SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Fuck the EBU.
Zo traumatisch was het schijnbaar niet als je er niets meer van kan herinneren.quote:
@Moira heeft blijkbaar een selectief geheugen. Het sjoelen weet ze nog wel maar hoe jij eruit ziet niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo traumatisch was het schijnbaar niet als je er niets meer van kan herinneren.
Ik kan me denk ik zo nog een stuk of 10 van die lijst voor de geest halen, alleen omdat ik ze vaker dan 2x heb gezienquote:
Voor hen he, niet voor mij, om redenen die ook in dat topic worden beschrevenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo traumatisch was het schijnbaar niet als je er niets meer van kan herinneren.
Jij en Greys waren erg blij om mij te zien, omdat het lange tijd onzeker was of ik wel ging komen. Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan me denk ik zo nog een stuk of 10 van die lijst voor de geest halen, alleen omdat ik ze vaker dan 2x heb gezienMaar de rest zal allemaal een 'oh ja' zijn
[..]
Voor hen he, niet voor mij, om redenen die ook in dat topic worden beschreven(sjoelen = rammen)
Ik heb ook zo vaak gesjoeld dat ik me individuele sjoelsessies echt niet meer kan herinneren hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira heeft blijkbaar een selectief geheugen. Het sjoelen weet ze nog wel maar hoe jij eruit ziet niet meer.
Wel grappig, door de nieuwe naam-in-url-policy kan ik het topic niet openen maar weet ik wel hoe het heet, klopt eigenlijk ook nietquote:
Oh grappig, je ziet het ook nog eens alleen als je de post quotequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel grappig, door de nieuwe naam-in-url-policy kan ik het topic niet openen maar weet ik wel hoe het heet, klopt eigenlijk ook niet
Ja ik zie ook een zinnetje naast jouw naam in de OP staan waar me wel wat van bij staat iddquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij en Greys waren erg blij om mij te zien, omdat het lange tijd onzeker was of ik wel ging komen. Dat weet ik nog wel
Dat moet vast niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh grappig, je ziet het ook nog eens alleen als je de post quote![]()
Ik zie alleen het cijferquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel grappig, door de nieuwe naam-in-url-policy kan ik het topic niet openen maar weet ik wel hoe het heet, klopt eigenlijk ook niet
Oh shit, zit FOK! zo zelf TT's te lekken van crewtopicsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik zie ook een zinnetje naast jouw naam in de OP staan waar me wel wat van bij staat idd
Ja er lijkt een scriptje ofzo op te staan dat je het niet ziet in een post, maar als je de post quote zie je het welquote:
Oh my god dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet mensen ook vaak meerdere keren zien voordat ik ze onthoud. En dan nog kan ik na een uur denken 'heej, was jij ook niet op die meet ooit?'Aan collega's stel ik me gerust ook vaker voor.
De sjoelbakken moesten na elke meet inderdaad vervangen worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan me denk ik zo nog een stuk of 10 van die lijst voor de geest halen, alleen omdat ik ze vaker dan 2x heb gezienMaar de rest zal allemaal een 'oh ja' zijn
[..]
Voor hen he, niet voor mij, om redenen die ook in dat topic worden beschreven(sjoelen = rammen)
Moira niet op Facebook hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me ook niet echt meer voor de geest halen hoe moira eruit ziet. Zit wel wat in.
Haha ja gelukkig was dit niet het grote "hoe pesten we @Strani van fok! af" topicquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh shit, zit FOK! zo zelf TT's te lekken van crewtopics
Ik was laatst ook aan het twijfelen wie ik allemaal gemeet hadquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet mensen ook vaak meerdere keren zien voordat ik ze onthoud. En dan nog kan ik na een uur denken 'heej, was jij ook niet op die meet ooit?'Aan collega's stel ik me gerust ook vaker voor.
Ja ik meestal ook, behalve toen ik hem wilde quoten om een flauw grapje te makenquote:
Blonde krullen!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me ook niet echt meer voor de geest halen hoe moira eruit ziet. Zit wel wat in.
Sorry, misschien dat dit heel bot overkomt, maar waarom heb je dat niet gewoon meteen gedaan?quote:
En anders zou haar dat vast heel goed staan en hebben we het dáárom onthoudenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij, dus we gaan het gewoon daarbij houden
Snapjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Pienjoooooquote:
Omdat ik vanmiddag op mijn werk zat. En van tevoren wist ik niet hoe hard de kaartjes zouden gaan en wie er allemaal bij zouden zijn. Hoe dan ook, hij is nu aangemaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry, misschien dat dit heel bot overkomt, maar waarom heb je dat niet gewoon meteen gedaan?
Haha jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was laatst ook aan het twijfelen wie ik allemaal gemeet had![]()
Jij was mee jeu de boulen toch??
O nee het was geen verwijt hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag op mijn werk zat. En van tevoren wist ik niet hoe hard de kaartjes zouden gaan en wie er allemaal bij zouden zijn. Hoe dan ook, hij is nu aangemaakt.
Ja leuk dacht ik alquote:
En de directe kalmte wanneer dat steentje dan eindelijk in de juiste drie ging, "Goed zo, trots op jou."quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb ook zo vaak gesjoeld dat ik me individuele sjoelsessies echt niet meer kan herinneren hoor
Enige terugkerende wetenschap is @:Greys in giraffepositie met een vissenkom ernaast en sparerib-fondue vooraf
En dat er geramd en gevingerd wordt en dat het IN DE DRIE MOET!! NEE DIE ANDERE DRIE!!11
Maar echt ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En de directe kalmte wanneer dat steentje dan eindelijk in de juiste drie ging, "Goed zo, trots op jou."
Jij was altijd stevig aan het cheerleadenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb ook zo vaak gesjoeld dat ik me individuele sjoelsessies echt niet meer kan herinneren hoor
Enige terugkerende wetenschap is @:Greys in giraffepositie met een vissenkom ernaast en sparerib-fondue vooraf
En dat er geramd en gevingerd wordt en dat het IN DE DRIE MOET!! NEE DIE ANDERE DRIE!!11
Er is ooit iemand boos op me geworden toen ik me voor de tweede keer voorstelde. Ik was niet zeker of ik hem eerder had gezien, dus leek me dit netjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:48 schreef egeltje1985 het volgende:
With the fishes?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is ooit iemand boos op me geworden toen ik me voor de tweede keer voorstelde. Ik was niet zeker of ik hem eerder had gezien, dus leek me dit netjes.
Anyway, die kerel is dood nu.
Ceased to be, gone to meet its maker, pushing up the daisies, maar niet in het water gegooidquote:
Hebben wij eens gemeet of zo'n sjoelgebeuren? Staat me bij van wel...quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hebben wij eens gemeet of zo'n sjoelgebeuren? Staat me bij van wel...
De tweede keer dat we elkaar zagen, stelde je je ook voor en keek ik een beetje verbouwereerd. Ik zei toen dat we elkaar al kenden en kreeg het gevoel dat je je een beetje schuldig voelde, ook al was dat niet nodig. Nu weet ik waar dat vandaan komtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is ooit iemand boos op me geworden toen ik me voor de tweede keer voorstelde. Ik was niet zeker of ik hem eerder had gezien, dus leek me dit netjes.
Anyway, die kerel is dood nu.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]Alleen een keer met FOK!sport en ABO gemeet
Oh. Dan haal ik nu dingen door elkaar denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik zie dubbelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Oh. Dan haal ik nu dingen door elkaar denk ik.
Die eerste was een legendarische meet natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Klopt! Toen ik je stem hoorde kwam het besefquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De tweede keer dat we elkaar zagen, stelde je je ook voor en keek ik een beetje verbouwereerd. Ik zei toen dat we elkaar al kenden en kreeg het gevoel dat je je een beetje schuldig voelde, ook al was dat niet nodig. Nu weet ik waar dat vandaan komt
Als jij dus H_T's stelregel had gebruikt, dan had die dus niet meer geleefdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De tweede keer dat we elkaar zagen, stelde je je ook voor en keek ik een beetje verbouwereerd. Ik zei toen dat we elkaar al kenden en kreeg het gevoel dat je je een beetje schuldig voelde, ook al was dat niet nodig. Nu weet ik waar dat vandaan komt
'Toen ik je stem hoorde' was toch wat minder pakkend geweest voor het liedje van Antonie Kamerling.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Klopt! Toen ik je stem hoorde kwam het besef
Als ik Bill op zicht had herkend was er niets aan de hand geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Toen ik je stem hoorde' was toch wat minder pakkend geweest voor het liedje van Antonie Kamerling.
Wel als je je dan alsnog een tweede keer had voorgesteld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik Bill op zicht had herkend was er niets aan de hand geweest
Sta je toevallig onder de douche?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
Het regent hier weer eens voor de verandering.
Zonnestralen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
Het regent hier weer eens voor de verandering.
Die zijn bij deze nu gecanceld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:30 schreef H_T het volgende:
Ik ga vandaag naar Groningen met de trein. Ik hoop dat verder niemand reisplannen heeft.
Geen idee. Die bestonden denk ik nog in de tijd van Acda & De Munnik.quote:
Nou, hier zijn die volgens mij niet of nooit geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Die bestonden denk ik nog in de tijd van Acda & De Munnik.
Dan moet je maar snel er doorheen. Dus Ren Freddy Ren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, hier zijn die volgens mij niet of nooit geweest.
Komst du in Grunn?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:30 schreef H_T het volgende:
Ik ga vandaag naar Groningen met de trein. Ik hoop dat verder niemand reisplannen heeft.
Ik moet nog 31 dagen voordat ik daar ben.quote:
Als je even zwaait als je Assen passeert, keur ik het goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:30 schreef H_T het volgende:
Ik ook, we lopen achter.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog 31 dagen voordat ik daar ben.
Dat kan ook.quote:
Ja, is best frisjes buitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is juni, maar nog steeds herfst.
14 graden hier , gevoelstemperatuur slechts 8.quote:
Ik ben er! Ik zag ook dat die gewiekste Groningers een borrelcafé hebben. Een café om te borrelen, hoe komen ze erop?quote:
Dat zijn altijd van die revolutionaire ideeën, onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er! Ik zag ook dat die gewiekste Groningers een borrelcafé hebben. Een café om te borrelen, hoe komen ze erop?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die revolutionaire ideeën, onvoorstelbaar.
Zo zag ik een tijdje terug ergens een koffiehuis waar je koffie kon drinken.
Ze zijn wel wakker in Grunnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er! Ik zag ook dat die gewiekste Groningers een borrelcafé hebben. Een café om te borrelen, hoe komen ze erop?
Nee, gewoon aan een plein.quote:
Wie bin wel wakker in ons koppiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik blijf thuis dus ik kan je helaas geen rondleiding geven door de stadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zal niet bij een rotonde zijn geweest, want dan was je er wel weer voorbij gereden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon aan een plein.
Wel een gemiste kans.
Ja. En ook de komende twee weken wordt het niet extreem veel beter. Wel wat hogere temperatuur met negentien graden, maar nog steeds niet per se veel zon.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is juni, maar nog steeds herfst.
Nou zo lukt dat anders heel aardigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja gelukkig was dit niet het grote "hoe pesten we @:strani van fok! af" topic
Geen idee waar je het over hebt, er was daar helemaal geen rotonde, ik erken dat niet als rotonde.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal niet bij een rotonde zijn geweest, want dan was je er wel weer voorbij gereden.
Ik sowieso nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:35 schreef Em31 het volgende:
Ik neem aan dat niemand hier vanavond voor Real Madrid juicht.
Een vriendin trad op bij de heropening van de Grote Markt, dus ben ik als verrassing daar gaan kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat heb je voor leuks gedaan in Groningen vandaag?
Ik wist niet eens dat er een heropening wasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Een vriendin trad op bij de heropening van de Grote Markt, dus ben ik als verrassing daar gaan kijkenGelukkig vond ze het leuk. Daarna nog wat door de stad gelopen (ze had al andere afspraken, wat viel te verwachten) maar omdat ik niet echt plannen had verder heb ik langer in de trein gezeten dan dat ik in Groningen ben geweest
Leuk dat je langsging om haar te verrassen! Ook al was de treinreis langer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Een vriendin trad op bij de heropening van de Grote Markt, dus ben ik als verrassing daar gaan kijkenGelukkig vond ze het leuk. Daarna nog wat door de stad gelopen (ze had al andere afspraken, wat viel te verwachten) maar omdat ik niet echt plannen had verder heb ik langer in de trein gezeten dan dat ik in Groningen ben geweest
Ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:35 schreef Em31 het volgende:
Ik neem aan dat niemand hier vanavond voor Real Madrid juicht.
Preciesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk dat je langsging om haar te verrassen! Ook al was de treinreis langer.En even rondlopen in Groningen is altijd leuk gelukkig.
Die was er! Je kon ook bij Vindicat binnen kijken. Waar het aan de begin van de middag nog altijd naar bier rook en de vloeren nat waren. Bij de wc's hadden ze een soort rare extra hoge gootsteen, waarvan ik vermoed dat die er speciaal is om in te kotsenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een heropening was
Ohquote:
Het ziet er zeker leuk uitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh![]()
Groningen is vast een hele mooie stad maar eigenlijk iets te ver weg.
ik ben er ook nog nooit geweest
Wtfquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet wie er wel was gisteren?
[ x ]
En jullie moeten niet zo zeuren over die aardbevingen
Zijn we er (bijna) toch weer ingetuind!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Redefine het volgende:
Griekspoor geeft twee breaks voorsprong weg in de vijfde set
Hopelijk wint die alsnog. Anders is het wel heel erg zonde.
Nou vind ik ongeveer niks aan de hand nogal een aparte combinatie van woorden. Maar als je zegt dat er niks aan de hand is en daarna tien dingen opnoemt (scheuren in je wand, je huis is ingestort) sta je toch ook niet heel sterkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Ik kan hier veel over zeggen maar dat hij in de tweede kamer/politiek zit vind ik echt een kwalijke zaak.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Zeker. Vooral ook doordat die dit soort dingen ook doodleuk in de kamer zegt. Waarbij hij er ook nog eens een belediginkje hier en een bedreiginkje daar tussendoor gooit...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan hier veel over zeggen maar dat hij in de tweede kamer/politiek zit vind ik echt een kwalijke zaak.
En dan kijkt het nieuwe kabinet naar FvD voor een meerderheid in de eerste kamer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Zou mij echt niet verbazen als die aan de drugs zit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:24 schreef Redefine het volgende:
Bij Baudet denk ik elke keer weer, hoeveel verwarder kan die spreken voordat iemand denkt, gaat het wel goed met je jongen? Maar als je dan dit geratel weer hoort
Jammer dat er jaren is bezuindigd op psychiatrische inrichtingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:24 schreef Redefine het volgende:
Bij Baudet denk ik elke keer weer, hoeveel verwarder kan die spreken voordat iemand denkt, gaat het wel goed met je jongen? Maar als je dan dit geratel weer hoort
Ik mag het hopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij echt niet verbazen als die aan de drugs zit.
Als je zijn kop ziet en zijn ogen. Zou het mij niet eens verbazen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij echt niet verbazen als die aan de drugs zit.
Vrij bizar. Al lijkt het, als ik het zo lees, dat de enige normale FvD'ers in de eerste Kamer zitten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan kijkt het nieuwe kabinet naar FvD voor een meerderheid in de eerste kamer.
Nieuw kabinet kijkt naar FvD voor meerderheid in Eerste Kamer
Het is heel erg zonde geworden. Helaas.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:04 schreef Redefine het volgende:
Griekspoor geeft twee breaks voorsprong weg in de vijfde set
Hopelijk wint die alsnog. Anders is het wel heel erg zonde.
Die hadden inmiddels wel weer vol gezeten met de Baudets en Van Meijeringens van deze wereld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat er jaren is bezuindigd op psychiatrische inrichtingen.
Tennis kan zo frustrerend zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is heel erg zonde geworden. Helaas.
Zeker ja. Dacht eigenlijk dat het na die 5 - 4 wel gedaan was, maar toen pakte die nog wel zijn games.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is heel erg zonde geworden. Helaas.
Dat klinkt niet zo goed, vooral dat klopperig, zelfs niet als het wat ontstoken is daar. Misschien toch met water eraf halen en kijken wat er gebeurt als je het ergens anders op je huid smeert waar het rustiger is, of het daar dan ook gebeurt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:47 schreef Meke het volgende:
Even m'n skincareguru's @:arizona en @:guanabana taggen hoor.
De huid onder m'n ogen was heel schraal en gevoelig door hooikoortsOok rood de laatste tijd, waardoor het leek alsof ik fikse wallen had
Ik net een oogcrème gekocht, maar nu is het rood en klopperig. Het voelt wel zacht, dat dan weer wel
Kan dit eraan liggen dat m'n huid nog moet wennen dat het weer eens verzorgd wordt in plaats van continu zoute tranen erop?
![]()
Het is deze: https://www.etos.nl/produ(...)15-ml-120505804.html
Ja ik had het er sowieso al afgehaald voor de zekerheidquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo goed, vooral dat klopperig, zelfs niet als het wat ontstoken is daar. Misschien toch met water eraf halen en kijken wat er gebeurt als je het ergens anders op je huid smeert waar het rustiger is, of het daar dan ook gebeurt.
YEAH YEAAAAAHquote:
Ik heb Marco van Basten (meneer Sjors lijkt er een beetje opquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
Theo Janssen, Wesley Sneijder, Boskamp, hoog niveau deze voorbeschouwing.
Hoorde ik nou goed dat al het Europese voetbal volgend jaar alleen op Ziggo Sport is?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb Marco van Basten (meneer Sjors lijkt er een beetje op) en hoe heet-ie ook alweer
Echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Een Nederlander in de basis bij de Champions League finale, dat is een goed teken op weg naar het EK. Dan weet je tenminste dat die in vorm is.
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoorde ik nou goed dat al het Europese voetbal volgend jaar alleen op Ziggo Sport is?
Het is nog een geluk dat bij het voetbal de mensen die het veld op komen dit doen om ergens aandacht aan te geven of zelf de aandacht te willen trekken. Maar je moet er toch niet aan denken dat er iemand eens echt kwaad in de zin heeft, die kan gewoon zijn gang gaan, want stewards zijn er nietquote:
Laat ik nou Ziggo Sport Totaal hebbenquote:
Ja ik heb Delta en kan dat niet zomaar veranderen, kan dat wel gewoon erbij nemen maarja leuk is anders om daar ook weer extra voor te moeten betalen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Laat ik nou Ziggo Sport Totaal hebben
Ja kan eigenlijk echt niet, volgens mij heeft het nog nooit zo lang geduurd. Je hebt maar één gek nodig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog een geluk dat bij het voetbal de mensen die het veld op komen dit doen om ergens aandacht aan te geven of zelf de aandacht te willen trekken. Maar je moet er toch niet aan denken dat er iemand eens echt kwaad in de zin heeft, die kan gewoon zijn gang gaan, want stewards zijn er niet
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik bedenk me dat mijn ouders wel Ziggo hebben, dan kan ik wel via Ziggo Go kijken.
Oké niets aan de hand.
Het moet ook gratis kunnen. Maar dan moet je de app downloaden (ervan uitgaande dat je een smart tv hebt) en je speciaal registeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik heb Delta en kan dat niet zomaar veranderen, kan dat wel gewoon erbij nemen maarja leuk is anders om daar ook weer extra voor te moeten betalen.
Heb je een tienjarig contract?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik heb Delta en kan dat niet zomaar veranderen, kan dat wel gewoon erbij nemen maarja leuk is anders om daar ook weer extra voor te moeten betalen.
Ik ken hem niet zo goed, is het echt een onbegrijpelijke keuze? Zo komt het namelijk wel over nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Een Nederlander in de basis bij de Champions League finale, dat is een goed teken op weg naar het EK. Dan weet je tenminste dat die in vorm is.
Zolang als nu, kan ik mij niet herinneren nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja kan eigenlijk echt niet, volgens mij heeft het nog nooit zo lang geduurd. Je hebt maar één gek nodig.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef Em31 het volgende:
Oh wacht ik bedenk me dat mijn ouders wel Ziggo hebben, dan kan ik wel via Ziggo Go kijken.
Oké niets aan de hand.
Nee ik deel internet met een bedrijf en zij wilden glasvezel, wat door Delta hier werd geregeld. Dus kan ook niet zomaar nu zeggen, nou jongens we gaan terug naar Ziggo.quote:
Why not?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik deel internet met een bedrijf en zij wilden glasvezel, wat door Delta hier werd geregeld. Dus kan ook niet zomaar nu zeggen, nou jongens we gaan terug naar Ziggo.
En dan is enige echte linksback (Hartman) ook nog eens geblesseerd, waardoor je alleen maar spelers die over hebt die weliswaar linksback kunnen spelen, maar daar eigenlijk niet goed tot hun recht komen (Aké, Van der Ven), of daar eigenlijk moeten spelen (Blind, dat kan nog net als die links centraal in het centrum speelt, niet linksback).quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Nee toch, enkel de CL.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoorde ik nou goed dat al het Europese voetbal volgend jaar alleen op Ziggo Sport is?
Nou ja, hij is linksback en zou zo gauw geen betere weten op die positie. Hooguit Quilindschy Hartman, maar die is geblesseerd voorlopig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed, is het echt een onbegrijpelijke keuze? Zo komt het namelijk wel over nu.
Daar kun je toch net weer een een pak wc-rollen voor kopen (wel een klein aantal dan he).quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Scheelt toch weer 10 euro, kan ik dat weer gebruiken voor dure boodschappen.
Nu kan Wijnaldum wel mee, dat is wel zo fijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan is enige echte linksback (Hartman) ook nog eens geblesseerd, waardoor je alleen maar spelers die over hebt die weliswaar linksback kunnen spelen, maar daar eigenlijk niet goed tot hun recht komen (Aké, Van der Ven), of daar eigenlijk moeten spelen (Blind, dat kan nog net als die links centraal in het centrum speelt, niet linksback).
Maar ja het argument was dat die er nog niet bij heeft gezeten, dus nog niet kon beoordelen. Wat dus ook al Koemans eigen schuld was...
quote:
Oh ja, toch wel.quote:Alle Europese voetbalcompetities exclusief op Ziggo Sport vanaf seizoen '24/'25. Vanaf volgend seizoen is Ziggo Sport de exclusieve zender voor Europees voetbal. Dit seizoen was alleen de UEFA Champions League op de zender te zien, maar daar komen in het nieuwe seizoen ook de UEFA Europa League en Conference League bij
Ik vind het eerlijk gezegd best wel raar dat dit kanquote:
Waar heeft die linksback gespeeld?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu kan Wijnaldum wel mee, dat is wel zo fijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan is enige echte linksback (Hartman) ook nog eens geblesseerd, waardoor je alleen maar spelers die over hebt die weliswaar linksback kunnen spelen, maar daar eigenlijk niet goed tot hun recht komen (Aké, Van der Ven), of daar eigenlijk moeten spelen (Blind, dat kan nog net als die links centraal in het centrum speelt, niet linksback).
Maar ja het argument was dat die er nog niet bij heeft gezeten, dus nog niet kon beoordelen. Wat dus ook al Koemans eigen schuld was...
Klinkt als een behoorlijk schandalige keuze dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou ja, hij is linksback en zou zo gauw geen betere weten op die positie. Hooguit Quilindschy Hartman, maar die is geblesseerd voorlopig.
Koeman kennende zal die wel gaan voor Blind ofzo, want die kent die al.
En wij vinden het ook leuk dat je er bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb voetbal ook opstaan nu. Leuk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik deel internet met een bedrijf en zij wilden glasvezel, wat door Delta hier werd geregeld. Dus kan ook niet zomaar nu zeggen, nou jongens we gaan terug naar Ziggo.
Loop ook nog eens dik achter. Walgelijk.quote:
Net als de F1. That sucks alsoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best wel raar dat dit kanzullen KPN en Delta ook wel blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Loop ook nog eens dik achter. Walgelijk.![]()
Kreeg ooit een pushmelding van de NOS dat Lavreysen had gewonnen, maar bij mij was hij nog niet over de streep.
Ah Ronald heeft zelf geen zin in het EK, dus dan laat die Wijnaldum maar voor de groep staan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik bedoel als extraatje he. Gewoon voor de groep enzo.
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een behoorlijk schandalige keuze dus.
Hebben veel mensen wel gedaan zag ik toen ik het een keer opzocht, maarja is toch geen beginnen aan. Het is wat het is nu en zal vast m’n hele leven hier niet blijven wonen (quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
KutDelta![]()
Dat kun je toch aangeven bij dat bedrijf? Is toch niet te doen
Het is geen Vitesse, dus je kunt het gerust doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind t wel moeilijk voor geel zwart te juichen trouwens.
Je bent niet zo’n fan van Roda?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind t wel moeilijk voor geel zwart te juichen trouwens.
Maar Delta heeft toch een overeenkomst met Ziggo? Want wij hebben gewoon de sportzenders van Ziggo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best wel raar dat dit kanzullen KPN en Delta ook wel blij mee zijn.
Als nou @ijs_beer ook nog even NAC noemt, zijn we compleet.quote:
Dat komt zeker omdat ze in hun eigen provincie wel hun best doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Delta heeft toch een overeenkomst met Ziggo? Want wij hebben gewoon de sportzenders van Ziggo.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Delta heeft toch een overeenkomst met Ziggo? Want wij hebben gewoon de sportzenders van Ziggo.
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt zeker omdat ze in hun eigen provincie wel hun best doen.
Welk net?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee precies hoe dat allemaal zit.
Luctor kan dat blijkbaar wel betalenquote:
Is zeker sportuitbreidingspakket van Delta waar die zenders inzitten?quote:
ESPN hebben we ook. En dan heb ik zelf ook nog F1tv.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor kan dat blijkbaar wel betalen
Luctor terwijl hij alle extra’s aanzetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor kan dat blijkbaar wel betalen
Na ja zeg. Eerst Em lekker maken en dan moet ze ‘t maar bekijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee precies hoe dat allemaal zit.
Ja klopt extra pakketquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is zeker sportuitbreidingspakket van Delta waar die zenders inzitten?
Mijn ouders regelen dat allemaal. Ik profiteer alleen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Na ja zeg. Eerst Em lekker maken en dan moet ze ‘t maar bekijken
Slim!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn ouders regelen dat allemaal. Ik profiteer alleen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ESPN hebben we ook. En dan heb ik zelf ook nog F1tv.
Toch maar weer thuis gaan wonen Em.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn ouders regelen dat allemaal. Ik profiteer alleen.
Zal nooit weer vergeten dat die kneus op het vorige EK na een wedstrijd van België over Nederland begon dat wij al wel uitgeschakeld waren en zij nietquote:
Die kneusquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal nooit weer vergeten dat die kneus op het vorige EK na een wedstrijd van België over Nederland begon dat wij al wel uitgeschakeld waren en zij niet
En nu is die er niet eens bij omdat de Belgische bondscoach niet voor hem op de knieën is gegaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal nooit weer vergeten dat die kneus op het vorige EK na een wedstrijd van België over Nederland begon dat wij al wel uitgeschakeld waren en zij niet
Hup NACquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als nou @:IJs_beer ook nog even NAC noemt, zijn we compleet.
Daar zal hij wel niet zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu is die er niet eens bij omdat de Belgische bondscoach niet voor hem op de knieën is gegaan.
We zijn compleetquote:
Courtois niet nee, de bondscoach zal er niet zo mee zitten.quote:
Jammer genoeg zijn de scheidsrechters niet zo consequent met dat laatste bestraffen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook voor het eerst dat wegwerpgebaren worden bestraft.
Nu nog die fopduiken bestraffen.
Prima vermaak ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:51 schreef Em31 het volgende:
Nou ik vond het een leuke eerste helft, kon minder.
Ja. Het is hopen op een doelpunt van Dortmund, dan moet Real wat meer doen. Als Real scoort is het wel gedaan.quote:
Verplicht worstenbroodjes in de pauzequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
Volgend jaar Brabantse takeover in de eredivisie![]()
quote:
Worst case scenario dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef Em31 het volgende:
Ik was ooit in het uitvak bij NAC en volgens mij kregen we toen gratis broodjes, maar niet met worst.
Of dit was ergens anders, geen goed geheugen meer.
ZO goed was de grap nou ook weer niet.quote:
FOK had wat problemen en ik was gewoon enthousiast!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
ZO goed was de grap nou ook weer niet.
'Zie je wel Bartina, die Maatsen kan er helemaal niks van.'quote:
Toni Kroos gespot.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
FOK had wat problemen en ik was gewoon enthousiast!
Niets mis met scouting vanaf de bankquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Zie je wel Bartina, die Maatsen kan er helemaal niks van.'
Meh, rood en klopperig is niet goed. Ik heb ook zo nu en dan precies dezelfde klachten onder mijn oogjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:47 schreef Meke het volgende:
Even m'n skincareguru's @:arizona en @:guanabana taggen hoor.
De huid onder m'n ogen was heel schraal en gevoelig door hooikoortsOok rood de laatste tijd, waardoor het leek alsof ik fikse wallen had
Ik net een oogcrème gekocht, maar nu is het rood en klopperig. Het voelt wel zacht, dat dan weer wel
Kan dit eraan liggen dat m'n huid nog moet wennen dat het weer eens verzorgd wordt in plaats van continu zoute tranen erop?
![]()
Het is deze: https://www.etos.nl/produ(...)15-ml-120505804.html
Die jaren als premier hebben erin gehakt hè?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef Em31 het volgende:
Ik was ooit in het uitvak bij NAC en volgens mij kregen we toen gratis broodjes, maar niet met worst.
Of dit was ergens anders, geen goed geheugen meer.
Binnenkort eindelijk rust, alleen Rusland is dan nog een probleempje!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Die jaren als premier hebben erin gehakt hè?
Volgens Thierry juist niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Binnenkort eindelijk rust, alleen Rusland is dan nog een probleempje!
Ja, jammer van die klagende Groningers he, daar is toch niks aan de hand. Paar scheuren in hun woningen, beetje verzakt, huis ingestort. Ach waar hebben we het over.quote:
In amerika moeten ze hele wijken ieder jaar herbouwen na een tornado.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, jammer van die klagende Groningers he, daar is toch niks aan de hand. Paar scheuren in hun woningen, beetje verzakt, huis ingestort. Ach waar hebben we het over.
Altijd weer die zeikende Groningers ja, aanstellers!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, jammer van die klagende Groningers he, daar is toch niks aan de hand. Paar scheuren in hun woningen, beetje verzakt, huis ingestort. Ach waar hebben we het over.
Er gaat niks boven Groningen blijkt telkens weer onjuist jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd weer die zeikende Groningers ja, aanstellers!
Veel diaspora voting op Real weer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:58 schreef Em31 het volgende:
Meh toch altijd jammer, zo vaak dezelfde winnaar.
Vooral veel mensen die stemmen, omdat ze zo hun best doen met Madrileenodiën festival.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Veel diaspora voting op Real weer waarschijnlijk.
Ik heb vandaag geen last gehad van zeikende Groningers! Wel van religekkiesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd weer die zeikende Groningers ja, aanstellers!
Oh ja, zoiets zag ik van de week ook een stukje van voorbij komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik zie net een promo voor een programma waarin mensen moeten trouwen met een onbekende en daarna samen moeten overleven op een onbewoond tropisch eiland
![]()
Ohja die zijn nog erger!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen last gehad van zeikende Groningers! Wel van religekkies
Married at first Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik zie net een promo voor een programma waarin mensen moeten trouwen met een onbekende en daarna samen moeten overleven op een onbewoond tropisch eiland
![]()
EO Jongerendag bezocht?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen last gehad van zeikende Groningers! Wel van religekkies
Ja die zat ook in deze. Muts.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, zoiets zag ik van de week ook een stukje van voorbij komen.
Ik zag daarin zo'n wijf dat zat te klagen dat die man niet iets thuis had geoefend en dat wanneer zij een vent zou zijn geweest, ze dat wel zou hebben gedaan.
Ik zat rustig op een bankje wat met mijn telefoon te spelen toen die mafkees vroeg of hij me wat mocht vragen. Ik zei dus meteen dat ik geen geld bij me had. Maar daar ging het niet om, maar om of iemand wel eens tegen me had gezegd dat God van me houdt. Dus ik zeg ja in de hoop dat hij dan weg gaat. Maar hij ging maar door over het geloof, dus ik antwoordde 'Ik geloof dat ik geen zin heb in dit gesprek'. Ik was behoorlijk tevreden met die opmerking (daarom plaats ik hem ook hier) maar hij was helaas nog niet meteen weg. Eikel. Later in mijn rondje Stad zag ik hem nog een keer, maar toen was ie gelukkig al iemand anders aan het lastigvallenquote:
Nee, daar verwacht je ze en dan is het helemaal mijn eigen schuld. Ik was gewoon nietsvermoedend in Groningenquote:
dan kwam je een verdwaalde tegen, wij hebben zukke niet in stadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, daar verwacht je ze en dan is het helemaal mijn eigen schuld. Ik was gewoon nietsvermoedend in Groningen
Ze waren met z'n tweeën ook nogquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kwam je een verdwaalde tegen, wij hebben zukke niet in stad
Altijd weer die relidwergen hequote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze waren met z'n tweeën ook nogWel aan de kleine kant, dus het kan import zijn
mot wel weeznquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze waren met z'n tweeën ook nogWel aan de kleine kant, dus het kan import zijn
1 op t station en de andere.... geen ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
Wat me ook opviel in Groningen: de twee vestigingen van Burger King die ik heb gezien hebben nog geen update gehad naar het huidige logo
In de buurt van een So Low geloof ik. Ergens in het centrum op de hoekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 op t station en de andere.... geen idee
Dat is zo fijn aan Groningen, lekker ouwerwetse kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
Wat me ook opviel in Groningen: de twee vestigingen van Burger King die ik heb gezien hebben nog geen update gehad naar het huidige logo
ah oke bij de grote markt....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
In de buurt van een So Low geloof ik. Ergens in het centrum op de hoek
Ik heb er ook niet gegeten, ik liep er alleen langsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke bij de grote markt....
ja sorry ik doe niet aan fastfoodsnacken in de stad
Dat is vast zo'n type dat vrijgezel is, maar dat ligt niet aan haar.quote:
ja ze vallen mij dan dus niet eens meer op,quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet gegeten, ik liep er alleen langs
Bij BK heb ik ooit iemand horen zeggen na de eerste slok van zijn aardbeienmilkshake 'Gadverdamme dat ding smaakt naar aardbeien'quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze vallen mij dan dus niet eens meer op,
die op station weet ik omdat ik bij station werkte en de milkshakes lekker waren
hahahahahaaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij BK heb ik ooit iemand horen zeggen na de eerste slok van zijn aardbeienmilkshake 'Gadverdamme dat ding smaakt naar aardbeien'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |