Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Even niet achter de pc gezeten, maar mag hij nu wel meedoen?
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Geen idee. Ik lees vooral hier in het topic alles erover mee. Dus dacht even dat er echt een kans was dat het teruggedraaid werd al klonk dat al onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is de televoting niet om 13.00h gestart?
Ja! Als intervalact.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/C61OXfBoqM1/
Poolse deelneemster (filmpje)
Vooral verbaasd dat de politie daar tijd zat heeft. Dit hoeft toch geen dagen te duren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ook zo vaag.
Hij heeft iemand bedreigd
Dat is het enige wat we te horen hebben gekregen
Ja, dan maakt het niet uit hoe die zal performen het publiek doet de rest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Stel ze draaien het terug. Heeft hij dan nog een kans, zoveel stress, weinig slapen wss en zoveel moeten missen zal een enorm effect hebben. Zou hij dan zelf ook nog wel mee willen doen![]()
Wel enorm jammer, heb niet veel met het esf maar k** voor hem en zijn fans
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Cornald lijkt me een van de meer betrouwbare personen in dit verhaal.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef Rnie het volgende:
Of hij iemand heeft bedreigd moet nog blijken. Iemand heeft het opgevat als bedreiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ook zo vaag.
Hij heeft iemand bedreigd
Dat is het enige wat we te horen hebben gekregen
De wereld is toxic niet specifiek sociale mediaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat het ook mag zijn, het is weer pijnlijk duidelijk geworden hoe toxic social media is. Wat een drama gedoe zeg.
Ik kom uit den Bosch. Bohhh herkenbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Stel ze draaien het terug. Heeft hij dan nog een kans, zoveel stress, weinig slapen wss en zoveel moeten missen zal een enorm effect hebben. Zou hij dan zelf ook nog wel mee willen doen![]()
Wel enorm jammer, heb niet veel met het esf maar k** voor hem en zijn fans
WIJ HOUDEN HOOPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israël dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Ok dankje hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israël dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |