Af en toe weer wel, maar nu heet ie Emilia Romagna. Zo heeft ook hetzelfde circuit de GP's van Luxemburg, Duitsland en Europa gehoudenquote:Op maandag 13 november 2023 20:23 schreef Strani het volgende:
Ik heb nu pas door dat er gaan F1-race op Imola meer is en blijkbaar is dat sinds 2006 al zo
Nou dat dacht ik even maar toen bedacht ik me dat Emilia Romagna nu die GP is, net zoals @H_T zegt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bedoelt dat @:Strani dat er geen GP meer is op Imola is sinds 2006
Er ligt ook nergens meer Raider in de winkelquote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik even maar toen bedacht ik me dat Emilia Romagna nu die GP is, net zoals @:H_T zegt.
Sinds 2020. Alleen de editie van dit jaar ging niet door vanwege overstromingen in dat gebied door vele regen.quote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik even maar toen bedacht ik me dat Emilia Romagna nu die GP is, net zoals @:H_T zegt.
Nou dat ís toch ook schandaligquote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er ligt ook nergens meer Raider in de winkel
Ja precies.quote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds 2020. Alleen de editie van dit jaar ging niet door vanwege overstromingen in dat gebied door vele regen.
Hier helaas geen Dirk supermarktquote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
De bolletje kruidnootjes zijn vanaf woensdag bij Dirk in de aanbieding!
Wat wil je met een F1 mod hier in deze SCquote:Op maandag 13 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
Verdomme, gaat het tóch weer over F1
Varkentjesbaan.quote:Op maandag 13 november 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat wil je met een F1 mod
De komende GP is in:
Weer hèquote:Op maandag 13 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
@Strani woedequote:Op maandag 13 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Favoriete vorm chocoladeletter?quote:Op maandag 13 november 2023 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weer hè![]()
Wat vind jij nou van het Nederlands Elftal?
Nog vakantieplannen?
McDonald’s of Burger King?
De W natuurlijk. Dat is immers de grootstequote:
Da's geen vorm hequote:
Een van de weinige redenen om droevig te zijn dat je geen Wopke heetquote:Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De W natuurlijk. Dat is immers de grootste![]()
Maar ik heet geen Wopke
Machtsmisbruik is hetquote:Op maandag 13 november 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat wil je met een F1 mod hier in deze SC
De komende GP is in:
#neverforgetquote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De M is toch net zo groot?quote:Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De W natuurlijk. Dat is immers de grootste![]()
Maar ik heet geen Wopke
quote:Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef H_T het volgende:
Ik heb als cadeaus weer chocoladeletters gekocht met rare smaken bij Jamin. Nu nog even uitzoeken wie wit-Engelse drop krijgt en wie melk-hot dog
We hebben betere tijden gekend.quote:Op maandag 13 november 2023 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weer hè![]()
Wat vind jij nou van het Nederlands Elftal?
Nog vakantieplannen?
McDonald’s of Burger King?
IK heb nog wel een stickerboek met een Raider sticker erinquote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
W is brederquote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De M is toch net zo groot?
En ze bestaan ook echt die smakenquote:
Ik zoek ook al jaren naar chips van Smith'squote:Op maandag 13 november 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK heb nog wel een stickerboek met een Raider sticker erin
Dan zou ik Mopke hebben gehetenquote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De M is toch net zo groot?
Gewoon op Raider Love stemmen voor de Top 2000quote:Op maandag 13 november 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK heb nog wel een stickerboek met een Raider sticker erin
Jazekerquote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En ze bestaan ook echt die smaken
Alleen een like is niet genoegquote:Op maandag 13 november 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon op Raider Love stemmen voor de Top 2000
quote:Op maandag 13 november 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zouden ze dan hot dog water door de chocolade hebben gemengd ofzoquote:Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef H_T het volgende:
Ik heb als cadeaus weer chocoladeletters gekocht met rare smaken bij Jamin. Nu nog even uitzoeken wie wit-Engelse drop krijgt en wie melk-hot dog
Dit.quote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Ik ben gewoon nog nooit bij de Burger King geweest
Die is een stuk beter dan Twix and Shout ja.quote:Op maandag 13 november 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe 3x in mijn leven, maar dan moest ik elke keer de provinciegrens overquote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Eerste date, Burger King. Afgesproken.quote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Past ook goed bij jequote:Op maandag 13 november 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste date, Burger King. Afgesproken.
Big King XXL neem ik dan, da's super romantisch.
Ben er op stations wel vaak langsgelopen, maar kom het verder niet zo vaak tegen. En blijkbaar dan nooit zin in een hamburger ofzoquote:Op maandag 13 november 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
Mijn dorp heeft beiden (Burger King en McDonalds) en hoewel ik eigenlijk vrijwel nooit naar ze toe ga, vind ik de burgers van Burger King wel aanzienlijker lekkerder
Maar ja, dan hebben we ook tientallen restaurantjes waar de burgers beter zijn en net zo duur en ze gewoon in een normale keuken worden gemaakt en naar je tafel worden gebracht.
Ik moet zeggen, ik had een grotere hamburger verwacht toen ik 'm opzochtquote:Op maandag 13 november 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste date, Burger King. Afgesproken.
Big King XXL neem ik dan, da's super romantisch.
quote:
Ik heb net m'n nieuwe roeimachine in elkaar gezet en getest en ik voelde me echt heel goed over mezelf en nou niet meerquote:
Ja lijkt me sowieso beter zoquote:Op maandag 13 november 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee het valt inderdaad wel mee. Anders zou ik het ook niet op kunnen denk ik.
Die ene augurk op de cheeseburger van de McDonalds is ook altijd mijn favorietquote:Op maandag 13 november 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Die roze saus is lekker en ik ben nogal een fan van augurk op de hamburger
Oh jaquote:Op maandag 13 november 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die ene augurk op de cheeseburger van de McDonalds is ook altijd mijn favoriet![]()
De mini apple pies die ze nu hebben zijn trouwens een aanrader
Hamburgers engquote:Op maandag 13 november 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaVolgens mij heb ik die ook wel eens gehad.
Vroegâh toen ik klein was en nog op de Veluwe woonde, gingen we heel af en toe naar de McDonald's op Utrecht Hoog Catharijne. Maar om de één of andere reden vond ik hamburgers toen nog eng dus dan kreeg ik wat anders. Nu vind ik het een heel gek idee dat we een uur op reis moesten om naar McDonald's te kunnen. Nu heb ik een sloot McDonalds en Burger Kings binnen 10km.
Hoog Catharijne is tegenwoordig serieus oke.quote:Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu wat foto's van Hoog Catharijne en jeetje wat is dat veranderd. Het is niet meer het drugsverslaafdenparadijs dat ik me herinner.
Ik zie het! Gelukkig maar. In mijn herinnering veranderde het vroeger rond een uur of zes al in een hele ongure plek.quote:Op maandag 13 november 2023 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is tegenwoordig serieus oke.
Ja dat dacht ik laatst ook. Bestel je wat simpels zit je zelfs al snel boven de 10 euro. Is weleens anders geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind McDonald's voor mijn idee vooral behoorlijk duur geworden. Vroeger was het een heel goedkope plek om te eten, tegenwoordig valt dat wel mee heb ik het idee. En dat ligt naar mijn idee niet alleen aan inflatie.
Heb er wel docu's over gezien. Best wel knap hoe ze dat probleem met de junks op een menswaardige manier hebben weten op te lossen.quote:Op maandag 13 november 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het! Gelukkig maar. In mijn herinnering veranderde het vroeger rond een uur of zes al in een hele ongure plek.
Mooi dat je dit nog weet, ondanks al de drugs.quote:Op maandag 13 november 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het! Gelukkig maar. In mijn herinnering veranderde het vroeger rond een uur of zes al in een hele ongure plek.
Kom je er nu nog eens achter dat je ouders je gewoon in de normale snackbar hadden gezet terwijl zij bij de McDonalds zaten.quote:Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een kroket of zoWel een milkshake natuurlijk
Hoe dan eigenlijk?quote:Op maandag 13 november 2023 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb er wel docu's over gezien. Best wel knap hoe ze dat probleem met de junks op een menswaardige manier hebben weten op te lossen.
Het scheelt dat ik al vóór m'n tiende ben gestopt met die troep, dus de schade is relatief beperkt geblevenquote:Op maandag 13 november 2023 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi dat je dit nog weet, ondanks al de drugs.
Helaas zijn ook wat aparte en obscure zaakjes weg en ingewisseld voor ketens die je overal hebt. Die vage zaakjes hadden wel watquote:Op maandag 13 november 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nietquote:Op maandag 13 november 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kom je er nu nog eens achter dat je ouders je gewoon in de normale snackbar hadden gezet terwijl zij bij de McDonalds zaten.
Dat is het sowieso wel met winkelcentra, het is allemaal één pot nat. Daarom koop ik alleen op Amazon, om al die multinational ketens kapót te maken.quote:Op maandag 13 november 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas zijn ook wat aparte en obscure zaakjes weg en ingewisseld voor ketens die je overal hebt. Die vage zaakjes hadden wel wat
Ik hoor het alweer, de conclusie is dat jij erg oud bent!quote:Op maandag 13 november 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
NietZe hadden ook echte McDonald's saus, dat je mayonaise en mosterd kreeg en die zelf mocht mengen, dus écht McDonalds
Door in stad kleine gebruiksruimtes te creëren, en daarmee begonnen de situatie onder controle te krijgen. Vervolgens door de stad heen meerdere opvangplekken te maken waar die mensen terecht kunnen. Onder begeleiding werken, zorg krijgen.quote:
quote:Van crimineel naar patiënt
Naarmate de jaren negentig vorderen, groeit steeds meer het besef dat in Nederland iets moet veranderen om de overlast door de grote aantallen verslaafde daklozen te verminderen. De gangbare aanpak is dan nog: eerst afkicken, dan pas hulp. Ondertussen focust de verslavingszorg op afkicken door geheelonthouding, maar veel gebruikers vallen na behandeling terug in hun oude patroon of zijn ‘ongemotiveerd’.
https://www.anderetijden.(...)-van-Hoog-Catharijnequote:Huiskamers en hostels
Initiatieven van betrokken burgers zetten na de eeuwwisseling de toon voor de nieuwe aanpak van verslaafde daklozen. Verloederde, rondzwervende verslaafden krijgen via ‘huiskamerprojecten’ een maaltijd, douche, medische hulp en schone naalden aangeboden. Ook krijgen ze hulp bij het aanvragen van een uitkering of de zoektocht naar een woning.
Op basis van de succesvolle huiskamerprojecten neemt de gemeente Utrecht als eerste de stap om verslaafde daklozen op te vangen in hostels verspreid door de hele stad. Ze gaan daar begeleid wonen en werken. Omwonende burgers protesteren flink, maar de gemeente zet door. Het aantal daklozen neemt in een rap tempo af en de overlast blijkt achteraf flink mee te vallen.
En je mocht ook meehelpen met de patat in de frituur te doen. En daarna ging je dan naar de woonkamer van de McDonald's met je eten en ging je TV kijken terwijl je at. En daarna naar bed.quote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, de conclusie is dat jij erg oud bent!
Oh ja die's lekker, ik was in die van Alicante eerder dit jaar. En de patat daar kwam uit Flevoland, dat melden ze dan ook echt op een bordje in het restaurant. Is dat in Nederland ook zo?quote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was vorige week nog bij de Five Guys in Utrecht. Vrij dure toko voor een hamburgertent, maar boh, wel lekker, hoor
Goed zegquote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Door in stad kleine gebruiksruimtes te creëren, en daarmee begonnen de situatie onder controle te krijgen. Vervolgens door de stad heen meerdere opvangplekken te maken waar die mensen terecht kunnen. Onder begeleiding werken, zorg krijgen.
[..]
[..]
https://www.anderetijden.(...)-van-Hoog-Catharijne
Nu klinkt dit best logisch, kennelijk destijds nog niet.
quote:Op maandag 13 november 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja die's lekker, ik was in die van Alicante eerder dit jaar. En de patat daar kwam uit Flevoland, dat melden ze dan ook echt op een bordje in het restaurant. Is dat in Nederland ook zo?
Ahaquote:Op maandag 13 november 2023 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Elke Five Guys die ik heb bezocht (dat is verder alleen die bij Disneyland Parijs) had Nederlandse patat
Wacht wát?quote:Op maandag 13 november 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
NietZe hadden ook echte McDonald's saus, dat je mayonaise en mosterd kreeg en die zelf mocht mengen, dus écht McDonalds
Five Guys is goeiequote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was vorige week nog bij de Five Guys in Utrecht. Vrij dure toko voor een hamburgertent, maar boh, wel lekker, hoor
Ik neem bij McDonald's nooit die gele mayonaise maar altijd ketchup bij m'n frietquote:Op maandag 13 november 2023 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoorZe hadden gewoon die typische McDonald's-saus.
Cinco hombres lijkt me wel een prima naam voor een tapasrestaurantquote:Op maandag 13 november 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha
Ik was daar met een Amerikaanse waar ik even wat mee had en die wilde per se naar Five Guys want ze, en ik citeer: "hadn't even had five guys yet" sinds ze naar Spanje kwam. Ik schrok toch even
Ohquote:Op maandag 13 november 2023 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik neem bij McDonald's nooit die gele mayonaise maar altijd ketchup bij m'n friet
En de zoetzuur is ook echt goed wel
Maar ik vind friet sowieso niet zo heel lekker eigenlijkquote:Op maandag 13 november 2023 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk vind sowieso alleen ketchup bij m'n patat helemaal niet lekker. Er moet echt iets van mayo bij.
Jahaaa Strani, ik weet al dat ik dit ga verliezen hoorquote:Op maandag 13 november 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een poll waard eigenlijk:
[poll=6355]
Kleine verbetering, verder eens met deze post.quote:Op maandag 13 november 2023 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
Mensen die geen mayo nemen bij de friet patat.
Nee oké, dan is het goed.quote:Op maandag 13 november 2023 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jahaaa Strani, ik weet al dat ik dit ga verliezen hoor
En dan natuurlijk wel mayonaise met citroen.quote:Op maandag 13 november 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[poll=6355]
Loving ketchup is a losing game.quote:Op maandag 13 november 2023 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jahaaa Strani, ik weet al dat ik dit ga verliezen hoor
Hij heeft wel één geheimzinnige medestander. Hm....quote:Op maandag 13 november 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Loving ketchup is a losing game.
Wijze woorden.quote:Op maandag 13 november 2023 22:58 schreef Fred_B het volgende:
Wel Belgische mayo hoor. Niet die Zaanse troep.
Nee hoor, ik heb geen enkel chauvinisme. Ik zou zelfs Iban Mayo promoten als het nodig is.quote:Op maandag 13 november 2023 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Of bent u van het Belgische ministerie van buitenlandse handel.
Iban Mayo. Dat was me er eentje.quote:Op maandag 13 november 2023 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen enkel chauvinisme. Ik zou zelfs Iban Mayo promoten als het nodig is.
Ik wil er 2 kiezenquote:
Kroket, en dan het liefst Goulashkroket.quote:
Veel prima keuzes hier en niks mis met variatie. Maar m'n standaard is toch wel de frikandel speciaal.quote:
Daar zaten wel wat ingrediënten in die niet door de keuringsdienst van waren heen zouden komen.quote:Op maandag 13 november 2023 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen enkel chauvinisme. Ik zou zelfs Iban Mayo promoten als het nodig is.
Die fietste door de mayonaise op zijn beste dagen.quote:Op maandag 13 november 2023 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit. Ik haal het eigenlijk nooit meer, maar vroeger was het dan wel met een frikandel speciaal.quote:Op maandag 13 november 2023 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel prima keuzes hier en niks mis met variatie. Maar m'n standaard is toch wel de frikandel speciaal.
quote:
Sjors vindt ze allebei even sterkquote:
Anders namelijk: Sate/pinda sausquote:Op maandag 13 november 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[poll=6355]
Anders namelijk: Kipnuggetsquote:
Maar net waar ik zin in heb. Mayo en ketchup zijn allebei geen verplichting. Bijvoorbeeld wanneer er andalousesaus aanwezig isquote:Op maandag 13 november 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[poll=6355]
quote:Op maandag 13 november 2023 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Anders namelijk: Sate/pinda saus
[..]
Anders namelijk: Kipnuggets
Jullie maken het ook niet makkelijk.
Ah die had ik vorige week, erg lekker inderdaadquote:Op maandag 13 november 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar net waar ik zin in heb. Mayo en ketchup zijn allebei geen verplichting. Bijvoorbeeld wanneer er andalousesaus aanwezig is
Die zijn in Nederland meer te vinden bij de visboer dan de snackbarquote:Op maandag 13 november 2023 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sjors vindt ze allebei even sterk![]()
Ik wil nog wel een lans breken voor Peggy Maes de garnaalkroket trouwens
Ja, de snackbar-versie is in België ook vaak net niet helemaal geweldig. Het is meer de ideale starter in een goed restaurant (als de zaak betaalt, want het is dan vaak best een dure hobby).quote:Op maandag 13 november 2023 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland meer te vinden bij de visboer dan de snackbar
Wel met mosterd danquote:Op maandag 13 november 2023 23:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kroket op 1, altijd al geweten dat deze SC een fantastische smaak heeft!
Joh, ze zouden deze SC gewoon over zoveel dingen in dit land moeten laten beslissen. Weg die tweede kamer, hup ESFSC ervoor terug.quote:Op maandag 13 november 2023 23:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kroket op 1, altijd al geweten dat deze SC een fantastische smaak heeft!
Dit is eigenlijk het allerlekkerstequote:Op maandag 13 november 2023 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe moeten we eigenlijk Frietje stoofvlees definiëren, stoofvlees is niet echt een saus, maar ook geen snack.
Hoe zijn de kaaskroketten daar?quote:Op maandag 13 november 2023 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de snackbar-versie is in België ook vaak net niet helemaal geweldig. Het is meer de ideale starter in een goed restaurant (als de zaak betaalt, want het is dan vaak best een dure hobby).
Geen idee, ik hou daar niet van, en eigenlijk niemand hier in de familie.quote:
Ik zie iemand met bijzonder veel smaak!quote:Op maandag 13 november 2023 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Anders namelijk: Sate/pinda saus
[..]
Anders namelijk: Kipnuggets
Jullie maken het ook niet makkelijk.
Je moet niet de tijd de schuld geven van jouw keuzes Fredquote:Op maandag 13 november 2023 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine kroketten Katinka
(Ja, het is 11 uur geweest, dus dan zakt het basisniveau vanzelf)
Zo geheimzinnig ben ik helemaal niet hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft wel één geheimzinnige medestander. Hm....
Die had ik laatst, vond ze eigenlijk best wel tegenvallen.quote:Op maandag 13 november 2023 23:22 schreef Em31 het volgende:
Erg veel zin in die Old Amsterdam bitterballen nu
Misschien wel een ideetje voor komend weekend om te maken, heb toch mensen die blijven eten.quote:
Misschien komt Joost Klein dit jaar met Grote Kapsalon Gerda als nummerquote:Op maandag 13 november 2023 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine kroketten Katinka
(Ja, het is 11 uur geweest, dus dan zakt het basisniveau vanzelf)
Dan kom ik en de rest van de SC ook oké?quote:Op maandag 13 november 2023 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien wel een ideetje voor komend weekend om te maken, heb toch mensen die blijven eten.![]()
quote:
Sorry hoorquote:Op maandag 13 november 2023 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik zag het nog net op tijd. Ik vond het ook een vreemde opmerking van haar.
Dus dát was al die tijd de sleutel, gewoon een patatje stoofvleesquote:Op maandag 13 november 2023 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan kom ik en de rest van de SC ook oké?
Doe mij een Toppertje en een Grote Kapsalonquote:Op maandag 13 november 2023 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien komt Joost Klein dit jaar met Grote Kapsalon Gerda als nummer
quote:Op maandag 13 november 2023 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik zag het nog net op tijd. Ik vond het ook een vreemde opmerking van haar.
quote:
Goh. Van een lege post maken jullie nog iets.quote:Op maandag 13 november 2023 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik begreep je punt wel maar de timing was weer eens heel onfortuinlijk Em.
To be fair, een echt goed patatje stoofvlees kan waarschijnlijk heel wat deuren openen.quote:Op maandag 13 november 2023 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus dát was al die tijd de sleutel, gewoon een patatje stoofvlees
* Gooit woedend al z'n uitgebreide plannen weg, net als het geld dat eraan op is gegaan
Van niets iets maken, dat vergt een hoop creativiteitquote:Op maandag 13 november 2023 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goh. Van een lege post maken jullie nog iets.
Ik zal het toch eens overwegen voor als ik m'n baas om opslag vraagquote:Op maandag 13 november 2023 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
To be fair, een echt goed patatje stoofvlees kan waarschijnlijk heel wat deuren openen.
Geen idee, jullie op links willen toch zo graag een vrouwelijke premier?quote:Op maandag 13 november 2023 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Kunnen jullie eigenlijk ook iets maken van lege huls Yesilgoz dan?
Zeker! Nu is het de beurt van @Em31 om te beginnen.quote:Op maandag 13 november 2023 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Kunnen jullie eigenlijk ook iets maken van lege huls Yesilgoz dan?
Je bent van harte welkom!quote:Op maandag 13 november 2023 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan kom ik en de rest van de SC ook oké?
Nee hoor, vooral ook een kundige vrouwelijke premier.quote:Op maandag 13 november 2023 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, jullie op links willen toch zo graag een vrouwelijke premier?
You have won the battle, but you have not won the warquote:Op maandag 13 november 2023 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom!
___
@:Strani
Tsja, anders wordt het Lilian of Carolinequote:Op maandag 13 november 2023 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee hoor, vooral ook een kundige vrouwelijke premier.
Ik heb nog wel een paar mooie recepten voor stoofvlees liggen, maak er een echte stoofbattle van.quote:Op maandag 13 november 2023 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
You have won the battle, but you have not won the war
Een vrouwelijke premier en ook nog immigrant, de droom!quote:Op maandag 13 november 2023 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Nu is het de beurt van @:Em31 om te beginnen.
De volgende slag ben ik al aan het voorbereiden hoor, die zal op jouw grond plaatsvinden.quote:Op maandag 13 november 2023 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
You have won the battle, but you have not won the war
Jeetje Fred, heb je weer zitten zuipen!quote:Op maandag 13 november 2023 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, anders wordt het Lilian of Caroline![]()
Of die inteeltkop van de ChristenUnie
Voor komedie moet je soms slachtoffers maken, en de waarheid is vaak het eerste slachtofferquote:Op maandag 13 november 2023 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens vind ik Yesilgoz niet daadwerkelijk een lege huls hoor. Maar he je moet wat.
quote:Op maandag 13 november 2023 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De volgende slag ben ik al aan het voorbereiden hoor, die zal op jouw grond plaatsvinden.
Ik maak namelijk goeie empanadas! Ha!
Ik zou niet durven. Maar jij mag er gewoon op stemmen hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje Fred, heb je weer zitten zuipen!
quote:Op maandag 13 november 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet niet de tijd de schuld geven van jouw keuzes Fred
Snap je?quote:Op maandag 13 november 2023 23:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje Fred, heb je weer zitten zuipen!
Ik moest haar even opzoeken. Mirjam Bikker? Niet dat ik ooit op een christelijke partij zou stemmen maar ze lijkt me niet heel lelijk of zo.quote:Op maandag 13 november 2023 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Maar jij mag er gewoon op stemmen hoor.
Hé!quote:Op maandag 13 november 2023 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, anders wordt het Lilian of Caroline![]()
Of die inteeltkop van de ChristenUnie
Ik ging iets zeggen als 'Zoals Catalaanse', maar ik zal hem nu eens een keer niet maken.quote:Op maandag 13 november 2023 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]Wacht even, Spaanse of stiekem uit een ander land?
Nou die staan toch wel erg laag op mijn lijstje, dus ik zie je opmerking door de vingers, maar denk dat je vergiffenis in de kerk wel kan vergeten.quote:Op maandag 13 november 2023 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Maar jij mag er gewoon op stemmen hoor.
Hou me tegen, iemand, echt, hou me tegenquote:Op maandag 13 november 2023 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ging iets zeggen als 'Zoals Catalaanse', maar ik zal hem nu eens een keer niet maken.
Je weet nu al veel te veel. Ik zeg niets meer!quote:Op maandag 13 november 2023 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]Wacht even, Spaanse of stiekem uit een ander land?
Oké nee als Hamlapjes het goed vindt dan is er niets aan de handquote:Op maandag 13 november 2023 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hé!
Ja, nee, je hebt wel gelijk eigenlijk
Ja nou begin ik me ook af te vragen of ik haar ook lelijker moet vinden, als zelfs hij het vindtquote:Op maandag 13 november 2023 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké nee als Hamlapjes het goed vindt dan is er niets aan de hand
Het zou me verder niet uitmaken hoe degene die ik stem er uitziet. Maar ik denk dat Nederland best zo oppervlakkig is dat dat zelfs bij de CU meespeelt.quote:Op maandag 13 november 2023 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hé!
Ja, nee, je hebt wel gelijk eigenlijk
Kom dan, niemand houdt je tegen!quote:Op maandag 13 november 2023 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou me tegen, iemand, echt, hou me tegen![]()
@ijs_beer, @Fred_B? Kunnen jullie me alsjeblieft tegenhouden?quote:Op maandag 13 november 2023 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom dan, niemand houdt je tegen!
Die grenspost vlakbij Barca bedoel je?quote:Op maandag 13 november 2023 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou me tegen, iemand, echt, hou me tegen![]()
Misschien een kritische vraag, maar ben je van plan dan?quote:Op maandag 13 november 2023 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
@:ijs_beer, @:Fred_B? Kunnen jullie me alsjeblieft tegenhouden?
Ja ja, dus gewoon Argentijns of zo!quote:Op maandag 13 november 2023 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
Lilian Marijnissen lijkt me eigenlijk best gezellig op een feestje, als ze niet zo kwaad hoeft te doen.
[..]
Je weet nu al veel te veel. Ik zeg niets meer!
Nou ik weet niet, vind haar niet lelijk ofzo, maar meer dat je kan raden van welke partij ze is zeg maar.quote:Op maandag 13 november 2023 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou begin ik me ook af te vragen of ik haar ook lelijker moet vinden, als zelfs hij het vindt
Die staan ook allebei af te wachten wat je van plan bent, net als ik.quote:Op maandag 13 november 2023 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je geen vegetariër meer?quote:
Dit lijkt me een onnodig kritische vraag en ik zou graag zien dat we, ook met het oog op de aanstaande verkiezingen, weer verder van de inhoud gaan staan en ons concentreren op de minstens even valide onderbuikgevoelens.quote:Op maandag 13 november 2023 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een kritische vraag, maar ben je van plan dan?
Ja ehh, alleen als het echt iets schokkends is kom ik nog overeind hoor. Op dit tijdstip. Tjongejonge.quote:Op maandag 13 november 2023 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een gevalletje Unicorn 3e op het ESF. Wie zijn die mensen.gifquote:Op maandag 13 november 2023 23:47 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, wat ik nog dacht toen ik dit weekend in de auto zat. Bij de laatste verkiezingen een paar maanden geleden was werkelijk alles BBB hier en ook waar ik toen kwam in Groningen/Flevoland bijvoorbeeld. Overal die vlaggen, borden, etc. Iedereen had het over ze, dat je echt dacht jeetje wat gebeurt hier.maar nu staat Omtzigt in de peilingen bovenaan en ik hoor serieus echt niemand over hem en zijn partij?
ook niet dat mensen op hem gaan stemmen ofzo.
Blijkbaar een totaal andere groep die ik niet ken/zie.
Je leeft gewoon in een boerenbubbel Em!quote:Op maandag 13 november 2023 23:47 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, wat ik nog dacht toen ik dit weekend in de auto zat. Bij de laatste verkiezingen een paar maanden geleden was werkelijk alles BBB hier en ook waar ik toen kwam in Groningen/Flevoland bijvoorbeeld. Overal die vlaggen, borden, etc. Iedereen had het over ze, dat je echt dacht jeetje wat gebeurt hier.maar nu staat Omtzigt in de peilingen bovenaan en ik hoor serieus echt niemand over hem en zijn partij?
ook niet dat mensen op hem gaan stemmen ofzo.
Blijkbaar een totaal andere groep die ik niet ken/zie.
Dat wel, maar dat zit 'm ook wel in haar manier van praten denk ik.quote:Op maandag 13 november 2023 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, vind haar niet lelijk ofzo, maar meer dat je kan raden van welke partij ze is zeg maar.
Nu zeg je gewoon exact hetzelfde, maar in bedekte termenquote:Op maandag 13 november 2023 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, vind haar niet lelijk ofzo, maar meer dat je kan raden van welke partij ze is zeg maar.
Pietro Porvistaquote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me een onnodig kritische vraag en ik zou graag zien dat we, ook met het oog op de aanstaande verkiezingen, weer verder van de inhoud gaan staan en ons concentreren op de minstens even valide onderbuikgevoelens.
Het heeft Ancilla Tilla uiteindelijk niet genoeg geholpenquote:Op maandag 13 november 2023 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me verder niet uitmaken hoe degene die ik stem er uitziet. Maar ik denk dat Nederland best zo oppervlakkig is dat dat zelfs bij de CU meespeelt.
Ze is ook stomdronken. Alleen drinkt ze gewoon wat subtieler dan jij, Lambiekske.quote:Op maandag 13 november 2023 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu zeg je gewoon exact hetzelfde, maar in bedekte termen
Ja ik zou zeggen, misschien kan je er wat van leren!quote:Op maandag 13 november 2023 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu zeg je gewoon exact hetzelfde, maar in bedekte termen
Als ik misschien even mag uitpraten? Dat lijkt me wel zo netjes als jij even het fatsoen toont om mij de gelegenheid te geven mijn punt af te maken. Maar ik zal je tegenhouden hoor!quote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me een onnodig kritische vraag en ik zou graag zien dat we, ook met het oog op de aanstaande verkiezingen, weer verder van de inhoud gaan staan en ons concentreren op de minstens even valide onderbuikgevoelens.
Ach doe normaalquote:Op maandag 13 november 2023 23:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik misschien even mag uitpraten? Dat lijkt me wel zo netjes als jij even het fatsoen toont om mij de gelegenheid te geven mijn punt af te maken. Maar ik zal je tegenhouden hoor!
Ja en dan straks nog dik winnen ookquote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een gevalletje Unicorn 3e op het ESF. Wie zijn die mensen.gif
Ik merk ook niet echt dat die partij leeft, anders dan dat de media erg enthousiast zijn.
Nu kwam JP Balkenende ook ooit wel redelijk uit het niets. Dus misschien is het de zwijgende meerderheid die zich nog steeds niet laat horen.quote:Op maandag 13 november 2023 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en dan straks nog dik winnen ookheel apart en inderdaad leeft online ook niet heel erg, wat je bij BBB en daarvoor bij Baudet wel zag.
Misschien voor een deel, maar het was ook meer dan datquote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Je leeft gewoon in een boerenbubbel Em!
Tjongejonge doe zelf normaal!quote:
Nou, ja, inhoudelijk vind ik niets mis met Mirjam, maar ze is in haar voorkomen, haar doen en laten zo... gereformeerdquote:Op maandag 13 november 2023 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die was dan ook dé man achter de Krokettenmotie, dus niet gek dat mensen op hem stemmen!quote:Op maandag 13 november 2023 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu kwam JP Balkenende ook ooit wel redelijk uit het niets. Dus misschien is het de zwijgende meerderheid die zich nog steeds niet laat horen.
Ja nou ik heb wel 10 keer liever dit hoor, geloof ik. Als die stemmen dan toch ergens heen moeten dan beter dit dan een Baudet/Wilders/Premier Mona Keijzer.quote:Op maandag 13 november 2023 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
Oh over NSC en Pieter Omtzigt hoor ik juist dan wel weer redelijk wat in mijn omgeving. Denk ook dat misschien toch een iets ander publiek is dan de fanatieke boerenaanhangers of wappies van eerder. Wel opzoek naar een tegenstem, maar niet zulke onredelijke mensen.
Vorig jaar zag ik genoeg vlaggen ondersteboven hangen op weg maar de Zwarte Crossquote:Op maandag 13 november 2023 23:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien voor een deel, maar het was ook meer dan datals je met de trein naar Amsterdam ging bijvoorbeeld was het langs het spoor ook gewoon één stroom aan reclame, kilometers lang.
Bijzonder. Maar die lijn loopt via Flevoland neem ik aan? Ik kan me voorstellen dat in Lelystad en Almere bovengemiddeld veel kiezers van de toch ietwat populistischere partijen wonen?quote:Op maandag 13 november 2023 23:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien voor een deel, maar het was ook meer dan datals je met de trein naar Amsterdam ging bijvoorbeeld was het langs het spoor ook gewoon één stroom aan reclame, kilometers lang.
Mona Keijzer, het halve land heeft daar toch zeer smakelijk om gelachen. De suggestie van BBB dat ze premier zou moeten worden, dat alleen al.quote:Op maandag 13 november 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja nou ik heb wel 10 keer liever dit hoor, geloof ik. Als die stemmen dan toch ergens heen moeten dan beter dit dan een Baudet/Wilders/Premier Mona Keijzer.
Ja oké. Ze droeg wel mooie hoge hakken in de video die ik zag, da's dan wel weer heel wat.quote:Op maandag 13 november 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, ja, inhoudelijk vind ik niets mis met Mirjam, maar ze is in haar voorkomen, haar doen en laten zo... gereformeerd
En toch vraag ik me af.. wat als Omtzigt geen partij was begonnen? Was de media dan nu ook nog bezig met de hele BBB-hype? Want dan was het misschien nog wel gebeurd ook?quote:Op maandag 13 november 2023 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mona Keijzer, het halve land heeft daar toch zeer smakelijk om gelachen. De suggestie van BBB dat ze premier zou moeten worden, dat alleen al.
Ja klopt en natuurlijk zijn de weilanden ook van boeren vaakquote:Op maandag 13 november 2023 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijzonder. Maar die lijn loopt via Flevoland neem ik aan? Ik kan me voorstellen dat in Lelystad en Almere bovengemiddeld veel kiezers van de toch ietwat populistischere partijen wonen?
Hoe was de Efteling? Ik was van plan weer eens te gaan, maar heb dat toch even uitgesteld tot Joris en de Draak weer open isquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Viel mij afgelopen vrijdag in de auto (op weg naar de Efteling) wel op dat je bij de boeren nog steeds wel veel BBB-vlaggen en -banners zag, maar er ontbrak wel iemand vrij consequent...
Hint:
[ afbeelding ]
Ah oké. Zal dan toch ook wel zijn omdat de BBB toch wel een beetje one-issue is en dat scoort vaak effectiever, op de korte termijn althans.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja klopt en natuurlijk zijn de weilanden ook van boeren vaakmaar het was toch extreem, nog nooit gezien. Al kregen ze geloof ik van een paar bedrijven ook gratis vlaggen enzo, dus misschien was het daarom ook veel meer dan normaal.
Toch is het reclame-vertoon minder dan normaal volgens mij. Wij waren anderhalve week terug op weg naar Sevenum (want deze SC houdt niet alleen van kroketten, maar ook van pretparken), en daar was hoofdzakelijk reclame voor een vrouw van de VVD die daar in de buurt woonde en verder niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Viel mij afgelopen vrijdag in de auto (op weg naar de Efteling) wel op dat je bij de boeren nog steeds wel veel BBB-vlaggen en -banners zag, maar er ontbrak wel iemand vrij consequent...
Hint:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af.. wat als Omtzigt geen partij was begonnen? Was de media dan nu ook nog bezig met de hele BBB-hype? Want dan was het misschien nog wel gebeurd ook?
Dat is maar de vraag. En ondanks dat ik niet op Pieter zal stemmen ben ik toch zeer blij dat ie meedoet, juist daarom.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af.. wat als Omtzigt geen partij was begonnen? Was de media dan nu ook nog bezig met de hele BBB-hype? Want dan was het misschien nog wel gebeurd ook?
Caroline is toch iets te licht, lijkt me. Ik vermoed dat het dan een tweestrijd Frans-Dilan was geworden, met een grotere PVV erachter.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zekerquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Dat is maar de vraag. En ondanks dat ik niet op Pieter zal stemmen ben ik toch zeer blij dat ie meedoet, juist daarom.
Top! Lekker rustig, alleen bij Symbolica stond de hele dag een rij van 30 à 40 minuten, daar rijden ze nu al een tijdje met een bizar lage capaciteit (heb in de wandelgangen wel wat dingen vernomen hoe dat komt, maar dat zijn geruchten).quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe was de Efteling? Ik was van plan weer eens te gaan, maar heb dat toch even uitgesteld tot Joris en de Draak weer open is
Ik vind het ook maar een matige campagne alles bij elkaar, het leeft niet echt heb ik het idee. Merk zelf ook dat ik niet zo fanatiek de debatten aan het volgen ben als ik normaal doequote:Op dinsdag 14 november 2023 00:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is het reclame-vertoon minder dan normaal volgens mij. Wij waren anderhalve week terug op weg naar Sevenum (want deze SC houdt niet alleen van kroketten, maar ook van pretparken), en daar was hoofdzakelijk reclame voor een vrouw van de VVD die daar in de buurt woonde en verder niet zo heel veel.
Klinkt uitstekend! Doe Pjotr en Natascha de groetenquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Top! Lekker rustig, alleen bij Symbolica stond de hele dag een rij van 30 à 40 minuten, daar rijden ze nu al een tijdje met een bizar lage capaciteit (heb in de wandelgangen wel wat dingen vernomen hoe dat komt, maar dat zijn geruchten).
Alle nieuwigheden die ik nog niet had gedaan nu wel van m’n lijstje af kunnen strepen, lekker veel wezen snacken, uiteindelijk praktisch de hele dag droog. Was weer fijn!
Over twee weken heb ik een lang weekend Europa-Park achter de rug, dus daar gaan we nu naar uitkijken
Ik ben begonnen aan 1 debat en dat heb ik niet uitgekeken. Best weinig voor een verkiezing die maar een week weg isquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een matige campagne alles bij elkaar, het leeft niet echt heb ik het idee. Merk zelf ook dat ik niet zo fanatiek de debatten aan het volgen ben als ik normaal doe
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
Oké mooi geweest, hup naar bed allemaal!
Ik zorg er wel voor dat de rest ook geen oog dicht doet, komen ze vanzelf wel terug.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij wel maar de anderen niet. Snap je toch wel!
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
Maar ik moet mijn tanden nog poetsen!quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
Ja dat is ook prima maar dan moeten jullie wel samen uitmaken wie van jullie wakker mag blijven. Als jij het bent, ook goed, maar dan moet Roger naar bed.quote:
Nou hup, als de wiedeweerga dan!quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ik moet mijn tanden nog poetsen!
Straks doe ik het meteen!quote:
Ik zie dat je Epiales weer eens volledig buiten beschouwing laat.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is ook prima maar dan moeten jullie wel samen uitmaken wie van jullie wakker mag blijven. Als jij het bent, ook goed, maar dan moet Roger naar bed.
Epiales hád ik al meegerekend. Dus het is jij en Epiales, of Billy en Epiales.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat je Epiales weer eens volledig buiten beschouwing laat.![]()
Valt me toch weer van je tegen, al is het niet geheel onverwacht.![]()
Daarbij kunnen Bill en wij prima allemaal wakker blijven.
Ook dit maken we zelf wel uitquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Epiales hád ik al meegerekend. Dus het is jij en Epiales, of Billy en Epiales.
Meegerekend, maar niet genoemd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Epiales hád ik al meegerekend. Dus het is jij en Epiales, of Billy en Epiales.
Epiales is een beetje als de keeper in buitenspelsituaties. Niemand houdt er rekening mee maar als de keeper opeens verdwijnt snapt niemand de hele regel meer.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meegerekend, maar niet genoemd.
Hij wil soms ook gewoon een beetje erkenning, dat is toch niet te veel gevraagd?
Jij en Epiales wel. Roger niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook dit maken we zelf wel uit
En dit idd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook dit maken we zelf wel uit
Wacht, heeft de keeper daar iets mee te maken dan?quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Epiales is een beetje als de keeper in buitenspelsituaties. Niemand houdt er rekening mee maar als de keeper opeens verdwijnt snapt niemand de hele regel meer.
Oi!quote:
In principe drie. Ik had mezelf namelijk ook meegerekend maar niet genoemd. Maar ík maak er dan weer geen drama van.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dit idd.
Alsof @:Strani ineens kan besluiten dat er maar twee personen/personages tegelijk wakker mogen zijn.
In principe wel. Maar dat weet hij zelf nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, heeft de keeper daar iets mee te maken dan?
Ja hoezo oiquote:
Jij moet jezelf ook wel meerekenen, aangezien niemand anders dat doet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe drie. Ik had mezelf namelijk ook meegerekend maar niet genoemd. Maar ík maak er dan weer geen drama van.
Oké. Dus dan zijn we het eens?quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij moet jezelf ook wel meerekenen, aangezien niemand anders dat doet.
Daarom had ik je ook al meegeteld, maar niet genoemd.
Alsof ík er invloed op heb wanneer hij ineens in de SC mee komt praten.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoezo oiIk heb Epiales weer helemaal overstuur in m'n DM omdat jij 'm niet in de SC laat praten
We zijn het niet geheel oneens, maar dat wil nog niet zeggen dat we het eens zijn natuurlijk.quote:
Ik stel voor dat we het voor 70% eens zijn. Kan je daar mee leven?quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zijn het niet geheel oneens, maar dat wil nog niet zeggen dat we het eens zijn natuurlijk.
Nee, ik zou zelf eerder inzetten op een redelijk solide 61,5%, waarbij er 3,75 % bij zou komen indien jij het daar ook mee eens bent.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het voor 70% eens zijn. Kan je daar mee leven?
Mits het antwoord ja is, dan zijn we het eens over 70% dus dan komt er 5% bij.
Oké. Laten we het alles inclusief afmaken op 68.4%. Dan hebben we het nergens meer over.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik zou zelf eerder inzetten op een redelijk solide 61,5%, waarbij er 3,75 % bij zou komen indien jij het daar ook mee eens bent.
Daar valt wat mij betreft mee te leven.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Laten we het alles inclusief afmaken op 68.4%. Dan hebben we het nergens meer over.
Ja, het is allemaal wel enigszins uit de hand gelopen na die post over patatjes stoofvlees.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:59 schreef Strani het volgende:
Je zal toch maar morgenochtend met een slaaphoofd eens op FOK! komen kijken en dan dit allemaal zien.
Eigenlijk vond ik het daar al aardig misgaan!quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wel enigszins uit de hand gelopen na die post over patatjes stoofvlees.
Oh, dat was van vanochtend.quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:03 schreef Strani het volgende:
Nou ja, eigenlijk ging het vanaf hier al flink fout vandaag:
[..]
Nee dat kan niet. Dat is namelijk het antwoord op alles. Niet het begin van ellendequote:Op dinsdag 14 november 2023 01:03 schreef Strani het volgende:
Nou ja, eigenlijk ging het vanaf hier al flink fout vandaag:
[..]
https://www.culy.nl/recepten/kruidnoten-met-bacon-sinterklaas/quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:50 schreef Dotteke het volgende:
De tt trok mij. Spek kruidnootjes. Bestaan die echt?
Verhip ze bestaan echt. Ze verzinnen het ook wel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.culy.nl/recepten/kruidnoten-met-bacon-sinterklaas/
Ik word hier altijd zo nieuwsgierig vanquote:
Ik kom één avond niet in de SC en gelijk breekt de pleuris uitquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:59 schreef Strani het volgende:
Je zal toch maar morgenochtend met een slaaphoofd eens op FOK! komen kijken en dan dit allemaal zien.
Volgende keer toch @Strani maar weer aan de ketting leggen voordat je weggaat.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom één avond niet in de SC en gelijk breekt de pleuris uit
Jammer dat ik een goede rel heb gemistquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom één avond niet in de SC en gelijk breekt de pleuris uit
Update: hoor van m’n collega’s dat ie echt lekker isquote:Op maandag 13 november 2023 22:19 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb zojuist een kruidnotencake gebakken die ik morgen mee wil nemen naar kantoor en ik hoop zo dat ie een beetje gelukt is
Ohh wel kinkyquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer toch @:strani maar weer aan de ketting leggen voordat je weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |