![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Gerard Joling een kwal is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Ik vond het een tegenvallende TT, maar durf dat nu niet meer te zeggen.
quote:
Zero tolerance beleid dus diskwalificatie.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Koen66
Sweet Lake City
quote:
Volgens mij was er rum in het spel
ESF / [SLOWCHAT] #2262 Rum 'till we drop
Same shit, different day
SC hopper present
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Je verwacht het niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Je verwacht het niet.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
De paus is katholiek, Thierry Baudet is aan het raaskallen, Real Madrid wint de Champions League.
quote:
quote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
quote:
Ik zie
@Arizona hier niet voor aan, dus dan blijft er maar één verdachte over..
Arizona
Zeg maar Arißona
Was echt zalig, deze week. Lekker warm

, heel goed hotel, lekker eten. Leuke uitstapjes gemaakt ook.
Het was niet te heet om wat te doen, niet te koud om in de schaduw bij het zwembad te liggen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Koen66
Sweet Lake City
quote:
quote:
Op zondag 2 juni 2024 11:49 schreef Koen66 het volgende:Oeiiiii zonder voetnoot erbij, hoop dat de volgende opener er op let

Anders wordt je weer opgeroepen die te hernoemen @:nizno

Same shit, different day
SC hopper present
Koen66
Sweet Lake City
quote:
Op zondag 2 juni 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:Was echt zalig, deze week. Lekker warm

, heel goed hotel, lekker eten. Leuke uitstapjes gemaakt ook.
Het was niet te heet om wat te doen, niet te koud om in de schaduw bij het zwembad te liggen

Klinkt echt heerlijk
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
Inhalen wordt nog lastiger dan in Monaco zo
De Sahara is zonder meer erg droog.
Dirigent Harry van Hoof overleden
https://nos.nl/artikel/25(...)an-hoof-81-overleden*RIP*
--
Mooie tijden hoor dat er nog gespeeld werd met een live orkest en dirigent
"You can call me Susan if it makes you happy"
quote:
Moet ik dit persoonlijk opvatten?
quote:
In dat geval ben ik net zo geweldig als iedereen denkt dat ik ben.
quote:
Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef Strani het volgende:[..]
[..]
Weten jullie wel hoe ver de Canarische Eilanden van hier zijn

Nee hoor, het is zéker Arizona.
Heb je een alibi?
Strani
Beroemde influencer
En nog veel regels uitgelegd aan een Amerikaans stel dat (met oprechte interesse) voor het eerst een hele voetbalwedstrijd keek.
Op
02-02-2020 20:20:20 schreef
Strani iets
2006 Time Person of the Year
quote:
Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef Strani het volgende:[..]
Ja ik was gisteren finale Champions League kijken met zo'n 12 vrienden in de stad dus genoeg getuigen

Was leuk trouwens. In eerste instantie grotendeels omringd door Madrid-fans maar net voor de wedstrijd kwamen er ook opeens een hoop Dortmund-fans rond het terras staan om mee te kijken dus was een leuke sfeer

Kan iemand in deze SC dat bevestigen?
quote:
Op zondag 2 juni 2024 13:30 schreef Strani het volgende:[..]
Moet ik aan m'n vrienden vragen om zich hier te registeren?

Maar ik hou altijd zo zorgvuldig al m'n werelden gescheiden

Geen alibi dus.
We got him.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Ik denk dat
@Strani wel op de Canarische Eilanden was. Want dichtbij mijn hotel is gisteravond een Burger King in vlammen opgegaan!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op zondag 2 juni 2024 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:[..]
Dit klinkt als het begin van een goed gevecht.
Dat lijkt me genoeg chaos te geven dat die zogenaamde vrienden van jou je niet meer in het oog hebben kunnen houden en jij dus tijd had om even naar die eilanden te zwemmen of zo.

Ja ik denk dat het zoiets was.
Ik bedoel, dat die Burger King vlakbij mij in de fik vloog kan niet anders zijn dan een dreigend gebaar van Strani, toch?
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
Op zondag 2 juni 2024 14:36 schreef Arizona het volgende:[..]
Ik denk dat @:strani wel op de Canarische Eilanden was. Want dichtbij mijn hotel is gisteravond een Burger King in vlammen opgegaan!
Dan was er wel een McDonald's in de vlammen opgegaan.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2021 22:28 schreef Strani het volgende:Oké, om een beetje leven in de SC te brengen ga ik hier stellen dat Pepsi lekkerder is dan Coca Cola en Burger King lekkerder is dan McDonald's.
quote:
Op maandag 13 november 2023 22:03 schreef Strani het volgende:Mijn dorp heeft beiden (Burger King en McDonalds) en hoewel ik eigenlijk vrijwel nooit naar ze toe ga, vind ik de burgers van Burger King wel aanzienlijk lekkerder

Maar ja, dan hebben we ook tientallen restaurantjes waar de burgers beter zijn en net zo duur en ze gewoon in een normale keuken worden gemaakt en naar je tafel worden gebracht.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
Op zondag 2 juni 2024 16:40 schreef NailQueen het volgende:Dit is een filmpje van de winnaars met de leeftijden dat ze wonnen. Ik schrik van sommige leeftijden. Victoria van Maneskin en Vicky Landros waren gewoon van dezelfde leeftijd. Net als Duncan en Niamh Kavanagh (Ierland 1992). En Damiano van Maneskin en Severine (Monaco 1971). Nemo heeft weer dezelfde leeftijd als een van Brotherhood of man toen

Ik vertik het te geloven dat de man met snor van Brotherhood of man 29 jaar was. Mijn leeftijd

Ik ga ook altijd wel goed op dit soort filmpjes
De voorzichtige conclusie is dat mensen vroeger veel eerder ouder leken dan tegenwoordig.
Tenzij je Alexander Rybak bent. Die lijkt nooit te verouderen.
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
Als NAC dit nu nog weet te verpesten zou dat wel een stunt zijn.
quote:
Op zondag 2 juni 2024 18:35 schreef Strani het volgende:[..]
Je weet toch hoe Duitsers zijn. Als ze zien dat ze gaan verliezen geven ze al heel snel op.
Hier is geloof ik wel íets op af te dingen hoor.
De Sahara is zonder meer erg droog.