Nee man, juist het dak eraf. Samen met de fans helemaal losgaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziek
Maar het gaat om olie.... genoeg corrupte regimes die je kan supporten lijkt me?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij dit soort evenementen en organisaties werkt dat niet zo, het is ala FIFA die ongeacht een verbod op alcohol in stadions in brazilie, toch een uitzondering lieten maken in 2014, omdat ze anders de gelden van budweiser misliepen.
Het zijn doorgaans bindende contracten die als ze eenzijdig ontbonden worden niet alleen betekenen dat ze niks verdienen, maar dat ze ws ook moeten bijbetalen, inc rechtzaken etc...
Genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ook niet in haar post waar ze alle vlaggen post verder.
Als dit zo was hè, dan evalueer je toch als organisatie met de artiest en kijk je hoe je het de volgende keer beter doet? Of je legt uit aan de artiest dat ze daar moet staan en dat het niet anders kan. Ipv het zo te laten escaleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"
Dat er wat gebeurd is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.
Sterker nog, daarmee erken je impliciet dat er wel degelijk iets gebeurd is.
Voor in je haar. Niet voor in je autoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef gbm het volgende:
[..]
Maar het gaat om olie.... genoeg corrupte regimes die je kan supporten lijkt me?
Next time you have to trakteer me a coffee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"
Niet zo janken, er zijn hier soms 5 posts in 2 minuten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerst terug scrollen, dan pas posten
Min wijf. De Poolse. Niet jij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ook niet in haar post waar ze alle vlaggen post verder.
In Rotterdam hadden die al 'uit der muil gestoten'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Ak oe nog inne keer tegekom dan slaak al oe tanden uitoewe bek, kut"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
We gaan vanavond vanuit de zaal massaal Europapa inzetten na Luxemburg, de Noorse fans zijn al aan boord en het woord verspreidt zich
Zoiets maak je niet in een uurtje, dus zou dit dan gepland zijn ondanks dat dit soort statements niet zouden mogen? Of onderschat ik nu de mode industrie in dit wereldje?quote:
Yvonne ook uit db?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ak oe nog inne keer tegekom dan slaak al oe tanden uitoewe bek, kut"
Zo klopt het beter.
Er staat toch ook no war, spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In ieder geval geen Israëlische vlag in de caption
Dat gaat het wel. OM beslist over eventuele vervolging, niet de politiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er wat gebeurt is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.
HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKLquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Za het volgende:
HEEFT JOOST EEN SPREEKVERBOD?
EN APPIE, STUNTJE, GOVERT, DE REST OOK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |