Tsja welke ESF show wel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:10 schreef Fleischmeister het volgende:
Deze finaleshow gaat echt niet 100% live zijn
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Ook geen fan meer begrijp ik koekoekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
JAAAAAAAquote:
Dikke knufquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Dit is niet de Roemeense delegatie oid hè, maar een of andere fanclub.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Moedig wel om zich zo duidelijk uit te spreken.
oh jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit is niet de Roemeense delegatie oid hè, maar een of andere fanclub.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Moet eerlijk zeggen dat het mij zelf niet enorm veel doet als in, dat hele ESF kan me de tering krijgen nu met die gare organisatie, maar ik vind het echt enorm enorm jammer voor alle enorme fans hier die hier het hele jaar naar toe leven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Nou ja, die presentatoren staan natuurlijk wel vooraan als het gaat om mooi weer spelen, zoals het hele songfestival altijd al in een spagaat zit over "politieke statements" terwijl iedereen met vlaggen zwaait en een land vertegenwoordigt. Daar moet je je ook maar voor willen lenen. @Ericr refereerde treffend naar stalinistische praktijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Het enige wat het kan doen is de presentatrice in de war brengen, wat op zich wel grappig is, maar ook een beetje lullig, want die heeft hier ook niet zoveel mee te maken verder
Johan Vlemmixquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef W00fer het volgende:
Was er niet een andere Nederlandse artiest die vaak gepolst was voor het ESF en zei dat hij niet mee wilde omdat het daar zo'n circus was?
Lee Towers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef W00fer het volgende:
Was er niet een andere Nederlandse artiest die vaak gepolst was voor het ESF en zei dat hij niet mee wilde omdat het daar zo'n circus was?
Goed punt, aanzienlijk minder moedig dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Misschien kan hij beter wegwezen gezien de juridische repercussies.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Het blijft apart dat Joost nog steeds daar is....
Helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gordonquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef W00fer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |