 346 Roger_Epiales]
Als je zou weten wat er precies gezegd wordt, al dan niet door mij aangewakkerd, zou je je toch meer zorgen gaan maken.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen? Zo lang de DMs naar jou gaan heb ik er weinig last van.
Nee want dan gaan anderen dus vroeger posten terwijl jij al op je werk zitquote:Op maandag 3 juni 2024 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, niet een meer in de top 10.
Ik moet jullie dus veel vaker vroeg wakker posten.
Ik maak me niet zo heel snel zorgen, zeker niet over de woorden van een groepje discount Denen.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je zou weten wat er precies gezegd wordt, al dan niet door mij aangewakkerd, zou je je toch meer zorgen gaan maken.
Maar met een beetje geluk zijn ze dan binnen no time zo uitgeput dat alleen ik nog post, in de middag dan natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want dan gaan anderen dus vroeger posten terwijl jij al op je werk zit
Klopt, dat waren 3000 reacties op een mention door jou in KPD.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
Leuk feitje ook: Van de 1062 posts van Redefine in mei waren er slechts twee buiten de SC. En natuurlijk rond de 3000 in KPD maar die tellen voor hier niet mee.
Wtfquote:Op maandag 3 juni 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
En als we kijken naar het hele ESF-forum zien we weer een heel ander resultaat. Dus ook felicitaties voor @:Em31 !
[..]
Ok niet zuinigjes de eerste plek opgeëist, gewoon even een goede 300+ posts meer dan de nr2quote:
Hoe heb ik de top5 kunnen halenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
We hebben natuurlijk ook nog de lijst voor mei '24, de ESF-maand met een trofee die weer richting regio hofstad gaat. Gefeliciteerd @:redefine !
[..]
Ja ja ik weet hetquote:Op maandag 3 juni 2024 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok niet zuinigjes de eerste plek opgeëist, gewoon even een goede 300+ posts meer dan de nr2
Maar besef je het je ook?quote:
Gefeliciteerd Emquote:
Ja om wat te doen dan met al die vrije tijdquote:Op maandag 3 juni 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
*verdwijnt voor een tijdje om dit te overdenken
Reflecteren Straniquote:Op maandag 3 juni 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om wat te doen dan met al die vrije tijd
Ik begrijp het ook wel. Dit jaar was niet het meest spraakzame songfestival jaar. Zeker niet voor ons Nederlanders, wij waren niet eens in de finalequote:Op maandag 3 juni 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat was het moment waarop je echt had moeten pieken hè
Of uit te denken hoe je deze maand je titel gaat verdedigen?quote:
Precies, eigenlijk niks gebeurd om het over te hebben.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel. Dit jaar was niet het meest spraakzame songfestival jaar. Zeker niet voor ons Nederlanders, wij waren niet eens in de finale
Zegt dat niet vooral wat over FOKquote:Op maandag 3 juni 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
In mei was 0.47% van álle posts op FOK! van @:Em31 ... Jeetje zeg.
Nou dat is dus precies wat ik al twee jaar aangeef over deze SC als ik weer eens de eerste plek hebquote:
En nou help ik mee en is het weer niet goed?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat is dus precies wat ik al twee jaar aangeef over deze SC als ik weer eens de eerste plek heb
Jawel héél goedquote:Op maandag 3 juni 2024 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
En nou help ik mee en is het weer niet goed?
Hoofdletters waren leuk geweest, dit is niet echt schreeuwerig genoeg om ÉCHT duidelijk te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
In mei was 0.47% van álle posts op FOK! van @:Em31 ... Jeetje zeg.
Oh ja. Of dan meteen zo:quote:Op maandag 3 juni 2024 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoofdletters waren leuk geweest, dit is niet echt schreeuwerig genoeg om ÉCHT duidelijk te zijn.
Ik was zelf ook al van slagquote:Op maandag 3 juni 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
Oké het is goed te zien dat mensen het hier ongemakkelijk vinden als we het eens zijn @:em31 dus misschien beter als we onze natuurlijke harmonie nog maar even verborgen houden voor de rest.
Ja… Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in mijzelf.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat was het moment waarop je echt had moeten pieken hè
Of met een heel groot plaatje! Dansende glitterletters!quote:
Beetje Royston Drenthe-gedrag hè. Ik hoop dat je er aan gaat werken!quote:Op maandag 3 juni 2024 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja… Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in mijzelf.
Zat ik de laatste week een beetje op Tenerife te lanterfanten in plaats van te proberen de schade nog enigszins te herstellen…![]()
Niet eens top 10…
Ja in juni is er geen rehearsal topic, dan gaat het toch al snel mis.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
Overigens @:em31 voor deze maand sta je tot zover op 0.30% dus er zit al wat achteruitgang in.
Ik ben ook uit de top 10 gevallen.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, niet een meer in de top 10.
Ik moet jullie dus veel vaker vroeg wakker posten.
Dat gaat al de goede kant op ja.quote:
Kijk de oplossing is heel simpel. Je staat gewoon 40% van al je posts af aan @Arizona want die heeft er juist meer nodig. En dan stel ik voor dat jullie samen uitmaken wélke posts precies.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja in juni is er geen rehearsal topic, dan gaat het toch al snel mis.
Dit is wel dé verrassing van de maand, we zijn zeer teleurgesteld in je!quote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook uit de top 10 gevallen.
Ja, snap ik volkomen.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel dé verrassing van de maand, we zijn zeer teleurgesteld in je!
Dit vind ik eigenlijk nog veel ernstiger. Een veelvoudig kampioen die nu gewoon buiten het linkerrijtje staat. Zeg maar dag tegen Europees voetbal FOK!ken.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40% van mijn posts is jou belachelijk maken en ik denk dat Arizona dat ook wel kan, dus dat komt goed.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk de oplossing is heel simpel. Je staat gewoon 40% van al je posts af aan @:arizona want die heeft er juist meer nodig. En dan stel ik voor dat jullie samen uitmaken wélke posts precies.
Ja maar dan heb jij mij een hele maand niet belachelijk gemaakt en dat lijkt me ook weer niet wenselijk?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
40% van mijn posts is jou belachelijk maken en ik denk dat Arizona dat ook wel kan, dus dat komt goed.
Dat is ook wel schokkend ja.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat slechte aankopen gedaan.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk nog veel ernstiger. Een veelvoudig kampioen die nu gewoon buiten het linkerrijtje staat. Zeg maar dag tegen Europees voetbal FOK!ken.
To be fair, er zijn genoeg van dat soort posts om over zeker drie andere users te verdelen als het moet.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij mij een hele maand niet belachelijk gemaakt en dat lijkt me ook weer niet wenselijk?
Gaat het nu weer over pakketjes?quote:
Dit jaar is sowieso al minder bij mij.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Tussentijds ook hè. Alle maandskampioenschappen tellen.
Nee over posts.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat het nu weer over pakketjes?
Ook waar…..quote:Op maandag 3 juni 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij mij een hele maand niet belachelijk gemaakt en dat lijkt me ook weer niet wenselijk?
Voor wat het waard is, jouw posts trekken het subforum meestal wel omhoog dus ga vooral je gang.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:54 schreef Em31 het volgende:
Ik bedenk me nu dat er een EK aankomt dus ik sluit niet uit dat er weer aardig wat posts gaan komen.
Mijn geklaag over Weghorst die dan een minuut later scoort helpt het niveau altijd wel te verhogen inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, jouw posts trekken het subforum meestal wel omhoog dus ga vooral je gang.
Oké nou ga ik weer gemeen doen.
Mag gewoon, mits de posts minstens 18 jaar oud zijn en een opleiding hebben genoten.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Koop je die aan dan?![]()
@:Strani, wat staat hierover in de regels?
En ook nog een OS.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:54 schreef Em31 het volgende:
Ik bedenk me nu dat er een EK aankomt dus ik sluit niet uit dat er weer aardig wat posts gaan komen.
Om Europees kampioen te worden hebben we dat wel nodig.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn geklaag over Weghorst die dan een minuut later scoort helpt het niveau altijd wel te verhogen inderdaad.
Nee ok, dan is het goed.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag gewoon, mits de posts minstens 18 jaar oud zijn en een opleiding hebben genoten.
quote:Op maandag 3 juni 2024 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
We gaan in 3 maanden meer posten dan in de laatste twee jaar hier Luctor
Kom jij mij aflossen?quote:
Jij niet?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Koop je die aan dan?![]()
@:Strani, wat staat hierover in de regels?
Nee, alles origineel eigen werk hier.quote:
Pogen @Em31 van de troon te stoten.quote:
Houdt ze zich krampachtig vast?quote:Op maandag 3 juni 2024 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pogen @:Em31 van de troon te stoten.
Verder leeft het nog niet echt. Dus dat moet wel.quote:
Het idee dat NL iets gaat presteren op ontbreekt sowiesoquote:Op maandag 3 juni 2024 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder leeft het nog niet echt. Dus dat moet wel.
Lijkt me wel, ze zit nogal hoog.quote:
Eigen opleiding heeft ook mijn voorkeur, maar soms is dat niveau niet voldoende.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, alles origineel eigen werk hier.
Maar ik ben dan ook nog steeds wat ouderwets volgens sommigen.
Eigen opleidingen eerstquote:Op maandag 3 juni 2024 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigen opleiding heeft ook mijn voorkeur, maar soms is dat niveau niet voldoende.
Terwijl de tekenen vooralsnog wel gunstig zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het idee dat NL iets gaat presteren op ontbreekt sowieso
Op haar ijzeren troon?quote:Op maandag 3 juni 2024 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze zit nogal hoog.
Leuk, waar ga je heen?quote:Op maandag 3 juni 2024 23:05 schreef Koen66 het volgende:
2 dagen niet werken, nachtje weg met mevr Koen
Wil ik best doenquote:Op maandag 3 juni 2024 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Veel plezier.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Hotelletje in Brabant, Oisterwijk.quote:
Wowquote:Op maandag 3 juni 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hotelletje in Brabant, Oisterwijk.
Morgen alweer 25 jaar geleden getrouwd
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 juni 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker. Je wordt alleen wel keihard met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk om oude beelden terug te zien.
Maar dat is niet erg! Jij maakte plaats voor mijquote:Op maandag 3 juni 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, taart halen bij Robèrt?quote:Op maandag 3 juni 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |