Af en toe weer wel, maar nu heet ie Emilia Romagna. Zo heeft ook hetzelfde circuit de GP's van Luxemburg, Duitsland en Europa gehoudenquote:Op maandag 13 november 2023 20:23 schreef Strani het volgende:
Ik heb nu pas door dat er gaan F1-race op Imola meer is en blijkbaar is dat sinds 2006 al zo
Nou dat dacht ik even maar toen bedacht ik me dat Emilia Romagna nu die GP is, net zoals @H_T zegt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bedoelt dat @:Strani dat er geen GP meer is op Imola is sinds 2006
Er ligt ook nergens meer Raider in de winkelquote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik even maar toen bedacht ik me dat Emilia Romagna nu die GP is, net zoals @:H_T zegt.
Sinds 2020. Alleen de editie van dit jaar ging niet door vanwege overstromingen in dat gebied door vele regen.quote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik even maar toen bedacht ik me dat Emilia Romagna nu die GP is, net zoals @:H_T zegt.
Nou dat ís toch ook schandaligquote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er ligt ook nergens meer Raider in de winkel
Ja precies.quote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds 2020. Alleen de editie van dit jaar ging niet door vanwege overstromingen in dat gebied door vele regen.
Hier helaas geen Dirk supermarktquote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
De bolletje kruidnootjes zijn vanaf woensdag bij Dirk in de aanbieding!
Wat wil je met een F1 mod hier in deze SCquote:Op maandag 13 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
Verdomme, gaat het tóch weer over F1
Varkentjesbaan.quote:Op maandag 13 november 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat wil je met een F1 mod
De komende GP is in:
Weer hèquote:Op maandag 13 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
@Strani woedequote:Op maandag 13 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Favoriete vorm chocoladeletter?quote:Op maandag 13 november 2023 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weer hè![]()
Wat vind jij nou van het Nederlands Elftal?
Nog vakantieplannen?
McDonald’s of Burger King?
De W natuurlijk. Dat is immers de grootstequote:
Da's geen vorm hequote:
Een van de weinige redenen om droevig te zijn dat je geen Wopke heetquote:Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De W natuurlijk. Dat is immers de grootste![]()
Maar ik heet geen Wopke
Machtsmisbruik is hetquote:Op maandag 13 november 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat wil je met een F1 mod hier in deze SC
De komende GP is in:
#neverforgetquote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De M is toch net zo groot?quote:Op maandag 13 november 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De W natuurlijk. Dat is immers de grootste![]()
Maar ik heet geen Wopke
quote:Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef H_T het volgende:
Ik heb als cadeaus weer chocoladeletters gekocht met rare smaken bij Jamin. Nu nog even uitzoeken wie wit-Engelse drop krijgt en wie melk-hot dog
We hebben betere tijden gekend.quote:Op maandag 13 november 2023 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weer hè![]()
Wat vind jij nou van het Nederlands Elftal?
Nog vakantieplannen?
McDonald’s of Burger King?
IK heb nog wel een stickerboek met een Raider sticker erinquote:Op maandag 13 november 2023 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
W is brederquote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De M is toch net zo groot?
En ze bestaan ook echt die smakenquote:
Ik zoek ook al jaren naar chips van Smith'squote:Op maandag 13 november 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK heb nog wel een stickerboek met een Raider sticker erin
Dan zou ik Mopke hebben gehetenquote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De M is toch net zo groot?
Gewoon op Raider Love stemmen voor de Top 2000quote:Op maandag 13 november 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK heb nog wel een stickerboek met een Raider sticker erin
Jazekerquote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En ze bestaan ook echt die smaken
Alleen een like is niet genoegquote:Op maandag 13 november 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon op Raider Love stemmen voor de Top 2000
quote:Op maandag 13 november 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zouden ze dan hot dog water door de chocolade hebben gemengd ofzoquote:Op maandag 13 november 2023 20:55 schreef H_T het volgende:
Ik heb als cadeaus weer chocoladeletters gekocht met rare smaken bij Jamin. Nu nog even uitzoeken wie wit-Engelse drop krijgt en wie melk-hot dog
Dit.quote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Ik ben gewoon nog nooit bij de Burger King geweest
Die is een stuk beter dan Twix and Shout ja.quote:Op maandag 13 november 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe 3x in mijn leven, maar dan moest ik elke keer de provinciegrens overquote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Eerste date, Burger King. Afgesproken.quote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Past ook goed bij jequote:Op maandag 13 november 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste date, Burger King. Afgesproken.
Big King XXL neem ik dan, da's super romantisch.
Ben er op stations wel vaak langsgelopen, maar kom het verder niet zo vaak tegen. En blijkbaar dan nooit zin in een hamburger ofzoquote:Op maandag 13 november 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
Mijn dorp heeft beiden (Burger King en McDonalds) en hoewel ik eigenlijk vrijwel nooit naar ze toe ga, vind ik de burgers van Burger King wel aanzienlijker lekkerder
Maar ja, dan hebben we ook tientallen restaurantjes waar de burgers beter zijn en net zo duur en ze gewoon in een normale keuken worden gemaakt en naar je tafel worden gebracht.
Ik moet zeggen, ik had een grotere hamburger verwacht toen ik 'm opzochtquote:Op maandag 13 november 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste date, Burger King. Afgesproken.
Big King XXL neem ik dan, da's super romantisch.
quote:
Ik heb net m'n nieuwe roeimachine in elkaar gezet en getest en ik voelde me echt heel goed over mezelf en nou niet meerquote:
Ja lijkt me sowieso beter zoquote:Op maandag 13 november 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee het valt inderdaad wel mee. Anders zou ik het ook niet op kunnen denk ik.
Die ene augurk op de cheeseburger van de McDonalds is ook altijd mijn favorietquote:Op maandag 13 november 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Die roze saus is lekker en ik ben nogal een fan van augurk op de hamburger
Oh jaquote:Op maandag 13 november 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die ene augurk op de cheeseburger van de McDonalds is ook altijd mijn favoriet![]()
De mini apple pies die ze nu hebben zijn trouwens een aanrader
Hamburgers engquote:Op maandag 13 november 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaVolgens mij heb ik die ook wel eens gehad.
Vroegâh toen ik klein was en nog op de Veluwe woonde, gingen we heel af en toe naar de McDonald's op Utrecht Hoog Catharijne. Maar om de één of andere reden vond ik hamburgers toen nog eng dus dan kreeg ik wat anders. Nu vind ik het een heel gek idee dat we een uur op reis moesten om naar McDonald's te kunnen. Nu heb ik een sloot McDonalds en Burger Kings binnen 10km.
Hoog Catharijne is tegenwoordig serieus oke.quote:Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu wat foto's van Hoog Catharijne en jeetje wat is dat veranderd. Het is niet meer het drugsverslaafdenparadijs dat ik me herinner.
Ik zie het! Gelukkig maar. In mijn herinnering veranderde het vroeger rond een uur of zes al in een hele ongure plek.quote:Op maandag 13 november 2023 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is tegenwoordig serieus oke.
Ja dat dacht ik laatst ook. Bestel je wat simpels zit je zelfs al snel boven de 10 euro. Is weleens anders geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind McDonald's voor mijn idee vooral behoorlijk duur geworden. Vroeger was het een heel goedkope plek om te eten, tegenwoordig valt dat wel mee heb ik het idee. En dat ligt naar mijn idee niet alleen aan inflatie.
Heb er wel docu's over gezien. Best wel knap hoe ze dat probleem met de junks op een menswaardige manier hebben weten op te lossen.quote:Op maandag 13 november 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het! Gelukkig maar. In mijn herinnering veranderde het vroeger rond een uur of zes al in een hele ongure plek.
Mooi dat je dit nog weet, ondanks al de drugs.quote:Op maandag 13 november 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het! Gelukkig maar. In mijn herinnering veranderde het vroeger rond een uur of zes al in een hele ongure plek.
Kom je er nu nog eens achter dat je ouders je gewoon in de normale snackbar hadden gezet terwijl zij bij de McDonalds zaten.quote:Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een kroket of zoWel een milkshake natuurlijk
Hoe dan eigenlijk?quote:Op maandag 13 november 2023 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb er wel docu's over gezien. Best wel knap hoe ze dat probleem met de junks op een menswaardige manier hebben weten op te lossen.
Het scheelt dat ik al vóór m'n tiende ben gestopt met die troep, dus de schade is relatief beperkt geblevenquote:Op maandag 13 november 2023 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi dat je dit nog weet, ondanks al de drugs.
Helaas zijn ook wat aparte en obscure zaakjes weg en ingewisseld voor ketens die je overal hebt. Die vage zaakjes hadden wel watquote:Op maandag 13 november 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nietquote:Op maandag 13 november 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kom je er nu nog eens achter dat je ouders je gewoon in de normale snackbar hadden gezet terwijl zij bij de McDonalds zaten.
Dat is het sowieso wel met winkelcentra, het is allemaal één pot nat. Daarom koop ik alleen op Amazon, om al die multinational ketens kapót te maken.quote:Op maandag 13 november 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas zijn ook wat aparte en obscure zaakjes weg en ingewisseld voor ketens die je overal hebt. Die vage zaakjes hadden wel wat
Ik hoor het alweer, de conclusie is dat jij erg oud bent!quote:Op maandag 13 november 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
NietZe hadden ook echte McDonald's saus, dat je mayonaise en mosterd kreeg en die zelf mocht mengen, dus écht McDonalds
Door in stad kleine gebruiksruimtes te creëren, en daarmee begonnen de situatie onder controle te krijgen. Vervolgens door de stad heen meerdere opvangplekken te maken waar die mensen terecht kunnen. Onder begeleiding werken, zorg krijgen.quote:
quote:Van crimineel naar patiënt
Naarmate de jaren negentig vorderen, groeit steeds meer het besef dat in Nederland iets moet veranderen om de overlast door de grote aantallen verslaafde daklozen te verminderen. De gangbare aanpak is dan nog: eerst afkicken, dan pas hulp. Ondertussen focust de verslavingszorg op afkicken door geheelonthouding, maar veel gebruikers vallen na behandeling terug in hun oude patroon of zijn ‘ongemotiveerd’.
https://www.anderetijden.(...)-van-Hoog-Catharijnequote:Huiskamers en hostels
Initiatieven van betrokken burgers zetten na de eeuwwisseling de toon voor de nieuwe aanpak van verslaafde daklozen. Verloederde, rondzwervende verslaafden krijgen via ‘huiskamerprojecten’ een maaltijd, douche, medische hulp en schone naalden aangeboden. Ook krijgen ze hulp bij het aanvragen van een uitkering of de zoektocht naar een woning.
Op basis van de succesvolle huiskamerprojecten neemt de gemeente Utrecht als eerste de stap om verslaafde daklozen op te vangen in hostels verspreid door de hele stad. Ze gaan daar begeleid wonen en werken. Omwonende burgers protesteren flink, maar de gemeente zet door. Het aantal daklozen neemt in een rap tempo af en de overlast blijkt achteraf flink mee te vallen.
En je mocht ook meehelpen met de patat in de frituur te doen. En daarna ging je dan naar de woonkamer van de McDonald's met je eten en ging je TV kijken terwijl je at. En daarna naar bed.quote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, de conclusie is dat jij erg oud bent!
Oh ja die's lekker, ik was in die van Alicante eerder dit jaar. En de patat daar kwam uit Flevoland, dat melden ze dan ook echt op een bordje in het restaurant. Is dat in Nederland ook zo?quote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was vorige week nog bij de Five Guys in Utrecht. Vrij dure toko voor een hamburgertent, maar boh, wel lekker, hoor
Goed zegquote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Door in stad kleine gebruiksruimtes te creëren, en daarmee begonnen de situatie onder controle te krijgen. Vervolgens door de stad heen meerdere opvangplekken te maken waar die mensen terecht kunnen. Onder begeleiding werken, zorg krijgen.
[..]
[..]
https://www.anderetijden.(...)-van-Hoog-Catharijne
Nu klinkt dit best logisch, kennelijk destijds nog niet.
quote:Op maandag 13 november 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja die's lekker, ik was in die van Alicante eerder dit jaar. En de patat daar kwam uit Flevoland, dat melden ze dan ook echt op een bordje in het restaurant. Is dat in Nederland ook zo?
Ahaquote:Op maandag 13 november 2023 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Elke Five Guys die ik heb bezocht (dat is verder alleen die bij Disneyland Parijs) had Nederlandse patat
Wacht wát?quote:Op maandag 13 november 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
NietZe hadden ook echte McDonald's saus, dat je mayonaise en mosterd kreeg en die zelf mocht mengen, dus écht McDonalds
Five Guys is goeiequote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was vorige week nog bij de Five Guys in Utrecht. Vrij dure toko voor een hamburgertent, maar boh, wel lekker, hoor
Ik neem bij McDonald's nooit die gele mayonaise maar altijd ketchup bij m'n frietquote:Op maandag 13 november 2023 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoorZe hadden gewoon die typische McDonald's-saus.
Cinco hombres lijkt me wel een prima naam voor een tapasrestaurantquote:Op maandag 13 november 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha
Ik was daar met een Amerikaanse waar ik even wat mee had en die wilde per se naar Five Guys want ze, en ik citeer: "hadn't even had five guys yet" sinds ze naar Spanje kwam. Ik schrok toch even
Ohquote:Op maandag 13 november 2023 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik neem bij McDonald's nooit die gele mayonaise maar altijd ketchup bij m'n friet
En de zoetzuur is ook echt goed wel
Maar ik vind friet sowieso niet zo heel lekker eigenlijkquote:Op maandag 13 november 2023 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk vind sowieso alleen ketchup bij m'n patat helemaal niet lekker. Er moet echt iets van mayo bij.
Jahaaa Strani, ik weet al dat ik dit ga verliezen hoorquote:Op maandag 13 november 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een poll waard eigenlijk:
[poll=6355]
Kleine verbetering, verder eens met deze post.quote:Op maandag 13 november 2023 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
Mensen die geen mayo nemen bij de friet patat.
Nee oké, dan is het goed.quote:Op maandag 13 november 2023 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jahaaa Strani, ik weet al dat ik dit ga verliezen hoor
En dan natuurlijk wel mayonaise met citroen.quote:Op maandag 13 november 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een poll waard eigenlijk:
[poll=6355]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |