SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Een tram die (grotendeels) op normale rails rijdt en dus niet de straat deelt met het andere verkeer. Het verschil met een trein is dan weer het type voertoeg, normaal gaan sneltrams minder snel dan een trein (kilometer of 60 dacht ik) maar kunnen daardoor ook weer veel sneller stoppen en optrekken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is een sneltram nou weer?
In Utrecht/Nieuwegein/IJsselstein heb je een sneltram.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Een tram die (grotendeels) op normale rails rijdt en dus niet de straat deelt met het andere verkeer. Het verschil met een trein is dan weer het type voertoeg, normaal gaan sneltrams minder snel dan een trein (kilometer of 60 dacht ik) maar kunnen daardoor ook weer veel sneller stoppen en optrekken.
In Alicante is het dan weer zo dat de sneltram voor de laatste paar stations in het centrum verandert in een ondergrondse metro.
Lightrail is volgens mij hetzelfde.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Een tram die (grotendeels) op normale rails rijdt en dus niet de straat deelt met het andere verkeer. Het verschil met een trein is dan weer het type voertoeg, normaal gaan sneltrams minder snel dan een trein (kilometer of 60 dacht ik) maar kunnen daardoor ook weer veel sneller stoppen en optrekken.
In Alicante is het dan weer zo dat de sneltram voor de laatste paar stations in het centrum verandert in een ondergrondse metro.
In Harderwijk/Ermelo/Putten heb je geen sneltram.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is dat niet een totaal ander soort rails? O wacht. Dat is de monorailquote:
Oké dat is vreemd. Dus jullie blijven gewoon vooral thuis?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Harderwijk/Ermelo/Putten heb je geen sneltram.
nee joh de paardentram rijdt daar gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat is vreemd. Dus jullie blijven gewoon vooral thuis?
Ik vind een monorail zo iets bijzonders, ik heb nooit begrepen wat daarvan het voordeel is ten opzichte van andere transportopties.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar is dat niet een totaal ander soort rails? O wacht. Dat is de monorail![]()
Als er weinig ruimte is en je de lucht inmoet dan zal het qua constructie wel goedkoper zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind een monorail zo iets bijzonders, ik heb nooit begrepen wat daarvan het voordeel is ten opzichte van andere transportopties.
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als er weinig ruimte is en je de lucht inmoet dan zal het qua constructie wel goedkoper zijn.
minder hoopjes paardestront op straat in elk gevalquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind een monorail zo iets bijzonders, ik heb nooit begrepen wat daarvan het voordeel is ten opzichte van andere transportopties.
De sneltrein?quote:
dan moet je snel bijlezen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
@:Nizno ik heb een verslag nodig van alles wat ik de afgelopen twee weken gemist heb
ijdele hoop...quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, ik verwacht van jou een beknopte samenvatting.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ijdele hoop...
net als de paardenstront van de paardetram
das dan ook domquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]Weer de vloek van de rode vlag als je vroeg je wekker hebt gezet
Imola gaat de boeken in als de eerste race in heeeeeeeeeel veel jaar die ik gewoon niet integraal gezien heb. Ik wilde het bij die ene race houdenquote:
Daar had je anders niks aan gemist.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik heb de GP van Monaco live gekeken trouwens. Weer de vloek van de rode vlag als je vroeg je wekker hebt gezet
hij had het beter om kunnen draaien idd. de sukkelquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar had je anders niks aan gemist.
Zelfs de 30 minuten samenvatting was spannendquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had het beter om kunnen draaien idd. de sukkel
gewoon die afspraak die je had een week verplaatsen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had graag m'n wekker 45 minuten later gezet hoor
de samenvatting van monaco was korter, 3min van start tot herstart, 3min van herstart tot vlag en daarna nog 3 tot 4min winnaarquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs de 30 minuten samenvatting was spannend
Dat volg ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon die afspraak die je had een week verplaatsen.
heb je de slechtste chauffeur al bijgekeken?
F1TV maakt ook samenvattingen van 30 minuten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
de samenvatting van monaco was korter, 3min van start tot herstart, 3min van herstart tot vlag en daarna nog 3 tot 4min winnaar
jammer, anders kon jij me even vertellen of het bericht in het TV topic idd een spoiler was of nietquote:
ow ja het waren de highlightsquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV maakt ook samenvattingen van 30 minuten.
Ben echt benieuwd hoe ze die gevuld hebben voor Monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja het waren de highlights
8min, dus nog twee min winnaar op t einde ipv 3 tot 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja. Hier is eindelijk iedereen weer beter. Buikgriep ging lekker in een treintje (Kind - vader - ik - opa)
Fuck the EBU
Ik denk de eerste zes minuten alleen die crash van Perez.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe ze die gevuld hebben voor Monaco
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:11 schreef Yesse het volgende:
Goedemiddag vanuit een huis waar ik verf ruik en een schuurmachine naast mijn oor heb.ik houd me nog strikt aan de coronaregels dus nergens last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja. Hier is eindelijk iedereen weer beter. Buikgriep ging lekker in een treintje (Kind - vader - ik - opa)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Om de wereld voor verder verval te behoedenquote:
Dan ben je in dit topic wel op de juiste plaats inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Om de wereld voor verder verval te behoeden
Hij ervaart rijmen niet als een plicht.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat je je niet op rijmen richt?
Sodom en Gomorra van de muziekwereldquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ben je in dit topic wel op de juiste plaats inderdaad.
Spaghetti con chili con carne.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Laat het de Italianen niet horen wat ik nu gemaakt heb. Namelijk spaghetti met chili con carne. Kwestie van per ongeluk het verkeerde ingevroren bakje uit de vriezer halen. Het smaakt eigenlijk niet eens zo slecht
Heb je er ook kaas bij?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Laat het de Italianen niet horen wat ik nu gemaakt heb. Namelijk spaghetti met chili con carne. Kwestie van per ongeluk het verkeerde ingevroren bakje uit de vriezer halen. Het smaakt eigenlijk niet eens zo slecht
Ik heb wel dit topic even voor je laten samenvattenquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
@:Nizno ik heb een verslag nodig van alles wat ik de afgelopen twee weken gemist heb
F1 subforum is geslooptquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Die tomatensoep van de Chinees is altijd lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb tomatensoep en loempia gehaald bij de Chinees. Het was heerlijk.
Ik vond mijn buitengewoon gevatte reactie op dit nieuwsbericht vorige week eigenlijk beter dan ChatGPT’s pogingen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:10 schreef Meke het volgende:
Tevens heeft ChatGPT een leuke grap bedacht voor jullie: Waarom stuurde de sneltram een ansichtkaart naar de monorail? Omdat ze hoorde dat het een eenrichtingsverkeer was en wilde weten hoe het voelde om altijd op het rechte spoor te zitten!
quote:Televisieregisseur Rudolf Spoor is op 85-jarige leeftijd overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Je kan nooit eens lekker op vakantie gaan. Hoe was je vakantie ?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
ESF1Gamer en Nizno kunnen niet zonder je.
dat kunnen we dus prima zonder hemquote:
ik heb er van genotenquote:
Heerlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan nooit eens lekker op vakantie gaan. Hoe was je vakantie ?
ESF1Gamer en Nizno kunnen niet zonder je.
Ik ook + een aantal anderen van het F1 subforumquote:
Jouw afwezigheid is de oorzaak dat Max niet won in Monacoquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk
Was een mooie reminder dat ik geen jaren meer moet overslaan.
En ik merk het ja.
t erge is, hij had de wekker gezet en wel gekekenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jouw afwezigheid is de oorzaak dat Max niet won in Monaco
Dat ie in andere tijdzone zit dat is de oorzaakquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
t erge is, hij had de wekker gezet en wel gekeken
Imola heb ik niet gezien, die won hij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jouw afwezigheid is de oorzaak dat Max niet won in Monaco
Jij mag niet meer kijken en moddenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Imola heb ik niet gezien, die won hij.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij mag niet meer kijken en modden
Ik snap dat je wat nerveus wordt van dit soort retoriek maar geen zorgen, jouw positie als mod is veilig.quote:
opgelostquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij mag niet meer kijken en modden
Die vind ik best vies eigenlijk. Geef mij maar normale tomatensoepquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die tomatensoep van de Chinees is altijd lekker
Wacht maar, die vrouwen werken je er meteen uit zodra ze de kans krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat je wat nerveus wordt van dit soort retoriek maar geen zorgen, jouw positie als mod is veilig.
Het is wel een hele harde wereld jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar, die vrouwen werken je er meteen uit zodra ze de kans krijgen.
Ik maak me totaal geen zorgen Straan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat je wat nerveus wordt van dit soort retoriek maar geen zorgen, jouw positie als mod is veilig.
Uitquote:
zonder publiek?quote:
Met publiek, maar in een stadion met een sintelbaan, dan is het net of er geen publiek zit.quote:
Of nog erger, in een honkbalstadion.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met publiek, maar in een stadion met een sintelbaan, dan is het net of er geen publiek zit.
Als een ESF in een neutraal land wordt gehouden, laten we een willekeurig voorbeeld nemen Zwitserland, is dat dan neutraal terrein?quote:
Ginkelse heide?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zit gewoon in mijn hoofd, daar kan ik uit zijn terwijl ik thuis zit.
En het is ook niet per se neutraal terrein.
Dat is een beetje lastig voetballen. Je bedoeld een American Football stadionquote:
Ik vind Griekenland en Cyprus altijd wel lekker neutraal naar elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als een ESF in een neutraal land wordt gehouden, laten we een willekeurig voorbeeld nemen Zwitserland, is dat dan neutraal terrein?
Nee hoor, was het maar waar:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig voetballen. Je bedoeld een American Football stadion
Ze hebben ook uitstekende droge worstquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:27 schreef Nizno het volgende:
Be'j gramieterig van 't prakkezeeern
.
hoorde ik net voorbij komen
ik houd toch zo van het Drents
feitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |