SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik vind tennis echt onaantrekkelijk trage hel. Op de Spelen merk ik ook elke keer hoe saai ik het vindquote:Op maandag 27 mei 2024 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee![]()
TR gemacht!
Roland Garros is een van de parels van de sport![]()
Ik vind tennis juist de mooiste sport om te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2024 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind tennis echt onaantrekkelijk trage hel. Op de Spelen merk ik ook elke keer hoe saai ik het vindDiep in de toernooien gaat het nog wel, maar zo'n eerste paar rondes vind ik echt ontzettend droge kost.
Als ik moet kiezen tussen de 4 GS dan wel Roland Garros natuurlijk.
Fysiek is het vanwege de lengte natuurlijk enorm zwaar, maar als kijksport is het wel ontzettend traag, net als een golf. Knap is het allemaal zeker, dat wel.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind tennis juist de mooiste sport om te kijken![]()
Het is tactisch, fysiek, mentaal, man tegen man![]()
Vorig jaar ben ik naar Roland Garros geweest, dat was helemaal super![]()
Ik speel zelf ook, dat helpt natuurlijk ook wel mee qua interesse.
Wat een walgelijk frame.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Altijd al gedacht dat Cyan zo van voetbal houdt, hij is er altijd druk mee bezig.
Dat is bij snooker Cyanquote:
Dat zal die als groot sportfan vast wel weten.quote:
Op een tafel die zo versleten is dat de gaten erin zitten.quote:
Wel maar 1 blauwe balquote:
Zverev staat 4e. Nadal niet in de top 150.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een vraagje aan de sportkenners. Hoezo moest Nadal tegen Zverev in de eerste ronde van Roland Garros? Is een van de twee zo ver afgezakt op de wereldranglijst?
Ja, eens.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach ja, hoe belangrijk ben je nou? Dan doen ze het maar een keertje zonder penningmeester
Zo dan, heeft ie lang niet gespeeld ofzoquote:Op maandag 27 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zverev staat 4e. Nadal niet in de top 150.
Nadal maakte dit voorjaar zijn rentree na lang blessureleed.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo dan, heeft ie lang niet gespeeld ofzo
Het is nog erger als je als vierde geplaatst bent maar dan tegen Nadal moetquote:Op maandag 27 mei 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ook wel pech als je net een top 4 speler loot, terwijl er in totaal 128 spelers meedoen.
Is dat voorstellen voor nieuwe collega's, als in is zij pas aangenomen en is er een kans dat jij kunt zorgen dat ze niet door haar proeftijd komt?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zat echt met een dilemma vandaag! We hebben op werk op intranet van die voorstelstukjes van allerlei collega's. Haske leuk, maar het voorstelstukje van vandaag riep om twee redenen woede bij me op - om redenen die jullie zullen begrijpen![]()
1. Ze noemde het ESF als haar guilty pleasure. HOEZO zou je je hiervoor moeten schamen?!?!
2. Ze zei dat ze allerlei acts leuk vond, zoals die monsters die voor Ijsland (?!?!?!?!) gewonnen hadden
Ik heb even op haar LinkedIn gekeken, ze werkt er sinds 2008, zou dat nog onder proeftijd vallen?quote:Op maandag 27 mei 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat voorstellen voor nieuwe collega's, als in is zij pas aangenomen en is er een kans dat jij kunt zorgen dat ze niet door haar proeftijd komt?
Zó erg was Systur toch niet?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zat echt met een dilemma vandaag! We hebben op werk op intranet van die voorstelstukjes van allerlei collega's. Haske leuk, maar het voorstelstukje van vandaag riep om twee redenen woede bij me op - om redenen die jullie zullen begrijpen![]()
1. Ze noemde het ESF als haar guilty pleasure. HOEZO zou je je hiervoor moeten schamen?!?!
2. Ze zei dat ze allerlei acts leuk vond, zoals die monsters die voor Ijsland (?!?!?!?!) gewonnen hadden
Het is misschien een tikje bovengemiddeld lang voor een proeftijd, maar ik zou het zeker even boven aankaarten.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb even op haar LinkedIn gekeken, ze werkt er sinds 2008, zou dat nog onder proeftijd vallen?
Die hebben niet het hele ESF gewonnenquote:
Of Monsters and Men komt uit IJslandquote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Oh ja! Hele opluchtingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 27 mei 2024 23:02 schreef H_T het volgende:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benAlleen hotel of Incl toegang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Wel met toegang, maar dan nog...quote:
Ja dat weet ik wel zeker, maar je kunt dat niet in dezelfde zin fout zeggen en zeggen dat je ESF fan bentquote:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benMisschien niet voor groepen van 20 kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dit was voor 2 personen! Ik was daarna gaan kijken of ik ook twee weken Disney World voor twee personen kon vinden voor datzelfde bedrag, en dat is geluktquote:Op maandag 27 mei 2024 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet voor groepen van 20 kijken?
Cancelen. Geen genade.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benWhaaahaaahoeijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Lijkt mij ook de enige optie!quote:
Ze heeft blijkbaar niet eens de moeite genomen om even te controleren wie dat waren die toen wonnen. Als ze zo ook met haar werk omgaat.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word je dan gelijk eigenaar van het park?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benDat is toch gewoon belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benDie 92 cent doet het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker naar boven afronden als je een echte player bentquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef Em31 het volgende:
Premier Dick Schoof, fantastische naam voor het buitenland.
Gezien de gemiddelde leeftijd van de bezoekers kunnen ze misschien een veenlijk uit het publiek halenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga morgen met mijn moeder naar de libelle zomerweek. Daar kunnen we gaan genieten van een spetterend optreden van OG3NE. Als dat geen feest wordt.
Ik kwam hier met dezelfde vraagquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
Hoe diepgaand zijn de voetbal connecties van @:Cyan9 ?
Veel plezier. Krijgen we dan te horen wanneer we zomer krijgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga morgen met mijn moeder naar de libelle zomerweek. Daar kunnen we gaan genieten van een spetterend optreden van OG3NE. Als dat geen feest wordt.
Al 1 ambtenaar minder van de 22% die het nieuwe kabinet wil bezuinigen.quote:
We moeten wat, nu Tiny Cox met pensioen is en Wim Kok in de vergetelheid raaktquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef Em31 het volgende:
Heeft België überhaupt nog tanks?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:55 schreef Strani het volgende:
Goh, een voormalig directeur van de intelligentiedienst. België kan maar beter wat tanks naar de grens steuren
En Tiny zijn naam was gewoon Martinus he, dat had hij dus niet hoeven doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We moeten wat, nu Tiny Cox met pensioen is en Wim Kok in de vergetelheid raakt
You don't know Dick!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef Em31 het volgende:
Marcus & Tiny genotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
En Tiny zijn naam was gewoon Martinus he, dat had hij dus niet hoeven doen.
Non-existent.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
Zeer diepgaand en verstrekkend.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
Ik zal het even vragen aan Libellequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Krijgen we dan te horen wanneer we zomer krijgen?
Lijkt me wel beter dan Plasterk of Mona Keijzer (quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, vast lekker menselijk met iemand van de AIVD/JenV.
Ja, ik weet het niet. Mona Keijzer was natuurlijk lachwekkend geweest, maar dan ben je ook snel van zo'n regering af. Die Schoof lijkt me wel capabel, meer een soort wolf in schaapskleren. Dat is misschien wel erger.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter dan Plasterk of Mona Keijzer () ofzo
Alles is beter dan Mona Keijzer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zelfs Martin Österdahl?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is beter dan Mona Keijzer.
Of Timmermans. Of Van der Plas. Of Van Zwol.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.. al zal hij denk ik niet precies doen wat Wilders zegt en dat leek me bij Plasterk wel het grootste risico.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Mona Keijzer was natuurlijk lachwekkend geweest, maar dan ben je ook snel van zo'n regering af. Die Schoof lijkt me wel capabel, meer een soort wolf in schaapskleren. Dat is misschien wel erger.
Bij de supermarkten kan je gaan sparen voor EK hemdjes die je ook als tas kan gebruiken. Er zijn mensen die hier over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef Em31 het volgende:
Word nu al gek van al die EK-reclames en het duurt nog 2 weken voordat het begint.
Oh jeequote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef Em31 het volgende:
Word nu al gek van al die EK-reclames en het duurt nog 2 weken voordat het begint.
En eigenlijk willen we gewoon allemaal wuppies!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij de supermarkten kan je gaan sparen voor EK hemdjes die je ook als tas kan gebruiken. Er zijn mensen die hier over nagedacht hebben.
Als ik Wesley Sneijder nog één keer zie optreden in Jubbega gooi ik m'n tv het raam uit!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jeeEcht oncontroleerbare woede of nog niet zó erg?
Deze is alleen op SBS6 te zien zeker?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Wesley Sneijder nog één keer zie optreden in Jubbega gooi ik m'n tv het raam uit!
Ahquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie 'm steeds op kwaliteitszender Comedy Central.
Modern Family, Will&Grace, Friends, Mike&Molly, Young Sheldon, etc. etc.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
AhWat tonen ze daar zoal tegenwoordig?
Dit moest ik googlen. Ik ben deze reclame nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Wesley Sneijder nog één keer zie optreden in Jubbega gooi ik m'n tv het raam uit!
Ahaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Modern Family, Will&Grace, Friends, Mike&Molly, Young Sheldon, etc. etc.
En als de seizoenen afgelopen zijn beginnen we gewoon weer opnieuw!
Nee maar ons soort mensen ziet dat soort dingen ook niet op de NPO en Stingray Classica.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit moest ik googlen. Ik ben deze reclame nog niet tegengekomen.
Geniet er nog maar even van!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit moest ik googlen. Ik ben deze reclame nog niet tegengekomen.
Met een wuppie wuppie wuppie sta je nooit meer in je uppie. Ja we worden kampioen!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
En eigenlijk willen we gewoon allemaal wuppies!
Ik zag hetquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
AhaIk merk op TikTok dat de acteurs van Modern Family wat liken te hinten naar iets nieuws.
Weet niet! En het kanaal van de actrice die Lily speelde komt ook opeens voorbij bij mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag hetmaar zal vast een reclame of iets zijn denk ik?
Je zit weer je droomwereld in de war te halen met de echte wereld denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Er is ook één met een hele monoloog van Koeman en met de spelers die steeds gevolgd worden door een kat.
Was het maar waar Strani.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zit weer je droomwereld in de war te halen met de echte wereld denk ik
Nou inderdaad, dat heb ik dus ook. En dan zal je zien dat we Frankrijk ineens van de mat spelen en je toch weer hoop krijgt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:30 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo niet-excited ben geweest voor een EK of WK. Een kutploeg met een kutcoach... en daar moeten we dan voor supporteren. Dan heb je een talent van het jaar in Italië (Zirkzee) en dan neem je hem niet mee... had hij maar in de Eredivisie moeten spelen. En Weghorst natuurlijk weer wel.
Ik word eigenlijk al heel lang niet meer echt warm voor een EK, ik denk dat het na dat van 2008 voor mij toch een stuk minder is geworden. WK's zijn een ander verhaal maar een EK voelt toch net even minder belangrijk. Maar als het allemaal eenmaal begonnen is vind ik het wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:30 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo niet-excited ben geweest voor een EK of WK. Een kutploeg met een kutcoach... en daar moeten we dan voor supporteren. Dan heb je een talent van het jaar in Italië (Zirkzee) en dan neem je hem niet mee... had hij maar in de Eredivisie moeten spelen. En Weghorst natuurlijk weer wel.
Om dan uitgeschakeld te worden door Zwitserland of zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat heb ik dus ook. En dan zal je zien dat we Frankrijk ineens van de mat spelen en je toch weer hoop krijgt.
Gelukkig zijn die klote Zweden er niet bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Om dan uitgeschakeld te worden door Zwitserland of zo.
Kan niet, die hebben het ESF al gewonnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Om dan uitgeschakeld te worden door Zwitserland of zo.
Die poulefase van 2008 was wel genotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk al heel lang niet meer echt warm voor een EK, ik denk dat het na dat van 2008 voor mij toch een stuk minder is geworden. WK's zijn een ander verhaal maar een EK voelt toch net even minder belangrijk. Maar als het allemaal eenmaal begonnen is vind ik het wel leuk hoor.
Ik vond EK’s eigenlijk leuker, omdat er minder landen meededen, waardoor je meer wedstrijden op hoog niveau had, en niet van die eindeloze poulefases. Maar nu er 24 landen bij zijn, is de charme wel een stuk minder.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk al heel lang niet meer echt warm voor een EK, ik denk dat het na dat van 2008 voor mij toch een stuk minder is geworden. WK's zijn een ander verhaal maar een EK voelt toch net even minder belangrijk. Maar als het allemaal eenmaal begonnen is vind ik het wel leuk hoor.
Wat voor model is het nieuwe hart van CineStrani?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:21 schreef Strani het volgende:
Over TV's gesproken, mijn portemonnee is zojuist bevallen van een nieuwe. Toch fijn om weer een grotere TV in de woonkamer te hebben.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor model is het nieuwe hart van CineStrani?
Inderdaad, wij zouden hooguit in aanmerking komen voor bondscoach van Catalonië ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:03 schreef Strani het volgende:
Het zal je ook maar opeens overkomen dat de baan van premier je wordt aangeboden zeg.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]Een hele goedkope van het Spaanse merk TD Systems. Maar wel goede reviews en tot zover ben ik er ook tevreden mee
Android TV ook, dat vind ik ook wel fijn.
Ik heb ook best wat dingen van het tevens Spaanse merk Cecotec, zoals m'n electrische step, m'n robotstofzuiger en m'n mobiele aircoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit van gehoordWel goed dat je je locals steunt!
De KPN reclame met de katquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Er is ook één met een hele monoloog van Koeman (ING) en met de spelers die steeds gevolgd worden door een kat (KPN).
Het lijkt me in elk geval een rustige en representatieve man, dus ik verwacht in elk geval geen gekke bokkensprongen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
Ik vond Dick Schoof toch redelijk goed overkomen. Logischerwijs wel wat lastige vragen waar hij niet direct antwoord op kon geven. Wat vonden jullie?
Kattenquote:
Nog niets van gezien, ik ben heel benieuwd! Ik zal vanavond eens kijken of ik wat terug kan zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
Ik vond Dick Schoof toch redelijk goed overkomen. Logischerwijs wel wat lastige vragen waar hij niet direct antwoord op kon geven. Wat vonden jullie?
Kan die man zichzelf niet bij het grofvuil zetten ofzoquote:
Niet gezien, maar Ik vertrouw op jouw oordeel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
Wat is er "very weird"?quote:
Wuppiequote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit is alweer 17 jaar geleden. Ik begin me oud te voelen
Wappiequote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet gezien, maar Ik vertrouw op jouw oordeel.
Niet gezien, maar Schoof hij de lastige vragen niet gewoon aan de kant?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
Altijd tegen hem..quote:
Dat is er toch al een meer dan normaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel leuk dat er toch iemand vertrouwen in je heeft
@Em31 is dit nou wat je wilt? Redefine telkens zo triggeren dat hij ook tegen me ingaat?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is er toch al een meer dan normaal.
Het blijft mooi dat ik hier niet eens mijn best voor hoef te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 is dit nou wat je wilt? Redefine telkens zo triggeren dat hij ook tegen me ingaat?
Het is wel echt een marionet ja. Totaal geen eigen meningenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het blijft mooi dat ik hier niet eens mijn best voor hoef te doen.
Meow catquote:
Alsof ik of iemand anders daar een trigger voor nodig heeftquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 is dit nou wat je wilt? Redefine telkens zo triggeren dat hij ook tegen me ingaat?
We weten allemaal dat jij altijd heel voorzichtig afwacht of je met iemand's wind mee kan waaien!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof ik of iemand anders daar een trigger voor nodig heeft
oeh. Maar ik ben voetbal aan het kijken. Morgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! mooi op tijdEr zijn muntjes!!
Boeie, het is de heenwedstrijd! Zondag is belangrijkerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh. Maar ik ben voetbal aan het kijken. Morgen?
Nou dat gaat denk ik wel meevallenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boeie, het is de heenwedstrijd! Zondag is belangrijker
We zijn met 9! Als de wedstrijd afgelopen is, kom ook: XD2KCLPquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh. Maar ik ben voetbal aan het kijken. Morgen?
Mwah, dat moet ik nog maar eens zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boeie, het is de heenwedstrijd! Zondag is belangrijker
Dit is voor de darkroom of wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We zijn met 9! Als de wedstrijd afgelopen is, kom ook: XD2KCLP
GROOTSTE SUPERMARKT VAN NEDERLAND BIJ HET STADION-GENOTquote:
Klopt. Waarbij bij het beledigen van jou nooit lang hoef te wachten op een windvlaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij altijd heel voorzichtig afwacht of je met iemand's wind mee kan waaien!
Hoe is dat toch eigenlijk ooit zo begonnen hè?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Waarbij bij het beledigen van jou nooit lang hoef te wachten op een windvlaag.
Dat komt door de mistral.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe is dat toch eigenlijk ooit zo begonnen hè?
Omdat je in Spanje woont. Want wat is nou de kans dat je in het vliegtuig stapt deze kant op en die persoon op gaat zoeken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat iedereen mij altijd maar zomaar beledigt
Sterke theorie, die kans is inderdaad niet erg groot. Echter is de kans wél heel groot dat ik eens in de paar jaar toch wel in Nederland ben en dan wellicht even langs ga bij verschillende mensen om te babbelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je in Spanje woont. Want wat is nou de kans dat je in het vliegtuig stapt deze kant op en die persoon op gaat zoeken.![]()
Gewoon omdat het kan Straan, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds geen bevredigend antwoord. Wie is er ooit mee begonnen en waarom?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan Straan, gewoon omdat het kan.
Dat zal jij vast zelf zijn geweestquote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds geen bevredigend antwoord. Wie is er ooit mee begonnen en waarom?
Gezellig! Je bent welkom.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterke theorie, die kans is inderdaad niet erg groot. Echter is de kans wél heel groot dat ik eens in de paar jaar toch wel in Nederland ben en dan wellicht even langs ga bij verschillende mensen om te babbelen.
Als hij dat dan even van te voren laat weten. Wil ik ook aanschuiven.quote:
Nee dat denk ik niet. Je antwoorden zijn verdacht vaag. Het is dat ik weet dat jij het nooit kan zijn geweest want je toont nooit initiatief.quote:
Nee, maar ik wil er wel eentje verzinnen als je dat graag wil!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een code hebben om binnen te komen?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als hij dat dan even van te voren laat weten. Wil ik ook aanschuiven.
De antwoorden moeten vaag zijn, omdat de waarheid te hard voor je isquote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Je antwoorden zijn verdacht vaag. Het is dat ik weet dat jij het nooit kan zijn geweest want je toont nooit initiatief.
Ja je hebt gewoon geen idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
De antwoorden moeten vaag zijn, omdat de waarheid te hard voor je is
De tiende penning zou tijdelijk zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, als je het zo brengt heb je wel een puntquote:Op woensdag 29 mei 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja kan toch nog steeds, of is de tijd al afgelopen en heb ik dat niet gemerkt?
Nee oké dan zitten we weer op één lijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 00:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, als je het zo brengt heb je wel een punt. Een agressief gebracht punt, maar toch
quote:
Leeft hij nog?quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waar was de wekservice van Roger?
Fijne vakantiequote:
Ik had nog niet eens haar op mijn ballen toen ik naar Zweden verhuisde maar idd, ik heb het hier erg naar mijn zin.quote:
Huh?quote:Op woensdag 29 mei 2024 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ontvang vandaag een pakketje, maar ik weet niet wie de afzender is
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Huh?
Ik zou afgelopen donderdag een pakketje krijgen, maar nog steeds niet ontvangen.
Heerlijk specifiek aantalquote:Op woensdag 29 mei 2024 07:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens haar op mijn ballen toen ik naar Zweden verhuisde maar idd, ik heb het hier erg naar mijn zin.
Vorig jaar singel geworden na 7 jaar relatie. Heb me nu door 27 zweedse dames gewerkt het afgelopen jaar.
Magic.quote:
Veel plezier daar! Ben je al eerder in Berlijn geweest of is dit de eerste keer?quote:
Ah leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Magic.
Toevallig net weer een mailtje gehad van DPD dat ze het 'later vandaag' gaan bezorgen. (dat zeiden ze donderdag ook al...)
Bericht gehad dat ze het op het pakketpunt hebben afgeleverd. Vanavond ophalen (mits het droog is)quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah leuk.
Mijn pakketje wordt gezorgd door PostNL
Ik heb wel een spannend verhaal, maar ik ben bang dat het te heftig is voor hier.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik durf ook eigenlijk niet te posten want ik heb niet zulke spannende verhalen
Misschien in een spoiler en dat je dan de namen van de betrokkenen verandert?quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel een spannend verhaal, maar ik ben bang dat het te heftig is voor hier.
Aan de namen zal het niet liggen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien in een spoiler en dat je dan de namen van de betrokkenen verandert?
Ben je toevallig gisteren in Den Haag geweest en heb je daar toevallig een persconferentie afgelegd?quote:
Nou vooruit, wat is het en waar ga je het voor gebruiken?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Als iedereen dat hier durft te delen, durf ik het ook wel.
Ik krijg vrijdag ook een pakketje
Ow, dit is op zich nog wel een interessant verhaal, denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, wat is het en waar ga je het voor gebruiken?
Kijk hier hebben we wat aanquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dit is op zich nog wel een interessant verhaal, denk ik.
Zaterdag is de Utrecht pride en ik vaar mee op een van de boten. Iedereen moet iets met paars en wit aan, dus heb ik een paars tshirt en een witte spijkerbroek besteld.
Het wordt wel een koude dag, dus misschien doe ik er nog een shirt onder. Gelukkig lijkt het droog te blijven
Dat klinkt heerlijk. Zowel de 27 graden als de ventilator, omdat het 27 graden is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aan
Ik ga vandaag een ventilator bestellen zodat die hopelijk morgen arriveert. Het is inmiddels soms alweer 27 graden in de woonkamer waar ik geen airco heb en m'n oude ventilators zijn stuk. Dus nou maar eens een echt goede kopen
Spaans merk, jaquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk. Zowel de 27 graden als de ventilator, omdat het 27 graden is.
Is de ventilator een Spaans merk?
Hier hebben we te maken met de natste mei sinds het begin van de metingen. Ik geloof dat we ook al de natste herfst en natste winter hadden
Heb je wel netjes een commissie bij ze afgedwongen voor elke aankoop? Twintig procent lijkt me redelijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik bestel meer pakketjes voor mn ouders dan voor mezelf. Ze willen wel online shoppen, maar vinden het ook spannend en gedoe met gegevens invullen en betalen. Dus ik krijg dan linkjes in WhatsApp met 'bestel dit' en dan maken ze het geld naar mij over. De laatste aankopen: ontvochtiger voorbij de kelder en zaagjes voor een Fein-zaag.
Hmm, nog niet, maar goed idee. #Dropshippingquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je wel netjes een commissie bij ze afgedwongen voor elke aankoop? Twintig procent lijkt me redelijk
Precies, voor niks gaat de zon opquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmm, nog niet, maar goed idee. #Dropshipping
Ja, het blijft maar nat.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk. Zowel de 27 graden als de ventilator, omdat het 27 graden is.
Is de ventilator een Spaans merk?
Hier hebben we te maken met de natste mei sinds het begin van de metingen. Ik geloof dat we ook al de natste herfst en natste winter hadden
Ik zet daar graag af en toe wat ruimte tussen, men moet het niet te veel gaan verwachten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waar was de wekservice van Roger?
Leefde hij ooit?quote:
Nou, ik houd erg van regelmaat.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zet daar graag af en toe wat ruimte tussen, men moet het niet te veel gaan verwachten.
De beste wekker is er immers een die je niet aan ziet komen.
Werd je TV geleverd door DHL?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:51 schreef Strani het volgende:
Jeetje, Jeroen Overbeek is op m'n nieuwe TV veel ouder
Des te leuker voor mij om die regelmaat zo regelmatig mogelijk in de war te schoppen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, ik houd erg van regelmaat.
Zelf al eerder geweest, eerste keer voor mijn zoon.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier daar! Ben je al eerder in Berlijn geweest of is dit de eerste keer?
Leuk. Veel plezier alvast. Hopelijk is het droog.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dit is op zich nog wel een interessant verhaal, denk ik.
Zaterdag is de Utrecht pride en ik vaar mee op een van de boten. Iedereen moet iets met paars en wit aan, dus heb ik een paars tshirt en een witte spijkerbroek besteld.
Het wordt wel een koude dag, dus misschien doe ik er nog een shirt onder. Gelukkig lijkt het droog te blijven
Ja, ok ga hier slecht op.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Des te leuker voor mij om die regelmaat zo regelmatig mogelijk in de war te schoppen.
Nee en nee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je toevallig gisteren in Den Haag geweest en heb je daar toevallig een persconferentie afgelegd?
Ik hoop het ook, thanks! En dat ik de broek pasquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk. Veel plezier alvast. Hopelijk is het droog.
Dat de kleding past, is ook wrl fijn idd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, thanks! En dat ik de broek pasHet wordt 16 of 17 graden, we staan 3 uur lang op een boot en ik kan natuurlijk ook geen jas aantrekken, dus voor een koukleum is het misschien handig om een tweede shirt te dragen.
Haha nee door CTT Express en ik had het met anderhalve dag binnenquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Werd je TV geleverd door DHL?
Want dan heeft het waarschijnlijk zo lang geduurd dat het niet raar is dat mensen ineens veel ouder zijn.
Ogene godinnen. Zaterdag bij toppers gezien en Humberto Tozzi was er ook!quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:27 schreef NailQueen het volgende:
We hebben OG3NE gezien bij de libelle zomerweek. Niet bewust want we wilden gewoon ergens ons patat opeten. Ze deden twee eigen nummers, hun nummer waar ze the voice wonnen en lights and shadows, en voor de rest alleen maar covers. Hun esf inzending was ik alweer helemaal vergeten. Ze weten zichzelf echt niet meer te verkopen
Umberto Schelvisquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ogene godinnen. Zaterdag bij toppers gezien en Humberto Tozzi was er ook!
Ik misschien welquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:35 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.melkweg.nl/nl/agenda/kaarija-14-10-2024/ iemand zin om mee te gaan?
Lijkt me wel geinig. Als ik met iemand meekan wil ik wel meequote:Op woensdag 29 mei 2024 17:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan zou ik mijn vakantie met 2 dagen verlengen. Hopelijk dan niet te brak zijn voor het volgende concert dat ik ga bezoeken op 18 oktober in Utrecht.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb eind die week ook left of the dial, festival in Rotterdam. maar je moet gewoon eerdere concerten zien als training.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn vakantie met 2 dagen verlengen. Hopelijk dan niet te brak zijn voor het volgende concert dat ik ga bezoeken op 18 oktober in Utrecht.
Dat kan. Alleen ik mijn energielevel wel goed in de gaten ivm chronisch ziek zijn. Ze zullen op werk niet leuk vinden als ik als zombie daar zit.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb eind die week ook left of the dial, festival in Rotterdam. maar je moet gewoon eerdere concerten zien als training.
Ahja, ik ben ambtenaar, dus dat is de standaard.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan. Alleen ik mijn energielevel wel goed in de gaten ivm chronisch ziek zijn. Ze zullen op werk niet leuk vinden als ik als zombie daar zit.
Hallo mede-ambtenaarquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ahja, ik ben ambtenaar, dus dat is de standaard.
Oké, flauwe grappen terzijde, goed op jezelf letten en niet als een zombie naar je werk moeten is ook belangrijk.
Maak jij het topic aan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:09 schreef NailQueen het volgende:
We hadden het laatst over de volgende meet. Ik weet wel iets op 14 oktober. Daarvoor moeten we naar de Melkweg.
Als alles meezit kan ik dat vrijdag wel doen. Ik ga niet zeggen wat we gaan doen maar it's crazy it's partyquote:
Anders plannen we op 20 oktober, een week daarna, een karaokemeet. Dan tik ik de 30 aanquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
Misschien ga ik ook wel meeHet lijkt me wel leuk, maar het is wel net na een heeeeeeel druk weekend :x
Ik snap dat je wil zuipen, maar er 30 aan tikken vind ik forsquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Anders plannen we op 20 oktober, een week daarna, een karaokemeet. Dan tik ik de 30 aan
Dat is wel heel gortig. Op een meet drink ik er nooit meer dan drie, toch @Cyan9?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap dat je wil zuipen, maar er 30 aan tikken vind ik fors
Als je op tijd stopt met tellen welquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel gortis. Op een meet drink ik er nooit meer dan drie, toch @:cyan9?
3 en 0 is ook niet meer dan drie, maar je kan er dan toch 30 tikken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel gortis. Op een meet drink ik er nooit meer dan drie, toch @:cyan9?
Uit puur enthousiasme had ik deze post bijna gewijzigd ipv gequote.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:09 schreef NailQueen het volgende:
We hadden het laatst over de volgende meet. Ik weet wel iets op 14 oktober. Daarvoor moeten we naar de Melkweg.
Ik zal jouw post eens bijna wijzigenquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uit puur enthousiasme had ik deze post bijna gewijzigd ipv gequote.![]()
Maar goed idee!
Billiequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel gortig. Op een meet drink ik er nooit meer dan drie, toch @:cyan9?
quote:
Moment even dit dreigement noten.quote:
Letterlijk ookquote:
Ik wijzig regelmatig bijna posts.quote:
Hij leeftquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wijzig regelmatig bijna posts.![]()
Tot ik er tevreden mee ben natuurlijk, dan maak ik er een daadwerkelijke post van.![]()
Niet jouw subforum meer maatquote:
Oh crap!quote:
quote:
quote:
quote:
Tellen is inderdaad lastig met een drankje op.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel heel gortig. Op een meet drink ik er nooit meer dan drie, toch @:cyan9?
Soms maar beter ook als de rekening komtquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tellen is inderdaad lastig met een drankje op.
Wil je nog een koekje bij de sanseveria?quote:
Dan heeft het ook geen zin om je in het water te gooien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil je nog een koekje bij de sanseveria?
Ik had geen papieren, dus ik kon zo aan de slag bij Van der Valkquote:Op donderdag 30 mei 2024 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin om je in het water te gooien.
Begin het je maar voor te stellen, want ik besta en met mij zullen er velen zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:47 schreef Strani het volgende:
Mensen die dit niet kennen zullen misschien niet echt een coherent geheel zien in ons gesprek. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat die mensen bestaan.
Oh jij hebt die mug gestuurd. Lekker danquote:Op donderdag 30 mei 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen, het is weer de hoogste tijd om wakker te worden en lekker aan de arbeid te gaan.![]()
Ik heb nog zitten spelen met het idee vandaag weer eens koffie en thee klaar te zetten maar @:luctor.et.Emergo was gisteren vrij duidelijk in de wens voor een wekservice dus ja.
Bedrijfsuitje/teambuilding vandaag. Benieuwd wat we gaan doen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen, het is weer de hoogste tijd om wakker te worden en lekker aan de arbeid te gaan.![]()
Ik heb nog zitten spelen met het idee vandaag weer eens koffie en thee klaar te zetten maar @:luctor.et.Emergo was gisteren vrij duidelijk in de wens voor een wekservice dus ja.
Ja, geen idee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:47 schreef Strani het volgende:
Mensen die dit niet kennen zullen misschien niet echt een coherent geheel zien in ons gesprek. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat die mensen bestaan.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begin het je maar voor te stellen, want ik besta en met mij zullen er velen zijn.
Finkers, allemaal uit dezelfde scenequote:
Wat is een sneltram nou weer?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:18 schreef Strani het volgende:
Telt een sneltram ook? Daar zit ik wekelijks twee/drie keer in.
Een échte trein is toch ook al weer even geleden. Ik denk zelfs misschien wel toen ik voor het laatst in Nederland was in 2021, traject Breda-Zwolle.
Een snelle tram.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is een sneltram nou weer?
Sneller dan het licht.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft die een hogere topsnelheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |