Is de televoting niet om 13.00h gestart?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Stel ze draaien het terug. Heeft hij dan nog een kans, zoveel stress, weinig slapen wss en zoveel moeten missen zal een enorm effect hebben. Zou hij dan zelf ook nog wel mee willen doen![]()
Wel enorm jammer, heb niet veel met het esf maar k** voor hem en zijn fans
Ook als je al een aantal dagen aan het 'zuigen' bent?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef hole1988 het volgende:
Joost doet echt niet meer mee. Er kan al gestemd worden door niet ESF landen
Ja de lichaamshouding, toon van de stem, we weten niks. Mensen voor wie Engels hun moedertaal niet is, lijken me ook eerder hit te kunnen zeggen als ze bump into bedoelen. Gebruiken hit net als bij auto's: that red car hit the black one.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook wel de manier waarop je het zegt, maar dat weten we niet,
Man tegen man misschien. Man tegen vrouw... ehquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gaat dat zo tegenwoordig? vroeger noemden we dat jankertjes.
Dat kan ik me bij Joost echt niet voorstellen, zijn interviews zijn toch prima in het Engels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn Engels is volgens mij ook aardig gebrekkig.
Mijn vrouw klapt mij naar de grond. Ik noem haar the Hulkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef viceversa het volgende:
[..]
Man tegen man misschien. Man tegen vrouw... eh
Ja intonatie doet er in deze wel toe. Maar kan me ook voorstellen dat hij op dat moment stijf van de adrenaline stond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja de lichaamshouding, toon van de stem, we weten niks. Mensen voor wie Engels hun moedertaal niet is, lijken me ook eerder hit te kunnen zeggen als ze bump into bedoelen. Gebruiken hit net als bij auto's: that red car hit the black one.
Zijn Engels is meer dan prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kroatië is mijn nummer 2! Nu dus 1. (Hoewel: ik heb ergens nog een beetje hoop dat de EBU terugkomt op deze diskwalificatie. Past prima in dit circus.)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga m’n favoriet Kroatië naar de overwinning helpen en lekker stemmen.
En als Israël niet wint trekt sponsor Moroccanoil zich terug (dat bedrijf zit op 2 uurtjes rijden van Tel Aviv)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
De EBU moet het zo bekijken:
Als Israël wint dan gaan meerdere landen het volgend jaar boycotten. De politieke spanningen zijn dan echt nog niet weg dus wordt sowieso geen feest.
Als Israël niet wint dan moet je Israël volgend jaar wellicht uitsluiten, maar is dat qua PR en financiën een stuk aantrekkelijker en kan het oude samenhorigheidsgevoel wel terugkeren.
Ze hebben het stemmen niet in eigen hand (al zou me dat niet verbazen), maar ze kunnen het wel beïnvloeden in hoe ze de komende paar uur nog gaan aanpakken.
Zolang Cornald cs niet vertellen wat er dan gebeurd is neem ik ze maar matig serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef Kinga het volgende:
https://x.com/cornaldm/status/1789246197019898341
Cornald was woest vanmiddag he.
Op wie reageert hij?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef Kinga het volgende:
https://x.com/cornaldm/status/1789246197019898341
Cornald was woest vanmiddag he.
Yupsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is de televoting niet om 13.00h gestart?
Cornald lijkt me een van de meer betrouwbare personen in dit verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang Cornald cs niet vertellen wat er dan gebeurd is neem ik ze maar matig serieus.
quote:
Nee, dat is een grap. Dat doet hij expres. Zoek maar eens een interview met hem op, z'n Engels is juist erg goed. Alleen hij speelt graag voor joker in steenkolenengels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En als Israël niet wint trekt sponsor Moroccanoil zich terug (dat bedrijf zit op 2 uurtjes rijden van Tel Aviv)
Maar die betalen waarschijnlijk wat minderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef gbm het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?
Oh. Nouja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt zo. Dit zijn 2 eerdere geruchten die gemixt zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |