Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand isquote:
Winkeltjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand is
Ja het is echt een raar verhaal, sowieso om hem maar te diskwalificeren 'in afwachting van het onderzoek'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als dit zo was hč, dan evalueer je toch als organisatie met de artiest en kijk je hoe je het de volgende keer beter doet? Of je legt uit aan de artiest dat ze daar moet staan en dat het niet anders kan. Ipv het zo te laten escaleren?
Daar was ik dan niet van op de hoogte... dank voor dit stukje... duiding...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor in je haar. Niet voor in je auto
Dat verwijt kreeg ik vanmorgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nikkie praat en zegt eigenlijk niks das heel knap
Oke Bokitoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ak oe nog inne keer tegekom dan slaak al oe tanden uitoewe bek, kut"
Zo klopt het beter.
Politiek correct wel. Sorry.quote:
Allemaal zijn ze bang voor gezichtsverlies, inkomsten etc. slappe mentaliteit. Makkelijke weg etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand is
Iets vaker Law & Order kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er wat gebeurd is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.
quote:
Daar hebben vrouwen wel vaker last van..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nikkie praat en zegt eigenlijk niks das heel knap
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"
Tis dat ik in een goeie bui ben.quote:
Klinkt gewoon Brabantsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Stukje snuifquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.
Overigens kan het best dat hij het echt op een kwade toon zei, zo'n vrolijke indruk maakte Joost de afgelopen week niet.
Die is er ff klaar mee, gok ik.quote:
Kan, maar ook dan is het knap om zo'n opmerking zodanig serieus te nemen dat je er iemand voor diskwalificeertquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.
Overigens kan het best dat hij het echt op een kwade toon zei, zo'n vrolijke indruk maakte Joost de afgelopen week niet.
Die mag wel even op mn gezicht komen zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
Terugtrekking vertegenwoordiger Noorse vakjury om Palestijnse zaak
Alessandra Mele, die namens de Noorse vakjury het woord zou voeren tijdens de finale vanavond, heeft in een boodschap op Instagram uitgelegd waarom ze zich terugtrekt. "De woorden van vereniging die Eurovisie gebruikt, zijn lege woorden. Er is een genocide aan de gang en ik vraag jullie om je ogen te openen." Ze eindigt haar boodschap met de woorden Free Palestine.
Mele wordt vervangen door presentator Ingvild Helljesen.
[NOS liveblog]
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
Terugtrekking vertegenwoordiger Noorse vakjury om Palestijnse zaak
Alessandra Mele, die namens de Noorse vakjury het woord zou voeren tijdens de finale vanavond, heeft in een boodschap op Instagram uitgelegd waarom ze zich terugtrekt. "De woorden van vereniging die Eurovisie gebruikt, zijn lege woorden. Er is een genocide aan de gang en ik vraag jullie om je ogen te openen." Ze eindigt haar boodschap met de woorden Free Palestine.
Mele wordt vervangen door presentator Ingvild Helljesen.
[NOS liveblog]
niet pootje gelicht maar ik hoop zelf in de voet geschoten met hun zuig gedragquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israėl dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Jij bepaalt niet wanneer het klaar is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israėl dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Plat Bosch : heel erudietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik neem aan de Hrs Karel Doorman inmiddels koerst heeft gezet richting Malmo?
Sow koekoekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wanneer het klaar is.
Wel een goede test voor de anti-bootechniek vanavond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Za het volgende:
[ x ]
The Dutch crowd zal ook wel gediskwalificeerd worden.
Jezus, Poepz0r. BOHHHHHH.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die mag wel even op mn gezicht komen zitten
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef -XOR- het volgende:
"Oh it's you again, next time I'll hit you" klinkt als grappig bedoeld.
Ja ok, maar er is dus een reden om het zover te laten komen. Er is "iets", daar hoeven we toch verder niet moeilijk over te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat het wel. OM beslist over eventuele vervolging, niet de politie
Zo kinderachtig en triest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Za het volgende:
[ x ]
The Dutch crowd zal ook wel gediskwalificeerd worden.
ich goai dich mit dien moel in de drekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
in limburg zeggen we, "ich goei uch gewoen 'n brandbom noa binne, dat uch de kroam oaffik"
We weten niet eens óf het wel gezegd is. Het is een gerucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.
Heeft ome Albert Verlinde geen info?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |