Tijdens de uitslag kan het niet. Vorig jaar was toen goed Cha Cha Cha vanuit de zaal te horenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of publieksaudio wegdraaien en klapbandje instarten, zoals bij halve finale Israël
Boycotten en alle shitshow gewoon achteraf terugkijken. Of je hoort tijdens de show wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik twijfel nog of ik de show vanavond compleet boycot (want ik ben nogal verontwaardigd), of dat ik juist met een bak popcorn naar dit trainwreck ga kijken.
Ow, dat klinkt nog weer minder erg!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee het betreft een bedreiging en het gerucht tot nu toe is 'I'll hit you next time'. tegen een vrouw van de productie die voor de tweede keer in de weg stond. Het is mogelijk meer 'bump into you' maar de vrouw dacht vuistslag blijkbaar.
Ik zei het vorige week nog en is gewoon normaal. Bijvoorbeeld als @Pisces29 in de weg zou staan voor mij voor de 2e keer zou ik zeggen bij de volgende keer sla ik je ervan af hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een gevalletje:
"Haha! Je ouders zijn dood!"
- "Alweer? De volgende keer verkoop ik je een tik!"
"WHAAAAA!!! Onacceptabel gedrag!!!!"
Ze zijn denk ik nog in gesprek want Martin Osterdahl zit niet op zijn plekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef Za het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al zei "volgende keer loop ik tegen je aan".
Of stond hij met opgeheven hand te dreigen?
Ik betwijfel deze versie vooralsnog.
Wanneer gaat Joost of iemand van zijn team spreken, hij kan geen spreekverbod hebben is het wel?
Popcornquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik twijfel nog of ik de show vanavond compleet boycot (want ik ben nogal verontwaardigd), of dat ik juist met een bak popcorn naar dit trainwreck ga kijken.
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.quote:
Ik zeg toch dat dat offtopic is nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan als mod vrolijk aan mee?
Ik ben sowieso verbaasd dat er blijkbaar wangedrag wordt vertoond door wie dan ook op dat hele circus. Zegt blijkbaar iets wat voor sfeertje daar heerst. Maar de DQ heeft (zoals het nu heel even lijkt) te maken met een dreiging met geweld. Daarvan zou je wel kunnen zeggen dat dat de grens over gaat, en iets anders is dan een pleidooi houden voor vrede.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niets whatsboutism. Dit is dezelfde organisatie op hetzelfde evenement. Ze praten zelf over zero tolerance. Dan mag je verwachten dat ze wangedrag van delegaties aanpakken. Met name het feit dat er al de hele week klachten over en bewijzen van heel vervelend gedrag van de Israëli zijn en daar niemand wat aan doet maakt het geheel potsierlijk.
Sierdgodquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei het vorige week nog en is gewoon normaal. Bijvoorbeeld als @:pisces29 in de weg zou staan voor mij voor de 2e keer zou ik zeggen bij de volgende keer sla ik je ervan af hoor
Er werd niet naar Martin Osterdahl verwezen vóór de jurystemming om de jurystemming in de box door de presentatoren van de familieshow te verifiëren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 5 keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat er staat
Of Joost spreekt gewoon heel slecht Engels en bedoelde dat hij tegen haar aan zou lopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.
Maar jij werkt helemaal niet, jij bent student.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.
Bedreigingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
lijkt dat die dame de dramaqueen is en dat het al te laat wasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef marcodej het volgende:
Als je in gesprek gaat met die dame en je excuus aanbied , hoeft dit toch geen rel te worden?
Ze kan ook proberen niet in de weg te lopen van de echte sterren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef marcodej het volgende:
Als je in gesprek gaat met die dame en je excuus aanbied , hoeft dit toch geen rel te worden?
Het is ook wel de manier waarop je het zegt, maar dat weten we niet,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee het betreft een bedreiging en het gerucht tot nu toe is 'I'll hit you next time'. tegen een vrouw van de productie die voor de tweede keer in de weg stond. Het is mogelijk meer 'bump into you' maar de vrouw dacht vuistslag blijkbaar.
Ik ga m’n favoriet Kroatië naar de overwinning helpen en lekker stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef _Arual_ het volgende:
"Martin Osterdahl wasn’t referenced by the hosts in the family show before the jury vote to verify the jury vote in the box."quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 5 keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat er staat
Dat is natuurlijk zo. Maar we hebben ook al gezien dat er een beveiliger moet ingrijpen bij treitergedrsg richting NL delegatie bijvoorbeeld. Als je dan zero tolerance claimt…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben sowieso verbaasd dat er blijkbaar wangedrag wordt vertoond door wie dan ook op dat hele circus. Zegt blijkbaar iets wat voor sfeertje daar heerst. Maar de DQ heeft (zoals het nu heel even lijkt) te maken met een dreiging met geweld. Daarvan zou je wel kunnen zeggen dat dat de grens over gaat, en iets anders is dan een pleidooi houden voor vrede.
Als dat verhaal klopt vind ik het een nogal overdreven reactie van de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was de grap juist.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een hele drukke SC?
Plus die vrouw kan ook misbruik van de situatie hebben gemaakt door hem uit te dagen, aan te geven en zo te laten diskwalificerenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dat verhaal klopt vind ik het een nogal overdreven reactie van de EBU
Zeer slecht voorbeeld. Wat zeg je er dan precies van?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tha zelfde als vrouwen die sexy uitdagen op straat ook met hun kleding etc. zeg je er wat van heb jij het gedaan
Dit komt toch anders over. "Ik sla je ervan af hoor", klinkt anders, vooral door het woordje hoor erna, dat verzacht en geeft er een grappige draai aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei het vorige week nog en is gewoon normaal. Bijvoorbeeld als @:pisces29 in de weg zou staan voor mij voor de 2e keer zou ik zeggen bij de volgende keer sla ik je ervan af hoor
Zijn Engels is volgens mij ook aardig gebrekkig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BedreigingKan I'll hit you ook opvatten als: de volgende keer loop ik wel tegen je aan etc
Ze kan beter gaan afwassen dan de dramaqueen spelen. Ze heeft het zelf uitgelokt. Neemt niet weg dat de reactie van Joost ook verkeerd was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt dat die dame de dramaqueen is en dat het al te laat was
Er is geen stel op dit moment.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Stel ze draaien het terug. Heeft hij dan nog een kans, zoveel stress, weinig slapen wss en zoveel moeten missen zal een enorm effect hebben. Zou hij dan zelf ook nog wel mee willen doen![]()
Wel enorm jammer, heb niet veel met het esf maar k** voor hem en zijn fans
Dan heb ik liever goeie @Caland grappenquote:
3 minuten alles eruit gooien en dan op een bank zitten, dat is geen probleemquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Stel ze draaien het terug. Heeft hij dan nog een kans, zoveel stress, weinig slapen wss en zoveel moeten missen zal een enorm effect hebben. Zou hij dan zelf ook nog wel mee willen doen![]()
Sommigen wilden niet met haar op de foto meen ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:49 schreef Dutchguy het volgende:
Nee maar maakt het uit? De Tsjechische zangeres is ook geboren in Rusland.
klonk donderdag ook nergens naar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
naja hij is een professional en aan de kijkers zal het niet liggen die krijgt hij sws.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Gaat dat zo tegenwoordig? vroeger noemden we dat jankertjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zou wel meest legendarische ESF comeback story ooit worden waar over 50 jaar nog over wordt gepraat, mits ESF volgend jaar nog bestaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar dat is niet echt zo. Dit zijn 2 eerdere geruchten die gemixt zijn..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat echt zo is had ie gewoon gelijk een stomp moeten geven.
Dit is waar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef hole1988 het volgende:
Joost doet echt niet meer mee. Er kan al gestemd worden door niet ESF landen
Dan nog, ik denk dat elke artiest wel eens een keertje boos is geworden op iemand. Ik ben ook wel eens boos geworden op iemand en ik ben niet eens een artiest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of Joost spreekt gewoon heel slecht Engels en bedoelde dat hij tegen haar aan zou lopen
Of cucksquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gaat dat zo tegenwoordig? vroeger noemden we dat jankertjes.
En als ik zou zeggen; volgende keer loop ik tegen je aan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Want? Wat heeft een medewerker van de productie daaraan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plus die vrouw kan ook misbruik van de situatie hebben gemaakt door hem uit te dagen, aan te geven en zo te laten diskwalificeren
Als ze een teringhekel aan de inzending of aan Joost heeft?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:55 schreef viceversa het volgende:
[..]
Want? Wat heeft een medewerker van de productie daaraan?
Is de televoting niet om 13.00h gestart?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Ook als je al een aantal dagen aan het 'zuigen' bent?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef hole1988 het volgende:
Joost doet echt niet meer mee. Er kan al gestemd worden door niet ESF landen
Ja de lichaamshouding, toon van de stem, we weten niks. Mensen voor wie Engels hun moedertaal niet is, lijken me ook eerder hit te kunnen zeggen als ze bump into bedoelen. Gebruiken hit net als bij auto's: that red car hit the black one.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook wel de manier waarop je het zegt, maar dat weten we niet,
Man tegen man misschien. Man tegen vrouw... ehquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gaat dat zo tegenwoordig? vroeger noemden we dat jankertjes.
Dat kan ik me bij Joost echt niet voorstellen, zijn interviews zijn toch prima in het Engels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn Engels is volgens mij ook aardig gebrekkig.
Mijn vrouw klapt mij naar de grond. Ik noem haar the Hulkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef viceversa het volgende:
[..]
Man tegen man misschien. Man tegen vrouw... eh
Ja intonatie doet er in deze wel toe. Maar kan me ook voorstellen dat hij op dat moment stijf van de adrenaline stond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja de lichaamshouding, toon van de stem, we weten niks. Mensen voor wie Engels hun moedertaal niet is, lijken me ook eerder hit te kunnen zeggen als ze bump into bedoelen. Gebruiken hit net als bij auto's: that red car hit the black one.
Zijn Engels is meer dan prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kroatië is mijn nummer 2! Nu dus 1. (Hoewel: ik heb ergens nog een beetje hoop dat de EBU terugkomt op deze diskwalificatie. Past prima in dit circus.)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga m’n favoriet Kroatië naar de overwinning helpen en lekker stemmen.
En als Israël niet wint trekt sponsor Moroccanoil zich terug (dat bedrijf zit op 2 uurtjes rijden van Tel Aviv)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
De EBU moet het zo bekijken:
Als Israël wint dan gaan meerdere landen het volgend jaar boycotten. De politieke spanningen zijn dan echt nog niet weg dus wordt sowieso geen feest.
Als Israël niet wint dan moet je Israël volgend jaar wellicht uitsluiten, maar is dat qua PR en financiën een stuk aantrekkelijker en kan het oude samenhorigheidsgevoel wel terugkeren.
Ze hebben het stemmen niet in eigen hand (al zou me dat niet verbazen), maar ze kunnen het wel beïnvloeden in hoe ze de komende paar uur nog gaan aanpakken.
Zolang Cornald cs niet vertellen wat er dan gebeurd is neem ik ze maar matig serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef Kinga het volgende:
https://x.com/cornaldm/status/1789246197019898341
Cornald was woest vanmiddag he.
Op wie reageert hij?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef Kinga het volgende:
https://x.com/cornaldm/status/1789246197019898341
Cornald was woest vanmiddag he.
Yupsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is de televoting niet om 13.00h gestart?
Cornald lijkt me een van de meer betrouwbare personen in dit verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang Cornald cs niet vertellen wat er dan gebeurd is neem ik ze maar matig serieus.
quote:
Nee, dat is een grap. Dat doet hij expres. Zoek maar eens een interview met hem op, z'n Engels is juist erg goed. Alleen hij speelt graag voor joker in steenkolenengels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En als Israël niet wint trekt sponsor Moroccanoil zich terug (dat bedrijf zit op 2 uurtjes rijden van Tel Aviv)
Maar die betalen waarschijnlijk wat minderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef gbm het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?
Oh. Nouja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt zo. Dit zijn 2 eerdere geruchten die gemixt zijn..
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Even niet achter de pc gezeten, maar mag hij nu wel meedoen?
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Geen idee. Ik lees vooral hier in het topic alles erover mee. Dus dacht even dat er echt een kans was dat het teruggedraaid werd al klonk dat al onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is de televoting niet om 13.00h gestart?
Ja! Als intervalact.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/C61OXfBoqM1/
Poolse deelneemster (filmpje)
Vooral verbaasd dat de politie daar tijd zat heeft. Dit hoeft toch geen dagen te duren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ook zo vaag.
Hij heeft iemand bedreigd
Dat is het enige wat we te horen hebben gekregen
Ja, dan maakt het niet uit hoe die zal performen het publiek doet de rest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Cornald lijkt me een van de meer betrouwbare personen in dit verhaal.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Of hij iemand heeft bedreigd moet nog blijken. Iemand heeft het opgevat als bedreiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ook zo vaag.
Hij heeft iemand bedreigd
Dat is het enige wat we te horen hebben gekregen
De wereld is toxic niet specifiek sociale mediaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat het ook mag zijn, het is weer pijnlijk duidelijk geworden hoe toxic social media is. Wat een drama gedoe zeg.
Ik kom uit den Bosch. Bohhh herkenbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
WIJ HOUDEN HOOPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israël dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Ok dankje hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israël dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |