Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Het blijft apart dat Joost nog steeds daar is....
Als het na de halve finale is gebeurd is, was het midden in de nacht. Misschien kón ze wel niet eerder bij haar leidinggevende terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Verida het volgende:
het blijft ook wel bijzonder dat die medewerker pas op vrijdag een klacht heeft neergelegd..
wie heeft er dan in die tussentijd allemaal op haar ingesproken zou je toch gaan denken >
Let wel, dit gaat niet om TVR maar meer de Roemeense Eurovoix.quote:
Anders had iedereen hem toch al uit het hotel zien komen?quote:
Geloof er allemaal heel weinig van. Ze hebben Joost gewoon voor de bus geflikkerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als het na de halve finale is gebeurd is, was het midden in de nacht. Misschien kón ze wel niet eerder bij haar leidinggevende terecht.
Dat zijn de kosten niet hoor een dagje meer of minder hotelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Anders had iedereen hem toch al uit het hotel zien komen?
Welke organisatie gaat een hotelkamer betalen voor iemand die eruit ligt?
Of hij zal via een achterdeurtje eruit gelaten worden, maar zo groot is dat hotel nou ook weer niet.
Iedereen die betaalt mag mee doen, zie australie, marokko heeft in het verleden ook meegedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
Blijf het apart vinden dat een land uit geografisch Azië meedoet met een Europees evenement.
vanonder een Friesland vlag de punten gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon geheel sjaggerijnig en koel alleen de punten geven heel snel zonder al het geblij er omheen.
Hello Rotterdam
Oh ha
Straks ga je me nog vertellen dat er eentje uit Oceanie meedoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
Blijf het apart vinden dat een land uit geografisch Azië meedoet met een Europees evenement.
Servers zijn momenteel aan het oprokenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef Evangelion het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access /topic/2709852/9/25/nederland-joost-klein-europapa-78-gediskwalificeerd-2024.html on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Straks m'n Ikea catalogus verbranden in de tuin
Weet alleen nog niet wat ik m'n m'n Volvo moet doen, die is half Chinees.
Ik denk zolang er een aanklacht is ingediend hij niet zomaar het land kan verlatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Het is een oude catalogusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]Bestaan die nog in dode bomen versie dan?
Dan sloop je alleen de binnenkant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Straks m'n Ikea catalogus verbranden in de tuin
Weet alleen nog niet wat ik m'n m'n Volvo moet doen, die is half Chinees.
Ha die staat er alleen voor het eten. Als ze daadwerkelijk en dan ook een echte statement maakt doneer ik 250 euro aan een goed doel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat Nikkie de Jager dat op een prima manier gaat doen.
Ja dat is duidelijk.quote:
Dat is een fanaccount.quote:
Mensen die niet kijken en het ESF niet boeit maar wel willen dat Israel wintquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:37 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat de kansen voor Israel nu kleiner worden.
De stemmen van Nederland gaan eerder naar Kroatie dan naar Israel heb ik ergens gelezen.
Zou het toeval zijn?
Some men just want to watch the world burnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken en het ESF niet boeit maar wel willen dat Israel wint
Hup Zwitserland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken en het ESF niet boeit maar wel willen dat Israel wint
Ja zoals corrupte oorlogsmisdadiger Bibi Netanyahuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Some men just want to watch the world burn
Lekker open en bloot op een vliegveld gaan zitten waar mogelijk helemaal geen vlucht vertrekt op dit moment dan maar?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze meneer er ook uit gestuurd worden?
Die zijn ook nog niet klaar met de EBU, neem ik aan. Al dat geld dat ze er in hebben gestoken, om dan ineens DSQ te worden om iets dat blijkbaar nauwelijks 'iets' was. Je kunt wel zeggen dat de EBU dat recht ten allen tijde heeft, maar als betalende deelnemende omroep hoef je je daar niet zomaar bij neer te leggen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Raar ook dat AVROTROS nog steeds niks heeft gezegd.
Met zo'n verzameling showbizlui verwacht je echt dat de statuten en reglementen volledig gevolgd worden? Doe eens wat UC'tjes daar, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:03 schreef pietkanarie het volgende:
Maar wat er ook gebeurd is, zero tolerance is duidelijk. Dan moet je je echt inhouden om te voorkomen dat je droom eigenhandig kapot maakt…
Wat een bloedzuiger die ventquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze meneer er ook uit gestuurd worden?
Ik weet niet wat er in de statuten staat, maar je steekt er tonnen in en de organisatie kan zo besluiten om je eruit te flikkeren... dat is toch wel opmerkelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Die zijn ook nog niet klaar met de EBU, neem ik aan. Al dat geld dat ze er in hebben gestoken, om dan ineens DSQ te worden om iets dat blijkbaar nauwelijks 'iets' was. Je kunt wel zeggen dat de EBU dat recht ten allen tijde heeft, maar als betalende deelnemende omroep hoef je je daar niet zomaar bij neer te leggen, natuurlijk.
Kijk de Roddelpraat zaak maar terug tegen de Televisier. Geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Die zijn ook nog niet klaar met de EBU, neem ik aan. Al dat geld dat ze er in hebben gestoken, om dan ineens DSQ te worden om iets dat blijkbaar nauwelijks 'iets' was. Je kunt wel zeggen dat de EBU dat recht ten allen tijde heeft, maar als betalende deelnemende omroep hoef je je daar niet zomaar bij neer te leggen, natuurlijk.
Stukje machtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in de statuten staat, maar je steekt er tonnen in en de organisatie kan zo besluiten om je eruit te flikkeren... dat is toch wel opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |