SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Een tram die (grotendeels) op normale rails rijdt en dus niet de straat deelt met het andere verkeer. Het verschil met een trein is dan weer het type voertoeg, normaal gaan sneltrams minder snel dan een trein (kilometer of 60 dacht ik) maar kunnen daardoor ook weer veel sneller stoppen en optrekken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is een sneltram nou weer?
In Utrecht/Nieuwegein/IJsselstein heb je een sneltram.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Een tram die (grotendeels) op normale rails rijdt en dus niet de straat deelt met het andere verkeer. Het verschil met een trein is dan weer het type voertoeg, normaal gaan sneltrams minder snel dan een trein (kilometer of 60 dacht ik) maar kunnen daardoor ook weer veel sneller stoppen en optrekken.
In Alicante is het dan weer zo dat de sneltram voor de laatste paar stations in het centrum verandert in een ondergrondse metro.
Lightrail is volgens mij hetzelfde.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Een tram die (grotendeels) op normale rails rijdt en dus niet de straat deelt met het andere verkeer. Het verschil met een trein is dan weer het type voertoeg, normaal gaan sneltrams minder snel dan een trein (kilometer of 60 dacht ik) maar kunnen daardoor ook weer veel sneller stoppen en optrekken.
In Alicante is het dan weer zo dat de sneltram voor de laatste paar stations in het centrum verandert in een ondergrondse metro.
In Harderwijk/Ermelo/Putten heb je geen sneltram.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is dat niet een totaal ander soort rails? O wacht. Dat is de monorailquote:
Oké dat is vreemd. Dus jullie blijven gewoon vooral thuis?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Harderwijk/Ermelo/Putten heb je geen sneltram.
nee joh de paardentram rijdt daar gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat is vreemd. Dus jullie blijven gewoon vooral thuis?
Ik vind een monorail zo iets bijzonders, ik heb nooit begrepen wat daarvan het voordeel is ten opzichte van andere transportopties.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar is dat niet een totaal ander soort rails? O wacht. Dat is de monorail![]()
Als er weinig ruimte is en je de lucht inmoet dan zal het qua constructie wel goedkoper zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind een monorail zo iets bijzonders, ik heb nooit begrepen wat daarvan het voordeel is ten opzichte van andere transportopties.
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als er weinig ruimte is en je de lucht inmoet dan zal het qua constructie wel goedkoper zijn.
minder hoopjes paardestront op straat in elk gevalquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind een monorail zo iets bijzonders, ik heb nooit begrepen wat daarvan het voordeel is ten opzichte van andere transportopties.
De sneltrein?quote:
dan moet je snel bijlezen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
@:Nizno ik heb een verslag nodig van alles wat ik de afgelopen twee weken gemist heb
ijdele hoop...quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, ik verwacht van jou een beknopte samenvatting.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ijdele hoop...
net als de paardenstront van de paardetram
das dan ook domquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]Weer de vloek van de rode vlag als je vroeg je wekker hebt gezet
Imola gaat de boeken in als de eerste race in heeeeeeeeeel veel jaar die ik gewoon niet integraal gezien heb. Ik wilde het bij die ene race houdenquote:
Daar had je anders niks aan gemist.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik heb de GP van Monaco live gekeken trouwens. Weer de vloek van de rode vlag als je vroeg je wekker hebt gezet
hij had het beter om kunnen draaien idd. de sukkelquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar had je anders niks aan gemist.
Zelfs de 30 minuten samenvatting was spannendquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had het beter om kunnen draaien idd. de sukkel
gewoon die afspraak die je had een week verplaatsen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had graag m'n wekker 45 minuten later gezet hoor
de samenvatting van monaco was korter, 3min van start tot herstart, 3min van herstart tot vlag en daarna nog 3 tot 4min winnaarquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs de 30 minuten samenvatting was spannend
Dat volg ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon die afspraak die je had een week verplaatsen.
heb je de slechtste chauffeur al bijgekeken?
F1TV maakt ook samenvattingen van 30 minuten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
de samenvatting van monaco was korter, 3min van start tot herstart, 3min van herstart tot vlag en daarna nog 3 tot 4min winnaar
jammer, anders kon jij me even vertellen of het bericht in het TV topic idd een spoiler was of nietquote:
ow ja het waren de highlightsquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV maakt ook samenvattingen van 30 minuten.
Ben echt benieuwd hoe ze die gevuld hebben voor Monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja het waren de highlights
8min, dus nog twee min winnaar op t einde ipv 3 tot 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja. Hier is eindelijk iedereen weer beter. Buikgriep ging lekker in een treintje (Kind - vader - ik - opa)
Fuck the EBU
Ik denk de eerste zes minuten alleen die crash van Perez.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe ze die gevuld hebben voor Monaco
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:11 schreef Yesse het volgende:
Goedemiddag vanuit een huis waar ik verf ruik en een schuurmachine naast mijn oor heb.ik houd me nog strikt aan de coronaregels dus nergens last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja. Hier is eindelijk iedereen weer beter. Buikgriep ging lekker in een treintje (Kind - vader - ik - opa)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Om de wereld voor verder verval te behoedenquote:
Dan ben je in dit topic wel op de juiste plaats inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Om de wereld voor verder verval te behoeden
Hij ervaart rijmen niet als een plicht.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat je je niet op rijmen richt?
Sodom en Gomorra van de muziekwereldquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ben je in dit topic wel op de juiste plaats inderdaad.
Spaghetti con chili con carne.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Laat het de Italianen niet horen wat ik nu gemaakt heb. Namelijk spaghetti met chili con carne. Kwestie van per ongeluk het verkeerde ingevroren bakje uit de vriezer halen. Het smaakt eigenlijk niet eens zo slecht
Heb je er ook kaas bij?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Laat het de Italianen niet horen wat ik nu gemaakt heb. Namelijk spaghetti met chili con carne. Kwestie van per ongeluk het verkeerde ingevroren bakje uit de vriezer halen. Het smaakt eigenlijk niet eens zo slecht
Ik heb wel dit topic even voor je laten samenvattenquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
@:Nizno ik heb een verslag nodig van alles wat ik de afgelopen twee weken gemist heb
F1 subforum is geslooptquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Die tomatensoep van de Chinees is altijd lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb tomatensoep en loempia gehaald bij de Chinees. Het was heerlijk.
Ik vond mijn buitengewoon gevatte reactie op dit nieuwsbericht vorige week eigenlijk beter dan ChatGPT’s pogingen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef Meke het volgende:
Tevens heeft ChatGPT een leuke grap bedacht voor jullie: Waarom stuurde de sneltram een ansichtkaart naar de monorail? Omdat ze hoorde dat het een eenrichtingsverkeer was en wilde weten hoe het voelde om altijd op het rechte spoor te zitten!
quote:Televisieregisseur Rudolf Spoor is op 85-jarige leeftijd overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Je kan nooit eens lekker op vakantie gaan. Hoe was je vakantie ?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
ESF1Gamer en Nizno kunnen niet zonder je.
dat kunnen we dus prima zonder hemquote:
ik heb er van genotenquote:
Heerlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan nooit eens lekker op vakantie gaan. Hoe was je vakantie ?
ESF1Gamer en Nizno kunnen niet zonder je.
Ik ook + een aantal anderen van het F1 subforumquote:
Jouw afwezigheid is de oorzaak dat Max niet won in Monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk
Was een mooie reminder dat ik geen jaren meer moet overslaan.
En ik merk het ja.
t erge is, hij had de wekker gezet en wel gekekenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jouw afwezigheid is de oorzaak dat Max niet won in Monaco
Dat ie in andere tijdzone zit dat is de oorzaakquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
t erge is, hij had de wekker gezet en wel gekeken
Imola heb ik niet gezien, die won hij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jouw afwezigheid is de oorzaak dat Max niet won in Monaco
Jij mag niet meer kijken en moddenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Imola heb ik niet gezien, die won hij.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij mag niet meer kijken en modden
Ik snap dat je wat nerveus wordt van dit soort retoriek maar geen zorgen, jouw positie als mod is veilig.quote:
opgelostquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij mag niet meer kijken en modden
Die vind ik best vies eigenlijk. Geef mij maar normale tomatensoepquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die tomatensoep van de Chinees is altijd lekker
Wacht maar, die vrouwen werken je er meteen uit zodra ze de kans krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat je wat nerveus wordt van dit soort retoriek maar geen zorgen, jouw positie als mod is veilig.
Het is wel een hele harde wereld jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar, die vrouwen werken je er meteen uit zodra ze de kans krijgen.
Ik maak me totaal geen zorgen Straan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat je wat nerveus wordt van dit soort retoriek maar geen zorgen, jouw positie als mod is veilig.
Uitquote:
zonder publiek?quote:
Met publiek, maar in een stadion met een sintelbaan, dan is het net of er geen publiek zit.quote:
Of nog erger, in een honkbalstadion.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met publiek, maar in een stadion met een sintelbaan, dan is het net of er geen publiek zit.
Als een ESF in een neutraal land wordt gehouden, laten we een willekeurig voorbeeld nemen Zwitserland, is dat dan neutraal terrein?quote:
Ginkelse heide?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zit gewoon in mijn hoofd, daar kan ik uit zijn terwijl ik thuis zit.
En het is ook niet per se neutraal terrein.
Dat is een beetje lastig voetballen. Je bedoeld een American Football stadionquote:
Ik vind Griekenland en Cyprus altijd wel lekker neutraal naar elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als een ESF in een neutraal land wordt gehouden, laten we een willekeurig voorbeeld nemen Zwitserland, is dat dan neutraal terrein?
Nee hoor, was het maar waar:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig voetballen. Je bedoeld een American Football stadion
Ze hebben ook uitstekende droge worstquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:27 schreef Nizno het volgende:
Be'j gramieterig van 't prakkezeeern
.
hoorde ik net voorbij komen
ik houd toch zo van het Drents
feitquote:
welke reclame?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
@:Em31 nou heb ik ook die reclame met Wesley Sneijder gezien maar alleen maar omdat het programma waar ik op wacht na dat van Frans Bauer komt
Ik heb laatst ook nog gesmikkeld met Friese worst. De drie noordelijke provincies hebben allemaal prima spul, dus ik wissel afquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit
hoewel ik groninger lekkerder vind.
voordeel van de drentse is dat die echt lekker hard kan worden als je lang genoeg laat drogen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook nog gesmikkeld met Friese worst. De drie noordelijke provincies hebben allemaal prima spul, dus ik wissel afFriese is denk ik het meest toegankelijk van de drie, en bij Groninger hangt het er heel erg vanaf of je kruidnagel lekker vindt of niet
ooowke..quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een zingende Wesley Sneijder. Sowieso zie ik pas nu veel EK-reclames eigenlijk.
Geen idee! Ik ben dan ook een hele slechte reclame-kijker, ze hebben niks aan me.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ooowke..
ik bedoelde meer voor welk merk
In coronatijd deed ik aardig wat online pubquizzen. Tijdens een ervan was ik wat hard geworden Drentse aan het snijden. Teamgenoten vroegen waarom ik in hemelsnaam zat te zagen op dat tijdstipquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van de drentse is dat die echt lekker hard kan worden als je lang genoeg laat drogen.
ik kijk sowieso amper gewoon tv...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ben dan ook een hele slechte reclame-kijker, ze hebben niks aan me.
Ja het is hier ook vaak meer dat ik het gezellig vind op de achtergrond. Meestal gewoon NPO1.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk sowieso amper gewoon tv...
NLziet accountje van iemand om terug te kunnen kijken..
en online om buitenlandse films en series te kijken
mijn oma had ze altijd in de kast hangen... en 1 keer was het blijkbaar voorgekomen dat er 1 was blijven hangen en vooraan nieuwen opgehangen...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
In coronatijd deed ik aardig wat online pubquizzen. Tijdens een ervan was ik wat hard geworden Drentse aan het snijden. Teamgenoten vroegen waarom ik in hemelsnaam zat te zagen op dat tijdstip
Dat ziet er niet uit nee. Veld lijkt ook wel erg klein.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, was het maar waar:
[ afbeelding ]
Komt ook omdat het reguliere voetbalseizoen nu wel zo'n beetje voorbij is. Daarvoor zijn mensen toch nog niet echt bezig met het EK.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een zingende Wesley Sneijder. Sowieso zie ik pas nu veel EK-reclames eigenlijk.
Nee bij SBS-publiek inclusief Em31 leeft het blijkbaar al langer, dat weten mensen als jij en ik niet!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt ook omdat het reguliere voetbalseizoen nu wel zo'n beetje voorbij is. Daarvoor zijn mensen toch nog niet echt bezig met het EK.
Ik lees dit en hij was weer op tv, van de PLUS.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ooowke..
ik bedoelde meer voor welk merk
Het tweejaarlijkse bericht dat er nog geen oranjekoorts is is ook al langsgeweestquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt ook omdat het reguliere voetbalseizoen nu wel zo'n beetje voorbij is. Daarvoor zijn mensen toch nog niet echt bezig met het EK.
Comedy Central publiek jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee bij SBS-publiek inclusief Em31 leeft het blijkbaar al langer, dat weten mensen als jij en ik niet!
daar heb ik radio voorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is hier ook vaak meer dat ik het gezellig vind op de achtergrond. Meestal gewoon NPO1.
Ik nam ze ook geregeld mee naar festivals. De warmte leek ze weinig te deren en je had met zo'n halve worst als ontbijt meteen goed wat vet en zout binnenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn oma had ze altijd in de kast hangen... en 1 keer was het blijkbaar voorgekomen dat er 1 was blijven hangen en vooraan nieuwen opgehangen...
heb ik heeerlijk opgesmikkeld tijdens het fietsen... mn tanden konden toen nog heel veel aan
ah oke daar kom ik sowieso bijna nooit. das me te ver fietsenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees dit en hij was weer op tv, van de PLUS.
Proleten leven inderdaad wel wat anders dan hoog begaafde en beschaafde mensen zoals wij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee bij SBS-publiek inclusief Em31 leeft het blijkbaar al langer, dat weten mensen als jij en ik niet!
helemaal waarquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik nam ze ook geregeld mee naar festivals. De warmte leek ze weinig te deren en je had met zo'n halve worst als ontbijt meteen goed wat vet en zout binnen
Oké ik zou Em dan weer nooit een proleet noemen. Meer gewoon middenklasse.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Proleten leven inderdaad wel wat anders dan hoog begaafde en beschaafde mensen zoals wij.
op radio 5 is al de hele week van 6 tot 23 arbeidsvitaminen. dus prima muziek om de hele dag aan te hebbenquote:
SBS kijkers = proletenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zou Em dan weer nooit een proleet noemen. Meer gewoon middenklasse.
'Wil je lachen, kijk dan naar het Nederlands elftal!'quote:
Oh ja. Nou ja de dingen die ik op de TV aan heb staan zijn vaak ook wel talkshows en zo hoor. Geen series of zo, die kijk ik alleen via Netflix en dat soort services.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
op radio 5 is al de hele week van 6 tot 23 arbeidsvitaminen. dus prima muziek om de hele dag aan te hebben
Uitschot van de samenleving zou ik zelf zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zou Em dan weer nooit een proleet noemen. Meer gewoon middenklasse.
Jij zit ook meestal dronken omringd door lege bierblikjes en autobanden voor je voordeur?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Uitschot van de samenleving zou ik zelf zeggen
Vies vind ik ze niet snel, maar ze kunnen wel tegenvallen ja. In mijn regio is de Nederlandse droge worst wat minder populair, dus haal ik ze meestal bij de supermarkt. Waar ik dan meteen goed op de datum moet lettenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
Droge worst kan heerlijk zijn, maar smaakt ook weer bij elke slager/winkel anders. Soms vind ik ze gewoon vies terwijl van een een andere slager dan weer heerlijk is.
Alsof het zinnig is om volle autobanden bij de voordeur te hebben liggen!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zit ook meestal dronken omringd door lege bierblikjes en autobanden voor je voordeur?
Ja nou moet ik zeggen dat ik niet de allergrootste vlees liefhebber ben, dus zal het misschien sneller wat tegenvallen. Maar de verschillen zijn soms wel erg groot.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Vies vind ik ze niet snel, maar ze kunnen wel tegenvallen ja. In mijn regio is de Nederlandse droge worst wat minder populair, dus haal ik ze meestal bij de supermarkt. Waar ik dan meteen goed op de datum moet letten
series kijk ik via mn brave browser op de laptop... of mn tv als tweede scherm maken en dan daarop kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja de dingen die ik op de TV aan heb staan zijn vaak ook wel talkshows en zo hoor. Geen series of zo, die kijk ik alleen via Netflix en dat soort services.
Je wil niet weten wie ik echt ben, Strani!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zit ook meestal dronken omringd door lege bierblikjes en autobanden voor je voordeur?
Wel als je voor de deur staat met een lekke band.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsof het zinnig is om volle autobanden bij de voordeur te hebben liggen!
Jawel dat wil ik wel. Wat is nou de essentie van Em31?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wie ik echt ben, Strani!
Als ik in een café ben in een andere stad is de kans best groot dat ik een lokaal biertje bestelquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja nou moet ik zeggen dat ik niet de allergrootste vlees liefhebber ben, dus zal het misschien sneller wat tegenvallen. Maar de verschillen zijn soms wel erg groot.maar dat maakt het ook wel weer leuk om uit te zoeken waar je moet zijn.
Essentie, zin van het leven, wat maakt het allemaal uit.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel dat wil ik wel. Wat is nou de essentie van Em31?
Oh jee, een Emsistentiële crisisquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Essentie, zin van het leven, wat maakt het allemaal uit.
Waarom zou mijn band lek raken als ik thuis ben?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel als je voor de deur staat met een lekke band.
Het kan ook iemand anders zijn hè. Je mág ook voor ándere mensen klaar staan in het leven.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zou mijn band lek raken als ik thuis ben?
Drenthequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:27 schreef Nizno het volgende:
Be'j gramieterig van 't prakkezeeern
.
hoorde ik net voorbij komen
ik houd toch zo van het Drents
Ja maar Stranibanani ik wéét toch helemaal niet welke bandenmaat àndere mensen nodig hebben? Als ik een hele voorraad ga aanhouden komen er vast weer klachten vanuit de buurtquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan ook iemand anders zijn hè. Je mág ook voor ándere mensen klaar staan in het leven.
Je kan toch om de paar maanden een buurtfeest organiseren om de buren allemaal tevreden te houden!? Waarom bedenk je dit zelf nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar Stranibanani ik wéét toch helemaal niet welke bandenmaat àndere mensen nodig hebben? Als ik een hele voorraad ga aanhouden komen er vast weer klachten vanuit de buurt
kon slechterquote:
Ik denk niet dat de bandenoverlast beter wordt als ik met Jan en alleman nog meer banden ga scheppenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan toch om de paar maanden een buurtfeest organiseren om de buren allemaal tevreden te houden!? Waarom bedenk je dit zelf niet
Als ik het me goed herinner wonen we maar zo'n 20km bij elkaar vandaan.quote:
Netjes, netjes.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bandenoverlast beter wordt als ik met Jan en alleman nog meer banden ga scheppen
Omdat er onderweg naar huis een schroef in boorde, waar je thuis pas achter kwam omdat de lucht er maar langzaam uitliep.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zou mijn band lek raken als ik thuis ben?
ja zoiets klopt wel idd... ik zit in de kop van drenthequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner wonen we maar zo'n 20km bij elkaar vandaan.
Dat kan ook gebeuren als ik op weg ben naar iets anders. Dus dan is het wijs om op elke locatie waar ik mogelijk met de auto heen ga een voorraad banden te bewaren. In allerlei maten ook nog, voor het geval iemand anders ook een band nodig heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat er onderweg naar huis een schroef in boorde, waar je thuis pas achter kwam omdat de lucht er maar langzaam uitliep.
Echt Mens 31?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel dat wil ik wel. Wat is nou de essentie van Em31?
en jij thuis voor alle visite ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan ook gebeuren als ik op weg ben naar iets anders. Dus dan is het wijs om op elke locatie waar ik mogelijk met de auto heen ga een voorraad banden te bewaren. In allerlei maten ook nog, voor het geval iemand anders ook een band nodig heeft.
Ik geef persoonlijk wat minder om andermans banden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan ook gebeuren als ik op weg ben naar iets anders. Dus dan is het wijs om op elke locatie waar ik mogelijk met de auto heen ga een voorraad banden te bewaren. In allerlei maten ook nog, voor het geval iemand anders ook een band nodig heeft.
Goeie!!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
Droge worst kan heerlijk zijn, maar smaakt ook weer bij elke slager/winkel anders. Soms vind ik ze gewoon vies terwijl van een een andere slager dan weer heerlijk is.
Gelukkig heb ik niet zo vaak visitequote:
Heb je al eens lek gereden met de C-Max?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geef persoonlijk wat minder om andermans banden.
Overal minstens vier reservebanden voor mijn auto zou ik al fijn vinden.
Ja, dat voorbeeld met de schroef was nogal persoonlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al eens lek gereden met de C-Max?
En dat geteisem had geen band op voorraad?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat voorbeeld met de schroef was nogal persoonlijk.
Al kwam ik er niet thuis achter, maar in de garage van de Lidl.
Nee, ik moest helemaal naar de garage om de hoek.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat geteisem had geen band op voorraad?
Doen ze ook sterilisaties?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik moest helemaal naar de garage om de hoek.![]()
Gelukkig is dat wel een goeie waar ik al eerder geweest ben, was met tien minuutjes geholpen.
Je kan ook geholpen zijn en je binnenwerk intact houden.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, goede vraag H_T! Met een komkommer kun je eigenlijk allerlei leuke dingen doen. Hier zijn een paar ideeën:
1. Gebruik het als gezonde snack: Snijd de komkommer in plakjes of reepjes en dip ze in hummus, yoghurtsaus of guacamole.
2. Maak er salade van: Snijd de komkommer in stukjes en voeg deze toe aan een frisse groene salade met bijvoorbeeld tomaat, ui en feta.
3. Maak water met smaakje: Voeg schijfjes komkommer toe aan koud water voor een verfrissende twist zonder calorieën!
4.Maak tzatziki saus : Rasp de komkomer,sap goed uitknijpen daarna mengen knoflook,dille/yogurt
5.Geef jezelf even wat me-time ??.
Er zijn echt zoveel mogelijkheden met die veelzijdige groente!
Dus laat je fantasie maar losgaan ?
quote:
Gelukkig valt het meequote:Op donderdag 30 mei 2024 23:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, sorry voor de verwarring! Met nummer 5 bedoelde ik dat je even tijd voor jezelf kunt nemen en ontspannen. Soms is het fijn om gewoon lekker te relaxen met een komkommermaskertje op je gezicht of misschien zelfs wat plakjes komkommer op je ogen leggen om vermoeide ogen te verfrissen. Het kan ook erg rustgevend zijn om bijvoorbeeld in bad te gaan terwijl je geniet van een glaasje water met schijfjes komkommer erin. Dus eigenlijk was mijn suggestie: geef eens goed aandacht aan self-care en maak gebruik van de kalme eigenschappen die een komkommer heeft.
Ik hoop dat dit helpt! Laat me maar weten als er nog andere vragen zijn.
na gebruik opetenquote:
Okquote:
Okquote:
Okquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:06 schreef Nizno het volgende:
en ik moet eigenlijk gaan slapen maar ben niet moe
quote:
Ik heb overigens een beetje een hekel tegen mensen die Ok uitspreken als Ock en niet als Okéquote:
òkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb overigens een beetje een hekel tegen mensen die Ok uitspreken als Ock en niet als Oké
Naarling!quote:
ohkquote:
Schobbejak!quote:
noottetquote:
Quoi?quote:
het engelse genoteerd op de Nederlandse wijze uitgesprokenquote:
Ah ja. Dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het engelse genoteerd op de Nederlandse wijze uitgesproken
it wasn't mequote:
Zeg je nou dat we niet bij jou moeten zijn voor kwaliteitsposts?quote:
yupquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg je nou dat we niet bij jou moeten zijn voor kwaliteitsposts?
Ah. Duudelijkquote:
quote:
jij hebt meer kwaliteitquote:
Ja, laatste dagje alweer voordat het weekend is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen, het is zo ver!
Bijna weekend!
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen, het is zo ver!
Bijna weekend!
Hoi hoi, dacht kom eens even hier buurtenquote:
Ja dat gaat er bij de meeste altijd wel in een lekker bakkiequote:
Mooi, nog iemand uut het noordenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zoiets klopt wel idd... ik zit in de kop van drenthe
Wat gezellig! Welkom, welkom.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, dacht kom eens even hier buurten
DIe heb ik atijd bij mequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat gezellig! Welkom, welkom.
Wel je eigen koffie meenemen.
Zeker weten. Je zou maar zonder koffie zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een goed voorbereid mens telt voor twee.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:35 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.melkweg.nl/nl/agenda/kaarija-14-10-2024/ iemand zin om mee te gaan?
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig. Als ik met iemand meekan wil ik wel mee
quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn vakantie met 2 dagen verlengen. Hopelijk dan niet te brak zijn voor het volgende concert dat ik ga bezoeken op 18 oktober in Utrecht.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
Misschien ga ik ook wel meeHet lijkt me wel leuk, maar het is wel net na een heeeeeeel druk weekend :x
quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uit puur enthousiasme had ik deze post bijna gewijzigd ipv gequote.![]()
Maar goed idee!
Persoonlijk heb ik in m'n hele leven nog nooit een kop koffie gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten. Je zou maar zonder koffie zitten
O echt nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik in m'n hele leven nog nooit een kop koffie gehad.
Ik heb Pinklow gevraagd of ze voor ons beiden kaartjes kan regelen. Ik zit helaas op mijn werk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
De kaartverkoop voor het concert van Käärijä in de melkweg begint vandaag om 16 uur. Wie van jullie gaat allemaal een kaartje halen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind de geur van koffie al licht misselijkmakend (als er zeg maar een kop onder m'n neus staat, voor de rest kan ik er wel tegen), dus ik heb nooit de wens gehad om het uit te proberen. Met name in de herfst en winter drink ik veel thee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet![]()
Jij bent een thee drinker?
O dat heb ik nog nooit gehoord, dat iemand de geur van koffie misselijkmakkend vindt. Maar het kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind de geur van koffie al licht misselijkmakend (als er zeg maar een kop onder m'n neus staat, voor de rest kan ik er wel tegen), dus ik heb nooit de wens gehad om het uit te proberen. Met name in de herfst en winter drink ik veel thee.
Ah, leuk. Ik ga straks een kaartje proberen te halen en verwacht dat het redelijk snel uitverkocht is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb Pinklow gevraagd of ze voor ons beiden kaartjes kan regelen. Ik zit helaas op mijn week.
Het heeft ook voordelen, ik heb geen koffie nodig om te functioneren.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik nog nooit gehoord, dat iemand de geur van koffie misselijkmakkend vindt. Maar het kan.
Ik heb niets met thee, drink het nooit.
Weekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb Pinklow gevraagd of ze voor ons beiden kaartjes kan regelen. Ik zit helaas op mijn week.
of tijd voor koffiequote:
Ja ik vind koffie ook echt smerig ruiken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind de geur van koffie al licht misselijkmakend (als er zeg maar een kop onder m'n neus staat, voor de rest kan ik er wel tegen), dus ik heb nooit de wens gehad om het uit te proberen. Met name in de herfst en winter drink ik veel thee.
Ik ben niet langer alleen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja ik vind koffie ook echt smerig ruiken.
Ik ben net geswitcht van koffie met melk (wel al zonder suiker, die aanpassing heb ik een jaar of twee geleden gemaakt) naar zwarte koffie. Is nog even wennen maar tot zover gaat het wel. Alleen doe ik het wel vooral in m'n stamcafé want daar weet ik dat het te doen is. Elders is het nog maar de vraag.quote:
Wel alleen 's ochtends besteld dan toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik drink ook alleen thee. Ik lust geen koffie. Cappuccino vind ik alleen lekker in Italie. De lat ligt hoog
Ik ook niet. Ook nooit nodig gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het heeft ook voordelen, ik heb geen koffie nodig om te functioneren.
O lekker, laat je dat ook uren en uren opstaan?quote:
Drink hem ook zwart en als ik ooit eens per toeval suiker of melk er in krijg vind ik het niet meer tge drinkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben net geswitcht van koffie met melk (wel al zonder suiker, die aanpassing heb ik een jaar of twee geleden gemaakt) naar zwarte koffie. Is nog even wennen maar tot zover gaat het wel. Alleen doe ik het wel vooral in m'n stamcafé want daar weet ik dat het te doen is. Elders is het nog maar de vraag.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink hem ook zwart en als ik ooit eens per toeval suiker of melk er in krijg vind ik het niet meer tge drinken
Ik ook niet, er zijn ook dagen dat ik helemaal geen koffie drink. Maarrr als het de avond ervoor heel laat is geworden kan een koffie (of twee/drie) wel even een brug slaan over de middag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook nooit nodig gehad.
Wasa altijd eerst actief met de kids en dingen klaar maken voor school en dergelijk voor ik aan de koffie begon.
Tegenwoordig drink ik decaf, sinds de chemo kan ik niet meer tegen cafeine
Ik vind het lekkerder dan met zoet en melk er inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat snap ikEn zwart vind je 'm ook echt lekker of meer een soort neutraal?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit ver weg maar ook nooit echt ín de SC.
Ehh..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel alleen 's ochtends besteld dan toch?
Ik drink al zo lang zwart, met melk vind ik echt niet meer te drinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben net geswitcht van koffie met melk (wel al zonder suiker, die aanpassing heb ik een jaar of twee geleden gemaakt) naar zwarte koffie. Is nog even wennen maar tot zover gaat het wel. Alleen doe ik het wel vooral in m'n stamcafé want daar weet ik dat het te doen is. Elders is het nog maar de vraag.
Oh, leuk dat je het zegt. Dan moet ik ook maar stoppen met werken.quote:
En blijkbaar nog overleefd ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]JIJ HEBT IN ITALIË CAPPUCCINO BESTELD NÁ DE OCHTEND!?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
Op het randje. Het was bijna 12.00 uurquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
Die vrouw staat nu dus wel op verschillende lijsten in Italië. Jij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op het randje. Het was bijna 12.00 uur
Een vrouw in ons groepje maakte het nog bonter. Die bestelde doodleuk een cappuccino om 22.00 uur. Zonder geklaag!
Ik ga in september er weer heen. We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vrouw staat nu dus wel op verschillende lijsten in Italië. Jij waarschijnlijk ook.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:07 schreef NailQueen het volgende:
@:Egeltje1985, @:Pinklow, @:Moira en ik hebben kaartjes!![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat leuk dat Moira ook mee gaat! Ik sluit me graag aan bij jullie groepjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:07 schreef NailQueen het volgende:
@:Egeltje1985, @:Pinklow, @:Moira en ik hebben kaartjes!![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is vast niet zo moeilijk, ik heb in ieder geval een kaartje gehaald. Nou hopen dat het niet te snel uitverkoopt, zodat iedereen rustig kaartjes kan halen.
Jaaaa en @Treinhoer (aka @Monopoly) ook, want die gaat meequote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:07 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik jou nou al eens gemeet een van de vorige keren?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk dat Moira ook mee gaat! Ik sluit me graag aan bij jullie groepje
Eind juni ga ik al naar de rai, dat is wel weer lang genoeg onderweg zijn voor een evenement.quote:
Nee, dat denk ik niet! Ik ben 1x bij een ESF-FOK!-meeting geweest, maar dat was begin 2020, dacht ik. Of je moet bij de Lowlands-meets geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Heb ik jou nou al eens gemeet een van de vorige keren?
Kost het zoveel tijd om in Amsterdam te komen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eind juni ga ik al naar de rai, dat is wel weer lang genoeg onderweg zijn voor een evenement.
drie uur enkele reis.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kost het zoveel tijd om in Amsterdam te komen?
Ow wow, ik dacht dat het wel meeviel, maar volgens google maps is het echt drie uur. Hebben jullie geen snelwegen daar?quote:
drie uur met de trein. Nu 2,5 uur (inclusief rode lijn bij Rotterdam).quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow wow, ik dacht dat het wel meeviel, maar volgens google maps is het echt drie uur. Hebben jullie geen snelwegen daar?
Er werd misschien niet geklaagd op het moment van bestellen, maar is die vrouw ook weer met jullie mee terug gereisd of heb je haar nooit meer gezien?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op het randje. Het was bijna 12.00 uur
Een vrouw in ons groepje maakte het nog bonter. Die bestelde doodleuk een cappuccino om 22.00 uur. Zonder geklaag!
She swims with the fishes.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er werd misschien niet geklaagd op het moment van bestellen, maar is die vrouw ook weer met jullie mee terug gereisd of heb je haar nooit meer gezien?
Nou nu je het zegt. Ik kan me niet herinneren dat ik haar op de terugreis nog gezien hebquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er werd misschien niet geklaagd op het moment van bestellen, maar is die vrouw ook weer met jullie mee terug gereisd of heb je haar nooit meer gezien?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt. Ik kan me niet herinneren dat ik haar op de terugreis nog gezien heb
Nah ben nog nooit naar LowLands geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet! Ik ben 1x bij een ESF-FOK!-meeting geweest, maar dat was begin 2020, dacht ik. Of je moet bij de Lowlands-meets geweest
Ik ben bij een ESF meet geweest. Jij was er, en het was geen 2020.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Nah ben nog nooit naar LowLands geweestEn 2020 denk ik ook geen ESF meet bijgewoond (rip ESF 2020)
Maar dan wordt 14 oktober de eerste keer
Ik doe er 2,5 uur over om in Amsterdam te komen met de trein. Voor mijn gevoel ligt zeeland dichterbij amsterdam dan fryslanquote:
Ik heb een kaartje.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
De kaartverkoop voor het concert van Käärijä in de melkweg begint vandaag om 16 uur. Wie van jullie gaat allemaal een kaartje halen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat jullie treinverbinding beter is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe er 2,5 uur over om in Amsterdam te komen met de trein. Voor mijn gevoel ligt zeeland dichterbij amsterdam dan fryslan
Wordt nog beter als de Lelylijn komtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie treinverbinding beter is.
Dat komt ook doordat er de totale onwil is om de treinen uit de randstad Zwolle te laten skippen over een nieuw traject.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe er 2,5 uur over om in Amsterdam te komen met de trein. Voor mijn gevoel ligt zeeland dichterbij amsterdam dan fryslan
Jij!quote:
Ze gaan nu poging 2 doen om het mogelijk te maken. Het probleem is niet Zwolle maar de flessenhals Meppel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt ook doordat er de totale onwil is om de treinen uit de randstad Zwolle te laten skippen over een nieuw traject.
He flauw beer, ja dat weet ik.quote:
Zwolle is gigantisch om, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze gaan nu poging 2 doen om het mogelijk te maken. Het probleem is niet Zwolle maar de flessenhals Meppel.
Voor mijn gevoel ligt Friesland dan weer dichter bij Amsterdam dan Zeeland.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic op FOK! aangemaakt, behalve als het een vervolg op een bestaand topic was, dus ik ga dat niet doenquote:
Leuk! Ik kan het me niet herinneren. Waar en wanneer was het?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bij een ESF meet geweest. Jij was er, en het was geen 2020.
Rotterdam, sjoelen, 2018 of 2019.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan het me niet herinneren. Waar en wanneer was het?
Zeeuws-Vlaanderen ligt ook hemelsbreed maar iets van 60 km van de Franse grens.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ligt Friesland dan weer dichter bij Amsterdam dan Zeeland.
Rijsel is 1 uur 48 minuten (144 km). Amsterdam 2 uur, 4 minuten (202 km).quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaanderen ligt ook hemelsbreed maar iets van 60 km van de Franse grens.
Ik ben een paar keer in Rotterdam geweest, maar heb toen - voor zover ik weet - geen fokkers ontmoet en zeker niet gesjoeldquote:
Ik heb het vage vermoeden dat @Nattekat met @Moira heeft gesjoeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in Rotterdam geweest, maar heb toen - voor zover ik weet - geen fokkers ontmoet en zeker niet gesjoeld
Owjaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het vage vermoeden dat @:Nattekat met @:Moira heeft gesjoeld.
Ik ben de afgelopen 11 jaar bij zo veel ESF meets geweest dat ik me jou niet eens meer voor de geest kan halen tbhquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bij een ESF meet geweest. Jij was er, en het was geen 2020.
Dit vind ik bijzonder teleurstellend. Was een crewmeet trouwens.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 11 jaar bij zo veel ESF meets geweest dat ik me jou niet eens meer voor de geest kan halen tbh
Als ik je weer zie is het ongetwijfeld een 'oh ja', maar ik heb in totaal denk ik wel 200 FOK!kers gemeet en ik blow al minstens net zo lang m'n geheugen wegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit vind ik bijzonder teleurstellend. Was een crewmeet trouwens.
Hij was diegene met een natte krant.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ik je weer zie is het ongetwijfeld een 'oh ja', maar ik heb in totaal denk ik wel 200 FOK!kers gemeet en ik blow al minstens net zo lang m'n geheugen weg
https://forum.fok.nl/topic/2469786quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ik je weer zie is het ongetwijfeld een 'oh ja', maar ik heb in totaal denk ik wel 200 FOK!kers gemeet en ik blow al minstens net zo lang m'n geheugen weg
Een traumatische ervaring voor velenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het vage vermoeden dat @:Nattekat met @:Moira heeft gesjoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |