Israel moet sowieso bepaalde mensen uit de delegatie niet laten terugkeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
De EBU moet het zo bekijken:
Als Israël wint dan gaan meerdere landen het volgend jaar boycotten. De politieke spanningen zijn dan echt nog niet weg dus wordt sowieso geen feest.
Als Israël niet wint dan moet je Israël volgend jaar wellicht uitsluiten, maar is dat qua PR en financiën een stuk aantrekkelijker en kan het oude samenhorigheidsgevoel wel terugkeren.
Ze hebben het stemmen niet in eigen hand (al zou me dat niet verbazen), maar ze kunnen het wel beïnvloeden in hoe ze de komende paar uur nog gaan aanpakken.
Sturen we stiekem Pino van Sesamstraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minimaal.
Maar wie neemt de prijs dan in ontvangst? DE VOGEL? PAKAAAAAK
Je ziet hem ook lachen. Joost is back genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wel bijzondere reactie in dat filmpje. Lijkt nog niet helemaal over te zijn toch, anders doe je niet zo geheimzinnig
Ja, dat filmpje zegt helemaal niks, net als degene in het filmpje, die zegt letterlijk dat ie niks kan zeggen..quote:
De meeste Europeanen willen Israël niet uitsluiten, dus het uitsluiten van Israël gaat de saamhorigheid zeker niet verhogen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
De EBU moet het zo bekijken:
Als Israël wint dan gaan meerdere landen het volgend jaar boycotten. De politieke spanningen zijn dan echt nog niet weg dus wordt sowieso geen feest.
Als Israël niet wint dan moet je Israël volgend jaar wellicht uitsluiten, maar is dat qua PR en financiën een stuk aantrekkelijker en kan het oude samenhorigheidsgevoel wel terugkeren.
Ze hebben het stemmen niet in eigen hand (al zou me dat niet verbazen), maar ze kunnen het wel beïnvloeden in hoe ze de komende paar uur nog gaan aanpakken.
Relschopper van me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
We gaan vanavond vanuit de zaal massaal Europapa inzetten na Luxemburg, de Noorse fans zijn al aan boord en het woord verspreidt zich
Gewoon het optreden van Israël verstoren door Europapapapapaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
We gaan vanavond vanuit de zaal massaal Europapa inzetten na Luxemburg, de Noorse fans zijn al aan boord en het woord verspreidt zich
Ik stuur je straks een DM voor de specs en de details.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nu een beetje waarom mensen in van die hele drukke SC’s zitten. Gezellig is het wel
Held.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Zou ik ook doen. Luxemburg vakantie noemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ga maar mn zomervakantie afzeggen.
Standaard avondje DTSquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nu een beetje waarom mensen in van die hele drukke SC’s zitten. Gezellig is het wel
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Hallo ik ben een echte ESF kijkert.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur je straks een DM voor de specs en de details.
Ik zou gewoon podium oplopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
HOU ONS OP DE HOOGTEquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
99,9% man voelt toch andersquote:
Mijn dopamine receptoren zijn inmiddels doorgebrand door alle nieuwe posts elk moment van de dagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |