https://www.nu.nl/songfes(...)festival-finale.htmlquote:Joost Klein mag niet meer meedoen aan het Eurovisie Songfestival. De artiest is gediskwalificeerd omdat hij een medewerker van het festival zou hebben bedreigd. Nooit eerder werd een land uit de wedstrijd gehaald terwijl het festival al bezig was.
Een vrouwelijke medewerker van het Songfestival heeft een klacht ingediend tegen Joost. "Hoewel het onderzoek nog loopt, lijkt het ons niet gepast om hem te laten deelnemen aan de finale", schrijft Songfestival-organisator EBU. "We hanteren een zerotolerancebeleid rondom ongewenst gedrag tegenover onze medewerkers. Zijn gedrag heeft die regels geschonden."
AVROTROS reageert geschokt op de verklaring van de EBU. "We hebben kennis genomen van de diskwalificatie, maar vinden de straf disproportioneel. We betreuren het enorm en komen er later inhoudelijk op terug."
Ook de NPO zegt de beslissing van de EBU te betreuren. "Dit is een zeer ingrijpende beslissing. Voor de miljoenen Songfestival-fans in Nederland en andere landen in Europa is dit een teleurstelling. We zullen de gang van zaken na het Songfestival uitgebreid evalueren met AVROTROS, de EBU en andere betrokkenen."
Het is in de 68 jaar dat het Songfestival plaatsvindt nog nooit gebeurd dat een land zich tijdens het festival terugtrok of werd gediskwalificeerd. Belarus werd in 2021 nog geweigerd vanwege de politieke lading van het nummer dat het land toen wilde inzenden.
Vrijdag al hele dag onduidelijkheid rondom Joost Klein
Voor het grote publiek werd tijdens de repetitie van de finale duidelijk dat er iets speelde rond Joost. De artiest had als vijfde op het podium moeten staan, maar Nederland werd overgeslagen.
Later bleek dat Joost ook niet mocht meedoen aan de juryshow, die ongeveer de helft van de punten bepaalt. Tijdens de show werd zijn optreden in de tweede halve finale getoond en beoordeeld.
Zonde! Ik ga nog wel kijken hoor, Eurovision 2024: Drama Editionquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikga slapen, wat denk je daarvan. Niet meer tot 1 uur wachten tot het klaar is. Genot
Je hebt dan even het podium en een microfoon, dus.....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou jij, stel je bent Joost, nog wel wíllen optreden?
en anders gewoon zn optreden van donderdag uitzendenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, aan de andere kant, je eist je plek toch op? Je hebt recht er te staan. Mensen willen je zien. Je laat je niet wegsturen. JA. Ik zou het doen.
Met wat deze shitstorm veroorzaakt heeft 100% overwinning? Ik denk het wel!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou jij, stel je bent Joost, nog wel wíllen optreden?
Denk ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als hij mee mag doen wint hij denk ik.
Die zenden het vanavond sowieso wel met vertraging uitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:39 schreef ETA het volgende:
[..]
Je hebt dan even het podium en een microfoon, dus.....
Maar als hij daadwerkelijk op het podium komt, dan gaat de EBU het met 10s vertraging uitzenden om eventuele onvoorziene acties te censureren
Nou nou nouquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt het grootste topique van Fok! ooit
Ah, ok. Thanks!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die filmt het, maar zij speelt het spelletje mee.
Minimaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
en anders gewoon zn optreden van donderdag uitzenden
FOK LEEFTquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Wel bijzondere reactie in dat filmpje. Lijkt nog niet helemaal over te zijn toch, anders doe je niet zo geheimzinnigquote:
Ik meende echt Joost te horen, en er zat nog een tekstje voor, iets als "oh gaan we het zo spelen"maar dan in het engelsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik hoorde 'in what way' echt door een andere stem dan die van Joost gevraagd worden.
Ik snap nu een beetje waarom mensen in van die hele drukke SC’s zitten. Gezellig is het welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Israel moet sowieso bepaalde mensen uit de delegatie niet laten terugkeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
De EBU moet het zo bekijken:
Als Israël wint dan gaan meerdere landen het volgend jaar boycotten. De politieke spanningen zijn dan echt nog niet weg dus wordt sowieso geen feest.
Als Israël niet wint dan moet je Israël volgend jaar wellicht uitsluiten, maar is dat qua PR en financiën een stuk aantrekkelijker en kan het oude samenhorigheidsgevoel wel terugkeren.
Ze hebben het stemmen niet in eigen hand (al zou me dat niet verbazen), maar ze kunnen het wel beïnvloeden in hoe ze de komende paar uur nog gaan aanpakken.
Sturen we stiekem Pino van Sesamstraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minimaal.
Maar wie neemt de prijs dan in ontvangst? DE VOGEL? PAKAAAAAK
Je ziet hem ook lachen. Joost is back genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wel bijzondere reactie in dat filmpje. Lijkt nog niet helemaal over te zijn toch, anders doe je niet zo geheimzinnig
Ja, dat filmpje zegt helemaal niks, net als degene in het filmpje, die zegt letterlijk dat ie niks kan zeggen..quote:
De meeste Europeanen willen Israël niet uitsluiten, dus het uitsluiten van Israël gaat de saamhorigheid zeker niet verhogen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
Als Israël wint dan gaan meerdere landen het volgend jaar boycotten. De politieke spanningen zijn dan echt nog niet weg dus wordt sowieso geen feest.
Als Israël niet wint dan moet je Israël volgend jaar wellicht uitsluiten, maar is dat qua PR en financiën een stuk aantrekkelijker en kan het oude samenhorigheidsgevoel wel terugkeren.
Ze hebben het stemmen niet in eigen hand (al zou me dat niet verbazen), maar ze kunnen het wel beïnvloeden in hoe ze de komende paar uur nog gaan aanpakken.
Relschopper van me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
We gaan vanavond vanuit de zaal massaal Europapa inzetten na Luxemburg, de Noorse fans zijn al aan boord en het woord verspreidt zich
Gewoon het optreden van Israël verstoren door Europapapapapaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
We gaan vanavond vanuit de zaal massaal Europapa inzetten na Luxemburg, de Noorse fans zijn al aan boord en het woord verspreidt zich
Ik stuur je straks een DM voor de specs en de details.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nu een beetje waarom mensen in van die hele drukke SC’s zitten. Gezellig is het wel
Held.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Zou ik ook doen. Luxemburg vakantie noemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ga maar mn zomervakantie afzeggen.
Standaard avondje DTSquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nu een beetje waarom mensen in van die hele drukke SC’s zitten. Gezellig is het wel
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Hallo ik ben een echte ESF kijkert.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur je straks een DM voor de specs en de details.
Ik zou gewoon podium oplopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
HOU ONS OP DE HOOGTEquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
99,9% man voelt toch andersquote:
Mijn dopamine receptoren zijn inmiddels doorgebrand door alle nieuwe posts elk moment van de dagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of publieksaudio wegdraaien en klapbandje instarten, zoals bij halve finale Israëlquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Hopelijk gaan ze niet een filmpje inzetten...
Welkom in de echte wereldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:43 schreef trein2000 het volgende:
Kijk je kunt een zero-tolerance beleid hanteren. Maar je kunt niet in het ene geval zero tolerancen en het andere geval alles maar laten gaan.
Je kan ook whataboutisms op alles gaan lopen gooien nu. Beetje zinloosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:43 schreef trein2000 het volgende:
Kijk je kunt een zero-tolerance beleid hanteren. Maar je kunt niet in het ene geval zero tolerancen en het andere geval alles maar laten gaan.
21:00quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe laat begint deze topshow eigenlijk?
Zal me niks verbazenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of publieksaudio wegdraaien en klapbandje instarten, zoals bij halve finale Israël
En zit vanavond waarschijnlijk gewoon in the greenroom... Meten met twee maten, noemen ze dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die filmt het, maar zij speelt het spelletje mee.
Dit is toch eigenlijk oneerlijk en volksverlakkerij?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of publieksaudio wegdraaien en klapbandje instarten, zoals bij halve finale Israël
Zou het? Toch nog een maanlanding, maar dan anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je ziet hem ook lachen. Joost is back genot
Dat is de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk oneerlijk en volksverlakkerij?
Welkom in het media land, ik merk dat het je eerste dag is?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets whatsboutism. Dit is dezelfde organisatie op hetzelfde evenement. Ze praten zelf over zero tolerance. Dan mag je verwachten dat ze wangedrag van delegaties aanpakken. Met name het feit dat er al de hele week klachten over en bewijzen van heel vervelend gedrag van de Israëli zijn en daar niemand wat aan doet maakt het geheel potsierlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ook whataboutisms op alles gaan lopen gooien nu. Beetje zinloos
Oud nieuwsquote:
Nee, helemaal niet, regels zijn om er rechtlijnig te worden toegepast. Met je whataboutisms. Vrouwe Justitia moet blind zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ook whataboutisms op alles gaan lopen gooien nu. Beetje zinloos
Trust the procesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:45 schreef libranl het volgende:
[..]
Zou het? Toch nog een maanlanding, maar dan anders.
Altijd schattig als een papa gerucht en een mama gerucht samenkomen en een nieuw baby geruchtje maken.quote:
Beste pre-show ooitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je ziet hem ook lachen. Joost is back genot
Wow, wat een klap in het gezicht van de VBL SC.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom in 2024. Boe roepen en je wordt al aangeklaagd. Word tijd dat ze hier heel snel mee gaan stoppenquote:
Ja een postcard bijvoorbeeld. Ze moeten dat doen als de hosts aan het praten zijn.. daar doorheen tetteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
Hopelijk gaan ze niet een filmpje inzetten...
Mag niet.quote:
Scrummiegodquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat echt zo is had ie gewoon gelijk een stomp moeten geven.
Nee het betreft een bedreiging en het gerucht tot nu toe is 'I'll hit you next time'. tegen een vrouw van de productie die voor de tweede keer in de weg stond. Het is mogelijk meer 'bump into you' maar de vrouw dacht vuistslag blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef ToT het volgende:
"Inappropriate behaviour" tegen een vrouwelijke medewerkster.
#metoo?
Maar dan kan het verhaal over de cameravrouw van de organisatie de prullenbak in.quote:
Nu worden er verschillende geruchten door elkaar gehusseld, geloof ik. Het verhaal dat die vrouw in de weg stond leek me geloofwaardiger.quote:
Zero tolerance beleid is een zwaktebod. Context moet je altijd meenemen en dat maakt sommige beslissingen moeilijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:43 schreef trein2000 het volgende:
Nee, maar boeit dat iets? Er wonen heul veul van origine Russen in Israëlquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef Za het volgende:
Was dit hier al bekend:
Eden Golan was born to parents from the former Soviet Union. She spent much of her childhood in Russia. She began her career by taking part in the Russian selection for the Junior Eurovision Song Contest 2015, and afterwards in the Russian television competition The Voice Kids.
Of ze dacht dat niet maar dacht hier kan ik mooi misbruik van makenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee het betreft een bedreiging en het gerucht tot nu toe is 'I'll hit you next time'. tegen een vrouw van de productie die voor de tweede keer in de weg stond. Het is mogelijk meer 'bump into you' maar de vrouw dacht vuistslag blijkbaar.
Sinds wanneer is dat een hele drukke SC?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow, wat een klap in het gezicht van de VBL SC.
![]()
Dus een gevalletje:quote:
Tha zelfde als vrouwen die sexy uitdagen op straat ook met hun kleding etc. zeg je er wat van heb jij het gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een gevalletje:
"Haha! Je ouders zijn dood!"
- "Alweer? De volgende keer verkoop ik je een tik!"
"WHAAAAA!!! Onacceptabel gedrag!!!!"
Nee maar maakt het uit? De Tsjechische zangeres is ook geboren in Rusland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef Za het volgende:
Was dit hier al bekend:
Eden Golan was born to parents from the former Soviet Union. She spent much of her childhood in Russia. She began her career by taking part in the Russian selection for the Junior Eurovision Song Contest 2015, and afterwards in the Russian television competition The Voice Kids.
Waarom doe je er dan als mod vrolijk aan mee?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze staat zelfs op een lijst van Oekraine voor Pro Russisch geluid. Maar goed dit lijkt mij offtopic nu.
Binnenkort gesponsord door WWE.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe laat begint deze topshow eigenlijk?
Yes dit is hoe het is gegaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een gevalletje:
Zoals iemand anders al zei "volgende keer loop ik tegen je aan".quote:
Tijdens de uitslag kan het niet. Vorig jaar was toen goed Cha Cha Cha vanuit de zaal te horenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Boycotten en alle shitshow gewoon achteraf terugkijken. Of je hoort tijdens de show wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik twijfel nog of ik de show vanavond compleet boycot (want ik ben nogal verontwaardigd), of dat ik juist met een bak popcorn naar dit trainwreck ga kijken.
Ow, dat klinkt nog weer minder erg!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee het betreft een bedreiging en het gerucht tot nu toe is 'I'll hit you next time'. tegen een vrouw van de productie die voor de tweede keer in de weg stond. Het is mogelijk meer 'bump into you' maar de vrouw dacht vuistslag blijkbaar.
Ik zei het vorige week nog en is gewoon normaal. Bijvoorbeeld als @Pisces29 in de weg zou staan voor mij voor de 2e keer zou ik zeggen bij de volgende keer sla ik je ervan af hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een gevalletje:
Ze zijn denk ik nog in gesprek want Martin Osterdahl zit niet op zijn plekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef Za het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al zei "volgende keer loop ik tegen je aan".
Of stond hij met opgeheven hand te dreigen?
Ik betwijfel deze versie vooralsnog.
Wanneer gaat Joost of iemand van zijn team spreken, hij kan geen spreekverbod hebben is het wel?
Popcornquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik twijfel nog of ik de show vanavond compleet boycot (want ik ben nogal verontwaardigd), of dat ik juist met een bak popcorn naar dit trainwreck ga kijken.
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.quote:
Ik zeg toch dat dat offtopic is nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan als mod vrolijk aan mee?
Ik ben sowieso verbaasd dat er blijkbaar wangedrag wordt vertoond door wie dan ook op dat hele circus. Zegt blijkbaar iets wat voor sfeertje daar heerst. Maar de DQ heeft (zoals het nu heel even lijkt) te maken met een dreiging met geweld. Daarvan zou je wel kunnen zeggen dat dat de grens over gaat, en iets anders is dan een pleidooi houden voor vrede.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niets whatsboutism. Dit is dezelfde organisatie op hetzelfde evenement. Ze praten zelf over zero tolerance. Dan mag je verwachten dat ze wangedrag van delegaties aanpakken. Met name het feit dat er al de hele week klachten over en bewijzen van heel vervelend gedrag van de Israëli zijn en daar niemand wat aan doet maakt het geheel potsierlijk.
Sierdgodquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei het vorige week nog en is gewoon normaal. Bijvoorbeeld als @:pisces29 in de weg zou staan voor mij voor de 2e keer zou ik zeggen bij de volgende keer sla ik je ervan af hoor
Er werd niet naar Martin Osterdahl verwezen vóór de jurystemming om de jurystemming in de box door de presentatoren van de familieshow te verifiëren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 5 keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat er staat
Of Joost spreekt gewoon heel slecht Engels en bedoelde dat hij tegen haar aan zou lopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.
Maar jij werkt helemaal niet, jij bent student.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.
Bedreigingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
lijkt dat die dame de dramaqueen is en dat het al te laat wasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef marcodej het volgende:
Als je in gesprek gaat met die dame en je excuus aanbied , hoeft dit toch geen rel te worden?
Ze kan ook proberen niet in de weg te lopen van de echte sterren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef marcodej het volgende:
Als je in gesprek gaat met die dame en je excuus aanbied , hoeft dit toch geen rel te worden?
Het is ook wel de manier waarop je het zegt, maar dat weten we niet,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ga m’n favoriet Kroatië naar de overwinning helpen en lekker stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef _Arual_ het volgende:
"Martin Osterdahl wasn’t referenced by the hosts in the family show before the jury vote to verify the jury vote in the box."quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 5 keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat er staat
Dat is natuurlijk zo. Maar we hebben ook al gezien dat er een beveiliger moet ingrijpen bij treitergedrsg richting NL delegatie bijvoorbeeld. Als je dan zero tolerance claimt…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben sowieso verbaasd dat er blijkbaar wangedrag wordt vertoond door wie dan ook op dat hele circus. Zegt blijkbaar iets wat voor sfeertje daar heerst. Maar de DQ heeft (zoals het nu heel even lijkt) te maken met een dreiging met geweld. Daarvan zou je wel kunnen zeggen dat dat de grens over gaat, en iets anders is dan een pleidooi houden voor vrede.
Als dat verhaal klopt vind ik het een nogal overdreven reactie van de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was de grap juist.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een hele drukke SC?
Plus die vrouw kan ook misbruik van de situatie hebben gemaakt door hem uit te dagen, aan te geven en zo te laten diskwalificerenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dat verhaal klopt vind ik het een nogal overdreven reactie van de EBU
Zeer slecht voorbeeld. Wat zeg je er dan precies van?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tha zelfde als vrouwen die sexy uitdagen op straat ook met hun kleding etc. zeg je er wat van heb jij het gedaan
Dit komt toch anders over. "Ik sla je ervan af hoor", klinkt anders, vooral door het woordje hoor erna, dat verzacht en geeft er een grappige draai aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei het vorige week nog en is gewoon normaal. Bijvoorbeeld als @:pisces29 in de weg zou staan voor mij voor de 2e keer zou ik zeggen bij de volgende keer sla ik je ervan af hoor
Zijn Engels is volgens mij ook aardig gebrekkig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BedreigingKan I'll hit you ook opvatten als: de volgende keer loop ik wel tegen je aan etc
Ze kan beter gaan afwassen dan de dramaqueen spelen. Ze heeft het zelf uitgelokt. Neemt niet weg dat de reactie van Joost ook verkeerd was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt dat die dame de dramaqueen is en dat het al te laat was
Er is geen stel op dit moment.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Stel ze draaien het terug. Heeft hij dan nog een kans, zoveel stress, weinig slapen wss en zoveel moeten missen zal een enorm effect hebben. Zou hij dan zelf ook nog wel mee willen doen![]()
Wel enorm jammer, heb niet veel met het esf maar k** voor hem en zijn fans
Dan heb ik liever goeie @Caland grappenquote:
3 minuten alles eruit gooien en dan op een bank zitten, dat is geen probleemquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Stel ze draaien het terug. Heeft hij dan nog een kans, zoveel stress, weinig slapen wss en zoveel moeten missen zal een enorm effect hebben. Zou hij dan zelf ook nog wel mee willen doen![]()
Sommigen wilden niet met haar op de foto meen ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef Dutchguy het volgende:
Nee maar maakt het uit? De Tsjechische zangeres is ook geboren in Rusland.
klonk donderdag ook nergens naar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
naja hij is een professional en aan de kijkers zal het niet liggen die krijgt hij sws.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Gaat dat zo tegenwoordig? vroeger noemden we dat jankertjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zou wel meest legendarische ESF comeback story ooit worden waar over 50 jaar nog over wordt gepraat, mits ESF volgend jaar nog bestaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar dat is niet echt zo. Dit zijn 2 eerdere geruchten die gemixt zijn..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat echt zo is had ie gewoon gelijk een stomp moeten geven.
Dit is waar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef hole1988 het volgende:
Joost doet echt niet meer mee. Er kan al gestemd worden door niet ESF landen
Dan nog, ik denk dat elke artiest wel eens een keertje boos is geworden op iemand. Ik ben ook wel eens boos geworden op iemand en ik ben niet eens een artiest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of Joost spreekt gewoon heel slecht Engels en bedoelde dat hij tegen haar aan zou lopen
Of cucksquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gaat dat zo tegenwoordig? vroeger noemden we dat jankertjes.
En als ik zou zeggen; volgende keer loop ik tegen je aan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Want? Wat heeft een medewerker van de productie daaraan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plus die vrouw kan ook misbruik van de situatie hebben gemaakt door hem uit te dagen, aan te geven en zo te laten diskwalificeren
Als ze een teringhekel aan de inzending of aan Joost heeft?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:55 schreef viceversa het volgende:
[..]
Want? Wat heeft een medewerker van de productie daaraan?
Is de televoting niet om 13.00h gestart?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Ook als je al een aantal dagen aan het 'zuigen' bent?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef hole1988 het volgende:
Joost doet echt niet meer mee. Er kan al gestemd worden door niet ESF landen
Ja de lichaamshouding, toon van de stem, we weten niks. Mensen voor wie Engels hun moedertaal niet is, lijken me ook eerder hit te kunnen zeggen als ze bump into bedoelen. Gebruiken hit net als bij auto's: that red car hit the black one.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook wel de manier waarop je het zegt, maar dat weten we niet,
Man tegen man misschien. Man tegen vrouw... ehquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gaat dat zo tegenwoordig? vroeger noemden we dat jankertjes.
Dat kan ik me bij Joost echt niet voorstellen, zijn interviews zijn toch prima in het Engels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn Engels is volgens mij ook aardig gebrekkig.
Mijn vrouw klapt mij naar de grond. Ik noem haar the Hulkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef viceversa het volgende:
[..]
Man tegen man misschien. Man tegen vrouw... eh
Ja intonatie doet er in deze wel toe. Maar kan me ook voorstellen dat hij op dat moment stijf van de adrenaline stond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja de lichaamshouding, toon van de stem, we weten niks. Mensen voor wie Engels hun moedertaal niet is, lijken me ook eerder hit te kunnen zeggen als ze bump into bedoelen. Gebruiken hit net als bij auto's: that red car hit the black one.
Zijn Engels is meer dan prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kroatië is mijn nummer 2! Nu dus 1. (Hoewel: ik heb ergens nog een beetje hoop dat de EBU terugkomt op deze diskwalificatie. Past prima in dit circus.)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga m’n favoriet Kroatië naar de overwinning helpen en lekker stemmen.
En als Israël niet wint trekt sponsor Moroccanoil zich terug (dat bedrijf zit op 2 uurtjes rijden van Tel Aviv)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
Zolang Cornald cs niet vertellen wat er dan gebeurd is neem ik ze maar matig serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef Kinga het volgende:
https://x.com/cornaldm/status/1789246197019898341
Cornald was woest vanmiddag he.
Op wie reageert hij?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef Kinga het volgende:
https://x.com/cornaldm/status/1789246197019898341
Cornald was woest vanmiddag he.
Yupsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is de televoting niet om 13.00h gestart?
Cornald lijkt me een van de meer betrouwbare personen in dit verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang Cornald cs niet vertellen wat er dan gebeurd is neem ik ze maar matig serieus.
quote:
Nee, dat is een grap. Dat doet hij expres. Zoek maar eens een interview met hem op, z'n Engels is juist erg goed. Alleen hij speelt graag voor joker in steenkolenengels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En als Israël niet wint trekt sponsor Moroccanoil zich terug (dat bedrijf zit op 2 uurtjes rijden van Tel Aviv)
Maar die betalen waarschijnlijk wat minderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef gbm het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?
Oh. Nouja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt zo. Dit zijn 2 eerdere geruchten die gemixt zijn..
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Even niet achter de pc gezeten, maar mag hij nu wel meedoen?
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Geen idee. Ik lees vooral hier in het topic alles erover mee. Dus dacht even dat er echt een kans was dat het teruggedraaid werd al klonk dat al onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is de televoting niet om 13.00h gestart?
Ja! Als intervalact.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/C61OXfBoqM1/
Poolse deelneemster (filmpje)
Vooral verbaasd dat de politie daar tijd zat heeft. Dit hoeft toch geen dagen te duren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ook zo vaag.
Hij heeft iemand bedreigd
Dat is het enige wat we te horen hebben gekregen
Ja, dan maakt het niet uit hoe die zal performen het publiek doet de rest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Cornald lijkt me een van de meer betrouwbare personen in dit verhaal.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Of hij iemand heeft bedreigd moet nog blijken. Iemand heeft het opgevat als bedreiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ook zo vaag.
Hij heeft iemand bedreigd
Dat is het enige wat we te horen hebben gekregen
De wereld is toxic niet specifiek sociale mediaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat het ook mag zijn, het is weer pijnlijk duidelijk geworden hoe toxic social media is. Wat een drama gedoe zeg.
Ik kom uit den Bosch. Bohhh herkenbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
WIJ HOUDEN HOOPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israël dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Ok dankje hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Altijd geleerd dat Malmö een no-go-zone is waar bendes de dienst uitmaken. Gek hoe dat opeens toch anders lijkt te liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vooral verbaasd dat de politie daar tijd zat heeft. Dit hoeft toch geen dagen te duren?
Publiek doet de restquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziek
Klopt.quote:
Zelfs dat is niet zeker. Enige wat we weten is dat iemand heeft geklaagd dat hij/zij zich bedreigt voelde.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef viceversa het volgende:
[..]
Iemand heeft het opgevat als bedreiging.
En in Eindhoven geven ze een fikkende Cobra in je handquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Niemand beweert dan ook dat er niks is voorgevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.
Sterker nog, daarmee erken je impliciet dat er wel degelijk iets gebeurd is.
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Een ode aan de Bossche kut, ze verft haar haren het liefst in een zo onnatuurlijk mogelijke kleur, draagt veel make-up en tekent haar wenkbrauwen zoals ze dat zelf wilt. Als ze langs komt scheuren op haar Tomos, roepen de mannen op zijn Bosch: 'Ziet er goed uit, Kut!'. Kutbier is een ode aan haar en aan het pareltje van het Bossche taalgebruik. Proost Kut!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom uit den Bosch. Bohhh herkenbaar
in limburg zeggen we, "ich goei uch gewoen 'n brandbom noa binne, dat uch de kroam oaffik"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Bij dit soort evenementen en organisaties werkt dat niet zo, het is ala FIFA die ongeacht een verbod op alcohol in stadions in brazilie, toch een uitzondering lieten maken in 2014, omdat ze anders de gelden van budweiser misliepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef gbm het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?
Al 12 jaar ben ik getrouwd met een Amerikaanse, voertaal thuis is bijna 100% in het Engels en nog loop ik nog wel eens tegen dingen aan. Hoeveel Nederlanders ook 'if' zeggen voor wanneer. 'If you come, can you call me'quote:
Ja, bijvoorbeeld dat je op een uitlokking (ten onrechte) hebt gereageerd... Oftewel, het zegt niks...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.
Bekske koffie juungske?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ode aan de Bossche kut, ze verft haar haren het liefst in een zo onnatuurlijk mogelijke kleur, draagt veel make-up en tekent haar wenkbrauwen zoals ze dat zelf wilt. Als ze langs komt scheuren op haar Tomos, roepen de mannen op zijn Bosch: 'Ziet er goed uit, Kut!'. Kutbier is een ode aan haar en aan het pareltje van het Bossche taalgebruik. Proost Kut!
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Za het volgende:
HEEFT JOOST EEN SPREEKVERBOD?
EN APPIE, STUNTJE, GOVERT, DE REST OOK?
Spicy..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef Momo het volgende:
Geen Israëlische kandidaat op outfit van Luna
Dan juist natuurlijk de optreden van je leven geven omdat winst mooi in de wielen rijdt van allen die hem liefst zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziek
Jaquote:
Nee man, juist het dak eraf. Samen met de fans helemaal losgaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar het gaat om olie.... genoeg corrupte regimes die je kan supporten lijkt me?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij dit soort evenementen en organisaties werkt dat niet zo, het is ala FIFA die ongeacht een verbod op alcohol in stadions in brazilie, toch een uitzondering lieten maken in 2014, omdat ze anders de gelden van budweiser misliepen.
Het zijn doorgaans bindende contracten die als ze eenzijdig ontbonden worden niet alleen betekenen dat ze niks verdienen, maar dat ze ws ook moeten bijbetalen, inc rechtzaken etc...
Genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ook niet in haar post waar ze alle vlaggen post verder.
Als dit zo was hè, dan evalueer je toch als organisatie met de artiest en kijk je hoe je het de volgende keer beter doet? Of je legt uit aan de artiest dat ze daar moet staan en dat het niet anders kan. Ipv het zo te laten escaleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"
Dat er wat gebeurd is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor in je haar. Niet voor in je autoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef gbm het volgende:
[..]
Maar het gaat om olie.... genoeg corrupte regimes die je kan supporten lijkt me?
Next time you have to trakteer me a coffee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"
Niet zo janken, er zijn hier soms 5 posts in 2 minuten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerst terug scrollen, dan pas posten
Min wijf. De Poolse. Niet jij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ook niet in haar post waar ze alle vlaggen post verder.
In Rotterdam hadden die al 'uit der muil gestoten'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Ak oe nog inne keer tegekom dan slaak al oe tanden uitoewe bek, kut"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Zoiets maak je niet in een uurtje, dus zou dit dan gepland zijn ondanks dat dit soort statements niet zouden mogen? Of onderschat ik nu de mode industrie in dit wereldje?quote:
Yvonne ook uit db?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ak oe nog inne keer tegekom dan slaak al oe tanden uitoewe bek, kut"
Zo klopt het beter.
Er staat toch ook no war, spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In ieder geval geen Israëlische vlag in de caption
Dat gaat het wel. OM beslist over eventuele vervolging, niet de politiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er wat gebeurt is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.
HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKLquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Za het volgende:
HEEFT JOOST EEN SPREEKVERBOD?
EN APPIE, STUNTJE, GOVERT, DE REST OOK?
Ze lijken er wel behoorlijk druk mee. Eventueel beroep misschien?quote:
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand isquote:
Winkeltjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand is
Ja het is echt een raar verhaal, sowieso om hem maar te diskwalificeren 'in afwachting van het onderzoek'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als dit zo was hè, dan evalueer je toch als organisatie met de artiest en kijk je hoe je het de volgende keer beter doet? Of je legt uit aan de artiest dat ze daar moet staan en dat het niet anders kan. Ipv het zo te laten escaleren?
Daar was ik dan niet van op de hoogte... dank voor dit stukje... duiding...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor in je haar. Niet voor in je auto
Dat verwijt kreeg ik vanmorgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nikkie praat en zegt eigenlijk niks das heel knap
Oke Bokitoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Politiek correct wel. Sorry.quote:
Allemaal zijn ze bang voor gezichtsverlies, inkomsten etc. slappe mentaliteit. Makkelijke weg etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand is
Iets vaker Law & Order kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er wat gebeurd is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.
quote:
Daar hebben vrouwen wel vaker last van..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nikkie praat en zegt eigenlijk niks das heel knap
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Tis dat ik in een goeie bui ben.quote:
Klinkt gewoon Brabantsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Stukje snuifquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.
Overigens kan het best dat hij het echt op een kwade toon zei, zo'n vrolijke indruk maakte Joost de afgelopen week niet.
Die is er ff klaar mee, gok ik.quote:
Kan, maar ook dan is het knap om zo'n opmerking zodanig serieus te nemen dat je er iemand voor diskwalificeertquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.
Overigens kan het best dat hij het echt op een kwade toon zei, zo'n vrolijke indruk maakte Joost de afgelopen week niet.
Die mag wel even op mn gezicht komen zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
Terugtrekking vertegenwoordiger Noorse vakjury om Palestijnse zaak
Alessandra Mele, die namens de Noorse vakjury het woord zou voeren tijdens de finale vanavond, heeft in een boodschap op Instagram uitgelegd waarom ze zich terugtrekt. "De woorden van vereniging die Eurovisie gebruikt, zijn lege woorden. Er is een genocide aan de gang en ik vraag jullie om je ogen te openen." Ze eindigt haar boodschap met de woorden Free Palestine.
Mele wordt vervangen door presentator Ingvild Helljesen.
[NOS liveblog]
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
Terugtrekking vertegenwoordiger Noorse vakjury om Palestijnse zaak
Alessandra Mele, die namens de Noorse vakjury het woord zou voeren tijdens de finale vanavond, heeft in een boodschap op Instagram uitgelegd waarom ze zich terugtrekt. "De woorden van vereniging die Eurovisie gebruikt, zijn lege woorden. Er is een genocide aan de gang en ik vraag jullie om je ogen te openen." Ze eindigt haar boodschap met de woorden Free Palestine.
Mele wordt vervangen door presentator Ingvild Helljesen.
[NOS liveblog]
niet pootje gelicht maar ik hoop zelf in de voet geschoten met hun zuig gedragquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Jij bepaalt niet wanneer het klaar is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Plat Bosch : heel erudietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik neem aan de Hrs Karel Doorman inmiddels koerst heeft gezet richting Malmo?
Sow koekoekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wanneer het klaar is.
Wel een goede test voor de anti-bootechniek vanavond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Za het volgende:
[ x ]
The Dutch crowd zal ook wel gediskwalificeerd worden.
Jezus, Poepz0r. BOHHHHHH.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die mag wel even op mn gezicht komen zitten
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef -XOR- het volgende:
"Oh it's you again, next time I'll hit you" klinkt als grappig bedoeld.
Ja ok, maar er is dus een reden om het zover te laten komen. Er is "iets", daar hoeven we toch verder niet moeilijk over te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat het wel. OM beslist over eventuele vervolging, niet de politie
Zo kinderachtig en triest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Za het volgende:
[ x ]
The Dutch crowd zal ook wel gediskwalificeerd worden.
ich goai dich mit dien moel in de drekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
in limburg zeggen we, "ich goei uch gewoen 'n brandbom noa binne, dat uch de kroam oaffik"
We weten niet eens óf het wel gezegd is. Het is een gerucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.
Heeft ome Albert Verlinde geen info?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |