Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Het blijft apart dat Joost nog steeds daar is....
Als het na de halve finale is gebeurd is, was het midden in de nacht. Misschien kón ze wel niet eerder bij haar leidinggevende terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Verida het volgende:
het blijft ook wel bijzonder dat die medewerker pas op vrijdag een klacht heeft neergelegd..
wie heeft er dan in die tussentijd allemaal op haar ingesproken zou je toch gaan denken >
Let wel, dit gaat niet om TVR maar meer de Roemeense Eurovoix.quote:
Anders had iedereen hem toch al uit het hotel zien komen?quote:
Geloof er allemaal heel weinig van. Ze hebben Joost gewoon voor de bus geflikkerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als het na de halve finale is gebeurd is, was het midden in de nacht. Misschien kón ze wel niet eerder bij haar leidinggevende terecht.
Dat zijn de kosten niet hoor een dagje meer of minder hotelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Anders had iedereen hem toch al uit het hotel zien komen?
Welke organisatie gaat een hotelkamer betalen voor iemand die eruit ligt?
Of hij zal via een achterdeurtje eruit gelaten worden, maar zo groot is dat hotel nou ook weer niet.
Iedereen die betaalt mag mee doen, zie australie, marokko heeft in het verleden ook meegedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
Blijf het apart vinden dat een land uit geografisch Azië meedoet met een Europees evenement.
vanonder een Friesland vlag de punten gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Gewoon geheel sjaggerijnig en koel alleen de punten geven heel snel zonder al het geblij er omheen.
Hello Rotterdam
Oh ha
Straks ga je me nog vertellen dat er eentje uit Oceanie meedoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
Blijf het apart vinden dat een land uit geografisch Azië meedoet met een Europees evenement.
Servers zijn momenteel aan het oprokenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef Evangelion het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access /topic/2709852/9/25/nederland-joost-klein-europapa-78-gediskwalificeerd-2024.html on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Straks m'n Ikea catalogus verbranden in de tuin
Weet alleen nog niet wat ik m'n m'n Volvo moet doen, die is half Chinees.
Ik denk zolang er een aanklacht is ingediend hij niet zomaar het land kan verlatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Het blijft apart dat Joost nog steeds daar is....
Het is een oude catalogusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]Bestaan die nog in dode bomen versie dan?
Dan sloop je alleen de binnenkant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Straks m'n Ikea catalogus verbranden in de tuin
Weet alleen nog niet wat ik m'n m'n Volvo moet doen, die is half Chinees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |