SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Fuck the EBU.
Zo traumatisch was het schijnbaar niet als je er niets meer van kan herinneren.quote:
@Moira heeft blijkbaar een selectief geheugen. Het sjoelen weet ze nog wel maar hoe jij eruit ziet niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo traumatisch was het schijnbaar niet als je er niets meer van kan herinneren.
Ik kan me denk ik zo nog een stuk of 10 van die lijst voor de geest halen, alleen omdat ik ze vaker dan 2x heb gezienquote:
Voor hen he, niet voor mij, om redenen die ook in dat topic worden beschrevenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo traumatisch was het schijnbaar niet als je er niets meer van kan herinneren.
Jij en Greys waren erg blij om mij te zien, omdat het lange tijd onzeker was of ik wel ging komen. Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan me denk ik zo nog een stuk of 10 van die lijst voor de geest halen, alleen omdat ik ze vaker dan 2x heb gezienMaar de rest zal allemaal een 'oh ja' zijn
[..]
Voor hen he, niet voor mij, om redenen die ook in dat topic worden beschreven(sjoelen = rammen)
Ik heb ook zo vaak gesjoeld dat ik me individuele sjoelsessies echt niet meer kan herinneren hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Moira heeft blijkbaar een selectief geheugen. Het sjoelen weet ze nog wel maar hoe jij eruit ziet niet meer.
Wel grappig, door de nieuwe naam-in-url-policy kan ik het topic niet openen maar weet ik wel hoe het heet, klopt eigenlijk ook nietquote:
Oh grappig, je ziet het ook nog eens alleen als je de post quotequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel grappig, door de nieuwe naam-in-url-policy kan ik het topic niet openen maar weet ik wel hoe het heet, klopt eigenlijk ook niet
Ja ik zie ook een zinnetje naast jouw naam in de OP staan waar me wel wat van bij staat iddquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij en Greys waren erg blij om mij te zien, omdat het lange tijd onzeker was of ik wel ging komen. Dat weet ik nog wel
Dat moet vast niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh grappig, je ziet het ook nog eens alleen als je de post quote![]()
Ik zie alleen het cijferquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel grappig, door de nieuwe naam-in-url-policy kan ik het topic niet openen maar weet ik wel hoe het heet, klopt eigenlijk ook niet
Oh shit, zit FOK! zo zelf TT's te lekken van crewtopicsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik zie ook een zinnetje naast jouw naam in de OP staan waar me wel wat van bij staat idd
Ja er lijkt een scriptje ofzo op te staan dat je het niet ziet in een post, maar als je de post quote zie je het welquote:
Oh my god dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet mensen ook vaak meerdere keren zien voordat ik ze onthoud. En dan nog kan ik na een uur denken 'heej, was jij ook niet op die meet ooit?'Aan collega's stel ik me gerust ook vaker voor.
De sjoelbakken moesten na elke meet inderdaad vervangen worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan me denk ik zo nog een stuk of 10 van die lijst voor de geest halen, alleen omdat ik ze vaker dan 2x heb gezienMaar de rest zal allemaal een 'oh ja' zijn
[..]
Voor hen he, niet voor mij, om redenen die ook in dat topic worden beschreven(sjoelen = rammen)
Moira niet op Facebook hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me ook niet echt meer voor de geest halen hoe moira eruit ziet. Zit wel wat in.
Haha ja gelukkig was dit niet het grote "hoe pesten we @Strani van fok! af" topicquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh shit, zit FOK! zo zelf TT's te lekken van crewtopics
Ik was laatst ook aan het twijfelen wie ik allemaal gemeet hadquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet mensen ook vaak meerdere keren zien voordat ik ze onthoud. En dan nog kan ik na een uur denken 'heej, was jij ook niet op die meet ooit?'Aan collega's stel ik me gerust ook vaker voor.
Ja ik meestal ook, behalve toen ik hem wilde quoten om een flauw grapje te makenquote:
Blonde krullen!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me ook niet echt meer voor de geest halen hoe moira eruit ziet. Zit wel wat in.
Sorry, misschien dat dit heel bot overkomt, maar waarom heb je dat niet gewoon meteen gedaan?quote:
En anders zou haar dat vast heel goed staan en hebben we het dáárom onthoudenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij, dus we gaan het gewoon daarbij houden
Snapjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |