SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik vind tennis echt onaantrekkelijk trage hel. Op de Spelen merk ik ook elke keer hoe saai ik het vindquote:Op maandag 27 mei 2024 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee![]()
TR gemacht!
Roland Garros is een van de parels van de sport![]()
Ik vind tennis juist de mooiste sport om te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2024 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind tennis echt onaantrekkelijk trage hel. Op de Spelen merk ik ook elke keer hoe saai ik het vindDiep in de toernooien gaat het nog wel, maar zo'n eerste paar rondes vind ik echt ontzettend droge kost.
Als ik moet kiezen tussen de 4 GS dan wel Roland Garros natuurlijk.
Fysiek is het vanwege de lengte natuurlijk enorm zwaar, maar als kijksport is het wel ontzettend traag, net als een golf. Knap is het allemaal zeker, dat wel.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind tennis juist de mooiste sport om te kijken![]()
Het is tactisch, fysiek, mentaal, man tegen man![]()
Vorig jaar ben ik naar Roland Garros geweest, dat was helemaal super![]()
Ik speel zelf ook, dat helpt natuurlijk ook wel mee qua interesse.
Wat een walgelijk frame.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Altijd al gedacht dat Cyan zo van voetbal houdt, hij is er altijd druk mee bezig.
Dat is bij snooker Cyanquote:
Dat zal die als groot sportfan vast wel weten.quote:
Op een tafel die zo versleten is dat de gaten erin zitten.quote:
Wel maar 1 blauwe balquote:
Zverev staat 4e. Nadal niet in de top 150.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een vraagje aan de sportkenners. Hoezo moest Nadal tegen Zverev in de eerste ronde van Roland Garros? Is een van de twee zo ver afgezakt op de wereldranglijst?
Ja, eens.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach ja, hoe belangrijk ben je nou? Dan doen ze het maar een keertje zonder penningmeester
Zo dan, heeft ie lang niet gespeeld ofzoquote:Op maandag 27 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zverev staat 4e. Nadal niet in de top 150.
Nadal maakte dit voorjaar zijn rentree na lang blessureleed.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo dan, heeft ie lang niet gespeeld ofzo
Het is nog erger als je als vierde geplaatst bent maar dan tegen Nadal moetquote:Op maandag 27 mei 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ook wel pech als je net een top 4 speler loot, terwijl er in totaal 128 spelers meedoen.
Is dat voorstellen voor nieuwe collega's, als in is zij pas aangenomen en is er een kans dat jij kunt zorgen dat ze niet door haar proeftijd komt?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zat echt met een dilemma vandaag! We hebben op werk op intranet van die voorstelstukjes van allerlei collega's. Haske leuk, maar het voorstelstukje van vandaag riep om twee redenen woede bij me op - om redenen die jullie zullen begrijpen![]()
1. Ze noemde het ESF als haar guilty pleasure. HOEZO zou je je hiervoor moeten schamen?!?!
2. Ze zei dat ze allerlei acts leuk vond, zoals die monsters die voor Ijsland (?!?!?!?!) gewonnen hadden
Ik heb even op haar LinkedIn gekeken, ze werkt er sinds 2008, zou dat nog onder proeftijd vallen?quote:Op maandag 27 mei 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat voorstellen voor nieuwe collega's, als in is zij pas aangenomen en is er een kans dat jij kunt zorgen dat ze niet door haar proeftijd komt?
Zó erg was Systur toch niet?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zat echt met een dilemma vandaag! We hebben op werk op intranet van die voorstelstukjes van allerlei collega's. Haske leuk, maar het voorstelstukje van vandaag riep om twee redenen woede bij me op - om redenen die jullie zullen begrijpen![]()
1. Ze noemde het ESF als haar guilty pleasure. HOEZO zou je je hiervoor moeten schamen?!?!
2. Ze zei dat ze allerlei acts leuk vond, zoals die monsters die voor Ijsland (?!?!?!?!) gewonnen hadden
Het is misschien een tikje bovengemiddeld lang voor een proeftijd, maar ik zou het zeker even boven aankaarten.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb even op haar LinkedIn gekeken, ze werkt er sinds 2008, zou dat nog onder proeftijd vallen?
Die hebben niet het hele ESF gewonnenquote:
Of Monsters and Men komt uit IJslandquote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Oh ja! Hele opluchtingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 27 mei 2024 23:02 schreef H_T het volgende:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benAlleen hotel of Incl toegang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Wel met toegang, maar dan nog...quote:
Ja dat weet ik wel zeker, maar je kunt dat niet in dezelfde zin fout zeggen en zeggen dat je ESF fan bentquote:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benMisschien niet voor groepen van 20 kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dit was voor 2 personen! Ik was daarna gaan kijken of ik ook twee weken Disney World voor twee personen kon vinden voor datzelfde bedrag, en dat is geluktquote:Op maandag 27 mei 2024 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet voor groepen van 20 kijken?
Cancelen. Geen genade.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benWhaaahaaahoeijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Lijkt mij ook de enige optie!quote:
Ze heeft blijkbaar niet eens de moeite genomen om even te controleren wie dat waren die toen wonnen. Als ze zo ook met haar werk omgaat.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word je dan gelijk eigenaar van het park?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benDat is toch gewoon belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag net de prijs voor twee nachten Disneyland Hotel in Parijs en maakte en geluid waar ik niet per se trots op benDie 92 cent doet het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker naar boven afronden als je een echte player bentquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef Em31 het volgende:
Premier Dick Schoof, fantastische naam voor het buitenland.
Gezien de gemiddelde leeftijd van de bezoekers kunnen ze misschien een veenlijk uit het publiek halenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga morgen met mijn moeder naar de libelle zomerweek. Daar kunnen we gaan genieten van een spetterend optreden van OG3NE. Als dat geen feest wordt.
Ik kwam hier met dezelfde vraagquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
Hoe diepgaand zijn de voetbal connecties van @:Cyan9 ?
Veel plezier. Krijgen we dan te horen wanneer we zomer krijgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga morgen met mijn moeder naar de libelle zomerweek. Daar kunnen we gaan genieten van een spetterend optreden van OG3NE. Als dat geen feest wordt.
Al 1 ambtenaar minder van de 22% die het nieuwe kabinet wil bezuinigen.quote:
We moeten wat, nu Tiny Cox met pensioen is en Wim Kok in de vergetelheid raaktquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef Em31 het volgende:
Heeft België überhaupt nog tanks?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:55 schreef Strani het volgende:
Goh, een voormalig directeur van de intelligentiedienst. België kan maar beter wat tanks naar de grens steuren
En Tiny zijn naam was gewoon Martinus he, dat had hij dus niet hoeven doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We moeten wat, nu Tiny Cox met pensioen is en Wim Kok in de vergetelheid raakt
You don't know Dick!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef Em31 het volgende:
Marcus & Tiny genotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
En Tiny zijn naam was gewoon Martinus he, dat had hij dus niet hoeven doen.
Non-existent.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
Zeer diepgaand en verstrekkend.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
Ik zal het even vragen aan Libellequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Krijgen we dan te horen wanneer we zomer krijgen?
Lijkt me wel beter dan Plasterk of Mona Keijzer (quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, vast lekker menselijk met iemand van de AIVD/JenV.
Ja, ik weet het niet. Mona Keijzer was natuurlijk lachwekkend geweest, maar dan ben je ook snel van zo'n regering af. Die Schoof lijkt me wel capabel, meer een soort wolf in schaapskleren. Dat is misschien wel erger.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter dan Plasterk of Mona Keijzer () ofzo
Alles is beter dan Mona Keijzer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zelfs Martin Österdahl?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is beter dan Mona Keijzer.
Of Timmermans. Of Van der Plas. Of Van Zwol.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.. al zal hij denk ik niet precies doen wat Wilders zegt en dat leek me bij Plasterk wel het grootste risico.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Mona Keijzer was natuurlijk lachwekkend geweest, maar dan ben je ook snel van zo'n regering af. Die Schoof lijkt me wel capabel, meer een soort wolf in schaapskleren. Dat is misschien wel erger.
Bij de supermarkten kan je gaan sparen voor EK hemdjes die je ook als tas kan gebruiken. Er zijn mensen die hier over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef Em31 het volgende:
Word nu al gek van al die EK-reclames en het duurt nog 2 weken voordat het begint.
Oh jeequote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:07 schreef Em31 het volgende:
Word nu al gek van al die EK-reclames en het duurt nog 2 weken voordat het begint.
En eigenlijk willen we gewoon allemaal wuppies!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij de supermarkten kan je gaan sparen voor EK hemdjes die je ook als tas kan gebruiken. Er zijn mensen die hier over nagedacht hebben.
Als ik Wesley Sneijder nog één keer zie optreden in Jubbega gooi ik m'n tv het raam uit!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jeeEcht oncontroleerbare woede of nog niet zó erg?
Deze is alleen op SBS6 te zien zeker?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Wesley Sneijder nog één keer zie optreden in Jubbega gooi ik m'n tv het raam uit!
Ahquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie 'm steeds op kwaliteitszender Comedy Central.
Modern Family, Will&Grace, Friends, Mike&Molly, Young Sheldon, etc. etc.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
AhWat tonen ze daar zoal tegenwoordig?
Dit moest ik googlen. Ik ben deze reclame nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Wesley Sneijder nog één keer zie optreden in Jubbega gooi ik m'n tv het raam uit!
Ahaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Modern Family, Will&Grace, Friends, Mike&Molly, Young Sheldon, etc. etc.
En als de seizoenen afgelopen zijn beginnen we gewoon weer opnieuw!
Nee maar ons soort mensen ziet dat soort dingen ook niet op de NPO en Stingray Classica.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit moest ik googlen. Ik ben deze reclame nog niet tegengekomen.
Geniet er nog maar even van!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit moest ik googlen. Ik ben deze reclame nog niet tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |